Jaunākais izdevums

Latvijas Piensaimnieku centrālā savienība (LPCS) ieguldīs 1,319 miljonus eiro piena produktu reklāmas kampaņas īstenošanā, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

Projekta īstenošanai bija izsludināts iepirkumu konkurss, kurā divu pretendentu vidū uzvarēja Latvijas uzņēmums Jazz Communications. Uzņēmumam būs jāizstrādā kampaņas detalizēts darbības plāns un laika grafiks, kā arī tās radošā koncepcija un pēcāk reklāmas aktivitātes jāīsteno.

Piesaistot valsts budžeta finansējumu un Eiropas Savienības fondu līdzekļus, LPCS plāno īstenot piena produktu reklāmas kampaņu, kuras mērķis ir palielināt piena un piena produktu patēriņu, kā arī mudināt projekta mērķa grupas, īpaši pusaudžus un jauniešus, lietot pienu un piena produktus.

Konkursa nolikumā teikts, ka reklāmas kampaņa ietvers dažādus sabiedrības informēšanas pasākumus, tostarp kampaņas medijiem, reklāmrakstus, reklāmas kampaņas sociālajos tīklos, mājaslapas izveidi un uzturēšanu, mobilās aplikācijas izstrādi, sabiedrisko attiecību kampaņu, jauniešu izglītošanu, piena un tā produktu popularizēšanas pasākumus Latvijas pilsētās, kā arī citas aktivitātes.

Reklāmas kampaņas mērķa auditorija būs ģimenes, kurās aug pirmsskolas un skolas vecuma bērni līdz astoņu gadu vecumam, pusaudži vecumā no 8-13 gadiem, kā arī jaunieši vecumā no 13 -30 gadiem un sievietes, īpaši, reproduktīvajā vecumā. Kampaņu plānots īstenot visā Latvijā, taču atsevišķas aktivitātes, piemēram, reklāmas medijos, plānots īstenot arī Igaunijā un Lietuvā.

LPCS biroja vadītāja Zane Jonaite iepriekš norādīja, ka reklāmas kampaņa būs jāīsteno trīs gadus laikā no 2015. līdz 2018.gadam, taču tās īstenošanas laiks vēl tiks precizēts.

LPCS apvieno 13 piena pārstrādes uzņēmumu un četrus sadarbības partnerus, kas kopā realizē aptuveni 90% no Latvijā pārstrādātā piena.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piena un aitas gaļas popularizēšanas kampaņas ilgs trīs gadus, plaša reklamēšanās notiks arī kaimiņvalstīs – nozarēm ir vajadzīgs šāds grūdiens, pamato rīkotāji; valsts jau solījusies atbalstīt, Brisele – ilgi domā, piektdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Kampaņas piedzīvos dienasgaismu tikai tādā gadījumā, ja to īstenošanai tiks piešķirts Eiropas Savienības (ES) un Latvijas valsts līdzfinansējums. Līdzekļi abos gadījumos būs jāizlieto trīs gadu laikā, no šā gada vidus līdz 2018. gadam, liecina abu kampaņu iepirkuma procedūru nolikumi.

Ja Brisele dos «jāvārdu», pusi no nepieciešamā finansējuma sniegs ES, 30%, kas aptuveni 840 tūkst. eiro nodrošinās valsts, bet atlikušo piensaimnieki un aitkopji sarūpēs saviem spēkiem. Kampaņu nodošanu izvērtēšanai Eiropas Komisijai (EK) atbalstījusi Zemkopības ministrija. Atbilde no Briseles Latviju varētu sasniegt martā vai aprīlī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropa atsakās atbalstīt Latvijas piensaimnieku un aitkopju ieceres izvērst plašas mārketinga kampaņas produktu popularizēšanai un noieta veicināšanai, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Gan Latvijas Piensaimnieku centrālā savienība (LPCS), gan Latvijas Aitu audzētāju asociācija (LAAA) bija iecerējušas trīs gadu garumā rīkot sabiedrības informēšanas un tirgus veicināšanas kampaņas Baltijā, par ko vairākkārt ziņoja arī Dienas Bizness. LPCS konkursā uzvarēja personu apvienība, kurā apvienojušās trīs aģentūras – mediju aģentūra Mindshare, zīmolu un reklāmas aģentūra St. Brothers un sabiedrisko attiecību aģentūra Jazz Communications –, to piedāvātā līgumcena ir 1,32 milj. eiro (bez PVN). Savukārt aitas gaļas popularizēšanas kampaņu 1,47 milj. eiro (bez PVN) vērtībā uzņēmās īstenot vienīgais pretendents – McCann Consulting, McCann Rīga, Inspired un Hansa Media apvienība. Tika plānots, ka pusi finansējuma izdosies piesaistīt no ES, 30% segs valsts, kas tam jau bija piekritusi, bet pārējo – pati nozare.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Sabiedrisko attiecību nozare vēlēšanu startam gatava

Linda Zalāne, 05.01.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2017. gadā sabiedrisko attiecību nozare fokusēsies arī uz pašvaldību vēlēšanu maratonu

Nozarē vēlēšanu gadi tiek gaidīti ar zināmām cerībām – daudzas aģentūras sacenšas par labiem komunikācijas stratēģiju, taktikas izstrādnes un īstenošanas līgumiem politiskajām organizācijām.

«Pieaugoša nozīme būs pušu izpratnei, ko patiesībā nozīmē komunikācijas stratēģija, komunikācijas taktiskais plāns, tā izpilde un rezultātu novērtējums. Dažādā izpratne šajā jautājumā turpinās būt par vienu no galvenajiem izaicinājumiem klientu un aģentūru kopdarbā,» teic SIA Jazz communications partnere Iveta Stepanova.

2016. gads komunikācijā bija saspringts, un tas atstājis mantojumā daudzas spilgtas mācības, kas noteikti ietekmēs visu 2017. gadu. Komunikācijas aģentūras/Edelman Affiliate vadītāja, Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas (LSAKA) padomes priekšsēdētāja Ieva Stūre uzsver, ka nozarē ne tikai Latvijā, bet visā pasaulē tiks meklētas atbildes uz pērn uzdoto jautājumu: kā panākt patiesas, kvalitatīvas, argumentētas informācijas plūsmas pārsvaru pār sociālajos tīklos klīstošajiem izdomājumiem, nepamatoti skandalozajiem virsrakstiem un sabiedrības noslēgšanos atšķirīgos, bieži pat pretējos informatīvajos burbuļos? «Ar interesi vēroju jaunradītās iniciatīvas mediju lasītprasmes un kritiskās domāšanas attīstīšanas virzienā. Priecē gan Latvijas mēroga aktivitātes, lai atklātu prokremliskās propagandas avotus, gan arī sociālo mediju giganta Facebook solījums uzņemties lielāku atbildību nepatieso ziņu identificēšanā,» viņa saka. Lai arī nekad vēl nav bijis tik vienkārši izplatīt nepatiesu informāciju lielos apjomos kā patlaban, vienlaikus nekad vēl arī nav bijis tik vienkārši pašam atklāt patiesos faktus. I. Stūre prognozē, ka populisma gājiens Latvijā vēl turpināsies, īpaši spilgti to izjutīsim pašvaldību priekšvēlēšanu kampaņu gaisotnē.

Komentāri

Pievienot komentāru