Mazumtirdzniecība

Pigu Latvia reģistrē izmaiņas amatpersonu vidū

Lelde Petrāne, 13.01.2015

Jaunākais izdevums

Klientu portfeļa monitorings ziņo par SIA Pigu Latvia, kas nodarbojas ar mazumtirdzniecību interneta veikalā 220.lv, veiktajām izmaiņām valdes locekļu vidū.

Šā gada 12. janvārī no mazumtirgotāja valdes aizgājuši Lietuvas pilsoņi Giedre Vilke un Andrejs Grobovs, liecina Lursoft pieejamā informācija. Darbu uzņēmuma valdē turpina lietuvieši Laimonas Bazilius un Dainius Liulys, kurš ieņem valdes priekšsēdētāja amatu.

2013. gadā Pigu Lavia apgrozīja 12,412 milj.EUR, kā arī uzņēmumam izdevās izkļūt no zaudējumiem, gadu noslēdzot ar 101,035 tūkst.EUR peļņu pēc nodokļu nomaksas, liecina Lursoft pieejamie dati.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Pigu Grupas platformai pievienojušās jau 1100 kompānijas

Anda Asere, 30.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar tiešsaistes tirdzniecības platformas "marketplace" ieviešanu "Pigu Grupas" internetveikalu sortiments paplašinās par desmit tūkstošiem vienību mēnesī.

"Dažu mēnešu laikā kopš darbojas "marketplace", reģistrācijas procesu pilnībā ir veikušas vairāk nekā 1100 kompānijas no visām trim Baltijas valstīm. Lietuvā ir lielākais tirgus, tāpēc vairāk nekā puse pieteikumu veido Lietuvas uzņēmēji, savukārt otru daļu veido pieteikumi no Latvijas un Igaunijas. Aptuveni 50 tirgotāji jau ir uzsākuši pārdot savas preces interneta veikalā 220.lv, tāpēc paredzam, ka dažu gadu laikā tirgotāju skaits visās trīs valstīs pārsniegs divus tūkstošus," teic Daiņus Ļuļis (Dainius Liulys), "Pigu Grupas" izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas interneta mazumtirgotājs «Pigu», kam Latvijā pieder internetveikals «220.lv», pagājušajā finanšu gadā, kas beidzās martā, strādājis ar 1,146 miljonu eiro konsolidētajiem zaudējumiem, kas bijuši par 59,5% mazāki nekā 2017./2018.finanšu gadā.

Par to liecina «Pigu» finanšu gada pārskats, kas iesniegts Lietuvas Reģistru centram.

«Pigu» apgrozījums pagājušajā finanšu gadā bijis 101,676 miljoni eiro jeb par 17,1% lielāks nekā 2017./2018. finanšu gadā.

Šajā finanšu gadā «Pigu» plāno apgrozījuma pieaugumu par 10% un atgriešanos pie peļņas.

«Pigu» peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas (EBITDA) pagājušajā finanšu gadā bijusi 260 000 eiro pretēji negatīvajai EBITDA mīnus 1,972 miljoni eiro 2017./2018. finanšu gadā.

Kompānijai «Pigu» Lietuvā ir internetveikals «Pigu.lt», tās meitasuzņēmums Latvijā «Pigu Latvia» pārvalda internetveikalu «220.lv», bet meitasauzņēmums Igaunijā «DLB Trading» pārvalda internetveikalu «Kaup24.ee».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas apavu tirgotājs "NS King" (SIA "NITTIS") pievienojies Baltijas e-komercijas uzņēmuma "Pigu Grupa" izveidotajai "marketplace" platformai.

Šobrīd uzņēmuma preces ir pieejamas visos trīs "Pigu Grupai" piederošajos veikalos, tajā skaitā 220.lv.

"NS King" darbojas visā Baltijā ar 50 apavu veikalu lielu ķēdi un interneta veikalu, pārstāvot tādus zīmolus kā "Rieker", "Mustang", "Bugatti" un vēl citus.

"Pievienošanās "Pigu Grupas" tirdzniecības platformai, galvenokārt, bija solis tuvāk mūsu klientiem. Mēs vēlamies būt tur, kur ir ērti veikt pirkumus tiešsaistē. "Pigu Grupas" maksājumi un piegādes nosacījumi pilnīgi noteikti šīs ērtības nodrošina, jo tā ir vide, pie kuras ir pieraduši vairums pircēju Baltijā. Pievienojoties "Pigu Grupai", mēs ne tikai sasniedzam klientus viņiem izdevīgā un ērtā veidā, bet arī paplašinām savu klientu bāzi," norāda "NS King" e-komercijas vadītājs Andrejs Maksimiks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

FOTO: DB viesojas Baltijā lielākajā e-komercijas uzņēmumā

Anda Asere, 27.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2017. finanšu gadā Baltijas lielākais e-komercijas spēlētājs Pigu Group plāno apgrozīt 85 miljonus eiro, bet turpmākajiem gadiem mērķi ir vēl ambiciozāki – 2021. gadā uzņēmuma mērķis ir sasniegt 200 miljonus eiro, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

«Esam lielākais interneta tirgotājs Baltijā; katru gadu augam straujāk, mūsu izaugsme absolūtos skaitļos ir lielāka nekā mūsu konkurentiem, un ar katru gadu atraujamies arvien pamanāmāk. Tas mums palīdz piesaistīt vairāk pircēju un pirkt vairāk produktu par labākām cenām. Mūsu galvenais mērķis ir augt un palielināt tirgus daļu,» neslēpj Daiņus Ļuļis (Dainius Liulys), Pigu UAB valdes priekšsēdētājs.

Pigu Group ietilpst internetveikali pigu.lt Lietuvā, 220.lv Latvijā un kaup24.ee Igaunijā. Pēdējos gados uzņēmuma apgrozījums visās trijās Baltijas valstīs ir audzis divas reizes – no 40 miljoniem 2014. gadā līdz 85 miljoniem 2017. finanšu gadā, kas beigsies marta beigās. 2018. gadā Pigu Group mērķē uz 105 miljonu eiro apgrozījumu, savukārt 2021. gada plāns ir apgrozīt 200 miljonus eiro. Straujā izaugsme ļāvusi Pigu Group ierindoties Deloitte straujāk augošo kompāniju saraksta Technology Fast 50 sadaļā Big 5, ieņemot 3. vietu. «Šajā sarakstā apkopotas diezgan lielas kompānijas, kuras vairs neaug tik strauji kā jaunāki uzņēmumi. Šajā sarakstā esam pirmā kompānija no Baltijas reģiona. Lai gan strādājam sešu miljonu iedzīvotāju tirgū, šajā konkursā konkurējam ar tādu valstu tirgu kā Polija un Rumānija, kur ir 40 un 20 miljoni iedzīvotāju. Tāpat jau otro reizi esam iekļuvuši 2017 Inc. 5000 Eiropas straujāk augošo kompāniju sarakstā,» uzskaita D. Ļuļis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Biznesa tehnoloģijas

220.lv mātesuzņēmums apvienojas ar Polijas e-komercijas līderi

Zane Atlāce - Bistere, 14.11.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai stiprinātu e-komercijas uzņēmumu tirgus pozīcijas par apvienošanos paziņojuši interneta veikala «220.lv» īpašniece «Pigu grupa» un Polijas tiešsaistes tirgotājs «Morele.net» informē «Pigu.lt» pārstāve Raimonda Strazdauskaite.

Jaunā partnerība ir balstīta uz sadarbību, kā arī «Pigu» un «Morele» grupas uzņēmumi stiprinās savas pozīcijas, daloties ar zināšanām un labās prakses piemēriem mārketingā, loģistikā, biznesa operācijās un uzņēmējdarbības automatizācijā.

Abu uzņēmumu vadība prognozē, ka nākamo piecu gadu laikā «Pigu» un «Morele» jaunizveidotās grupas kopējais gada apgrozījums sasniegs miljardu eiro. Lai finansētu uzņēmumu izaugsmi, IT sistēmu integrāciju un attīstību, kā arī citus sadarbības projektus, investēs 13 miljonus eiro.

«Pigu» Lietuvā ir internetveikals «Pigu.lt», tās meitasuzņēmums Latvijā «Pigu Latvia» pārvalda internetveikalu «220.lv», bet meitasauzņēmums Igaunijā «DLB Trading» pārvalda internetveikalu «Kaup24.ee».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

E-komercijas uzņēmuma Pigu Group interneta veikals 220.lv Rīgā, Daugavgrīvas ielā 114 atklājis jaunas noliktavas telpas, kuru izveidē investēti 75 000 eiro, informē uzņēmumā.

Tā ir lielākā interneta veikala noliktava Latvijā, un kopā ar nesen atklāto interneta veikala Pigu.lt noliktavu Lietuvā aizņem 8000 kvadrātmetrus. Līdz gada beigām plānots atklāt arī jaunu veikalu un preču izņemšanas punktu.

Uzņēmuma Pigu Group akciju kontrolpaketi nesen iegādājās investīciju fonds MCI.TechVentures 1.0, sniedzot papildus līdzekļus ieguldījumiem uzņēmuma tālākā attīstībā. Uzņēmuma vadība paudusi apņemšanos tuvākajos sešos gados veikt plašus ieguldījumus Latvijas interneta veikala 220.lv, Lietuvas Pigu.lt un Igaunijas Kaup24.ee attīstībā, nostiprinot Pigu Group pozīcijas kā interneta tirdzniecības līderim visā Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Internetveikala 220.lv attīstībā investēs trīs miljonus eiro

LETA, 11.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Internetveikala 220.lv biznesa attīstībā šogad investēs trīs miljonus eiro, aģentūrai LETA stāsta 220.lv pārvaldītājas SIA Pigu Latvia mārketinga direktore Laila Snidzāne.

Kā liecina Firmas.lv informācija, Pigu Latvia reģistrēja komercķīlu trīs miljonu eiro vērtībā šī gada 5.janvārī.

Līdzekļi tiks izmantoti uzņēmuma preču krājumu finansēšanai, un tas ir saistīts ar straujo uzņēmuma attīstību 2015.gadā, kad 220.lv pieaugums pret 2014.gadu veidojis vairāk nekā 50%, kā arī ar gaidāmo attīstību šogad.

«Šogad plānojam ievērojami paplašināt savu preču klāstu, tādam nolūkam piesaistot jaunus Eiropas un pasaules līmeņa piegādātājus, kas ļaus mūsu klientiem iegādāties plašāku kvalitatīvu produktu klāstu par konkurētspējīgām cenām,» norāda Snidzāne.

Tāpat daļa līdzekļu tiks izmantota 220.lv infrastruktūras un klientu apkalpošanas uzlabošanai, ko uzņēmums iecerējis īstenot, piedāvājot vairāk preču uz vietas veikalos un noliktavās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Apvieno Pigu Group un Hobby Hall

Db.lv, 17.06.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Privātā kapitāla investors “Mid Europa Partners” (Mid Europa) ir noslēdzis “Pigu Group” un “Hobby Hall Group OÜ” (“HHG”) akciju iegādes procesu, izveidojot vienu grupu, tai kļūstot par vadošo tiešsaistes tirdzniecības centru Lietuvā, Latvijā, Igaunijā un Somijā.

Apvienotā grupa ir kļuvusi par lielāko e-komercijas spēlētāju Baltijā.

Grupa ir apvienojusi vairākus miljonus reģistrētu klientu četrās valstīs – Pigu.lt Lietuvā, Kaup24.ee un Hansapost.ee Igaunijā, 220.lv un Xnet.lv Latvijā un Hobbyhall.fi Somijā.

3 tūkstoši Baltijas valstu pārdevēji pārdod vairāk nekā 1.5 miljonu preces jaunā uzņēmuma lielākajā e-platformas daļā – “Pigu Group”, pircējiem platformu apmeklējot vairāk nekā 100 miljonus reižu gadā. Pēc apvienošanās ar lielāko, “Hobby Hall OU” pārvaldīto interneta veikalu, kopīgajā e-platformā tirgoto preču skaits palielināsies par vairāk nekā 2 miljoniem, savukārt apmeklētāju skaits sasniegs gandrīz 145 miljonus gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta veikala «220.lv» īpašnieka SIA «Pigu Latvia» valdi atstājusi valdes locekle Laila Snidzāne, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Izmaiņas komercreģistrā ierakstītas 3.janvārī. Laila Snidzāne tika iecelta par SIA «Pigu Latvia» valdes locekli 2016.gadā.

SIA «Pigu Latvia» valdē bez izmaiņām turpina darboties valdes priekšsēdētājs Dainius Liulys un valdes locekļi Emilis Gustainis, Tomas Mačernis un Raimondas Žilenas.

SIA «Pigu Latvia» reģistrēts 2005.gadā, un tā vienīgais īpašnieks ir Lietuvas uzņēmums «Pigu UAB». 2017.gadā SIA «Pigu Latvia» apgrozījums bija 29,734 miljoni eiro un uzņēmums strādāja ar zaudējumiem, kas sasniedza 1,359 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

220.lv Marketplace maijā paplašinās darbību Somijā

Db.lv, 18.04.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"PHH Group", kas Latvijā pārvalda tirdzniecības centru internetā "220.lv", Lietuvā "Pigu.lt", savukārt Igaunijā "Kaup24.ee" un "Hansapost.ee", no maija paplašinās savu darbību un atvērs tīkla "Marketplace" platformu Somijā, informē kompānijā.

Somijā "Marketplace" būs pazīstams ar zīmolu "HobbyHall.fi"."PHH Group" un "220.lv" izpilddirektors Florins Filote norāda, ka lēmums saskan ar kompānijas stratēģisko mērķi investēt "Marketplace" attīstībā.

Pēc viņa teiktā, pārdevējiem ērtības nodrošinās tas, ka, neskatoties uz "Marketplace" dažādajiem nosaukumiem katrā no valstīm, tirgotājiem būs nepieciešams tikai viens konts tirdzniecībai visos četros tirgos ar vairāk nekā 11 miljoniem iedzīvotāju. Filote paredz, ka līdz 2027.gadam Somijas tirgū būs aptuveni četri miljoni tiešsaistes pircēju.

"220.lv Marketplace" pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols min, ka viens no uzņēmuma galvenajiem mērķiem ir nodrošināt stabilu "Marketplace" darbību jau no pirmajām minūtēm pēc tā darbības sākšanas Somijā, vienlaikus nodrošinot platformas attīstību. Pārdevēji jaunajam tirgum tiks pievienoti pakāpeniski.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par e-komercijas grupas Baltijā un Somijā "Pigu Hobbyhall Group" (PHH Group), kas pārvalda arī Latvijā strādājošo internetveikalu "220.lv", grupas izpilddirektoru kļuvis Darjušs Včislo, informē kompānijā.

Viņš grupas vadību pārņem no Florina Filotes.

Včislo min, ka kompānija viņa vadībā turpinās investēt uzņēmuma attīstībā.

Kompānijā norāda, ka Včislo strādājis vadošos amatos uzņēmumos "Metro Group/Makro Cash and Carry" un "Office Centre", iepriekš bijis arī "Tesco Poland" operatīvais direktors, kā arī bijis mazumtirdzniecības ķēdes izpilddirektors "EuroCash" grupā un "PROFI Rom Food Romania" valdes vecākais konsultants.

Jau vēstīts, ka "220.lv" pārstāvošais uzņēmums SIA "Pigu Latvia" finanšu gadā, kas ilga no 2021.gada 1.aprīļa līdz 2022.gada 31.martam, strādāja ar 40,742 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 19% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa samazinājās par 24,7% un bija 817 307 eiro. Kompānijas pagājušā finanšu gada rezultāti pagaidām nav publiskoti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

E-komercijas tirgus dalībnieks Baltijas valstīs "Pigu Grupa", kurā iekļaujas arī Latvijā strādājošais interneta veikals 220.lv, turpinot pērn uzsākto miljona eiro vērto loģistikas efektivizācijas projektu, ievieš jaunu pakalpojumu, kas paredz preces saņemšanu vienu stundu pēc tās pasūtīšanas.

"Pērn klātienes "Pigu Grupas" veikalos tika novērots augošs pieprasījums noteiktām preču kategorijām, kas motivēja domāt par piegādes optimizāciju un efektivitātes uzlabošanu. Sekojot klientu vajadzībām, nolēmām ieviest jaunu pakalpojumu - preču iegādi no jebkuras vietas, nodrošinot to saņemšanu pēc 60 minūtēm zīmola klātienes veikalos," informē 220.lv tiešsaistes tirdzniecības platformas marketplace vadītājs Raimondas Žilēnas.

Viņš piebilst, ka jaunais pakalpojums nodrošina preces saņemšanu pēc stundas, ja interneta veikalā prece uzrāda vairāk nekā vienu vienību un klients ir saņēmis pirkuma apstiprinājumu. Tāpat arī pirms došanās pēc preces jāņem vērā veikalu darba laiks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar Melnās piektdienas iepirkšanās drudzi, Baltijas valstīs "Pigu Grupas" tiešsaistes veikalos divu nedēļu laikā pārdošanas apjomi pieauguši gandrīz par piektdaļu, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo laika periodu, liecina interneta veikala "220.lv", kas ietilpst šajā grupā, sniegtā informācija.

Interneta veikala apkopotie dati liecina, ka pircēji Baltijā pārdošanas laikā izvēlas arvien dārgākas preces. Vidējais pircēja iepirkumu grozs pārsniedzis 60 eiro, pircējiem izvēloties vismaz divas preces.

Vērtējot pārdošanas apjomus, no visām trim Baltijas valstīm, kurās darbojas "Pigu Grupa", Latvijā novērots visstraujākais pieaugums, lai gan kopumā lielākie pārdošanas apjomi ir Lietuvā.

Vērtējot pirktākās preces, visu trīs valstu vidū ir redzamas atšķirības. Latvijā viena no pirktākajām precēm ir dūmu detektori, kuru pieprasījums ir ievērojami audzis saistībā ar izmaiņām Ugunsdzēsības noteikumos, kuri paredz, ka no 2020. gada 1. janvāra katrā mājoklī jābūt dūmu detektoram.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmumu reģistrā fiksēta informācija par izmaiņām SIA "Pigu Latvia" pamatkapitālā, liecina "Lursoft" Klientu portfeļa monitoringa sniegtā informācija.

Interneta veikala 220.lv īpašnieka SIA "Pigu Latvia" pamatkapitāls palielināts no 1,736 miljoniem eiro līdz 3,736 miljoniem eiro. Uzņēmuma vienīgais kapitāldaļu turētājs ir lietuviešu UAB Pigu.

Interneta veikala 220.lv īpašnieks aizvadītajā gadā nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā samaksājis 4,25 miljonus eiro.

Pagājušajā gadā SIA “Pigu Latvia” uz vienu darbinieku iedzīvotāju ienākuma nodoklī samaksājusi 1,64 tūkstošus eiro. Savukārt valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās uz vienu darbinieku uzņēmums 2019.gadā samaksājis 3,27 tūkstošus eiro.

2018.gadā SIA "Pigu Latvia" apgrozījusi 24,85 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Pigu apgrozījums 2014. gadā sasniedzis 50 miljonus eiro

Dienas Bizness, 22.07.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas lielākā e-komercijas tīkla Pigu apgrozījums 2014. gadā sasniedzis 50 miljonus eiro, uzrādot 31% pieaugumu salīdzinājumā ar 2013.gadu, kad apgrozījums bija 38,2 miljoni eiro, teikts paziņojumā medijiem.

Pigu grupas meitas uzņēmuma SIA Pigu Latvia interneta veikala 220.lv apgrozījums 2014.gadā sasniedza 16.13 miljonus eiro, kas ir par 33.7% vairāk nekā gadu iepriekš. 2013.gadā SIA Pigu Latvia apgrozījums bija 12,06 miljons eiro, kas bija par 62% vairāk nekā 2012.gadā, kad apgrozījums bija 7,46 miljoni eiro.

Uzņēmums nodarbina 70 darbiniekus, un tā pamatdarbības veids ir datoru un citu elektropreču, smaržu, sporta un mājsaimniecības preču, kā arī bērnu un citu preču mazumtirdzniecība interneta veikalā.

SIA Pigu Latvia šogad plāno atklāt jaunas interneta veikala 220.lv veikala telpas un plašu noliktavu Rīgā, kuras izveidē investēti 75 tūkstoši eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

220.lv pārvaldītāja Marketplace apgrozījums pērn pieaudzis par 66%

Db.lv, 19.03.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta tirdzniecības platformas "PHH Group Marketplace", kurā ietilpst arī internetveikals "220.lv", apgrozījums pagājušajā gadā bija 105 miljoni eiro, kas ir par aptuveni 66% vairāk nekā 2022.gadā, informē kompānijas pārstāvji.

Kopumā 2023.gadā "PHH Group Marketplace" veikti trīs miljoni pasūtījumu, kas, salīdzinot ar 2022.gadu, ir kāpums par vairāk nekā 67%.

220.lv Marketplace Pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols uzsver, ka kopumā e-komercijas izaugsmes temps gan Latvijā, gan globāli pērn ir bijis mērens. Savukārt marketplace, kas pēc savas pieejas un uzbūves ir tirdzniecības tīkls internetā, preces vienuviet tirgojot dažādiem tirgotājiem, ir šobrīd rezultatīvākais e-komercijas risinājums, raugoties gan no pricēju, gan arī uzņēmēju perspektīvas.

“Pērn, turpinot biznesa izaugsmes stratēģiju un attīstot Marketplace konceptu, brīdī, kad kopējais e-komercijas nozares sniegums sāka kristies, tieši marketplace jeb tirdzniecības platformas koncepts noturēja uzņēmuma tirgus līdera pozīcijas. Piecu gadu laikā, kopš darbojas 220.lv Marketplace, platforma ir pielāgojusi savu darbību mainīgajiem tirgus apstākļiem, ko veicināja gan Covid-19 pandēmija, gan Krievijas uzsāktā kara Ukrainā radītās sekas, tajā skaitā ekonomiskā lejupslīde. 2023.gada jūnijā Marketplace paplašināja savu darbību, atverot arī tirgu Somijā, kas vienlaikus palielināja sortimenta kvalitāti un investīcijas noliktavu infrastruktūrā. Somijas tirgu vērtējam kā vienu no perspektīvākajiem e-komercijai, jo dati rāda, ka 77% Somijas patērētāju pēdējo 28 dienu laikā ir veikuši pirkumus tiešsaistē, starp TOP3 preču kategorijām ierindojoties dārzkopības un sporta, kā arī aktīvās atpūtas precēm,” turpina K. Ozols.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Pigu Hobby Hall Group jauns izpilddirektors

Db.lv, 02.05.2022

Uz laiku izpilddirektora amatā stāsies Ksavjers Karliers (Xavier Carlier), kurš iepriekš bijis pārmaiņu vadības direktors.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas e-komercijas uzņēmuma “PHH Group” ilggadējais izpilddirektors Daiņus Ļuļis (Dainius Liulys) ir nolēmis nodot savu izpilddirektora amatu, savstarpēji vienojoties ar “PHH Group” valdi un akcionāriem.

Viņa vietā uz laiku izpilddirektora amatā stāsies Ksavjers Karliers (Xavier Carlier), kurš iepriekš bijis pārmaiņu vadības direktors.

“PHH Group” nesen definēja savu izaugsmes stratēģiju turpmākajiem gadiem un tās īstenošanai saņēma ievērojamu papildu finansējumu no akcionāriem.

"Šajā uzņēmumā strādāju teju 15 gadus. No pieticīgiem pirmsākumiem „Pigu Group“ ir piedzīvojusi iespaidīgu izaugsmi un lielus panākumus. Pēdējo divu gadu aktualitātes ir apvienojušas „Pigu Group“ un „Hobby Hall Group“ jaunizveidotajā „PHH Group“, stiprinot akcionāru bāzi ar „MidEuropa“. Es lepojos ar to, ko esam sasnieguši kopā,” komentē D.Ļuļis.

Viņš piebilst, ka "šis ceļš nebūt nav beidzies: nesen esam vienojušies ar mūsu valdi un akcionāriem piešķirt nebijušus resursus, lai mūsu ambiciozo inovāciju un izaugsmes plānu padarītu par realitāti. Esam nostiprinājuši akcionāru bāzi, izveidojuši augstas kvalitātes uzraudzības padomi un būtiski stiprinājuši „Pigu Hobby Hall“ komandu, tuvākajā laikā sagaidot vēl citus jaunumus. Man jaunās stratēģijas īstenošanas sākums ir īstais brīdis, lai paietu malā. Es turpināšu strādāt kā valdes un izpilddirektora padomnieks, un kā nozīmīgs „PHH Group“ akcionārs".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākais aktīvu pārvaldītāja East Capital Real Estate fonds East Capital Real Estate IV iegādājies “pēdējās jūdzes” izplatīšanas centru Viļņā, Lietuvā, pilnībā iznomājot to reģionālajam e-komercijas līderim Pigu, kas ir daļa no PHH Group.

Šis ir jau ceturtais fonda iegādes darījums, šobrīd tam pieder arī SEB bankas galvenā mītne un VIA 3L loģistikas centrs Tallinā, kā arī vēl viens loģistikas un izplatīšanas centrs Viļņā. East Capital Real Estate IV kopējais investīciju mērķis ir vismaz 400 miljoni eiro.

Īpašums ir nesen atjaunots, 6500 kvadrātmetru liels izplatīšanas, mazumtirdzniecības un biroju komplekss, kas šogad tika pilnībā pielāgots Pigu vajadzībām. Tajā atrodas galvenā mītne vairāk nekā 300 Pigu Lietuvas biroja darbiniekiem. Tas ir arī lielākais veikals Lietuvā ar "drive in" jeb preču izņemšanas punkta iespējām. Izplatīšanas centrā iekļaujasarī 3500 kvadrātmetru liela noliktava, kas ļauj nekavējoties piegādāt vairāk nekā 10 000 unikālu preču un zīmolu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Pēc Milānas kraha Ozols gandarījumu rod Magnetic Latvia zīmolā

Jānis Goldbergs, 15.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa informācijas centrs Magnetic Latvia Rīgas lidostā ir jau gadu. Tas ir Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) direktora Andra Ozola EXPO redzējums un reizē jautājums par kopēju Latvijas zīmolu

2018. gada februārī LIAA direktors A. Ozols telpas atklāšanā sacīja: «Lidostā tagad ir savs EXPO, vieta, kur sevi parādīt!» A. Ozolam desmit gadus tā arī neizdevās iegūt kontroli par EXPO izstāžu rīkošanu un Rīgas lidostā bija iespēja radīt savu zīmolu Magnetic Latvia. Stāsts par Biznesa informācijas centru Magnetic Latvia vienlaikus ir arī stāsts par cīņu, kurā A. Ozols visādām metodēm pierāda, ka viņam ir taisnība.

Pēc starptautiskā kraha

A. Ozola paziņojums pērn uzrunā medijiem bija ievērības cienīgs un nebija gluži kļūmīga amatpersonas pārteikšanās. Tas izriet gan no LIAA un aģentūras direktora iepriekšējās darbības, gan no zīmola Magnetic Latvia veidošanas pirmsākumiem. Sauklis Magnetic Latvia savu augšupeju sāka 2015. gadā, kad Eksporta forumā LIAA amatpersonas ar īpašu skubu sāka lielīt iestādes lomu eksporta veicināšanā, pārstāvniecības Pekinā, Šanhajā, Singapūrā un citviet Āzijā, kā arī sāka virzīt ideju, ka tas viss būtu liekams zem viena zīmola – Magnetic Latvia. Vēlāk, 2017. gadā, sekoja ieteikums zīmolu lietot arī citām valsts iestādēm, pašvaldībām un uzņēmumiem kā kopēju Latvijas zīmolu. Vienlaikus 2015. gads Latvijas vēsturē iezīmējas arī ar to, ka valdība nolēma valsts paviljonu EXPO izstādē Milānā neuzstādīt. Tobrīd sabiedrībā virsroku uz brīdi guva viedoklis, ka piedalīšanās starptautiskajās EXPO izstādēs ir jāpārtrauc, ka tas ir novecojis un sevi izsmēlis projekts un Latvijai ir vajadzīgs kas cits, savs un tepat. Par to liecina daudz ierakstu sociālajos tīklos. 2017. gadā apstākļi mainījās un Astanā, Kazahstānā, notika mazais EXPO. Latvija par spīti tam, ka valsts finansējuma nebija, izstādē piedalījās. Tieši togad A. Ozols un LIAA ierosināja zīmolu Magnetic Latvia piedēvēt praktiski visam Latvijā radītajam, visam, kas mums ir labs. To apstiprina arī LIAA interneta portāls Labs of Latvia, kurā šā gada februārī tika palaists zīmols Magnetic Latvia.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Tieto Latvia daļu mantas nodos divām jaundibināmām kompānijām un mainīs nosaukumu

LETA, 11.10.2022

Plānots, ka pēc reorganizācija "Tieto Latvia" valdes loceklis Valdis Janovs kļūs par kompānijas valdes priekšsēdētāju, bet kompānijas esošā valdes priekšsēdētaja Valērija Vārna turpmāk būs "Tietoevry Latvia" valdes priekšsēdētāja.

Foto: no uzņēmuma arhīva

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Informācijas tehnoloģiju uzņēmums SIA "Tieto Latvia" daļu mantas nodos divām jaundibināmām kompānijām, liecina pirmdien, 10.oktobrī, oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" publiskotais paziņojums par reorganizāciju.

Atbilstoši "Tieto Latvia" vienīgā īpašnieka - Somijas "TietoEvry" - 2022.gada 3.oktobrī pieņemtajam lēmumam no "Tieto Latvia" tiks nodalīta daļa mantas, kas tiks nodota jaundibināmajām iegūstošajām sabiedrībām SIA "Tietoevry Connect Latvia" un SIA "Tietoevry Latvia".

Reorganizācijā tiks samazināts "Tieto Latvia" pamatkapitāls, dzēšot pamatkapitāla daļas.

Kreditori var pieteikt prasījumus viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas.

Vienlaikus paredzēts, ka pēc reorganizācijas "Tieto Latvia" mainīs nosaukumu un kļūs par SIA "Tietoevry Banking Latvia", liecina "Firmas.lv" publiskotais reorganizācijas lēmums.

Reorganizācijā "Tieto Latvia" nodos kompānijai "Tietoevry Connect Latvia" visu mantu, tiesības un saistības, kā arī darbiniekus, kas saistīti ar kompānijas "connect" aktivitātēm un saimniecisko darbību, tostarp informatīvā un atbalsta pirmā kontaktpunkta aktivitātes gala klientiem Ziemeļvalstīs, piemēram, pirmā un otrā līmeņa atbalsta aktivitātes, saņemšanas un nosūtīšanas aktivitātes, vienotā kontaktpunkta (SPOC) aktivitātes, krīzes komunikācijas aktivitātes, piekļuves un identitātes pārvaldības aktivitātes, atbalstu ārpus darba laikam un ražošanas pārvaldības aktivitātes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nr. 1 interneta veikals Latvijā www.220.lv pasludina atlaižu sezonas ēras beigas un kļūst par pirmo tirgotāju Baltijā, kas klientiem turpmāk piedāvās VIENMĒR LABU GALA CENU.

Latvijas e-komercijas līderis izsludina radikālas izmaiņas preces cenas attēlošanai – klientiem rādīt vienmēr labu gala cenu bez jebkādām atlaidēm. Lēmums mainīt preces cenas attēlošanas veidu un piesaistīt klientus ar vienmēr labu cenu, nevis atlaidēm ir balstīts uz pēdējos 3 gados veiktajām analīzēm, pētījumiem un klientu uzvedības izpēti – informē Laila Snidzāne, interneta veikala 220.lv valdes locekle.

Analizējot klientu uzvedību un pirkšanas tradīcijas internetā, mēs skaidri saskatījām tendenci, ka laba cena ir iemesls nr.1 kāpēc iepirkties internetā un labas cenas nozīmība tikai pieaug. 2017. gada maijā veiktais pētījums tikai apstiprina, cik nozīmīga ir Labas cenas ietekme. 60% no respondentiem to minēja kā galveno iemeslu, kāpēc viņi iepērkas internetā vai plāno to darīt nākotnē. Salīdzinājumā ar 2015. gada pētījumiem labas cenas nozīmība ir pieaugusi par 25%. Arī aptaujājot standarta veikalu pircējus un uzdodot jautājumu, kas mudinātu tos iepirkties internetā, atbilde bija skaidra, proti, laba cena mudinātu 32% no aptaujātajiem respondentiem iepirkties internetā pirmo reizi vai iepirkties biežāk.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvojoties gada gaidītākajiem svētkiem, lielākais interneta veikals Latvijā 220.lv, turpinot cīņu par labu cenu, pircējiem turpmāk piedāvās labākās cenas garantiju. Tā kā Ziemassvētkos ikvienam no mums aktuāls ir dāvanu jautājums – līdz ar to ieviešot labākās cenas garantiju šajā preču segmentā, interneta veikals 220.lv nodrošina to, ka šo preču cena būs labāka nekā lielākajiem 70 veikaliem Latvijā.

Labākās cenas garantiju mēs nodrošināsim ne tikai starp e-veikaliem, bet arī starp mazumtirdzniecības veikalu ķēdēm, piemēram, Maxima, K-senukai, Douglas u.c. Ja pircējs atradīs identisku preci lētāk – 220.lv kompensēs cenas starpību.

Laika gaitā Latvijas klienti bieži saskarās ar cenu pieaugumu, dažās preču grupās šis pieaugums ir ļoti labi jūtams. Jau no paša sākuma interneta veikals 220.lv akcentēja, ka iepirkties internetā ir izdevīgāk, nekā parastajos veikalos un tieši pirms Ziemassvētkiem ar labākās cenas garantijas palīdzību klientiem ir iespēja iegādāties tūsktošiem preču par labāko cenu tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Interneta veikals 220.lv investējis ap 90 tūkstošiem eiro

Lelde Petrāne, 04.12.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta veikals 220.lv šogad investējis ap 90 tūkstošiem eiro, uzņēmuma apgrozījumu 9 mēnešos kāpinot par 40%. Šogad vidēji mēnesī apkalpoti 20,5 tūkstoši klientu pasūtījumu, apkalpoto pasūtījumu skaitam pieaugot par 70% salīdzinājumā ar 2013.gadu, liecina tirgotāja sniegtā informācija.

«Noliktavas sistēmas modernizācijā šogad investēts ap 75 tūkstošiem eiro, savukārt klientu apkalpošanas uzlabošanā – ap 15 tūkstošiem eiro. Uzskatām, ka iepirkšanās internetā var konkurēt un būt pārāka par tradicionālo iepirkšanos tirdzniecības centrā. Tā ir iespēja izvairīties no burzmas un stresa,» stāstīja 220.lv valdes loceklis Laimons Baziļus (Laimonas Bazilius).

220.lv papildu līdzšinējai noliktavai sācis izmantot arī jaunu lielgabarīta noliktavu Rīgā, kā arī paplašinājis veikala telpas Rīgā, Ģertrūdes ielā.

Tuvojoties Ziemassvētkiem, palielināsim klientu apkalpošanā strādājošo skaitu par 25%, līdz 34 speciālistiem, atklāj L. Baziļus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēdzies darījums, kura ietvaros Polijas uzņēmumam MCI Management piederošais investīciju fonds MCI.TechVentures 1.0 ieguvis 51% akciju uzņēmumā Pigu Group.

Uzņēmums Latvijā pazīstams kā interneta veikala 220.lv īpašnieks. Pigu Group pieder arī Lietuvas Pigu.lt un Igaunijas Kaup24.ee. Jaunie īpašnieki paredz, ka iegūtās investīcijas ļaus dubultot apgrozījumu un sasniegt 100 miljonu eiro apgrozījumu tuvāko gadu laikā.

«Investoram MCI.TechVentures 1.0 ir pieredze e-komercijas nozarē tādās valstīs kā Vācija, Čehija, Krievija un Polija. Pateicoties investīcijām uzņēmuma attīstībā, mums būs iespēja paplašināt preču sortimentu un samazināt cenas. Vienlaikus esam ieplānojuši līdzekļus attīstībai un apkalpošanas uzlabošanai, lai nodrošinātu preču piegādi īsākā laikā. Augustā interneta veikals 220.lv plāno pāriet uz daudz lielākām un modernākām noliktavu telpām, tādējādi kopējā noliktavu platība sasniegs 8000 m2. Plānojam arī atvērt vairākus veikalus, kas darbosies kā pasūtījumu izņemšanas punkti,» skaidro interneta veikala 220.lv valdes loceklis Roberts Ziminskis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Biznesa tehnoloģijas

Pigu Grupas jaunizveidotajai tirdzniecības platformai pieteikušies vidēji 600 tirgotāji

Zane Atlāce - Bistere, 07.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Septembrī vairāk nekā 600 tirgotāji no Lietuvas, Latvijas un Igaunijas izrādījuši interesi pievienoties «Pigu Grupas», kurā iekļaujas arī 220.lv, jaunizveidotajai tirdzniecības platformai marketplace.

Populārākās tirgotāju pārstāvētās kategorijas ir apģērbs, rotaslietas, aksesuāri un apavi, liecina tiešsaistes tirdzniecības uzņēmuma Baltijā »Pigu Grupa», apkopotā informācija.

«Marketplace platforma tirgotājiem ir izveidota ar mērķi, lai turpinātu sekmēt ne tikai mūsu attīstību, bet arī, lai palīdzētu augt mazajiem Baltijas valstu uzņēmumiem. Tirdzniecības platforma paver lielākas iespējas nopietni konkurēt e-komercijas tirgū, kur dominē lielie spēlētāji, tāpēc priecājamies, ka Lietuvas, Latvijas un Igaunijas uzņēmumi saredz šīs izaugsmes iespējas. Simtiem reģistrācijas pieteikumu tikai dažu nedēļu laikā pierāda, ka šo biznesa attīstības ceļu mēs esam izvēlējušies pareizajā laikā un vietā,» norāda «Pigu Grupas» izpilddirektors Daiņus Ļuļis (Dainius Liulys).

Komentāri

Pievienot komentāru