Citas ziņas

Pirelli kalendārs tiek 100 personām

Marta Rībele [email protected], 16.12.2005

Jaunākais izdevums

Ekskluzīvā izdevuma - Pirelli kārtējā kalendāra — īpašnieku skaits Latvijā pārsniedzis 100 cilvēkus, informē Ļevs Fainveics, kompānijas Latakko (itāļu koncerna Pirelli (viens no pasaulē vadošajiem automobiļu riepu ražotājiem) ekskluzīvais izplatītājs Latvijā) sabiedrisko attiecību konsultants. Personu skaitā, kuri saņem Pirelli kalendāru, tiek iekļauti cilvēki, kas devuši nopietnu ieguldījumu valsts sabiedriskajā, kultūras, sporta vai ekonomikas jomā, kā arī «Pirelli draugi». Saskaņā ar tradīciju viens kalendāra eksemplārs pasniegts prezidentei Vairai Vīķei-Freibergai. Lai pēc iespējas lielāks cilvēku skaits varētu «dzīvē» iepazīt jauno Pirelli kalendāru, Latakko plāno organizēt publisku kalendāru izstādi. Pavedināšanas un izteiksmes brīvība ir 2006. gada Pirelli kalendāra galvenā tēma. Tas ir pasaulē pazīstamo fotogrāfu Merta Alasa (Mert Alas, Turcija) un Markusa Pigo (Marcus Piggot, Lielbritānija) kopdarbs. Kalendāram pozējušas sešas skaistas un valdzinošas sievietes: Dženifera Lopesa (Jennifer Lopez), Žizele Bundhena (Gisele Bundchen), Žinevjē van Sinus (Guinevere Van Seenus), Keita Mosa (Kate Moss), Karena Elsone (Karen Elson) un Natālija Vodjanova (Natalia Vodianova). Visas minētās modeles (izņemot Dženiferu Lopesu) dažādos gados jau ir parādījušās Pirelli kalendāra lappusēs. Šajā reizē viņas parādās kailas, seksīgas un lieliskas visās 27 fotogrāfijas. Kalendāra kopējā tirāža ir 35 tūkstoši eksemplāru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad Pirelli ir kļuvis par sponsoru Latvijas četrpadsmitkārtējiem čempioniem - futbola klubam Skonto FC, Db.lv informēja Latakko mārketinga projektu vadītāja Ella Krasavceva.

Izvēle kļūt par vairākkārtējo Latvijas futbola čempionu atbalstītāju ir pārdomāts un uz veiksmīgu pieredzi balstīts lēmums. "Visā pasaulē Pirelli atbalsta futbolu un savējos futbola klubus. No šī gada arī Latvija nav izņēmums. Skonto FC un Pirelli saista ne tikai tas, ka esam spēcīgi un pieredzējuši spēlētāji katrs savā jomā, bet arī tas, ka mums ir līdzīgi izaicinājumi - būt uzvarētājiem arī turpmāk," šī lēmuma pieņemšanu skaidro Jevģēnijs Kopilkovs, Pirelli pārstāvniecības Latvijā - kompānijas Latakko direktors.

Līdz šim Pirelli jau ir pierādījis sevi kā nozīmīgs sporta jomas atbalstītājs, sponsorējot dažādus autosporta pasākumus un pasaulē zināmus futbola klubus: Inter Milan F.C. Itālijā un Palmeiras Brazīlijā. Savukārt, Latvijā Pirelli sniedz atbalstu arī Drošas braukšanas skolai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācu sporta automobiļu ražotāja Porsche jaunais sporta auto Panamera gan vasaras, gan ziemas sezonā tiks aprīkots ar Pirelli riepām.

Vasaras sezonā ir izvēlētas UHP (Ultra High Performance) klases Pirelli P Zero riepas, bet laika periodam no oktobra līdz maijam, Pirelli Winter Sottozero Series II.

Pirelli PZero riepas domātas, lai izdabātu visprasīgākā sportiska stila auto vadīšanas piekritējam. Šīs riepas ir ieguvušas deviņas no desmit godalgām prestižos starptautiskajos testos 2208. un 2009. gadā.

Ņemot vērā riepu drošibu un lieliskās gaitas īpašības, Pirelli PZero ir izvēlējušies tādi ražotāji kā Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Maserati, Bentley, Jaguar, Mercedes, Alfa Romeo, Porsche un BMW savu automašīnu sākuma komplektācijai. Tehnoloģiskajā ziņā šis ir augstvērtīgs Pirelli produkts. Jaunākās tehnoloģijas, kuras tika izmantotas PZero radīšanā, aizstāv 5 ekskluzīvi patenti. Tas attiecas gan uz protektora zīmējumu, gan gumijas maisījuma sastāvu, gan uz atjaunoto riepu konstrukciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Notikusi Pirelli 2007.gada kalendāra prezentācija Latvijā, Db.lv informēja kompānijas Latakko sabiedrisko attiecību konsultants Ļevs Fainveics.

Ceturto gadu pēc kārtas Latvijā prezentē Pirelli kalendāru. Pasākuma viesi tika iepazīstināti ar reto 26 lappušu izdevumu, kuru veidojis slavenais holandiešu fotogrāfu pāris Inese van Lamsvērde (Inez Van Lamsweerde) un Vinūds Matadins (Vinoodh Matadin), kuriem pozēja piecas cienītākās un iemīļotākās Holivudas aktrises Sofija Lorēna (Sophia Loren), Penelope Krusa (Penelope Cruz), Hilarija Svanka (Hilary Swank), Naomi Vatsa (Naomi Watts) un jaunpienācēja Lū Dilona (Lou Doillon).

Kopējā jaunā kalendāra tirāža ir aptuveni 30 tūkstoši eksemplāru. No tiem tikai 40 nonāca šī vakara rīkotāja, kompānijas Latakko (Pirelli pārstāvis Latvijā) rīcībā. No tiem gandrīz visi, saskaņā ar ieviesto tradīciju, prezentācijas laikā tika dāvināti speciāli uzaicinātām VIP personām, no kuriem daudzi ir labi pazīstami plašākai publikai.Kompānija Latakko plāno turpināt jaunā kalendāra izdevuma publiskas izstādīšanas praksi, lai ļautu ikvienam interesentam tieši apskatīt Pirelli fotošedevru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar Pirelli oficiālā pārstāvja Latvijā Latakko gādību Latviju sasniedzis jau trīsdesmit astotais Pirelli kalendārs, kas 9. februārī tiks prezentēts Domenikss Auto tirdzniecības centrā.

Šā gada Pirelli kalendāru pavada īpaša intriga – to veidojis pasaulslavenais dizainers Karls Lāgerfelds. Kā ierasts, kalendāra pamata tēma ir sievietes ķermeņa skaistums, kas šoreiz ved ceļojumā uz Grieķijas un Romas varoņu un dievību pasauli.

«Mēs ar lielu nepacietību gaidījām šī fotomākslas šedevra radīšanu. Esmu pārliecināts, ka 36 kontrastainais melnbaltās fotogrāfijas, vienaldzīgu neatstās nevienu,» stāsta uzņēmuma Latakko direktors Jevgēnijs Kopilkovs. Viņš norāda, ka «prezentācijas vietas izvēle – Domenikss Auto tirdzniecības centrs - nav nejaušība. Mercedes-Benz ir viens no vecākajiem autoražotājiem ar bagātu vēsturi un joprojām ir uzskatāms par stila un modes noteicēju auto nozarē visā pasaulē. Šāda ideoloģija perfekti sakrīt ar Pirelli ideoloģiju».

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Latakko kļuvusi par Pirelli moto riepu pārstāvi

Aldis Zelmenis, 12.04.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pateicoties ilgadējai sadarbībai Pirelli vieglo un kravas auto riepu tirdzniecībā, sākot ar 2010.gadu kompānija Latakko ir kļuvusi par Pirelli motociklu riepu oficiālo pārstāvi Latvijā.

Šī sadarbība moto riepu segmentā kompānijai sniedz ne tikai savu produktu klāsta palielināšanu, jaunu tirgu apgūšanu, bet arī paplašinātu piekļuvi globālai Pirelli moto pieredzei, instrumentiem, pētījumu resursiem. Tas ilgtermiņā ļaus Pirelli Key Point klientiem piedāvāt efektīvāku un pilnāku pakalpojumu un preču klāstu.

Kompānija Latakko ir dibināta 1994. Uzņēmuma nozīmīgākie darbības virzieni ir automašīnu riepu, lieto disku, akumulatoru un eļļu tirdzniecība, kā arī specializētu riepu servisa centru pakalpojumi gan vieglajām, gan smagajām automašīnām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

14. janvārī Rīgā kompānijas Latakko un Pirelli Polska vadītāji žurnālistus iepazīstināja ar pēc kārtas trīsdesmit sesto slavenā Pirelli kalendāra izlaidumu. Tā kopējā tirāža ir ap 30 000 eksemplāru, no kuriem 38 tika atsūtīti uz Latviju.

Tradicionāli gandrīz visi tie tiks dāvāti īpaši izvēlētām personām. Šie cilvēki nosacīti iedalāmi divās kategorijās: pirmā – tie, kuru sasniegumi un centieni visdažādākajās jomās (sports, kultūra, bizness un citas) tikuši ievēroti un pienācīgi novērtēti; otrā – Pirelli draugi, Latakko klienti un darījuma partneri.

Pirelli kalendārs netiek pārdots, bet gan tikai dāvināts.

Mūžīgo un neizsmeļamo Pirelli kalendāra tēmu – sieviete un tās skaistums – šoreiz ir realizējis fotogrāfs Pīters Bērds (Peter Beard). Jaunais izlaidums pilnībā ir veidots uz Botsvānas savvaļas ainu fona. Bērds Kenijā ir nodzīvojis vairāk nekā 30 gadus un iepazinis afrikāņu kontinenta noslēpumainību un skaistumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nākamnedēļ Somijā norisināsies Pirelli Star Drive konkursa pirmā kārta, kurā Latviju pārstāvēs pieredzējušais, taču gados jaunais Māris Neikšāns.

Sportists atzīmē, ka ir gatavs pārbaudījumiem, taču ļoti cer, ka skatītāju tūkstoši, kas no Latvijas dosies vērot pasaules rallija čempionāta posmu Neste Oil Rally Finland, vispirms būs kaujas gatavībā atbalstīt viņa centienus uzvarēt konkursa Ziemeļeiropas daļā.

Pirms nedēļas nogalē notiekošā WRC posma – Somijas rallija -- trešdien un ceturtdien turpat rallija norises reģionā notiks konkursa Pirelli Star Drive Ziemeļeiropas daļas atlase. Latviju tajā pārstāvēs Māris Neikšāns, kurš cīnīsies par iekļūšanu Eiropas finālā. Pirelli Star Drive konkursu veido riepu ražotājs Pirelli sadarbībā ar Starptautisko Automobiļu federāciju (FIA). Šīs cīņas uzvarētājs kā balvu saņems apmaksātu dalību sešos pasaules čempionāta Production WRC klases posmos. Jauno rallija talantu konkursā drīkst piedalīties piloti, kuri 2009. gada 1. janvārī nebija sasnieguši 27 gadu vecumu, kā arī ne šogad, ne pērn nav startējuši vairāk kā trijos WRC posmos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piektdien un sestdien Austrijā notika Eiropas Pirelli Star Driver sacensību fināls. Tajā labu sniegumu demonstrēja Latvijas rallistu ekipāža Māris Neikšāns/Raivis Jansons, esot otrā ātrākā ekipāža trasē. Neskatoties uz to, latviešiem neizdevās iegūt sacensību galveno balvu – pilnībā apmaksātus sešus 2010. gada pasaules rallija čempionāta posmus.

Sacensības Austrijā sākās jau piektdien, kad sportisti pierakstīja trasi un izgāja pirmās pārbaudes – sākotnēji uz velotrenažiera bija jāveic fiziskās sagatavotības tests, bet pēc tam bija jāatbild uz žūrijas jautājumiem, demonstrējot savas spējas komunikācijā ar medijiem. Pats Māris Neikšāns atzina, ka esot juties labi gan fiziskajā, gan mediju testā. Mediju tests viņam izdevies krietni labāk nekā atlases sacensībās pirms pusotra mēneša Somijā pat neskatoties uz to, ka žūrijā sēdēja 2003. gada pasaules čempions autorallijā Peters Solbergs un 19 WRC posmu uzvarētājs Marku Alens.

Sestdienu sportisti pavadīja pie automašīnas stūres. No sākuma bija jāveic trīs asfalta, bet pēc tam – trīs grants ātrumposmi. Lai gan asfalta segums Baltijas sportistiem nav ierasts, jau no pirmajiem kilometriem ātrākais bija igaunis Ots Tanāks kopā ar stūrmani Kristo Krāgu. Otrajā ātrumposmā viņus pārspēja Māris Neikšāns un, kā izrādījās sacensību nobeigumā, šis bija vienīgais ātrumposms, kad kāds spējis būt ātrāks par Tanāku. Sacensību finišā Tanāks pirmais, bet Māris Neikšāns, atpaliekot pus minūti, otrais.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kaut arī Starptautiskā Auto federācija (FIA) jau ir pieņēmusi lēmumu par oficiālo riepu piegādātāju Pasaules rallija čempionātā, cīņa par to nav rimusies.

Kā zināms, 2007. gada februārī FIA pieņēmusi lēmumu, ka laikā no 2008. līdz 2010. gadam Pirelli būs oficiālais riepu piegādātājs Pasaules rallija čempionātā (WRC). Uzvara konkursā nozīmē, ka attiecīgajā laika posmā Pirelli būs ekskluzīvs riepu piegādātājs rallija automašīnām visos WRC posmos. Lēmums par labu Pirelli raisījis neapmierinātību kompānijā Michelin, kuras paspārnē esošais riepu ražotājs BFGoodrich ir oficiālais riepu piegādātājs 2007. gada WRC sezonā.

BFGoodrich ir paziņojis, ka viņu ražotās riepas ir labākās un tādēļ BFGoodrich pelnījis arī turpmāk WRC komandas apgādāt ar savu produkciju. Tomēr Pirelli uzvara WRC riepu piegādātāju konkursā liecina, ka FIA vairāk uzticas Itālijas ražotāju produkcijai. Neatkarīgie eksperti norādījuši, ka lēmumu par labu Pirelli palīdzēja pieņemt arī izdevīgākie finansiālie nosacījumi un īpašā Pirelli atbalsta programma jaunajiem pilotiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Prezentēs PIRELLI kalendāru

Elīna Circene, 08.12.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

15.decembrī Rīgas Grand Palace Hotel notiks Pirelli 2006 Kalendāra prezentācija. Šajā pasākumā vairāk nekā 30 cilvēku saņems pa vienam šī kalendāra eksemplāram. Prezentāciju organizē kompānija Latakko, kas ir Itālijas koncerna Pirelli (viens no pasaules līderiem automašīnu riepu ražošanas jomā) ekskluzīvais izplatītājs Latvijā. Pirmo reizi vairāk nekā 40 gadus ilgajā Pirelli Kalendāru veidošanas vēsturē to veidojis fotogrāfu duets – Merts Alass (Mert Alas) no Turcijas un Markuss Pigo (Marcus Piggot) no Lielbritānijas. Šo pasaulslaveno fotogrāfu kopīgā darba rezultāti atspoguļoti 27 Kalendāra lappusēs, kuru personīgi varēs apskatīt arī Latvijas prezidente Vaira Vīķe-Freiberga. Viņai tiks pasniegts viens Kalendāra eksemplārs. Savu piedalīšanos prezentācijā apstiprinājis Viktors Ščerbatihs, kurš atzīts par 2005.gada labāko Latvijas sportistu, Intars Busulis, konkursa Jaunais vilnis 2005 uzvarētājs, grupa Cosmos, Itālijas vēstnieks Latvijā Ferdinando Dzedza un virkne Latvijā pazīstamu uzņēmēju. Personu sarakstā, kuras kļūs par Pirelli Kalendāra īpašniekiem, tiek iekļauti cilvēki, kuri devuši ieguldījumu Latvijas sabiedriskajā, kultūras, sporta un ekonomiskajā dzīvē, kā arī Pirelli draugi, kā pieņemts dēvēt kompānijas darījumu partnerus katrā valstī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ķīnas valstij piederošs ķīmijas gigants ChemChina panācis vienošanos, lai iegādātos nedaudz vairāk par ceturtdaļu Itālijas riepu ražotāja Pirelli akciju, uzņēmumam paverot iespēju izteikt piedāvājumu kompānijas pārņemšanai.

Pirelli lielākais akcionārs Camfin svētdien paziņoja, ka tas noslēdzis vienošanos ar ChemChina par ilgtermiņa industriālo partnerattiecību izveidi.

ChemChina norāda, ka par Camfin piederošajiem 26,2% Pirelli akciju samaksās 15 eiro par vienu akciju.

Uzņēmums arī plāno izteikt piedāvājumu citiem investoriem par viņiem piederošajām Itālijas riepu ražotāja akcijām.

Ziņu aģentūra Bloomberg vēsta, ka šis darījums, kas Pirelli novērtē aptuveni 7,1 miljarda eiro vērtībā, paredz, ka ChemChina laika gaitā piederēs kontrolējoša akciju daļa vismaz 50,1% akciju apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Ziemassvētku pasākumu kalendārs Rīgā, Liepājā un Jūrmalā

Atis Rozentāls, Agrita Aune, Vēsma Lēvalde Db, 23.12.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sniedzam ieskatu dažos no Ziemassvētku pasākumiem Rīgā, Jūrmalā un Liepājā laikā no 23. līdz 28. decembrim.

Rīga Ziemassvetku pasakumu kalendars Riga, Liepaja un Jurmala

Līdz 29. decembrim Doma laukumā un Līvu laukumā

Katru dienu no plkst. 10.00 līdz plkst. 20.00

23. decembrī no 11.00 līdz 20.00

24. decembrī no 11. līdz 15.00

27. un 28. decembrī no 11.00 līdz 20.00

Latvijas Mākslas akadēmijā

Studentu mākslas darbu tirgus JARMARKA (Ieeja bez maksas)

23. decembrī plkst. 16.00

Anglikāņu baznīcā

Ziemassvētku koncerts ŠAI SVĒTĀ NAKTĪ (Ieeja bez maksas)

Piedalās Rīgas Latviešu biedrības bērnu vokālā studija KNĪPAS UN KNAUĶI

23. decembrī plkst. 19.00

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad riepu maiņas sezona sākās jau oktobra otrajā pusē, bet patlaban interesentiem uz riepu nomaiņu jāgaida divas dienas, aģentūrai LETA atzina autoservisos.

Pirelli Key Point autoservisu tīkla attīstības vadītājs Baltijas valstīs Mārtiņš Zeimanis stāstīja, ka kopš oktobra beigām Pirelli Key Point" servisi apkalpojuši vidēji 300 automašīnu dienā. Savukārt patlaban interesentiem uz ziemas riepu nomaiņu ir jāgaida vidēji divas dienas. Ņemot vērā laika apstākļus, prognozējām, ka rinda pieaugs vidēji trīs dienas uz priekšu, teica eksperts.

Arī Rīgas diennakts autoservisā Oranž garaž atzina, ka auto īpašnieku interese nomainīt sezonai atbilstošas riepas vērojama jau trīs dienas, savukārt šodien, uzkrītot pirmajam sniegam, paaugstināta interese pēc sezonas riepu nomaiņas nav vērojama. "Oranž garaž" atzina, ka autoservisā rindas neveidojas, jo pasūtījumi tiek pieņemti pēc pieraksta - patlaban uz riepu nomaiņu jāgaida viena diena.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Riepu tirgotājs Latakko investēs miljonu eiro attīstībā; mērķē uz Lietuvu

Gunta Kursiša, 08.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Riepu, disku, akumullatoru un eļļu mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības holdings Latakko šogad kaļ plānus palielināt apgrozījumu līdz 57 milj. eiro, tostarp arī verot vaļā veikalus Lietuvā. Šādu plānu īstenošana prasīs aptuveni 40 jaunu darba vietu radīšanu un vairāk nekā miljonu eiro investīcijas, norādīja Latakko dibinātājs un īpašnieks Jevgēnijs Kopilkovs.

Attīstības plāni paredz, ka šogad Latakko plāno atvērt pirmos astoņus starptautiskā tīkla Pirelli Key Point riepu centrus Lietuvā.

Holdinga Latakko, ko veido seši uzņēmumi Baltijas valstīs, apgrozījums pērn pieauga par 64% līdz 46 milj. eiro pēc neauditētiem finanšu rezultātiem. Pērn apgrozījuma pieauguma «lokomotīves» bija riepas vieglajām un kravas automašīnām, kā arī lauksaimniecības tehnikai. 2011. gadā Latakko turpināja attīstīt Pirelli Key Point riepu centru starptautisko tīklu, ieejot Igaunijas tirgū.

Ņemot vērā pērnā gada rezultātus, uzņēmums cer iekļūt 120 lielāko Latvijas kompāniju skaitā, vērtējot pēc apgrozījuma, savukārt pēc 2012. gada rezultātiem Latakko cer nostiprināties Latvijas lielāko kompāniju pirmajā simtniekā, uzņēmuma plānus ieskicēja Latakko izpildirektors Mārtiņš Stelps.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Kā Eiropas Savienības ieviestās finanšu sankcijas ietekmē Jūsu biznesu?

Jānis Ozoliņš, Deloitte Legal jurists, 10.11.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2014.gada 17.martā Eiropas Savienības padome pieņēma regulu Nr.269/2014 par ierobežojošiem pasākumiem attiecībā uz darbībām, ar ko tiek grauta vai apdraudēta Ukrainas teritoriālā integritāte, suverenitāte un neatkarība (Regula). Personu saraksts, pret kurām sankcijas tiek vērstas, ir papildināts vairākas reizes - pēdējo reizi 2014.gada 8.septembrī.

Ar Regulu ir noteikti finanšu ierobežojumi konkrētām fiziskām un juridiskām personām, kas izpaužas kā šo personu finanšu līdzekļu un saimniecisko resursu iesaldēšana, kā arī aizliegums šīm personām darīt pieejamus finanšu līdzekļus un saimnieciskos resursus.

Minētie ierobežojumi ir saistoši visā Eiropas Savienības (ES) teritorijā un visām ES jurisdikcijā esošām personām. Par finanšu sankciju ievērošanu Latvijā ir atbildīga Finanšu un kapitāltirgus komisija (FKTK), kas uzrauga, lai kredītiestādes pildītu ar Regulu uzliktos pienākumus.

Šo sankciju sakarā komersantiem var rasties virkne jautājumu, tajā skaitā:

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par drošību uz ceļa ir nepieciešams domāt cauru gadu, taču īpaši aktuāli tas kļūst mainoties gadalaikiem. Parādoties pirmajam sniegam vai apledojumam uz ceļa, braukšanas apstākļi kļūst krietni sarežģītāki. Labu vadāmību arī sliktos laikapstākļos nodrošina kvalitatīvs riepu komplekts, taču, ja šķiet, ka nav iespējams izvēlēties no neskaitāmā ražotāju klāsta, iesakām pievērst uzmanību dažiem zīmoliem, kas daudzu gadu garumā ir pierādījuši savu uzticamību. Raksta turpinājuma apskatīsim, ar ko katrs no šiem zīmoliem izceļas.

Goodyear

Šis riepu zīmols noteikti būs zināms lielākajai daļai autobraucēju. Goodyear ražo premium klases produkciju, kas ir zināma ar savu izturību un ilgmūžību, neatkarīgi no gadalaika un braukšanas apstākļiem. Ne velti tās ir vienas no pirktākajām riepām pasaulē. Šobrīd populārākie ziemas modeļi ir ULTRA GRIP ARCTIC 2 un ULTRA GRIP PERFORMANCE+.

Kā galvenās šī zīmola produkcijas priekšrocības varētu minēt:

● ilgmūžību;

● plašu modeļu un izmēru klāstu;

● augstus testēšanas standartus.

Neskatoties uz to, ka šī zīmola produkcija varētu šķist kā droša izvēle, zīmola riepām ir raksturīga salīdzinoši augsta cena. Visvairāk tas redzams lielāka izmēra riepām, kas paredzētas apvidus vai vieglajām kravas automašīnām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Rallija čempionātam riepas piegādās Pirelli

, 27.02.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirelli kļūs par Pasaules čempionāta rallijā ekskluzīvo riepu piegādātāju, ziņo Reuters.

Starptautiskā Auto Federācija paziņoja, ka Pirelli uzvarējis riepu piegāžu 2008., 2009. un 2010. gadiem.

Pirelli piegādās riepas visiem čempionāta pasākumiem, kuros piedalīsies četru riteņu rallija automašīnas.

Šogad riepas piegādā BFGoodrich.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas riepu ražotājs «Pirelli» nākamajā nedēļā gatavojas atgriezties fondu biržā, īstenojot šogad Eiropas lielāko akciju sākotnējo publisko piedāvājumu (IPO).

«Pirelli» gaidāmajam IPO Milānas fondu biržā noteicis akcijas cenu 6,5 eiro, uzņēmumu novērtējot 6,5 miljardu eiro apmērā.

Kompānija pārtrauca akciju kotēšanu fondu biržā pirms diviem gadiem, kad to pārņēma Ķīnas valstij piederošs ķīmijas gigants «ChemChina».

Vienošanās ar «ChemChina» paredzēja, ka «Pirelli» atgriezīsies akciju biržā, vēlākais, līdz 2019.gadam pēc tam, kad tiks atdalīti kompānijas plaša patēriņa un industriālo riepu ražošanas biznesi. Akciju kotēšana Milānas fondu biržā attieksies vien uz plaša patēriņa riepu ražošanas biznesu.

Savukārt industriālo riepu ražošanas bizness tiks integrēts uzņēmumā «Aeolus Tyre», kura akcijas kotētas Šanhajas fondu tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Latakko sasniedz 10 miljonu apgrozījumu

, 21.03.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2006. gadā autopiederumu tirdzniecības kompānija Latakko sasniedza 10,3 miljonu latu lielu apgrozījumu. Salīdzinot ar 2005. gadu, kad apgrozījums bija 8,8 miljoni latu, kompānijas apgrozījums pērn pieaudzis par 17%, Db.lv informēja uzņēmuma mārketinga projektu vadītāja Ella Krasavceva.

Apgrozījuma palielināšanos 2006. gadā ietekmēja kompānijas autocentru tīkla Pirelli Key Point straujā attīstība, klientu loka paplašināšanās un pieprasījuma palielināšanās pēc ekskluzīviem un kvalitatīviem produktiem. "Salīdzinot ar iepriekšējā gada rezultātiem, pārdoto riepu skaits palielinājies par 28%. Labi rezultāti sasniegti arī akumulatoru pārdošanā - gada laikā pārdevām vairāk nekā 50 000 akumulatoru. Pavasarī un rudenī, izmantojot īpašus dizaina risinājumus, rekonstruējām divus autocentrus Rīgā un Ventpilī. Tādēļ ar 2006. gada sasniegumiem esam apmierināti," par aizvadīto gadu stāsta Latakko direktors Jevģēnijs Kopilkovs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Izveidots prokuroru noslodzes elektroniskais kalendārs

Dienas Bizness, 18.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Papildinot tiesu informācijas sistēmas elektronisko pakalpojumu klāstu, Tiesu administrācija sadarbībā ar prokuratūras pārstāvjiem portālā www.tiesas.lv ir izveidojusi prokuroru noslodzes elektronisko kalendāru , kas ļauj konstatēt prokurora aizņemtību un tādejādi mazināt atlikto tiesas sēžu skaitu, informē Tiesu administrācijas pārstāvis Vjačeslavs Mitņičuks.

2014.gadā tika izveidots advokātu noslodzes elektroniskais kalendārs. Taču, lai pilnā mērā varētu izmantot modernās tehnoloģijas, kas ļauj tiesu varai piederīgo profesiju pārstāvjiem, plānojot tiesas sēdes, savstarpēji sazināties, izveidots arī prokuroru noslodzes kalendārs.

Prokurora un advokāta noslodzes elektroniskais kalendārs izveidots, lai samazinātu lietu atlikšanu kādas puses (prokurora vai advokāta) neierašanās dēļ sakarā ar aizņemtību citā procesā. Šobrīd piekļuves rekvizīti izsniegti visiem 454 Latvijas prokuroriem.

Šajā kalendārā amatā augstāks prokurors var nomainīt prokuroru, kas sākotnēji reģistrējies kā lietas dalībnieks, bet slimības vai citas ilgstoša prombūtnes dēļ nevar tajā piedalīties, kas būtiski mazina lietu atlikšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Atbalsta automātisku naudas sodu piemērošanu par deklarāciju neiesniegšanu

LETA, 09.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valdība otrdien atbalstīja Finanšu ministrijas (FM) izstrādātos grozījumus likumā par nodokļiem un nodevām, kas paredz automātisku naudas sodu piemērošanu par deklarāciju neiesniegšanu.

Grozījumi paredz bargākus sodus par pārkāpumiem nodokļu jomā. Tie paredz papildināt likumu ar jaunu nodaļu, kurā noteikti administratīvie pārkāpumi nodokļu jomā un noteiktas kompetentās iestādes, kurām piekritīga administratīvo sodu piemērošana.

Latvijas Pašvaldību savienības (LPS) padomniece finanšu un ekonomikas jautājumos Sanita Šķiltere valdības sēdē norādīja, ka LPS vēlētos, lai automātisko sodīšanu ievieš saprātīgi. Piemēram, LPS ieskatā būtu vēlams nepiemērot automātisko sodu fiziskajām personām, kuras ir nodarbinātas vairākos darbos. LPS ieskatā arī mazie un ļoti jaunie uzņēmumi nebūtu jāsoda automātiski, bet jāizvērtē visus apstākļos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvijas 100 visvairāk nopelnījušie uzņēmēji

Kristīne Jančevska, Lato Lapsa, Baltic Screen, speciāli Db, 18.01.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadīts vispelnošākais gads Latvijas uzņēmējdarbības mūslaiku vēsturē: ja pirms gada desmit uzņēmēji, kuriem piederošajām kapitāldaļām atbilda vislielākā gūtā peļņa, kopā bija sapelnījuši nepilnus 73 miljonus latu, tad tagad šī summa palielinājusies līdz 100 miljoniem latu.

To, ka gada laikā veiksmīgāko uzņēmēju gūtā peļņa ir būtiski palielinājusies, uzskatāmi parāda arī cits rādītājs: vēl pirms gada uzņēmējs, kuram piederošajām kompāniju kapitāldaļām atbilda 610 tūkstošu latu liela peļņas daļa, iekļuva lielākās peļņas guvēju pirmajā septiņdesmitpiecniekā (pirms diviem gadiem slieksnis bija tikai 410 tūkstoši latu). Tagad ar šādu peļņas rādītāju nav iespējams iekļūt pat pirmajā simtniekā – 610 tūkstoši latu dod tikai 129. vietu jaunajā, pēc Lursoft datiem sastādītajā Latvijas 100 visvairāk nopelnījušo uzņēmēju sarakstā.

Reizē ar peļņas rādītāju paaugstināšanos notikusi arī būtiska vispelnošāko nozaru maiņa: pirmajā desmitniekā tranzītuzņēmēji savas pozīcijas acīmredzami atdevuši nekustamo īpašumu jomas pārstāvjiem. Līdz ar to pelnošāko uzņēmēju pirmajā desmitniekā vairs nav atrodami «Ventspils grupējuma» savstarpējos konfliktos iesaistītais Oļegs Stepanovs un kādreizējais Ventspils naftas prezidents Igors Skoks, kā arī ar Ventspils mēra Aivara Lemberga uzņēmumu kapitāldaļām apdāvinātie bērni – Līga un Anrijs Lembergi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Karaliskie jūras kājinieki pozē labdarības kalendāram

Gunta Kursiša, 21.11.2012

2013. gada Karalisko jūras kājinieku veidots kalendārs, kas tiek pārdots, lai atbalstītu Afganistānā dienošos karavīrus un viņu ģimenes

Avots: Go Commando

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Labdarības organizācija Go Commando, kas vāc līdzekļus Lielbritānijas Karalisko jūras kājinieku (Royal Marines) ģimeņu atbalstam, sākusi pārdot kalendāru, kuru izveidojuši jūras spēku kareivji, iejūtoties modeļu un fotogrāfu lomā.

Kalendāru 2013. gadam veidojuši desantnieki, kas pašlaik dienē Afganistānā. Karavīri iejutās gan modeļu, gan fotogrāfu lomā, tādēļ kalendārs pilnībā uzskatāms par Royal Marines dienējošo «šedevru», skaidrots labdarības organizācijas Go Commando mājas lapā.

«Lai arī kalendārs ir ļoti jautrs, lūdzu atceraties fakta, kādēļ tas izveidots, nopietno pusi. Jo vairāk kalendāru mēs pārdosim, jo vairāk līdzekļu tiks savākts Afganistānas kareivjiem un viņu ģimenēm,» teikts labdarības organizācijas mājas lapā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ministru kabineta komiteja pirmdien atbalstīja Finanšu ministrijas (FM) izstrādātos grozījumus likumā par nodokļiem un nodevām, paredzot bargākus sodus par pārkāpumiem nodokļu jomā.

Grozījumi paredz papildināt likumu ar jaunu nodaļu, kurā noteikti administratīvie pārkāpumi nodokļu jomā un noteiktas kompetentās iestādes, kurām piekritīga administratīvo sodu piemērošana.

Likuma grozījumi paredz, ka par izvairīšanos no nodokļu vai tiem pielīdzināto maksājumu nomaksas, vai par peļņas un citu ar nodokli apliekamo objektu slēpšanu vai samazināšanu varēs piemērot naudas sodu fiziskajām personām vai valdes loceklim no 125 eiro līdz 2000 eiro, aizliedzot valdes loceklim ieņemt noteiktus amatus komercsabiedrībās vai bez tā.

Par nereģistrēšanos nodokļu maksātāju reģistrā fiziskajām personām varēs piemērot brīdinājumu vai naudas sodu no 50 eiro līdz 210 eiro, bet juridiskajām personām - no 50 eiro līdz 350 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas reklāmas «sargsuni» pārpludinājušas sūdzības par reklāmu kalendāram, kurā redzamas pieticīgi ģērbtas aviokompānijas Ryanair stjuartes, ziņo thelocal.se.

Mazāk nekā mēnesi pēc Ryanair salona apkalpes labdarības kalendāra 2012. gada izdevuma laišanas klajā Zviedrijas reklāmas ombuds (Reklamombudsmannen) saņēmis 33 sūdzības par reklāmām, ar kuru palīdzību kalendārs tiek popularizēts.

«Cilvēki domā, ka reklāmā ir seksisms un ka tā neiederas vietnē, kas domāta lidmašīnu biļešu pārdošanai,» stāstījusi reklāmas ombudsmene Elizabete Trotciga.

Vēl vairāk sūdzību ombuds saņēmis tikai par kāda iepazīšanās servisa reklāmas kampaņu, kas mudināja uz laulības pārkāpšanu.

Ryanair tagad ir divas nedēļas, lai atbildētu ombudam par sūdzībām. Pēc tam «sargsuns» lems, kā rīkoties tālāk.

Komentāri

Pievienot komentāru