Jaunākais izdevums

Marts ir tikai trešais mēnesis, kopš veikala atvēršanas, un esam nosprauduši skaidru mērķi - turpmāko divu gadu laikā atpelnīt investīcijas. Šobrīd izskatās, ka tas arī izdosies, stāsta mežģīņu veikala Lace to Love īpašniece Evita Robežniece.

«Jau divus gadus sadarbojos ar Latvijas vadošajiem dizaineriem, tāpēc ir izpratne par to, kas ir sezonalitāte, kad pieprasījums ir lielāks, kad – mazāks. Rēķināmies ar to un prognozējam, ka jau trešajā darbības gadā gūsim peļņu,» viņa atklāj.

«Noteikti vēlamies atvērt vēl kādu veikalu, bet vispirms, protams, jāiegūst stabilitāte ar šo. Vasaras vidū uzsāksim potenciālo tirgu izpēti, jo vēlamies atvērt veikalu kādā no kaimiņvalstīm vai Lielbritānijā. Šobrīd ir pietiekami plašs produkcijas klāsts, lai atvērtu vēl kādu veikalu,» skaidro uzņēmēja.

Viņa raugās ārvalstu virzienā, jo Latvijā nav pieprasījuma pēc vēl viena šāda veikala: «Lace to Love ir specifisks, konkrētas jomas veikals - ja var atvērt vairākus audumu veikalus dažādās Latvijas pilsētās un pieprasījums būs vienmēr, tad mežģīnes tomēr ir ļoti specifiska lieta, tas ir papildmateriāls, ko iegādājas krietni mazāks patērētāju loks. Neplānojam atvērt veikalu reģionos, jo dati liecina, ka mazākajās pilsētās ir zemāka pirktspēja, un mežģīnes tomēr nav pirmās nepieciešamības prece.»

Mežģīnes tiek ievestas no Itālijas, Vācijas, Francijas un Indijas. Mežģīnes no Indijas esot īpaši izceļamas – tās ir izšūtas ar rokām. «Protams, mūsu piegādātāju skaits turpina pieaugt, nav iespējams visu iegādāties no viena piegādātāja. Lai saviem klientiem piedāvātu lielāku izvēli un augstāku kvalitāti, regulāri apmeklējam dažādas izstādes, un cenšamies atrast to odziņu, kas mūs atšķirs no konkurentiem,» saka E. Robežniece.

«Mēs sadarbojamies arī ar veļas ražotājiem, ne ar lielajiem spēlētājiem kā Lauma, Efekts un citi, jo lielie uzņēmumi iegādājas mežģīnes tieši no ražotāja, bet ar mazajiem uzņēmumiem, kuriem nav nepieciešamības pēc lieliem izejvielu apjomiem, tāpēc viņi izmanto mūsu piedāvātos starpnieku pakalpojumus,» viņa stāsta.

Šobrīd darbs notiek tandēmā ar šuvēju, tāpēc iespējams piedāvāt klientiem plašāku servisu, ne tikai mežģīnes kā izejmateriālu: «Nereti klienti izvēlas mežģīnes, kas viņiem patīk, un mēs kopīgi izveidojam tērpu. Atsaucība ir liela, šobrīd aktīvi gatavojamies izlaidumu un kāzu sezonai, šuvējas darba grafiks ir aizpildīts līdz jūlijam, tāpēc noteikti paplašināsimies un meklēsim jaunus palīgus.»

Mežģīņu vienīgais pielietojums nav apģērbs, tās var izmantot interjerā, aksesuāros un daudz kur citur. «Vēlamies iedrošināt mūsu klientus būt radošiem un nebaidīties savienot šķietami nesavienojamas lietas,» saka E. Robežniece.

Viedokli sagatavojusi Biznesa augstskola Turība, jo Evita Robežniece ir tās absolvente.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mežģīņu veikala Lace To Love izveidē investēti ap 20 000 eiro, ko plānots atpelnīt divu gadu laikā, teikts paziņojumā medijiem.

Veikala atklāšana Ģertrūdes ielā notika trešdien, 13.janvārī. Tā izveidē ieguldīti gan personīgie līdzekļi, gan piesaistītās investīcijas. Veikals piedāvā vairāk nekā 600 mežģīņu veidus - gan mežģīņu audumus un mežģīņu maliņas, gan arī nelielā apjomā tillu un satīnu.

«Skaistas mežģīnes ir mana vājība, un mīlestība pret tām aizsākās pirms trīs gadiem kā hobijs. Mežģīnes pauž sievišķību un valdzinājumu, tā ir mana sirdslieta. Ar Lace To Love sievietēm vēlos piedāvāt plašāko kvalitatīvu mežģīņu sortimentu Latvijā. Veikalā pieejama šuvēja, kura spēs skaisti ietērpt jebkuru mūsu klienti, pārvēršot mežģīnes pasakainos tērpos,» stāsta zīmola Lace To Love veidotāja Evita Robežniece.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2016.gads nesis izmaiņas mežģīņu veikala Lace To Love vizuālajā identitātē – pērn mainīts uzņēmuma logo, padarot to starptautiskāku un atmiņā paliekošāku, biznesa portālam db.lv pastāstīja dibinātāja Evita Robežniece.

Līdz šim ierastais šokolādes brūnais logo tiek nomainīts ar «askētisku, pieklusinātu, bet mūsdienīgu».

Jauno logo izstrādājis mākslinieks Jānis Jēkabsons, kuram ir pieredze starptautisku dizainu izstrādē. «Izmaksas nedrīkstam komentēt, jo tās klasificējamas kā komercnoslēpums,» paskaidroja E. Robežniece.

Šogad paredzēta zīmola paplašināšanās ārpus Latvijas robežām. Plānots atvērt vienu veikalu Igaunijā. «Kaimiņvalsts izvēlēta, jo jau pašreiz liela daļa klientu mums ir no Igaunijas - redzam, ka ir pieprasījums. Turklāt laba pieredze ar uzņēmējdarbības paplašināšanu Igaunijā bijusi arī citiem pašmāju uzņēmējiem - arī to ņemam vērā,» atklāj uzņēmuma dibinātāja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Sākam biznesu: Mežģīnes vienmēr topā

Anda Asere, 08.02.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par labu savam biznesam mežģīņu veikala Lace to Love vadītāja Evita Robežniece izlēmusi pēc 15 gadiem algotā darbā

Doma par savu biznesu Evitai briedusi sen, vajadzējis vien saprast, ko tieši darīt, kurā jomā attīstīt savu uzņēmējdarbību. Jūtot, ka kādudien viņai būs savs bizness, saprotot, ka ar programmēšanas izglītību vien nepietiek, viņa izvēlējās studēt uzņēmējdarbības vadību Biznesa augstskolā Turība.

«Ir veiksmes stāsti par cilvēkiem, kuri bez izglītības izveidojuši sekmīgu biznesu, bet tie ir izņēmuma gadījumi nevis likumsakarība. Ir jābūt pamatiem, lai saprastu elementāru projektu vadību un budžeta veidošanu, lai nenokristu jau pašā sākumā,» viņa teic.

Evita teic, ka pirmajos pāris mēnešos viņai ir klājies visai labi un saskaņā ar viņas prognozēm veikala izveidē ieguldītie 20 tūkstoši eiro atmaksāsies divos gados. Viņa ir lasījusi, ka sievietēm ap 30 pienāk brīdis, kad viņas izsver, ko vēlas no dzīves. Ar Evitu bija noticis tieši tā, un tā vietā, lai turpinātu karjeru lielā kompānijā, viņa vēlējusies savu uzņēmumu.

Komentāri

Pievienot komentāru