Būvniecība un īpašums

Polyroad mainīts īpašnieku sastāvs

Žanete Hāka, 11.02.2015

Jaunākais izdevums

Izmaiņas amatpersonu un dalībnieku sastāvā vakar reģistrētas būvniecības jomā strādājošajam Ogres uzņēmumam - SIA Polyroad, liecina Lursoft dati.

Par uzņēmuma jaunajiem īpašniekiem kļuvuši līdzšinējie valdes locekļi Ģirts Prieduls un Jānis Vasips, un līdz ar izmaiņām īpašnieku sarakstā no valdes priekšsēdētājas amata aizgājusi Kornēlija Mosāne.

Jāpiebilst, ka līdz ar īpašnieku maiņu SIA Polyroad reģistrēta jauna juridiskā adrese – Jaudas ielā 2A, Ogrē.

Pēdējo gadu laikā SIA Polyroad izdevies veiksmīgi ar katru gadu palielināt savu apgrozījumu, kāpinot to no 542,74 tūkstošiem eiro 2009.gadā līdz 1,124 miljoniem eiro 2013.gadā. Aizpagājušo gadu uzņēmums noslēdzis ar 84,37 tūkstošu eiro peļņu un, ņemot vērā gan uzņēmuma, gan tā darbības nozares izaugsmi, Lursoft sadarbībā ar Capitalia SIA Polyroad 2013.gadā novērtējis ar 1,213 miljoniem eiro.

SIA Polyroad 2002.gadā dibinājusi Zajančkausku ģimene – Kornēlija, Zane, Raitis un Viktors Zajančkauski.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pie Sabiles ceļa izkustējušās zemes masas sver 12 000 tonnas; remontdarbus atsāks maijā

Dienas Bizness, 09.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ir pabeigta papildu projektēšana būvdarbiem autoceļa Līga–Kandava–Veģi (P130) posmos aiz viesu nama Imulas Sabiles virzienā (13,95.-14,25. km) un aiz ceļa labajā pusē esošā stāvlaukuma Sabiles virzienā (14,8.-15,3. km), kur kopš šī gada janvāra bija noteikts tehnoloģiskais pārtraukums, informē VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC).

Pagājušā gada rudenī, pēc spēcīgām lietavām, būvnieki bija spiesti pārtraukt būvdarbus, jo grunts pārmitrinājuma dēļ sakustējās virs ceļa esošā nogāze un zemes masas sāka slīdēt lejā uz ceļa.

Izkustējušos zemes masu svars ir aptuveni 12 000 tonnas, kas ir līdzvērtīgi 200 piekrautu dzelzceļa vagonu svaram. Lai garantētu autobraucēju un būvnieku drošību, satiksme un darbi šajā ceļa posmā tika pārtraukti, lai veiktu papildu ģeoloģisko izpēti un projektēšanu.

Minētais ceļa posms ir sarežģīts no inženiertehniskā viedokļa, tas atrodas pa vidu nogāzei. Remontdarbi bija nepieciešami, jo ceļa nogāzē veidojās izskalojumi, kuru dēļ bija slēgta viena brauktuves josla un jau pirms vairākiem gadiem izbūvēta atbalstsiena noslīdeņa balstīšanai laika gaitā bija pietuvojusies pārāk tuvu brauktuvei.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Uz Sabiles ceļa atsākti būvdarbi

Dienas Bizness, 11.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uz autoceļa Līga–Kandava–Veģi (P130) pēc tehnoloģiskā pārtraukuma un papildus projektēšanas darbu veikšanas ir atsākušies būvdarbi posmos aiz viesu nama Imulas Sabiles virzienā (13,95.-14,25. km) un aiz ceļa labajā pusē esošā stāvlaukuma Sabiles virzienā (14,8.-15,3. km), informē VAS Latvijas Valsts ceļi.

Ja pieturēsies labvēlīgi laika apstākļi, lielāko daļu darbu uz paša ceļa ir plānots pabeigt jau nākamnedēļ. Pēc šo būvdarbu pabeigšanas arī tiks atklāta satiksme.

Savukārt atbalsta sienas būvniecība posmā aiz viesu nama Imulas Sabiles virzienā (13,95.-14,25. km), kurai būs jānotur 120 metrus garš uzkalns, kur ir bijis zemes noslīdējums, aizņems vēl līdz pat pieciem mēnešiem. Šo būvdarbu dēļ šajā posmā satiksmi plānots organizēt pa vienu joslu un regulēt ar luksoforiem.

Atbalsta sienas projekta jaunais risinājums ir izstrādāts, ņemot vērā jaunos apstākļus, kuri radās pēc pērnā gada rudens lietavām, kad pie autoceļa remontposma izkustējās lielas zemes masas un sāka slīdēt uz ceļa. Izkustējušos zemes masu svars ir aptuveni 12 000 tonnas, kas ir līdzvērtīgi 200 piekrautu dzelzceļa vagonu svaram. Lai garantētu autobraucēju un būvnieku drošību, satiksme un darbi šajā ceļa posmā tika pārtraukti, lai veiktu papildu ģeoloģisko izpēti un projektēšanu. Papildu ģeoloģisko ekspertīzi veica a/s BMGS, bet projektēšanu SIA Polyroad.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

FOTO: Pabeigti 12,4 miljonus eiro vērtie autoceļa posma Nīca-Rucava rekonstrukcijas darbi

Zane Atlāce - Bistere, 22.09.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceļu būves uzņēmums SIA Binders pabeidzis pērn jūnijā uzsākto asfalta segas rekonstrukciju autoceļa A 11 Liepāja -Lietuvas robeža (Rucava) 23 km garā posmā no Nīcas līdz Rucavai.

Atbilstoši projektam autoceļa vecā virskārta tika reciklēta – uzirdināta, masai pievienotas šķembas un cements, un šī kārta iestrādāta jaunajā ceļa segā, kas sastāv arī no salizturīgās un šķembu kārtas, kā arī divām kārtām asfalta.

Demontēti un no jauna uzbūvēti tilti pār Līgupi un Paurupi, atjaunotas sabiedriskā transporta pieturvietas, iztīrītas vecās caurtekas un atsevišķās vietā ierīkotas jaunas. Autoceļa posmā caur Nīcu ierīkota ārējā apgaismojuma sistēma un apgaismota gājēju pāreja.

Objekta pasūtītājs – VAS Latvijas Valsts ceļi, projekts – SIA Polyroad, būvuzraudzība – SIA Teede Insenerid un SIA Sweco EST (Igaunija). Līguma summa – 12, 4 milj. EUR ( bez PVN). Objekta garantijas termiņš – pieci gadi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Ogrē Brīvības ielas pārbūve izmaksās 1,6 miljonus eiro

Žanete Hāka, 17.11.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ogrē turpinās ielu pārbūves darbi un pirmdien, 21.novembrī, sāksies Brīvības ielas pārbūves darbi, informē Ogres novada pašvaldība.

«Ogres novada pašvaldība īsteno satiksmes infrastruktūras sakārtošanu, nu beidzot kārta pienākusi Brīvības ielas posmam, kurā brauktuves segums šobrīd ir sliktā stāvoklī, gājējiem un velosipēdistiem vispār nav celiņu, uzsver Ogres novada pašvaldības domes priekšsēdētāja vietnieks tautsaimniecības,» sporta un tūrisma jautājumos Egils Helmanis.

Saskaņā ar projektu tiks pārbūvēta Brīvības iela un izveidots veloceliņš posmā no Rūpnieku ielas līdz Ogres pilsētas robežai. Darbus veiks ceļu būves firmu SIA Binders, ar kuru, pamatojoties uz publiskā iepirkuma rezultātiem, Ogres novada pašvaldība ir noslēgusi līgumu par darbu izpildi. Ielas pārbūves būvdarbi jāpabeidz līdz 2017.gada 31.jūlijam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

FOTO: Par 3,5 miljoniem eiro pārbūvēts autoceļa posms pie Jaunjelgavas

Zane Atlāce - Bistere, 25.11.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pabeigti pārbūves darbi autoceļa Bauska–Aizkraukle (P87) posmā no Tambovičiem līdz Jaunjelgavai (61,20.-63,36. km) Ķeguma un Jaunjelgavas novados, informē VAS Latvijas Valsts ceļi.

Ceļam šajā posmā ir nojaukta vecā konstrukcija un līdz pat pamatiem izbūvēta jauna, ieklātas divas asfalta kārtas un ceļa nogāzē nostiprināti Daugavas krasti. Darbu laikā kopš maija vidus satiksme būvobjektā bija slēgta un novirzīta uz apbraucamo ceļu pa VAS Latvijas valsts meži ceļiem un pa Jaunjelgavas pašvaldības ielām.

Būvdarbus posmā veica SIA Via par līgumcenu 3,468 miljoni eiro (ar PVN), ko 85 procentu apmērā līdzfinansē ERAF. Būvprojektu izstrādāja SIA Polyroad par līgumcenu 16 347 eiro (ar PVN).

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Garantijas remontdarbi posmā Nīca - Rucava atzīti par nekvalitatīviem

Zane Atlāce - Bistere, 05.12.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts galvenā autoceļa Liepāja-Lietuvas robeža (Rucava) (A11) posmā starp Nīcu un Rucavu (34,9.-36,3. km) būvnieks SIA Binders veicis garantijas remontdarbus, izmantojot laika apstākļiem neatbilstošu tehnoloģiju, kā arī darbu veikšanu nesaskaņojot ar VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC).

Nekvalitatīvi veikto darbu LVC nepieņem un būvniekam darbi būs jāveic atkārtoti. Visticamāk tas notiks nākamajā gadā, iestājoties būvdarbu veikšanai piemērotiem laika apstākļiem. Remontam vispiemērotākā metode tiks izvēlēta, piesaistot Ceļu laboratorijas speciālistus.

Rekonstrukcijas darbi valsts galvenā autoceļa Liepāja-Lietuvas robeža (Rucava) (A11) 23 km garā posmā no Nīcas līdz Rucavai (27,32.-50,49. km) tika uzsākti 2015. gada jūnijā un pabeigti 2016. gada septembrī. Tos veica ceļu būves uzņēmums SIA Binders. Rekonstruētā posma projektu sagatavoja SIA Polyroad, būvuzraudzību veica - SIA Teede Insenerid un SIA Sweco EST (Igaunija). Posma rekonstrukcijas izmaksas bija 14,97 miljoni eiro ( ieskaitot PVN). Objekta garantijas termiņš - pieci gadi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atklāts pēdējo divu gadu lielākais būvdarbu objekts uz valsts autoceļiem – Vidzemes šosejas posms no Garkalnes līdz "Sēnītei" (25,5.-39,4. km).

Būvdarbi tika sākti 2019. gada pavasarī un tos veica piegādātāju apvienība "Binders un ACB" par līgumcenu 46,58 miljoni eiro (ar PVN), ko finansēja no valsts budžeta un ES Kohēzijas fonda. Segas pārbūvi projektēja SIA "Polyroad".

Atbilstoši projektam ceļa brauktuves sega pārbūvēta, izmantojot reciklēšanas tehnoloģiju – vecais asfalta segums safrēzēts, segas stiprināšanai samaisīts ar cementu, izlīdzināts, un tam pa virsu trijās kārtās ieklāts jauns asfalta segums. Atjaunoti deviņi ceļu pārvadi "Sēnītes" mezglā un pie Vangažiem, Straujupītes caurteka Vangažos un gājēju tunelis pie "Sēnītes", ceļa sega pārbūvēta arī Valmieras šosejas (A3) sākumposmā un atjaunots segums uz tilta pār Gauju.

Komentāri

Pievienot komentāru