Citas ziņas

Prezentēs PIRELLI kalendāru

Elīna Circene, 08.12.2005

Jaunākais izdevums

15.decembrī Rīgas Grand Palace Hotel notiks Pirelli 2006 Kalendāra prezentācija. Šajā pasākumā vairāk nekā 30 cilvēku saņems pa vienam šī kalendāra eksemplāram. Prezentāciju organizē kompānija Latakko, kas ir Itālijas koncerna Pirelli (viens no pasaules līderiem automašīnu riepu ražošanas jomā) ekskluzīvais izplatītājs Latvijā. Pirmo reizi vairāk nekā 40 gadus ilgajā Pirelli Kalendāru veidošanas vēsturē to veidojis fotogrāfu duets – Merts Alass (Mert Alas) no Turcijas un Markuss Pigo (Marcus Piggot) no Lielbritānijas. Šo pasaulslaveno fotogrāfu kopīgā darba rezultāti atspoguļoti 27 Kalendāra lappusēs, kuru personīgi varēs apskatīt arī Latvijas prezidente Vaira Vīķe-Freiberga. Viņai tiks pasniegts viens Kalendāra eksemplārs. Savu piedalīšanos prezentācijā apstiprinājis Viktors Ščerbatihs, kurš atzīts par 2005.gada labāko Latvijas sportistu, Intars Busulis, konkursa Jaunais vilnis 2005 uzvarētājs, grupa Cosmos, Itālijas vēstnieks Latvijā Ferdinando Dzedza un virkne Latvijā pazīstamu uzņēmēju. Personu sarakstā, kuras kļūs par Pirelli Kalendāra īpašniekiem, tiek iekļauti cilvēki, kuri devuši ieguldījumu Latvijas sabiedriskajā, kultūras, sporta un ekonomiskajā dzīvē, kā arī Pirelli draugi, kā pieņemts dēvēt kompānijas darījumu partnerus katrā valstī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad Pirelli ir kļuvis par sponsoru Latvijas četrpadsmitkārtējiem čempioniem - futbola klubam Skonto FC, Db.lv informēja Latakko mārketinga projektu vadītāja Ella Krasavceva.

Izvēle kļūt par vairākkārtējo Latvijas futbola čempionu atbalstītāju ir pārdomāts un uz veiksmīgu pieredzi balstīts lēmums. "Visā pasaulē Pirelli atbalsta futbolu un savējos futbola klubus. No šī gada arī Latvija nav izņēmums. Skonto FC un Pirelli saista ne tikai tas, ka esam spēcīgi un pieredzējuši spēlētāji katrs savā jomā, bet arī tas, ka mums ir līdzīgi izaicinājumi - būt uzvarētājiem arī turpmāk," šī lēmuma pieņemšanu skaidro Jevģēnijs Kopilkovs, Pirelli pārstāvniecības Latvijā - kompānijas Latakko direktors.

Līdz šim Pirelli jau ir pierādījis sevi kā nozīmīgs sporta jomas atbalstītājs, sponsorējot dažādus autosporta pasākumus un pasaulē zināmus futbola klubus: Inter Milan F.C. Itālijā un Palmeiras Brazīlijā. Savukārt, Latvijā Pirelli sniedz atbalstu arī Drošas braukšanas skolai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Notikusi Pirelli 2007.gada kalendāra prezentācija Latvijā, Db.lv informēja kompānijas Latakko sabiedrisko attiecību konsultants Ļevs Fainveics.

Ceturto gadu pēc kārtas Latvijā prezentē Pirelli kalendāru. Pasākuma viesi tika iepazīstināti ar reto 26 lappušu izdevumu, kuru veidojis slavenais holandiešu fotogrāfu pāris Inese van Lamsvērde (Inez Van Lamsweerde) un Vinūds Matadins (Vinoodh Matadin), kuriem pozēja piecas cienītākās un iemīļotākās Holivudas aktrises Sofija Lorēna (Sophia Loren), Penelope Krusa (Penelope Cruz), Hilarija Svanka (Hilary Swank), Naomi Vatsa (Naomi Watts) un jaunpienācēja Lū Dilona (Lou Doillon).

Kopējā jaunā kalendāra tirāža ir aptuveni 30 tūkstoši eksemplāru. No tiem tikai 40 nonāca šī vakara rīkotāja, kompānijas Latakko (Pirelli pārstāvis Latvijā) rīcībā. No tiem gandrīz visi, saskaņā ar ieviesto tradīciju, prezentācijas laikā tika dāvināti speciāli uzaicinātām VIP personām, no kuriem daudzi ir labi pazīstami plašākai publikai.Kompānija Latakko plāno turpināt jaunā kalendāra izdevuma publiskas izstādīšanas praksi, lai ļautu ikvienam interesentam tieši apskatīt Pirelli fotošedevru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācu sporta automobiļu ražotāja Porsche jaunais sporta auto Panamera gan vasaras, gan ziemas sezonā tiks aprīkots ar Pirelli riepām.

Vasaras sezonā ir izvēlētas UHP (Ultra High Performance) klases Pirelli P Zero riepas, bet laika periodam no oktobra līdz maijam, Pirelli Winter Sottozero Series II.

Pirelli PZero riepas domātas, lai izdabātu visprasīgākā sportiska stila auto vadīšanas piekritējam. Šīs riepas ir ieguvušas deviņas no desmit godalgām prestižos starptautiskajos testos 2208. un 2009. gadā.

Ņemot vērā riepu drošibu un lieliskās gaitas īpašības, Pirelli PZero ir izvēlējušies tādi ražotāji kā Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Maserati, Bentley, Jaguar, Mercedes, Alfa Romeo, Porsche un BMW savu automašīnu sākuma komplektācijai. Tehnoloģiskajā ziņā šis ir augstvērtīgs Pirelli produkts. Jaunākās tehnoloģijas, kuras tika izmantotas PZero radīšanā, aizstāv 5 ekskluzīvi patenti. Tas attiecas gan uz protektora zīmējumu, gan gumijas maisījuma sastāvu, gan uz atjaunoto riepu konstrukciju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pirelli kalendārs tiek 100 personām

Marta Rībele [email protected], 16.12.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ekskluzīvā izdevuma - Pirelli kārtējā kalendāra — īpašnieku skaits Latvijā pārsniedzis 100 cilvēkus, informē Ļevs Fainveics, kompānijas Latakko (itāļu koncerna Pirelli (viens no pasaulē vadošajiem automobiļu riepu ražotājiem) ekskluzīvais izplatītājs Latvijā) sabiedrisko attiecību konsultants. Personu skaitā, kuri saņem Pirelli kalendāru, tiek iekļauti cilvēki, kas devuši nopietnu ieguldījumu valsts sabiedriskajā, kultūras, sporta vai ekonomikas jomā, kā arī «Pirelli draugi». Saskaņā ar tradīciju viens kalendāra eksemplārs pasniegts prezidentei Vairai Vīķei-Freibergai. Lai pēc iespējas lielāks cilvēku skaits varētu «dzīvē» iepazīt jauno Pirelli kalendāru, Latakko plāno organizēt publisku kalendāru izstādi. Pavedināšanas un izteiksmes brīvība ir 2006. gada Pirelli kalendāra galvenā tēma. Tas ir pasaulē pazīstamo fotogrāfu Merta Alasa (Mert Alas, Turcija) un Markusa Pigo (Marcus Piggot, Lielbritānija) kopdarbs. Kalendāram pozējušas sešas skaistas un valdzinošas sievietes: Dženifera Lopesa (Jennifer Lopez), Žizele Bundhena (Gisele Bundchen), Žinevjē van Sinus (Guinevere Van Seenus), Keita Mosa (Kate Moss), Karena Elsone (Karen Elson) un Natālija Vodjanova (Natalia Vodianova). Visas minētās modeles (izņemot Dženiferu Lopesu) dažādos gados jau ir parādījušās Pirelli kalendāra lappusēs. Šajā reizē viņas parādās kailas, seksīgas un lieliskas visās 27 fotogrāfijas. Kalendāra kopējā tirāža ir 35 tūkstoši eksemplāru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar Pirelli oficiālā pārstāvja Latvijā Latakko gādību Latviju sasniedzis jau trīsdesmit astotais Pirelli kalendārs, kas 9. februārī tiks prezentēts Domenikss Auto tirdzniecības centrā.

Šā gada Pirelli kalendāru pavada īpaša intriga – to veidojis pasaulslavenais dizainers Karls Lāgerfelds. Kā ierasts, kalendāra pamata tēma ir sievietes ķermeņa skaistums, kas šoreiz ved ceļojumā uz Grieķijas un Romas varoņu un dievību pasauli.

«Mēs ar lielu nepacietību gaidījām šī fotomākslas šedevra radīšanu. Esmu pārliecināts, ka 36 kontrastainais melnbaltās fotogrāfijas, vienaldzīgu neatstās nevienu,» stāsta uzņēmuma Latakko direktors Jevgēnijs Kopilkovs. Viņš norāda, ka «prezentācijas vietas izvēle – Domenikss Auto tirdzniecības centrs - nav nejaušība. Mercedes-Benz ir viens no vecākajiem autoražotājiem ar bagātu vēsturi un joprojām ir uzskatāms par stila un modes noteicēju auto nozarē visā pasaulē. Šāda ideoloģija perfekti sakrīt ar Pirelli ideoloģiju».

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Latakko kļuvusi par Pirelli moto riepu pārstāvi

Aldis Zelmenis, 12.04.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pateicoties ilgadējai sadarbībai Pirelli vieglo un kravas auto riepu tirdzniecībā, sākot ar 2010.gadu kompānija Latakko ir kļuvusi par Pirelli motociklu riepu oficiālo pārstāvi Latvijā.

Šī sadarbība moto riepu segmentā kompānijai sniedz ne tikai savu produktu klāsta palielināšanu, jaunu tirgu apgūšanu, bet arī paplašinātu piekļuvi globālai Pirelli moto pieredzei, instrumentiem, pētījumu resursiem. Tas ilgtermiņā ļaus Pirelli Key Point klientiem piedāvāt efektīvāku un pilnāku pakalpojumu un preču klāstu.

Kompānija Latakko ir dibināta 1994. Uzņēmuma nozīmīgākie darbības virzieni ir automašīnu riepu, lieto disku, akumulatoru un eļļu tirdzniecība, kā arī specializētu riepu servisa centru pakalpojumi gan vieglajām, gan smagajām automašīnām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nākamnedēļ Somijā norisināsies Pirelli Star Drive konkursa pirmā kārta, kurā Latviju pārstāvēs pieredzējušais, taču gados jaunais Māris Neikšāns.

Sportists atzīmē, ka ir gatavs pārbaudījumiem, taču ļoti cer, ka skatītāju tūkstoši, kas no Latvijas dosies vērot pasaules rallija čempionāta posmu Neste Oil Rally Finland, vispirms būs kaujas gatavībā atbalstīt viņa centienus uzvarēt konkursa Ziemeļeiropas daļā.

Pirms nedēļas nogalē notiekošā WRC posma – Somijas rallija -- trešdien un ceturtdien turpat rallija norises reģionā notiks konkursa Pirelli Star Drive Ziemeļeiropas daļas atlase. Latviju tajā pārstāvēs Māris Neikšāns, kurš cīnīsies par iekļūšanu Eiropas finālā. Pirelli Star Drive konkursu veido riepu ražotājs Pirelli sadarbībā ar Starptautisko Automobiļu federāciju (FIA). Šīs cīņas uzvarētājs kā balvu saņems apmaksātu dalību sešos pasaules čempionāta Production WRC klases posmos. Jauno rallija talantu konkursā drīkst piedalīties piloti, kuri 2009. gada 1. janvārī nebija sasnieguši 27 gadu vecumu, kā arī ne šogad, ne pērn nav startējuši vairāk kā trijos WRC posmos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kaut arī Starptautiskā Auto federācija (FIA) jau ir pieņēmusi lēmumu par oficiālo riepu piegādātāju Pasaules rallija čempionātā, cīņa par to nav rimusies.

Kā zināms, 2007. gada februārī FIA pieņēmusi lēmumu, ka laikā no 2008. līdz 2010. gadam Pirelli būs oficiālais riepu piegādātājs Pasaules rallija čempionātā (WRC). Uzvara konkursā nozīmē, ka attiecīgajā laika posmā Pirelli būs ekskluzīvs riepu piegādātājs rallija automašīnām visos WRC posmos. Lēmums par labu Pirelli raisījis neapmierinātību kompānijā Michelin, kuras paspārnē esošais riepu ražotājs BFGoodrich ir oficiālais riepu piegādātājs 2007. gada WRC sezonā.

BFGoodrich ir paziņojis, ka viņu ražotās riepas ir labākās un tādēļ BFGoodrich pelnījis arī turpmāk WRC komandas apgādāt ar savu produkciju. Tomēr Pirelli uzvara WRC riepu piegādātāju konkursā liecina, ka FIA vairāk uzticas Itālijas ražotāju produkcijai. Neatkarīgie eksperti norādījuši, ka lēmumu par labu Pirelli palīdzēja pieņemt arī izdevīgākie finansiālie nosacījumi un īpašā Pirelli atbalsta programma jaunajiem pilotiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

14. janvārī Rīgā kompānijas Latakko un Pirelli Polska vadītāji žurnālistus iepazīstināja ar pēc kārtas trīsdesmit sesto slavenā Pirelli kalendāra izlaidumu. Tā kopējā tirāža ir ap 30 000 eksemplāru, no kuriem 38 tika atsūtīti uz Latviju.

Tradicionāli gandrīz visi tie tiks dāvāti īpaši izvēlētām personām. Šie cilvēki nosacīti iedalāmi divās kategorijās: pirmā – tie, kuru sasniegumi un centieni visdažādākajās jomās (sports, kultūra, bizness un citas) tikuši ievēroti un pienācīgi novērtēti; otrā – Pirelli draugi, Latakko klienti un darījuma partneri.

Pirelli kalendārs netiek pārdots, bet gan tikai dāvināts.

Mūžīgo un neizsmeļamo Pirelli kalendāra tēmu – sieviete un tās skaistums – šoreiz ir realizējis fotogrāfs Pīters Bērds (Peter Beard). Jaunais izlaidums pilnībā ir veidots uz Botsvānas savvaļas ainu fona. Bērds Kenijā ir nodzīvojis vairāk nekā 30 gadus un iepazinis afrikāņu kontinenta noslēpumainību un skaistumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piektdien un sestdien Austrijā notika Eiropas Pirelli Star Driver sacensību fināls. Tajā labu sniegumu demonstrēja Latvijas rallistu ekipāža Māris Neikšāns/Raivis Jansons, esot otrā ātrākā ekipāža trasē. Neskatoties uz to, latviešiem neizdevās iegūt sacensību galveno balvu – pilnībā apmaksātus sešus 2010. gada pasaules rallija čempionāta posmus.

Sacensības Austrijā sākās jau piektdien, kad sportisti pierakstīja trasi un izgāja pirmās pārbaudes – sākotnēji uz velotrenažiera bija jāveic fiziskās sagatavotības tests, bet pēc tam bija jāatbild uz žūrijas jautājumiem, demonstrējot savas spējas komunikācijā ar medijiem. Pats Māris Neikšāns atzina, ka esot juties labi gan fiziskajā, gan mediju testā. Mediju tests viņam izdevies krietni labāk nekā atlases sacensībās pirms pusotra mēneša Somijā pat neskatoties uz to, ka žūrijā sēdēja 2003. gada pasaules čempions autorallijā Peters Solbergs un 19 WRC posmu uzvarētājs Marku Alens.

Sestdienu sportisti pavadīja pie automašīnas stūres. No sākuma bija jāveic trīs asfalta, bet pēc tam – trīs grants ātrumposmi. Lai gan asfalta segums Baltijas sportistiem nav ierasts, jau no pirmajiem kilometriem ātrākais bija igaunis Ots Tanāks kopā ar stūrmani Kristo Krāgu. Otrajā ātrumposmā viņus pārspēja Māris Neikšāns un, kā izrādījās sacensību nobeigumā, šis bija vienīgais ātrumposms, kad kāds spējis būt ātrāks par Tanāku. Sacensību finišā Tanāks pirmais, bet Māris Neikšāns, atpaliekot pus minūti, otrais.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Karaliskie jūras kājinieki pozē labdarības kalendāram

Gunta Kursiša, 21.11.2012

2013. gada Karalisko jūras kājinieku veidots kalendārs, kas tiek pārdots, lai atbalstītu Afganistānā dienošos karavīrus un viņu ģimenes

Avots: Go Commando

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Labdarības organizācija Go Commando, kas vāc līdzekļus Lielbritānijas Karalisko jūras kājinieku (Royal Marines) ģimeņu atbalstam, sākusi pārdot kalendāru, kuru izveidojuši jūras spēku kareivji, iejūtoties modeļu un fotogrāfu lomā.

Kalendāru 2013. gadam veidojuši desantnieki, kas pašlaik dienē Afganistānā. Karavīri iejutās gan modeļu, gan fotogrāfu lomā, tādēļ kalendārs pilnībā uzskatāms par Royal Marines dienējošo «šedevru», skaidrots labdarības organizācijas Go Commando mājas lapā.

«Lai arī kalendārs ir ļoti jautrs, lūdzu atceraties fakta, kādēļ tas izveidots, nopietno pusi. Jo vairāk kalendāru mēs pārdosim, jo vairāk līdzekļu tiks savākts Afganistānas kareivjiem un viņu ģimenēm,» teikts labdarības organizācijas mājas lapā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ķīnas valstij piederošs ķīmijas gigants ChemChina panācis vienošanos, lai iegādātos nedaudz vairāk par ceturtdaļu Itālijas riepu ražotāja Pirelli akciju, uzņēmumam paverot iespēju izteikt piedāvājumu kompānijas pārņemšanai.

Pirelli lielākais akcionārs Camfin svētdien paziņoja, ka tas noslēdzis vienošanos ar ChemChina par ilgtermiņa industriālo partnerattiecību izveidi.

ChemChina norāda, ka par Camfin piederošajiem 26,2% Pirelli akciju samaksās 15 eiro par vienu akciju.

Uzņēmums arī plāno izteikt piedāvājumu citiem investoriem par viņiem piederošajām Itālijas riepu ražotāja akcijām.

Ziņu aģentūra Bloomberg vēsta, ka šis darījums, kas Pirelli novērtē aptuveni 7,1 miljarda eiro vērtībā, paredz, ka ChemChina laika gaitā piederēs kontrolējoša akciju daļa vismaz 50,1% akciju apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Riepu tirgotājs Latakko investēs miljonu eiro attīstībā; mērķē uz Lietuvu

Gunta Kursiša, 08.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Riepu, disku, akumullatoru un eļļu mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības holdings Latakko šogad kaļ plānus palielināt apgrozījumu līdz 57 milj. eiro, tostarp arī verot vaļā veikalus Lietuvā. Šādu plānu īstenošana prasīs aptuveni 40 jaunu darba vietu radīšanu un vairāk nekā miljonu eiro investīcijas, norādīja Latakko dibinātājs un īpašnieks Jevgēnijs Kopilkovs.

Attīstības plāni paredz, ka šogad Latakko plāno atvērt pirmos astoņus starptautiskā tīkla Pirelli Key Point riepu centrus Lietuvā.

Holdinga Latakko, ko veido seši uzņēmumi Baltijas valstīs, apgrozījums pērn pieauga par 64% līdz 46 milj. eiro pēc neauditētiem finanšu rezultātiem. Pērn apgrozījuma pieauguma «lokomotīves» bija riepas vieglajām un kravas automašīnām, kā arī lauksaimniecības tehnikai. 2011. gadā Latakko turpināja attīstīt Pirelli Key Point riepu centru starptautisko tīklu, ieejot Igaunijas tirgū.

Ņemot vērā pērnā gada rezultātus, uzņēmums cer iekļūt 120 lielāko Latvijas kompāniju skaitā, vērtējot pēc apgrozījuma, savukārt pēc 2012. gada rezultātiem Latakko cer nostiprināties Latvijas lielāko kompāniju pirmajā simtniekā, uzņēmuma plānus ieskicēja Latakko izpildirektors Mārtiņš Stelps.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad riepu maiņas sezona sākās jau oktobra otrajā pusē, bet patlaban interesentiem uz riepu nomaiņu jāgaida divas dienas, aģentūrai LETA atzina autoservisos.

Pirelli Key Point autoservisu tīkla attīstības vadītājs Baltijas valstīs Mārtiņš Zeimanis stāstīja, ka kopš oktobra beigām Pirelli Key Point" servisi apkalpojuši vidēji 300 automašīnu dienā. Savukārt patlaban interesentiem uz ziemas riepu nomaiņu ir jāgaida vidēji divas dienas. Ņemot vērā laika apstākļus, prognozējām, ka rinda pieaugs vidēji trīs dienas uz priekšu, teica eksperts.

Arī Rīgas diennakts autoservisā Oranž garaž atzina, ka auto īpašnieku interese nomainīt sezonai atbilstošas riepas vērojama jau trīs dienas, savukārt šodien, uzkrītot pirmajam sniegam, paaugstināta interese pēc sezonas riepu nomaiņas nav vērojama. "Oranž garaž" atzina, ka autoservisā rindas neveidojas, jo pasūtījumi tiek pieņemti pēc pieraksta - patlaban uz riepu nomaiņu jāgaida viena diena.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viena no ikgadējām TechChill tradīcijām ir Fifty Founders battle sacensības, un arī šogad konferences pirmajā dienā uz skatuves kāps 50 jaunuzņēmumu dibinātāji, lai prezentētu savas idejas žūrijas, investoru, mediju un auditorijas priekšā. Kopumā tika saņemti 194 dalībnieku pieteikumi no 35 valstīm.

Lai nodrošinātu pieredzējušus žūrijas pārstāvjus sacensību laikā, kā arī pievērstu uzmanību spēcīgākajām nozarēm, šogad TechChill organizatori nolēma 50 sacensību dalībniekus iedalīt piecās vertikālēs - finanšu tehnoloģijas, zinātnes tehnoloģijas, programmatūra kā pakalpojums (SaaS), aparatūras un lietu internets, kā arī sociālie jaunuzņēmumi (impact).

21.februārī, konferences pirmās dienas laikā, visas 50 komandas prezentēs savas idejas uz skatuves, katrai no tām tiks dotas trīs minūtes laika. Pieci žūrijas izvirzīti finālisti, katrs pārstāvot vienu no piecām vertikālēm, otrajā dienā uz lielās skatuves cīnīsies par galveno balvu - 10 000 eiro. Jaunuzņēmumu dibinātājiem tiek dota iespēja prezentēt savas idejas ne tikai oficiālajai žūrijai, bet arī starptautiskiem investoriem, biznesa eņģeļiem, akseleratoru pārstāvjiem un medijiem. Tieši tāpēc dalība Fifty Founders battle sacensībās ir lieliska iespēja ne tikai sacensties par galveno balvu, bet arī iegūt papildus redzamību, jaunus kontaktus un biznesa partnerus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas riepu ražotājs «Pirelli» nākamajā nedēļā gatavojas atgriezties fondu biržā, īstenojot šogad Eiropas lielāko akciju sākotnējo publisko piedāvājumu (IPO).

«Pirelli» gaidāmajam IPO Milānas fondu biržā noteicis akcijas cenu 6,5 eiro, uzņēmumu novērtējot 6,5 miljardu eiro apmērā.

Kompānija pārtrauca akciju kotēšanu fondu biržā pirms diviem gadiem, kad to pārņēma Ķīnas valstij piederošs ķīmijas gigants «ChemChina».

Vienošanās ar «ChemChina» paredzēja, ka «Pirelli» atgriezīsies akciju biržā, vēlākais, līdz 2019.gadam pēc tam, kad tiks atdalīti kompānijas plaša patēriņa un industriālo riepu ražošanas biznesi. Akciju kotēšana Milānas fondu biržā attieksies vien uz plaša patēriņa riepu ražošanas biznesu.

Savukārt industriālo riepu ražošanas bizness tiks integrēts uzņēmumā «Aeolus Tyre», kura akcijas kotētas Šanhajas fondu tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Rallija čempionātam riepas piegādās Pirelli

, 27.02.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirelli kļūs par Pasaules čempionāta rallijā ekskluzīvo riepu piegādātāju, ziņo Reuters.

Starptautiskā Auto Federācija paziņoja, ka Pirelli uzvarējis riepu piegāžu 2008., 2009. un 2010. gadiem.

Pirelli piegādās riepas visiem čempionāta pasākumiem, kuros piedalīsies četru riteņu rallija automašīnas.

Šogad riepas piegādā BFGoodrich.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par drošību uz ceļa ir nepieciešams domāt cauru gadu, taču īpaši aktuāli tas kļūst mainoties gadalaikiem. Parādoties pirmajam sniegam vai apledojumam uz ceļa, braukšanas apstākļi kļūst krietni sarežģītāki. Labu vadāmību arī sliktos laikapstākļos nodrošina kvalitatīvs riepu komplekts, taču, ja šķiet, ka nav iespējams izvēlēties no neskaitāmā ražotāju klāsta, iesakām pievērst uzmanību dažiem zīmoliem, kas daudzu gadu garumā ir pierādījuši savu uzticamību. Raksta turpinājuma apskatīsim, ar ko katrs no šiem zīmoliem izceļas.

Goodyear

Šis riepu zīmols noteikti būs zināms lielākajai daļai autobraucēju. Goodyear ražo premium klases produkciju, kas ir zināma ar savu izturību un ilgmūžību, neatkarīgi no gadalaika un braukšanas apstākļiem. Ne velti tās ir vienas no pirktākajām riepām pasaulē. Šobrīd populārākie ziemas modeļi ir ULTRA GRIP ARCTIC 2 un ULTRA GRIP PERFORMANCE+.

Kā galvenās šī zīmola produkcijas priekšrocības varētu minēt:

● ilgmūžību;

● plašu modeļu un izmēru klāstu;

● augstus testēšanas standartus.

Neskatoties uz to, ka šī zīmola produkcija varētu šķist kā droša izvēle, zīmola riepām ir raksturīga salīdzinoši augsta cena. Visvairāk tas redzams lielāka izmēra riepām, kas paredzētas apvidus vai vieglajām kravas automašīnām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Latakko sasniedz 10 miljonu apgrozījumu

, 21.03.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2006. gadā autopiederumu tirdzniecības kompānija Latakko sasniedza 10,3 miljonu latu lielu apgrozījumu. Salīdzinot ar 2005. gadu, kad apgrozījums bija 8,8 miljoni latu, kompānijas apgrozījums pērn pieaudzis par 17%, Db.lv informēja uzņēmuma mārketinga projektu vadītāja Ella Krasavceva.

Apgrozījuma palielināšanos 2006. gadā ietekmēja kompānijas autocentru tīkla Pirelli Key Point straujā attīstība, klientu loka paplašināšanās un pieprasījuma palielināšanās pēc ekskluzīviem un kvalitatīviem produktiem. "Salīdzinot ar iepriekšējā gada rezultātiem, pārdoto riepu skaits palielinājies par 28%. Labi rezultāti sasniegti arī akumulatoru pārdošanā - gada laikā pārdevām vairāk nekā 50 000 akumulatoru. Pavasarī un rudenī, izmantojot īpašus dizaina risinājumus, rekonstruējām divus autocentrus Rīgā un Ventpilī. Tādēļ ar 2006. gada sasniegumiem esam apmierināti," par aizvadīto gadu stāsta Latakko direktors Jevģēnijs Kopilkovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izveido kalendāru, kura saturu veido katra ģimene pati

Pirms diviem gadiem, auklējot mājās mazāko atvasi, finanšu menedžerei Amandai Graudiņai radās nepieciešamība saplānot ģimenes aktivitātes – izklaides, pulciņus, veicamos pienākumus. Sākotnēji viņa grāmatnīcās meklēja kalendāru, kurā būtu pietiekami liela vieta atvēlēta pierakstu veikšanai, bet tādu neatrada. «Tā es izloloju sapni par savas ģimenes kalendāru, kurā ikvienam no mums ir iespēja ierakstīt, ielīmēt vai uzzīmēt savus veicamos darbus, līdz ar to visiem ir redzams, kādas aktivitātes paredzētas,» stāsta Amanda.

Kalendāri ir sezonāls produkts un par tiem cilvēki lielākoties iedomājas Ziemassvētku laikā un pirms gadu mijas, arī septembrī, kad bērniem sākas skolas un bērnudārza gaitas. Vērtējot pagājušā gada pārdošanas apjomu, Amanda teic, ka ir ļoti apmierināta, jo jau 300 mājās «dzīvo» viņas lolojums. Ģimenes kalendāra sniegtās priekšrocības novērtē arī bērnudārzi, medicīnas iestādes un ēdināšanas uzņēmumi. Pašlaik korporatīvie pasūtījumi veido apmēram 15% no pārdotā apjoma.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ja jums šajos grūtajos laikos ir vēlme izdot mazāk naudas, tad apdomājiet desmit ieteikumus, kā to izdarīt.

interfax.ru publicētie ieteikumi, kā ietaupīt naudu:

1. Izmantojiet plastikāta iepirkumu maisiņus vairākas reizes vai iegādājieties auduma maisiņus. Lai arī plastikāta maisiņu cena veikalos nav pārāk augsta, tomēr, ja sasummē par maisiņiem gada laikā izdoto naudu, summa var pārsteigt.

2. Kādēļ pirkt jaunu kalendāru, ja ir iespējams izmantot veco? Piemēram, tā vietā, lai iegādātos 2009.gada kalendāru, jūs varējāt izmantot 1942. vai 1970.gada kalendāru. Protams, uzreiz aktuāls kļūst jautājums, kur šādu vecu kalendāru atrast. Ja jūsu vecmāmiņai tas nav saglabājies, tad šis varētu būt ieteikums nākotnei - nemetiet vecos kalendārus miskastē. Tie kādreiz var noderēt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Polijas zārku ražotājs mārketinga nolūkos izmanto puskailu modeļu kalendāru; baznīca nikna

Gunta Kursiša, 07.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Polijas zārku ražotājs Lindner saniknojis katoļu baznīcu. Garīdznieki nav mierā ar to, ka Lindner mārketinga nolūkos vairākus gadus pēc kārtas izdod kalendāru, kurā pie kompānijas ražotajiem zārkiem pozē puskailas modeles, kuru apģēbms ik gadu kļūst arvien trūcīgāks vai pazūd vispār.

«Manam dēlam bija ideja izveidot kompānijas kalendāru, kas būtu pa pusei nopietns, krāsains un skaists – Polijas meiteņu un mūsu ražoto zārku skaistumu,» ziņu aģentūrai Reuters stāsta Zbigņevs Lindners, zārkus ražojošā uzņēmuma īpašnieks.

«Mēs vēlējāmies parādīt, ka zārks nav reliģisks simbols – tas ir produkts,» norādīja Lindner īpašnieks. «Kādēļ cilvēki baidās no zārkiem, bet nebīstas no uzvalkiem, kosmētikas vai juvelierizstrādājumiem?» jautā Z. Lindners.

Kalendārs firmai nodrošina ne vien papildus publicitāti, bet arī ir viens no ieņēmumu avotiem. To var iegādāties zārku ražotāja mājas lapā. Ikviens, kas pasūta kalendāru ar zārkiem un meitenēm, saņem arī zīmoggredzenu zārka formā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īrijas zemo cenu aviokompānija prezentējusi savu kārtējo kalendāru, kurā redzamas puskailas aviokompānijā strādājošās sievietes. Iegūtos līdzekļus par kalendāru Ryanair ziedos labdarībai, liecina informācija Ryanairmag.com.

Aviokompānija līdzīgus kalendārus izdevusi jau agrāk un izpelnījusies dalītas atsauksmes. Taču tas nav atturējis Ryanair izdot kalendāru arī 2009. gadam.

Ryanair kalendāru par 10 eiro var pasūtīt ryanaircalendar.com.

picturegallery.879b0c8c-c736-432e-94c3-42ed9f83240c

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Notiek pārtikas produktu izstāde World Food Ukraine 2007

, 30.10.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā pārtikas izstāde World Food Ukraine 2007 notiks jau desmito reizi, kas tiek saukta par jubilejas forumu ēdienu, dzērienu ražotājiem un izplatītājiem. Svinīga izstādes atklāšana notiks šodien, 30.oktobrī 11:00 (pēc vietējā laika) 1.hallē, piedaloties Ukrainas valdības un diplomātiskā korpusa pārstāvjiem.

Izstādes norises vieta ir starptautiskais izstāžu centrs Kijevā, informēja biedrība Mārketinga Padome.

Pagājušajā, 2006.gadā Latvija izstādē piedalījās pirmo reizi un tās stends World Food Ukraine 2006 saņēma atzinību kā skaistāk noformētais un kā vislabāk prezentētais.

„Ņemot vērā to, cik strauji aug un attīstās Ukrainas pārtikas nozare, izstāde dod lieliskas iespējas iepazīties ar lielākajiem un vadošākajiem Ukrainas uzņēmumiem, kā arī iepazīties un veidot profesionālus kontaktus mazā un lielā biznesa attīstībai, lai iekarotu šo tirgus segmentu. Latvijas pārtikas uzņēmēji ar savu piedāvājumu spēj apmierināt Ukrainas tirgu gan ar cenu, gan kvalitāti”, komentēja biedrības Mārketinga padome vadītāja Ingūna Gulbe.

Komentāri

Pievienot komentāru