Prisma: mēs gribētu, lai atlaižu kampaņu produktu īpatsvars būtu mazāks 

Tirgus Baltijā ir piesātināts, tomēr lielās mazumtirdzniecības ķēdes ver vaļā jaunas iepirkšanās vietas, konkurenci saasinot vēl vairāk

Anda Asere, 05.1.2017
1/5

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Tā intervijā DB stāsta Janne Lihavainens (Janne Lihavainen), Igaunijas veikalu tīkla Prisma Peremarket AS vadītājs.

Prismai ir divas privātās preču zīmes – X-tra un Rainbow. «Privāto preču zīmju jomā esam diezgan aktīvi. Dažās kategorijās šādas preces veido līdz pat 40%, piemēram, sauso pārtikas produktu jomā, bet ir arī tādas, kur privātās preču zīmes tiek lietotas reti vai nemaz, piemēram, tādi ir mandarīni augļu kategorijā vai svaiga gaļa,» saka J. Lihavainens.

Kopumā Baltijas valstu vidū lielākā daļa atlaižu kampaņu produktu ir Lietuvā, bet vismazāk – Igaunijā.

«Mūsu stratēģija nav piedāvāt pircējiem tikai šādas preces. Mēs vēlamies katru dienu piedāvāt zemas cenas. Protams, akcijas ir svarīgas, piemēram, 2015. gadā ekonomiskajā situācija nebija spīdoša un cilvēki rūpīgi domāja, kā tērēt savu naudu, bet mēs gribētu, lai tirgus mainītos un kampaņu produktu īpatsvars būtu mazāks, nekā tas ir pašlaik,» viņš teic.

Vienlaikus dzirdēts ražotāju viedoklis, ka veikalnieki uzspiež zemo cenu politiku. J. Lihavainens norāda, ka šis jautājums nav tik vienkāršs un piegādātāji piedāvājot zemas cenas tikai kampaņām, bet tirgotājs vēlētos labas cenas ikdienā.

Visu rakstu Prisma kaļ paplašināšanās plānus lasiet 5. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.

Tevi varētu interesēt

Pirmās instances tiesa pilnībā attaisnojusi Rīgas brīvostas pārvaldes vadītāju Leonīdu Loginovu,...

Ziemeļvalstu lielākās bankas pārstrukturēšanās pasākumi atsevišķus finanšu...

Krišjānis Lamberts Latvijā strādāja par projektu vadītāju kādā komunikāciju aģentūrā,...

Draudzenes Anda Kalniņa-Stūrīte un Gitāna Dāvidsone strādā katra savā cilvēkresursu konsultāciju...

2017. gadā kosmētikas ražotāji vēl vairāk pievērsīsies dabīgas kosmētikas ražošanai...

Nepalaid garām

Nākamajā gadā uzņēmējiem gaidāms ne viens vien izaicinājums, taču tajā pašā laikā...

Par čeku loterijas devumu ēnu ekonomikas apkarošanā un nodokļu ieņēmumu palielināšanā varēs...

Ekonomikas izaugsmes bremzēšanās ir vērojama, taču vismaz tuvāko gadu laikā tik dziļa...

Latvijas tehnoloģiju uzņēmumi saredz iespēju darbiniekiem strādāt attālināti, taču ļaut strādāt...

Novembra sākumā Rīgā, Ģertrūdes ielā atklāts salons BG Suits, kas piedāvā gan...

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

No šīs sadaļas

2017. gadā kosmētikas ražotāji vēl vairāk pievērsīsies dabīgas kosmētikas ražošanai...

Starp vārdiem «padevējs» un «pārdevējs» ir tikai viena burta atšķirība,...

Noslēdzoties 2016.gadam, aptieku tīkls Apotheka ir iekļauts Valsts ieņēmuma dienesta (VID) Padziļinātās...

Pēdējie publicētie makroekonomiskie dati par mazumtirdzniecības apgrozījumu novembrī iepriecina,...

2016. gada novembrī, salīdzinot ar 2015. gada novembri, mazumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījums...

Biznesa portāls db.lv ielūkojās foto arhīvā, atlasot bildes, kurās iemūžinātas preču cenas...

Konkurences padome (KP) ir noslēgusi veļas mazgāšanas līdzekļu tirgus uzraudzību, kuras...

Lai uzlabotu energoefektivitāti, uzņēmums Maxima Latvija loģistikas centrā Abras Ķekavā investējis...

ICA Gruppen ir parakstījusi vienošanos, saskaņā ar kuru tā pārņem UAB Palink,...

Ikea ir panākusi izlīgumu ar trim ASV ģimenēm, kuru bērni gājuši bojā,...