Privāto auto satiksmi Krišjāņa Barona ielā tomēr neierobežos 

Pretēji sākotnēji solītajam, Rīgas domes Satiksmes departaments pagaidām atteicies no ieceres Krišjāņa Barona ielā būtiski ierobežot privāto auto satiksmi, norādīja departamenta pārstāve Ilze Dimante.

LETA, 2019. gada 03. jūlijs plkst. 10:20

Foto: LETA

Pēc viņas teiktā, ņemot vērā būvdarbus Aleksandra Čaka ielā, kur patlaban apakšzemes komunikāciju turētāji veic remontdarbus, automašīnu kustības ierobežošana Barona ielā radītu vēl lielāku slodzi un sastrēgumus Čaka ielā.

Līdz ar to, tuvākajā laikā nav plānots lemt par satiksmes organizācijas izmaiņām Barona ielā.

Gada sākumā toreizējais Rīgas mērs Nils Ušakovs (S) solīja, ka privāto automašīnu satiksme Barona ielā tiks ierobežota jau no 1.maija.

Taču vēlāk departamenta pārstāvji lēma, ka iecere jāatliek uz vasaru, jo tad liela daļa iedzīvotāju un skolēnu ir vasaras brīvlaikā, kā rezultātā pilsētā ir mazāka satiksmes plūsma un šādu ieceri izmēģināt var veiksmīgāk.

Kā ziņots, Satiksmes departaments bija izstrādājis trīs iespējamos variantus satiksmes ierobežošanai Krišjāņa Barona ielā.

Pirmais variants paredzēja ierobežot autotransporta kustību pie Matīsa ielas un Stabu ielas uzstādot ceļa zīmi «Iebraukt aizliegts». Šādā veidā galvenais ieguvums būtu tāds, ka Krišjāņa Barona ielu vairs nebūtu ērti izmantot tiem autovadītājiem, kuri to izmanto kā alternatīvu Brīvības ielai vai Aleksandra Čaka ielai. Mīnuss šādām izmaiņām - ierobežojumi ir lokālās vietās, līdz ar to citus posmus autovadītāji varēs izmantot tāpat kā līdz šim.

Otrs variants, pēc ierēdņu iepriekš paustā, ir «visradikālākais risinājums». Tas paredzēja ar rīkojuma zīmēm ierobežot manevrus teju visos Krišjāņa Barona ielas krustojumos. Proti, līdz ar ceļa zīmju izvietojumu taisni braukt varētu tikai atsevišķos Krišjāņa Barona ielas krustojumos, bet pārējos autovadītājiem būtu jānogriežas. Ar šādu risinājumu tiktu nodrošinātas piekļūšanas iespējas pie visiem īpašumiem vienlaikus ielu padarot neērti lietojamu caurbraukšanai. Mīnuss šādam scenārijam būtu, ka autobraucējiem palielinātos nobrauktu kilometru daudzums centrā un vienlaikus palielinātos arī satiksmes plūsma blakus esošajās ielās.

Savukārt trešais variants paredzēja uzstādīt ceļa zīmes «Braukt aizliegts» katrā kvartālā. Šim scenārijam būtu visvairāk trūkumu, jo «Braukt aizliegts» ceļa zīme paredz, ka tā neattiecas uz cilvēkiem, kuri attiecīgajā posmā dzīvo vai strādā. Turklāt tas liegtu iespēju pa Krišjāņa Barona ielu pārvietoties arī, piemēram, maksas autostāvvietu klientiem.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2019. gada 20. marts plkst. 10:46

Rīgas dome Krišjāņa Barona ielu automašīnu satiksmei plāno slēgt vasarā, nevis aprīlī...

2018. gada 04. decembris plkst. 16:36

No 2019.gada maija eksperimentālā kārtā varētu slēgt automašīnu satiksmi Krišjāņa Barona ielā,...

2018. gada 16. maijs plkst. 14:12

Būvnieki vēl aizvien novērš defektus Krišjāņa Barona ielā un, visticamāk, ka tuvāko...

2018. gada 12. janvāris plkst. 15:17

Ģenerālprokuratūra sākusi kriminālvajāšanu pret sešām personām par dokumentu viltošanu saistībā...

2016. gada 27. decembris plkst. 15:37

Krišjāņa Barona ielā bojātas inženierkomunikācijas dēļ radies iegruvums zem bruģa, aģentūru...

Nepalaid garām

Šajā piektdienā biznesa portāls Db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju ielūkoties Lietuvas...

Anda Šmitmane ēdināšanas biznesā Tukumā darbojas jau 20 gadus. Viņa atzīst, ka...

Mazumtirdzniecības tīkls Rimi pirmdien prezentēja pirmo veikalu Latvijā ar pašapkalpošanās skeneriem....

Pēdējā laikā būtiski pieaudzis elektrisko skrejriteņu vandālisma gadījumu skaits, stāsta koplietošanas...

Vai bērnam ir jābūt algas grāmatiņā, lai saņemtu IIN atvieglojumus jeb -...

«Pastāvēs, kas pārmainīsies - šis ir par mums un tieši tamdēļ mēs...

No šīs sadaļas
2019. gada 01. augusts plkst. 7:50

No šā gada 1.augusta līdz 2021.gada 31.jūlijam Rīgā par siltumenerģiju būs jāmaksā...

2019. gada 11. jūlijs plkst. 12:15

«Principā, tas ir mūsu maizes darbs, jo pateicoties telpu nomai, mēs varam...

2019. gada 03. jūlijs plkst. 14:10

Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) neapstiprina Latvijas Olu un putnu gaļas ražotāju...

2019. gada 03. jūlijs plkst. 11:05

Cēsīs atklāts beziepakojuma veikals ieber.lv. Uzsāktas sarunas par paplašināšanos citviet Vidzemē,...

2019. gada 03. jūlijs plkst. 8:31

Kopš 2005.gada ir apstiprinātas dažādas pamatnostādnes, programmas un konceptuālie ziņojumi,...

2019. gada 03. jūlijs plkst. 6:52

Otras burgernīcas atvēršana un saimnieciskās darbības paplašināšana nodrošinājusi SIA Street...

2019. gada 02. jūlijs plkst. 16:19

Līdz ar jauno mācību gadu Valmieras Pārgaujas ģimnāzija turpmāk darbosies valsts ģimnāzijas...

2019. gada 02. jūlijs plkst. 11:47

Pēdējo divu gadu laikā pircēju paradumi veikalu izvēlē, kuros viņi veic lielāko...

2019. gada 02. jūlijs plkst. 9:08

Neraugoties uz to, ka vairākās augstskolās paaugstināta studiju maksa 2019./2020. akadēmiskajam...

2019. gada 02. jūlijs plkst. 6:11

ASV pirmdien draudēja noteikt muitas tarifus Eiropas Savienības (ES) produkcijai vēl četru...