Jaunākais izdevums

Nule tautā palaists somu konstruktors, kas pieejams Zanes Lases-Lasmanes dibinātā uzņēmuma ArtBag interneta vietnē, kur katrs somas tīkotājs pats var izvēlēties savas ideālās somas fasonu un krāsas.

Praktiski tas notiek tā: cilvēks somu konstruktorā izveido savu somu un samaksā. Kad nauda nonāk ArtBag kontā, tiek pasūtīts audums, kas nāk aptuveni nedēļu vai pusotru. Pati somu šūšana šajā procesā aizņem visīsāko laiku - ne vairāk par vienu dienu. Tāpēc kopējais pasūtījuma laiks ir divas nedēļas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvotjoties Mārtiņdienai un Latvijas Valsts svētkiem, Latvijas dizaina somu ražotājs ArtBag radījis somu kolekciju, kurā izmantoti Latvijas novadu tautastērpu vilnas audumi.

«Latvisko rakstu somu kolekcija izveidota ar mērķi iedzīvināt tautas vērtības mūsdienu aktuālajā dizianā. Krāšņajos svārku audumos ieaustie vēsturiski spēcīgie simboli un košās krāsas nes lielu spēku. Šo spēku mēs iedzīvinām mūsdienu dizaina produktos, lai tie tiktu izmantoti arī ikdienas gaitās,» stāsta ArtBag vadītāja Zane Lase-Lasmane.

Jaunās kolekcijas prezentācija sestdien notiks arī Latviešu biedrībā Sietlā, ASV. Divas no šīs kolekcijas somām Sietlas rudens gadatirgus ietvaros tiks izsolītas, iegūtos līdzekļus novirzot biedrības darbībai.

Trīs dažādu somu modeļu dekoratīvie elementi veidoti no Latgales, Vidzemes un Kurzemes svārku audumiem. Kopumā ArtBag piedāvās deviņus dažādus tautiko somu modeļus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vai biznesa ideju būtu realizējušas ar vai bez atbalsta, programmas dalībnieču - jauno uzņēmēju - domas atšķiras.

Kopš 2008. gada valsts atbalstu komercdarbības un pašnodarbinātības sākšanai ieguvuši 278 cilvēki Latvijā. 2009. gada nogalē Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) programmā «Atbalsts komercdarbības un pašnodarbinātības sākšanai» piedalījās arī Zane Lase-Lasmane un, kad viņas biznesa plāns bija atzīts par vienu no labākajiem, 2010. gada sākumā nodibināja SIA ArtBag.

«Pati pieteikuma sagatavošana aizņēma aptuveni mēnesi laika. Šajā posmā bija papildu apmācības biznesa plāna un pieteikuma sagatavošanā, kā arī individuālās konsultācijas ar piesaistītajiem biznesa konsultantiem. Darbs bija nopietns, bet ne nepaveicams,» viņa saka.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ko par Saeimas ārkārtas vēlēšanu rezultātiem saka uzņēmēji, Dienas Bizness jautāja mazā un vidējā biznesa pārstāvjiem.

Aigars Ruņģis, SIA Valmiermuižas alus saimnieks: Vairums balsstiesīgo iedzīvotāju netic valsts varai

Ap 600 tūkstošiem balsstiesīgo pateikuši, ka vairs netic nevienai partijai – ne jaunam sākumam, ne stabilai attīstībai, ne pensiju pieaugumam, ne tam, ka politiķi spēs pozitīvi ietekmēt viņu labklājību un ka par kādu partiju būtu vērts atdot savu balsi.

Vēl satraucošāks ir tas, ka nebalsotāju skaits kopš 5. Saeimas vēlēšanām ir pieaudzis četras reizes. Tādēļ retoriskais jautājums visām partijām vai jaunajai Saeimai ir – vai šie nebalsotāji būs apzinīgi nodokļu maksātāji?

Kā uzņēmējs krīzes laikā esmu vienu vētru pārdzīvojis, tādēļ šobrīd vēlētos veidot plānveidīgu, paredzamu uzņēmuma attīstību, kas ir iespējams, ja plānveidīga ir arī valsts un makroekonomiskā attīstība. Tas nozīmē budžeta konsolidāciju un sadarbības izpildīšanu ar Starptautisko Valūtas fondu. Rekomendējama ir arī eiro ieviešana pēc plāna.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

CreativeLatvia.com sper pirmos soļus ārpus Latvijas

Anda Asere, 11.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirms trim gadiem atvērtais Latvijas dizaineru internetveikals CreativeLatvia.com sper pirmos apzinātos soļus ārpus mūsu valsts robežām

Internetveikala pirmie darbības gadi lielākoties bija vērsti uz Latviju. Taču vietējais tirgus ir mazs, pirktspēja – samērā zema, bet Latvijas dizaineru preces ir gana ekskluzīvas un dārgas. «Tāpēc no šī gada esam vairāk pievērsušies tirdzniecībai ārzemēs. Mēs te joprojām esam, bet ir laiks spert soli tālāk,» saka Līga Bizune, CreativeLatvia.com vadītāja.

Jau tagad uzņēmumam ir pirkumi no ārzemēm, bet to ir salīdzinoši maz – 15–20% no kopējā pirkumu skaita. Tie vairāk ir gadījuma rakstura pirkumi, nevis sistemātiska darba rezultāts. Tāpēc tagad uzņēmums ir izvēlējies savas mērķa valstis – Angliju un Franciju, un uz tām fokusējas.

Komentāri

Pievienot komentāru