Rīgas domes Pilsētas attīstības komiteja atbalstījusi ideju ar tuneli zem Satekles ielas un dzelzceļa savienot Ģertrūdes un Daugavpils ielu, raksta Latvijas Avīze.
Tuneli zem dzelzceļa Ģertrūdes ielas un Daugavpils ielas savienošanai projektē SIA Pro Via, un pašvaldībai projekta izstrāde izmaksās 603,8 tūkst Ls. Paša tuneļa būvniecībai tikšot piesaistīta Eiropas Savienības fondu nauda.
Rīgas pilsētas plānotāji jau gadiem ir sprieduši par iespēju, kā uzlabot satiksmi starp pilsētas centru un Maskavas priekšpilsētu. Šobrīd, lai nokļūtu no Maskavas forštates – Kalna ielas un Daugavpils ielas krustojuma – līdz Ģertrūdes ielas un Satekles ielas krustojumam, ir jāveic apmēram 1,7 kilometru garš ceļš. Izbūvējot tuneli zem dzelzceļa, ceļš saīsinātos nedaudz vairāk par vienu kilometru.
Tāpat arī tunelis zem dzelzceļa un Satekles ielas, pārdalot satiksmes plūsmas starp Latgales priekšpilsētu un pilsētas centru, ievērojami atslogos Lāčplēša ielu un Centrālās dzelzceļa stacijas apkārtni. Paredzams arī, ka, līdz ar tuneļa izbūvi, tiks pagarināts 1.trolejbusa maršruts līdz Ludzas ielai, pa kuru tagad kursē 15.maršruta trolejbuss.
Jau tagad ir zināms, ka tuneļa izbūve mainīs Ģertrūdes, Daugavpils un Satekles ielas posmus 1160 metru garumā, bet pats tunelis būs 91 metru garš un 11,5 metrus plats. Tunelī būs divas joslas braukšanai katrā virzienā. Paredzams, ka tuneļa izbūves teritorijā tiks nocirsti 29 koki. Turklāt celtniecības darbi tiks veikti arī tajā pilsētas daļā, kas iekļauta UNESCO vēsturiskajā mantojumā. Par Pilsētas attīstības komitejā pieņemto lēmumu vēl būs jānobalso domes sēdē.