Jaunākais izdevums

Komunikācijas aģentūras Deep White sniegto pakalpojumu eksports šobrīd veido aptuveni 15–20% no uzņēmuma gada apgrozījuma, tiek vērtētas iespējas noietu ārvalstīs palielināt

Mediju tirgus izmaiņas sabiedrisko attiecību un reklāmas aģentūrām paver iespēju startēt arī eksportā, kas gan pagaidām vēl nav ļoti izplatīti, intervijā DB norāda Deep White aģentūras dibinātāja un īpašniece Egle Klekere. Viņa atklāj, ka šobrīd uzņēmums strādā Lietuvā un Igaunijā, īsteno atsevišķus projektus Skandināvijā, kā arī sadarbojas ar vairākiem vietējiem komersantiem, plānojot to komunikāciju ar ārzemju medijiem un klientiem ārpus Latvijas.

Piesaista ar kvalitāti

2007. gadā uzņēmums darbu sāka ar vien pāris cilvēku lielu komandu, šobrīd tajā ir jau 25, stāsta E. Klekere, atzīmējot, ka aģentūras izaugsme vienmēr bijusi dabiska. «Pamazām auga klientu loks, palielinājās darbu apjoms, līdz ar to bija nepieciešami arī jauni darbinieki. Pēdējos gados izaugsme bijusi īpaši strauja. Visticamāk, tas saistās ar to, ka esam nedaudz pārfokusējuši savu darbību. Sākotnēji bija lielas un redzamas integrētās kampaņas, publicitātes veidošana. Tagad mūsu biznesa lauks ir paplašinājies – līdzās aisberga redzamajai daļai parādījušies pakalpojumi, kas publiski redzami mazāk, bet no biznesa viedokļa ir pat ienesīgāki. Piemēram, stratēģiskās konsultācijas, palīdzība krīzes komunikācijā, interešu pārstāvniecība, valdības attiecības, satura mārketings un citi pakalpojumi. Palīdzam uzņēmumiem vadīt iekšējos procesus, kas ļauj nonākt pie jauniem, laikmeta un sabiedrības vajadzībām atbilstošiem produktiem un risinājumiem. Tas no komunikācijas jomas speciālistiem prasa pastāvīgu profesionālo izaugsmi, vienlaikus dodot arī papildu biznesa iespējas,» atklāj E. Klekere.

Deep White apgrozījums pēdējos četros gados pieaudzis par vairāk nekā divām reizēm, 2017. gadā sasniedzot 1,5 miljonus eiro. Tas uzņēmumam nodrošinājis vietu laikraksta Dienas Bizness un Lursoft veidotajā strauji augošo uzņēmumu jeb Gazeļu sarakstā. Šo gadu laikā stabili auguši arī uzņēmuma peļņas rādītāji – no 165 tūkstošiem eiro 2014. gadā tā palielinājusies līdz 375 tūkstošiem eiro 2017. gadā, kas ir aptuveni 25% no gada apgrozījuma. Uzņēmuma dibinātāja pozitīvos rezultātus saista ar pakalpojumiem, kas klientam sniedz lielāku vērtību, un darba kvalitāti. «Mēs nekad neesam koncentrējušies uz biznesa apjomu pieaudzēšanu, bet uz to, lai tas, ko darām, būtu kvalitatīvi un augstā līmenī,» akcentē Deep White dibinātāja.

Visu rakstu Raugās eksporta virzienā lasiet 24. maija laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru
Darba vide

Deep White jaunajā birojā iemiesots industriāls minimālisms

Linda Zalāne, speciāli DB, 12.08.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komunikācijas vadības aģentūras Deep White jaunajā birojā bijušajā rūpniecības ēkā iemiesots industriāls minimālisms, pirmdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Uzņēmums uz jaunām mājām pašā Rīgas sirdī, Ģertrūdes ielā, pārcēlās, jo darbinieku skaits bija pāraudzis iepriekšējā biroja kapacitāti. Salīdzinot ar iepriekšējo mājvietu, kur aģentūra atradās aptuveni piecus gadus, ietilpība palielinājusies vairāk nekā divas reizes. Jaunā biroja platība ir ap 400 m2, un birojs izvietots divos ēkas stāvos.

«Atrast nebija viegli, bet, kā sākām meklēt, tā arī atradām. Mums bija skaidrs, ko vēlamies, proti, industriāla tipa telpas, augstiem griestiem, pašā Rīgas centrā. Vienā birojā radījām dažādas darba vides – zonas ar ļoti atšķirīgu atmosfēru, jo sapratām, ka ir nepieciešamība, lai cilvēki var strādāt visi kopā, atvērtā tipa birojā, bet brīžos, kad vajag veikt radošu darbu, var būt arī klusumā un mierā,» raksturo aģentūras Deep White īpašniece Egle Klekere.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iekļūšana labāko sarakstā kombinācijā ar prasmīgu komunikāciju var palīdzēt uzņēmumam gan spodrināt tēlu, gan piesaistīt potenciālos darbiniekus

Dažādos TOP nokļuvušie uzņēmumi uzsver, ka uzvarēt nav to pašmērķis, tai pat laikā nenoliedz, ka gozēšanās uzvarētāju pulciņā ir patīkama. Un tas ir saprotami, jo atzinība, kas vainagojas ar nokļūšanu kādā labāko sarakstā, būtībā ir smagā darba augļi. Un kuram tad nepatīk iekosties saldā, sulīgā ābolā un uz mirkli sajust laimes pielietu brīdi? Tiesa, ar gozēšanos vien ir par maz, jo pēc iekļūšanas kādā no TOP tas ir prasmīgi jāpasniedz plašākai sabiedrībai, bet PR speciālisti mudina pārāk neiekarst, jo pārlieku liela lielīšanās var radīt arī negatīvas emocijas.

Viens no lielākajiem izaicinājumiem maziem un jauniem uzņēmumiem ir iegūt autoritāti. Laba pozīcija nozares TOP vai konkursā sūta skaidru ziņu, ka uzņēmums ir vērā ņemams spēlētājs un eksperts savā jomā. TOP un konkursi palīdz izcelties starp citiem nozares spēlētājiem, vairo uzticamību uzņēmuma kompetencei un pakalpojumu kvalitātei. «Tie var būt vērtīgs mārketinga instruments, taču ar nosacījumu, ka ir atpazīstami, respektēti un uzņēmums pats māk izmantot šos TOP sevis virzīšanai. Arī Deep White pirmsākumos nozares konkursi bija pozicionēšanās instruments un platforma, kur par mūsu pieeju kampaņu veidošanai uzzināja mūsu nākotnes klienti. Paši esam izjutuši, kā auga uzticība mūsu idejām, kad konsekventi ar savām kampaņām ieguvām labas pozīcijas gan vietējos, gan starptautiskos TOP,» uzsver komunikācijas aģentūras Deep White dibinātāja Egle Klekere. Laikā, kad cīņa par talantiem uzņēmumu vidū ir ļoti intensīva, vēl viens būtisks ieguvums no atzinības ir iespēja celt darbinieku pašapziņu un vēlēšanos piederēt uzvarētāju komandai. Tas arī ļauj uzņēmuma darbiniekiem apliecināt savas kā profesionāļu spējas. Tāpat laba pozīcija TOP vai uzvara konkursā var būt atgādinājums arī esošajiem klientiem, ka uzņēmums tiecas pēc izcilības, kas īpaši nozīmīgi var būt B2B (bizness biznesam) jomā. Turklāt atzinība pakalpojuma sniedzējam, piemēram arhitektu birojam, būvniekam, reklāmas aģentūrai utt., pozitīvi atsaucas arī uz pasūtītāju, kura objekts vai kampaņa ir tikusi izcelta, viņa turpina.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas lielākajā komunikācijas nozares konkursā Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2019 Grand Prix balvu un Latvijas gada aģentūras titulu izcīnījusi aģentūra Deep White, kuras valdes priekšsēdētāja ir Egle Klekere, saņemot septiņas balvas septiņās konkursa kategorijās. Šogad konkursā 15 kategorijās dalībnieki no piecām valstīm iesniedza 185 darbus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Festivālā BalticBest 2018, kas norisinājās Tallinas kinomuzejā, reklāmas aģentūra DDB Latvija atzīta par labāko starp Baltijas radošajām un komunikācijas aģentūrām. Šī ir pirmā reize, kad šos laurus plūc aģentūra no Latvijas.

Līderi noskaidroti, piešķirot punktus par katru apbalvojumu vietēja un reģionāla mēroga festivālos (kā pašmāju Adwards, lietuviešu Adrenalinas, igauņu Kuldmuna un jaunās Eiropas un Vidusāzijas Golden Drum) un par katru apbalvojumu un arī finālista statusu Eiropas un pasaules mēroga pasākumos (Cannes Lions, EPICA, Clio un citos).

Piektajā un līdz šim vērienīgākajā Balticbest festivālā no Latvijas aģentūrām vadošajā desmitniekā iekļuvušas arī Deep White, Not Perfect | Y&R Riga un New Black. Bez Baltijas reitinga noskaidrošanas Tallinā tika arī pasniegtas balvas, uz kurām pretendēja aģentūras no septiņām valstīm, un četras no šīm balvām nonāca DDB Latvija rokās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Visstraujāk augošie uzņēmumi pēc neto apgrozījuma pieauguma

Indra Urtāne, Daiga Kiopa, Lursoft IT, 07.11.2019

Pirmajā pozīcijā ierindojies uzņēmums AlphaLane, kas piedāvā auto līzingu.

Foto: TT NEWS AGENCY/SCANPIX/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

100 straujāk augošie uzņēmumi Latvijā pagājušajā gadā apgrozījuši 335,92 milj. eiro, un to kopējais apgrozījums kopš 2016. gada audzis teju septiņas reizes

Kamēr Latvijā reģistrēto uzņēmumu kopējais apgrozījums kopš 2016. gada audzis par 17,48%, tam pērn sasniedzot 63,01 miljardu eiro, TOP 100 straujāk augošajiem uzņēmumiem izdevies šajā pašā periodā apgrozījumu kāpināt par 592,04%. Strauji augusi arī to peļņa, kas kopš 2016. gada kāpusi par 737,38%, tai pēc nodokļu nomaksas 2018. gadā sasniedzot 57,54 milj. eiro. Lursoft dati rāda, ka TOP 100 straujāk augošie uzņēmumi 2018. gadā nodarbinājuši 1803 darbiniekus – par 171,95% vairāk nekā 2016.gadā.

TOP 100 ir uzņēmumi no 30 pašvaldībām. Protams, vislielākajā skaitā pārstāvēta Rīga – ar 58 uzņēmumiem. Galvaspilsētā reģistrēts arī saraksta līderis – SIA AlphaLane. Automašīnu ilgtermiņa nomas, autoparku vadības pakalpojumu sniedzējs, kā arī mazlietotu automašīnu tirgotājs savu apgrozījumu kopš 2016. gada kāpinājis par 2869,16%, pērn sasniedzot 4,83 milj. eiro, bet peļņu – 197,73 tūkst. eiro. Tas nodarbināja sešus darbiniekus, un, lai turpinātu augt, nozīmīgs solis būs jaunu darbinieku piesaiste un esošā darbaspēka kvalifikācijas celšana, gada pārskatā atzinusi uzņēmuma vadība. Auto nomas pakalpojumu sniedzējs iecerējis apgūt arī Baltijas tirgu.

Komentāri

Pievienot komentāru
DB projekti

TIEŠRAIDE - Seminārs uzņēmējiem: Risinājumi veiksmīgai uzņēmējdarbībai

Dienas Bizness, 22.02.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izdevniecība «Dienas Bizness» un BITE Latvija rīko semināru uzņēmumu vadītājiem, kura mērķis ir informēt par jaunākajām iespējām efektivizēt uzņēmuma darbību. Seminārā tiks godināti straujāk augošie uzņēmumi Latvijā jeb Gazeles.

Semināra programma lasāma, klikšķinot šeit.

Jau septiņpadsmito gadu pēc kārtas Izdevniecība Dienas Bizness sadarbībā ar SIA Lursoft veido Latvijas visstraujāk augošo uzņēmumu – Gazeļu sarakstu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau septiņpadsmito gadu pēc kārtas Dienas Bizness sadarbībā ar Lursoft veido Latvijas visstraujāk augošo uzņēmumu sarakstu Gazele.

Jaunākajā sarakstā apkopoti dati par uzņēmumu sasniegumiem laika posmā no 2014. līdz 2016. gadam. Šie uzņēmumi tika godināti Dienas Bizness un Bite rīkotajā seminārā «Risinājumi veiksmīgai uzņēmējdarbībai – efektivitāte, inovācija, tehnoloģijas», kur dažādi eksperti stāstīja par efektivitāti biznesā.

Visstraujāk augošais uzņēmums Rīgā ir SIA Bilatris, kas nodarbojas ar kravu pārvadājumiem. Kompānijas apgrozījums apskatītajā periodā ir audzis par 1774,29%, sasniedzot 5,39 miljonus eiro.

Visstraujāk augošais uzņēmums Kurzemes reģionā ir SIA Tikala ID, kas nodarbojas ar kokmateriālu vairumtirdzniecību. Laika posmā no 2014. līdz 2016. gadam uzņēmuma apgrozījums audzis par 1008,51%, sasniedzot 2,77 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru