Pakalpojumi

Reklāmas aģentūra Lowe Age nopelnījusi vairāk

Lelde Petrāne, 16.09.2014

Jaunākais izdevums

Aināram Ščipčinskim piederošā reklāmas aģentūra SIA Lowe Age pērn ievērojami uzlabojusi savus finanšu rādītājus, liecina uzņēmuma iesniegtajā gada pārskatā pieejamā informācija. Reklāmas aģentūras neto apgrozījums pērn palielinājies 22,7 reizes un sasniedzis 227,163 tūkst. EUR, informē klientuportfelis.lv.

Gadu uzņēmums noslēdza ar peļņas kāpumu teju divas reizes, SIA Lowe Age peļņa pieauga no 1,748 tūkst. EUR 2012. gadā līdz 3,191 tūkst. EUR pērn.

Lursoft pieejamie dati rāda, ka uzņēmuma īpašniekam Ainārām Ščipčinskim pieder kapitāldaļas vēl divos uzņēmumos SIA Inspired digital un SIA McCann WorldGroup. Par reklāmas aģentūras īpašnieku uzņēmējs kļuvis 2013. gadā. Savukārt SIA Lowe Age reģistrēta 2002. gadā un tās dibinātājs bija igauņu AGE Reklaam.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iespējams, savulaik Rīgas horeogrāfijas skolas laikā iegūtais krampis un perfekcionisms Boutique Event Planning īpašniecei Alisei Kolosovai palīdz uzburt greznus svētkus

Alise teic, ka viņas dzīvē notikumi nereti savirknējušies labvēlīgi, tā, piemēram, pēc dejošanas Monako kabarē trupā radusies iespēja rīkot kāzas arī Francijā.

Par ko sapņoji kļūt jaunībā? Vai tas sakrīt ar to, ko dari patlaban?

Mana bērnība un pusaudžu gadi pagāja baleta skolā. Padomju skola bija ļoti strikta. Gribot negribot, dejotāji kļuva pārņemti, daudziem lielākais sapnis bija nokļūt uz lielās operas skatuves, citādi nav vērts. Lai gan par talanta trūkumu nesūdzējos, mani līdz galam nevilināja doma par dejošanu uz operas nama skatuves. Nebija sāpīgi beigt šo karjeras posmu, jo šķita, ka dzīvē varu darīt vēl ko citu. Daudzi dejotāji pēc karjeras beigām kļūst par pasniedzējiem vai izveido paši savu deju skolu. Mani šāds darbs nesaistīja. Ilgus gadus dejoju arī Dzirnās, un kā dejotāja piedalījos daudzos korporatīvajos pasākumos. Redzēju pasākumu norises virtuvi. Neapzināti tā sāka ievilkt.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reklāmas aģentūra «McCann» no Ērika Stendzenieka iegādājusies reklāmas uzņēmumu «Mooz!», informēja «McCann» pārstāvji.

Iegādes darījuma summa netiek atklāta.

«McCann» pārstāvji uzsvēra, ka, nostiprinot līderpozīcijas Latvijas reklāmas tirgū, uzņēmums iegādājies Stendzenieka reklāmas aģentūru «Mooz!», kuras pievienošanās «McCann» grupai ļaušot ne vien stiprināt radošo pusi, bet arī daudz mērķtiecīgāk strādāt ārvalstu tirgu apgūšanā.

Ar šo darījumu «McCann» grupa turpinot iesākto biznesa stratēģiju - zem viena jumta apvienot nozares spožākos talantus, lai klientiem piedāvātu efektīvākos risinājumus.

«Ērika vadītās komandas izcilība vienmēr ir bijis radošums, ko esam gadiem redzējuši neskaitāmās kampaņās. Jaunie papildu spēki palīdzēs mums iekarot Eiropas tirgu un to izdarīt arī mūsu klientiem,» uzsver «McCann» grupas vadošais partneris, zīmolu stratēģis Kristaps Siliņš.

Komentāri

Pievienot komentāru