Jaunākais izdevums

Ceturtdien, 5.novembrī, Rīgā durvis vēris specializētais dzērienu veikals Bottlery. Jaunā konceptveikala plauktos būs atrodami vairāk nekā 700 dažādi dzērieni un uzkodas no visdažādākajām pasaules valstīm.

Veikala p;arstāvji norāda, ka tieši specializētie veikali spēj piedāvāt pircējiem preces ar izmeklētāku garšu. Šāda veida veikalu piedāvājums kļūst arvien aktuālāks, tādēļ Bottlery mērķis ir atrast savu nišu Latvijas dzērienu tirgū.

Jaunā Bottlery veikala plauktos ir vairāk nekā 700 dažādas preces no visdažādākajām pasaules valstīm.

«Esam pamanījuši, ka līdz šim Latvijas tirgū šāda veida specializēto veikalu nav bijis īpaši daudz. Un arī tie, kas ir, piedāvājuma un koncepcijas ziņā lielā mērā atšķiras no mums. Mēs saskatām perspektīvu, nostiprinoties šeit ar savu preču un pakalpojumu klāstu un mūsdienīgu, lietotājam tuvu veikala filozofiju, kuru ar laiku solāmies arvien attīstīt,» stāsta Bottlery vadītājs Māris Kokins.

Specializētais dzērienu veikals Bottlery Kr.Valdemāra iela 21ir pirmais alkohola mazumtirdzniecības tīkla Botlerry veikals Latvijā, bet viens no 12 specializētajiem dzērienu veikaliem visā Bottlery tīklā, kas jau darbojas Viļņā, Kauņā, Klaipēdā, Šauļos un Paņevežā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šveices pārtikas un dzērienu ražošanas uzņēmuma Nestle meitasuzņēmums, kapsulu kafijas zīmols Nespresso novembrī atvēris pirmo oficiālo veikalu Rīgā, tirdzniecības centrā Akropole.

Līdz šim pircējiem Latvijā Nespresso kafiju, tās pagatavošanas aparātus un aksesuārus ar Nespresso kluba starpniecību bija iespēja pasūtīt internetveikalā.

“Nespresso veikala atvēršana Latvijas tirgū simboliski parāda mūsu pārliecību par vietējās ekonomikas spēku,” stāsta Nespresso e-komercijas vadītājs Baltijas valstīs Donatas Zikus (Donatas Zykus). “Latvijā kafija ir populārākais karstais dzēriens. Tās baudītāju ieradumi ir kļuvuši aizvien izsmalcinātāki – pircēji dod priekšroku kvalitātei nevis kvantitātei, cilvēki meklē oriģinālas garšas – šī tendence vērojama pēdējo gadu laikā un tās rezultātā spēcīgu izaugsmi piedzīvo tieši specializētās kafijas tirgus. Latvijas kafijas pazinēju vidū izpratne un informētības līmenis par Nespresso zīmolu ir pietiekami augsts," teic D.Zikus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Kafijas tirdzniecībā ar internetu vien nepietiek

Anda Asere, 06.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc diviem gadiem e-komercijā, "Nespresso" Baltijā nolemj atvērt arī tradicionālos veikalus

"2017. gada nogalē sākām ar e-komercijas platformu, bet 2019. gadā nolēmām uzsākt arī mazumtirdzniecību veikalos. Oktobrī atvērām pirmo "Nespresso" veikalu Viļņā un pirms dažām nedēļām arī Rīgā. Gan Viļņā, gan Rīgā plānojam atvērt vēl kādu salonu. Tāpat 2020. gadā iecerēts atvērt veikalu Tallinā, kur pagaidām ir tikai internetveikals," stāsta "Nespresso" vadītājs Baltijā Donats Zīks (Donatas Zykus).

Baltijā ar "Nespesso" kafijas kapsulu un aparātu izplatīšanu nodarbojas Lietuvas kompānija "MV Group", kas strādā gan ražošanas, gan izplatīšanas virzienā. Uzņēmumam ir četras alkoholisko dzērienu ražotnes – "Stumbras", "Alita", "Anykščių vynas" un "Gubernija", dzērienu izplatīšanas uzņēmums "Mineraliniai vandenys", kā arī veikalu tīkls "Bottlery".

Komentāri

Pievienot komentāru