Slavenākā igauņu modes dizainera Ivo Nikkolo kolekcija pirmo reizi Latvijā būs skatāma 5. novembrī plkst. 18.00 modes skatē Rīgas Fondu biržas ēkā Doma laukumā 6 Rīgas Modes nedēļas ietvaros un jau pavasarī pieejama klientiem pirmajā jaunatklātajā veikalā Rīgā, Db.lv informēja dizainera pārstāve Inta Pēdiņa.
Ivo Nikkolo savā vārdā nosaukto zīmolu radīja 1994. gadā, atverot pirmos veikalus Tallinā un Pērnavā.
Ivo Nikkolo zīmols ir domāts pašpārliecinātai sievietei, kura apzinās savas dzīves mērķi. Viņai ir aktīvs dzīves veids. Viņa ģērbjas ļoti moderni, bet tajā pašā laikā augstu vērtē komfortu. Viņas neatkārtojamā personība neatklājas uzreiz no pirmā skatiena. Ivo Nikkolo stils ir unikāls un ekskluzīvs, ar savdabīgiem un tajā pašā laikā izcili pieguļošiem tērpu griezumiem, interesantām rotaļām ar dažādu audumu īpašībām. Apģērbu kolekcijas papildina aksesuāri – apavi, somas un rotaslietas. Kā dizainera zīmolam, tā galvenās vērtības ir augsta kvalitāte, individuāla apkalpošana un iepirkšanās kā patīkamas un atšķirīgas pieredzes sniegšana.
Eva Hansone, Ivo Nikkolo dizainere, viesosies Latvijā, lai 5. novembrī plkst. 18.00 Rīgas Modes nedēļas skatē iepazīstinātu ar Ivo Nikkolo jauno 2007. gada pavasara - vasaras kolekciju, kuru tēlaini raksturo tā: “Iztēlojieties mākslas galeriju ar trīs gleznu ciklu, kuru caurvij vienkārša horizontāla līnija. Pirmā vīzija. Jūs redzat divus krāsu triepienus – tumši sarkanu augšpusē un baltu apakšā. Pārējais melns. Otrā vīzija. Toņi ir silti un dūmakaini. Dziļa intensitāte detaļās. Trešā vīzija. Trīs nelieli zilās krāsas triepieni augšējā stūrī. Viss pārējais balts."
Pašlaik Ivo Nikkolo kolekcijas var iegādāties Igaunijā, Somijā, Zviedrijā, Norvēģijā un Dānijā un drīz arī Latvijā.
Kopš š.g. septembrī parakstītās vienošanās Ivo Nikkolo zīmols un veikali ir pārgājuši starptautiskā apģērbu koncerna Baltika Group (Monton, Baltman, Mosaic) īpašumā. Ivo Nikkolo turpinās darbu kā jauno kolekciju konsultants un attīstītājs. Izmantojot Baltikas apģērbu ražošanas pieredzi un uzņēmuma kapacitāti, Ivo Nikkolo kolekcijas tiks papildinātas ar ikdienas apģērbu. Ražošanas cikls samazināsies no 9 līdz 4 mēnešiem - tādējādi sievietes saņems septiņas pilnībā atjaunotas dizainera kolekcijas gadā.
"Darījuma rezultātā Baltikai ir iespēja ieiet sieviešu modes tirgū ar jaunu premium klases zīmolu, savukārt Ivo Nikkolo iegūst platformu turpmākai zīmola attīstībai. Apvienojot abu partneru stiprās puses, turpināsim zīmola tālāku virzību tirgū," atzīst Baltika Group valdes priekšsēdētājs Mēliss Milders (Meelis Milder).
Līdz 2007. gada beigām Baltika plāno atvērt sešus jaunus Ivo Nikkolo veikalus – divus Igaunijā, divus Lietuvā, vienu Krievijā un vienu Latvijā. SIA Baltika Latvija direktore Maruta Ērgle papildina: "Pašlaik noris sarunas par Ivo Nikkolo veikala atvēršanu pavasarī vienā no labākajiem Rīgas tirdzniecības centriem. Priecājamies, ka arī Latvijā sievietes varēs novērtēt augstas klases dizainera darbus, kuros īpaša uzmanība pievērsta detaļām un audumu izvēlei. Esmu pilnīgi droša, ka Latvijas sievietes kļūs par Ivo Nikkolo cienītājām."
A/S Baltika ir mātes kompānija starptautiskajam apģērbu koncernam Baltika Group. To veido vairāki ražošanas un tirdzniecības uzņēmumi un 94 konceptu Monton, Baltman, Mosaic veikalu tīkls sešās valstīs – Igaunijā, Latvijā, Lietuvā, Polijā, Ukrainā un Krievijā. 2005. gada kopējais apgrozījums - 43,5 miljoni eiro. Baltika Group meitas uzņēmums Latvijā SIA Baltika Latvija četru gadu laikā kopš dibināšanas atvēris pavisam 13 veikalus: 5 Monton, 5 Mosaic un 3 Baltman. Baltika Latvja 2005. gada apgrozījums – 3 900 262 lati.