Pilnveidojot SIA Rīgas namu pārvaldnieks (RNP) klientu apkalpošanas servisu, uzņēmums pagarinājis klientu apkalpošanas dienesta tālruņu operatoru darba laiku. Turpmāk klientiem tikšot nodrošināta iespēja sazvanīt uzņēmumu arī ārpus RNP klientu apkalpošanas centru darba laika.
Jaunais klientu apkalpošanas tālruņa dienesta darba laiks ir katru darba dienu no plkst. 7.00 līdz 21.00.
RNP valdes priekšsēdētājs Ervins Straupe norāda: «Ņemot vērā klientu aicinājumu paplašināt saziņas iespējas ar uzņēmuma klientu apkalpošanas speciālistiem, paralēli klientu apkalpošanas centriem esam izveidojuši uzņēmuma zvanu centru ar pagarinātu darba laiku. Jau analizējot pirmos uzņēmuma zvanu centra darba rezultātus, jāatzīmē, ka šo servisu esam būtiski uzlabojuši.»
Lai sazinātos ar SIA Rīgas namu pārvaldnieks klientu apkalpošanas speciālistiem, arī turpmāk jāzvana uz sava RNP iecirkņa klientu apkalpošanas centra tālruņa numuru.