Rimi atrod risinājumu ar uzlīmēm piebāzto naudas maku problēmai

2016. gada 26. janvāris plkst. 11:08
Dalies ar šo rakstu

Sekojot savu klientu vajadzībām un pasaules mazumtirdzniecības tendencēm, Rimi lielveikalu tīkls vienlaicīgi visā Baltijā ieviesis iespēju klientiem par izdarītajiem pirkumiem krāt piešķirtās lojalitātes uzlīmes ne tikai drukātā, bet arī digitālā veidā.

Līdz šim uzlīmes tika krātas tikai drukātā veidā speciālos uzlīmju bukletos, taču līdz ar jauninājumu tās būs iespējams automātiski uzkrāt arī savā lojalitātes kartē. Digitālās uzlīmes vienlaicīgi pieejamas ne tikai Latvijā, bet arī Rimi veikalos Lietuvā un Igaunijā.

«Mazumtirdzniecība ir dinamiska nozare, kurā klientu ērtību uzlabošanai svarīgi izmantot arī dažādus digitālos risinājumus. Uzsākto projektu turpināsim arī citās lojalitātes kampaņās – prognozējam, ka piedāvāto iespēju krāt lojalitātes uzlīmes digitālā veidā tuvākajā nākotnē varētu izmatot apmēram 20% mūsu aktīvo klientu,» skaidroja Rimi Baltic biznesa attīstības direktore Gundega Martinsone.

Kā norāda G. Martinsone, viena no digitālo uzlīmju krāšanas būtiskākajām priekšrocībām ir to ērtība, jo nav nepieciešams tērēt laiku, lai uzlīmes līmētu bukletā, tās nevar arī nozaudēt. Izvēli krāt digitālās lojalitātes uzlīmes līdz šim izdarījuši jau teju 1000 pircēju. Turklāt digitālo uzlīmju krāšana ievērojami atvieglo arī kasieru darbu.

Dalies ar šo rakstu
Atslēgvārdi