Rīgas Tūrisma attīstības birojs (RTAB) Vācijas mediju pārstāvju vizīšu organizēšanai Latvijā tērēs 30 tūkstošus latu bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN), liecina Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā publicētais ziņojums.
RTAB izsludinātajā publiskajā iepirkumā par Vācijas mediju pārstāvju vizīšu organizēšanu uzvarēja Vācijas uzņēmums Schwartz Public Relations.
Aģentūrai BNS neizdevās iegūt sīkāku komentāru par vizīšu organizēšanā ietilpstošajiem pakalpojumiem un laika periodu, cik ilgi plānots sniegt šādus pakalpojumus.
Rīgas Tūrisma attīstības birojs (RTAB) nodibināts pērnā gada oktobra beigās. Tā dibinātāji ir Rīgas dome (70%), aviosabiedrība airBaltic (10%), Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (10%) un Latvijas Tūrisma aģentu asociācija (10%). RTAB nodarbosies ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs. Birojs par savas darbības un radītā Rīgas zīmola vadmotīvu izvirzījis principu Labi rīdziniekam - labi tūristam.