Jaunākais izdevums

Bārdas piedzīvo renesansi, viena pēc otras tiek atvērtas specializētās vīriešu frizētavas, un kopsolī ar šo tendenci SIA Silmachy remedies piedāvā eļļas un vasku bārdas kopšanai, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

«Skaisti, ka ir arvien vairāk koptu vīriešu ar bārdām. Patīk, ka tirgū ienāk dažādi produkti vīriešiem – ķemmītes, vaski, eļļas. Vīrieši to ir pelnījuši,» saka Marta Trofimova, vīriešu bārdas kopšanas līdzekļu ražotāja SIA Silmachy remedies īpašniece. Latvijā bārdas modē atgriezušās vien aptuveni pirms pāris gadiem, taču pasaulē šī tendence ir aktuāla jau aptuveni četrus gadus. «Jau pirms vairākiem gadiem modes žurnālos manīju modeļus ar garākām bārdām. Līdz tam vairāk bija redzami gludi skūti modeļi. Man šķiet, ka savā ziņā arī hipsteru subkultūra atgrieza bārdas modē,» viņa teic. Vaicāta, vai bārdas nav Rīgas modes tendence, Marta norāda, ka tā pārņēmusi arī citas pilsētas, taču ārpus galvaspilsētas pircēji ir nedaudz piesardzīgāki.

Vīriešu rota

«Man vīriešu rota – bārda un ūsas – vienmēr likusies pievilcīga. To gluži nevar salīdzināt ar meiteņu matiem, bet arī bārda un ūsas jākopj, tās prasa rūpību un pacietību. Liela daļa cilvēku brīnās, kas tās par eļļām un kam tādas nepieciešamas. Arī es, kamēr manam Ingum nebija bārdas, par to nebiju aizdomājusies. Taču, kad ir bārda un ūsas, nāk sapratne, ka tās nepieciešams arī kopt,» spriež Marta.

Pētot vīriešu frizētavās pieejamos bārdas un ūsu kopšanas līdzekļus, Marta un viņas draugs Ingus Šulcs secināja, ka pārsvarā tā visa ir ievesta no ASV vai Lielbritānijas, piedāvājumā nebija neviena Latvijas ražojuma. «Ikdienā strādāju aptiekā un gatavoju zāles, dažādus dermatoloģiskos krēmus, un kādudien man mājās radās ideja uztaisīt draugam bārdas eļļu, lai tā būtu maigāka,» stāsta Marta.

Visu rakstu Ķer bārdu modes vilnī lasiet 21. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Kā top? Silmachy Remedies šampūnziepes

Anda Asere, 12.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ rubrikā «Kā top?» portāls Db.lv piedāvā ielūkoties, kā top kosmētikas uzņēmuma Silmachy Remedies jaunākais produkts - šobrīd arvien lielāku popularitāti iemantojušās šampūnziepes.

«Tās ir lielisks veids, kā savā ikdienā samazināt plastmasas patēriņu, jo šampūnziepes pieejamas papīra iepakojumā vai vispār bez iepakojuma. Šādā formātā tās arī ērti ņemt līdz ceļojot,» skaidro Silmachy Remedies īpašniece Marta Šulce. Viņa gan piebilst, ka ar ziepēm šim produktam nav lielas saistības, jo, atšķirībā no ziepēm, šampūnziepju bāzē netiek izmantoti sārmi vai gatavās ziepju masas.

Šampūnziepes sastāva ziņā ir līdzīgas dabīgajiem, šķidrajiem šampūniem, kuru pH līmenis ir no 5,5 līdz 6. Atšķirība tā, ka šampūnziepes teju nesatur ūdeni, bet šķidrajā šampūnā ūdens mēdz būt līdz pat 85%.

Kā top Silmachy Remedies šampūnziepes, skatieties galerijā!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Silmachy Remedies īpašniece Marta Šulce un Captain’s beard radītājs Miķelis Visockis nolēma darīt latviešiem netipisko un strādāt kopīgi, lai sasniegtu vairāk

Marta 2015. gadā sāka nodarboties ar vīriešu kosmētikas ražošanu un visu darīja viena pati – no idejas radīšanas līdz pašu produktu izgatavošanai, mārketingam un lietvedībai. Arī Miķelis ražoja un tirgoja bārdas un ūsu kopšanas produktus, kas līdz ar specializēto vīriešu frizētavu uzplaukumu tolaik bija visai populārs nišas produkts. Tirdziņos viņu ceļi krustojās, un viņi nolēma apvienot spēkus. «Miķelis piezvanīja un uzaicināja uz kafiju, un uzreiz bija sajūta, ka viņš būs īstais cilvēks, ar ko viegli sadarboties. Jau iepriekš bija piedāvājumi strādāt kopā, bet ne ar vienu citu nebija sajūtas, ka tas varētu izdoties. Šoreiz likās, ka mums ir līdzīgs redzējums un vīzija, kādu vēlamies šo zīmolu izveidot. Bieži tā nenotiek, ka konkurenti kļūst par kolēģiem. Patiesībā Miķelim vienam pašam bija grūti tikt galā – tāpat kā man. Forši ir sanācis tas, ka es vairāk esmu atbildīga par idejām un produktu ražošanu, savukārt Miķelim labi padodas viss, kas saistīts ar mārketingu, produktu realizēšanu, sadarbību, kontaktu meklēšanu,» stāsta Marta. Miķelis piebilst, ka viņam sākumā šķitis, ka abi uzņēmumi ir konkurenti, bet, padomājot vēlreiz, viņš sapratis, ka tā nav un sadarbība paver plašākas iespējas. «Mēs laikam esam netipiski latvieši,» tā viņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Enerģētika

Lattelecom tet: Arvien vairāk klientu elektrību izvēlas pirkt par biržas cenu

Rūta Lapiņa, 03.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Enerģijas tirgotāja Lattelecom tet, kas elektrību piedāvā nepilnu pusgadu, klientu skaits sasniedzis 10 000. Turklāt gandrīz deviņi no desmit klientiem (87%) izvēlas biržas cenu tarifus, informē Lattelecom Sabiedrisko attiecību vecākā projektu vadītāja Lāsma Trofimova.

Pēdējo trīs mēnešu laikā ir palielinājies to cilvēku skaits, kuri izvēlējušies biržas cenu tarifus – ja martā tie bija 82% klientu, tad augustā šādu izvēli izdarīja tikpat kā visi jaunie klienti (98%). Šobrīd mēneša laikā kopējais Lattelecom tet klientu elektroenerģijas patēriņš ir 1,8 miljoni kilovatstundu, un kopējais tet elektrības pakalpojuma lietotāju ietaupījums dažu mēnešu laikā ir sasniedzis jau aptuveni 60 000 eiro.

«Šī gada martā, kad ienācām elektroenerģijas tirgū, ambīcija bija sasniegt 10 000 klientu līdz gada beigām – mums to ir izdevies īstenot trīs mēnešus ātrāk, nekā plānojām. Esam pateicīgi mūsu klientiem par uzticēšanos,» stāsta Lattelecom elektrības pakalpojuma tet vadītājs Artūrs Pielēns-Pelēns.

Komentāri

Pievienot komentāru