Tādām kompānijām kā Latvenergo, Latvijas dzelzceļš un Latvijas valsts meži katrai ieguldot pa 2-3 miljoniem latu, kā arī piesaistot vēl privātos atbalstītājus, Latvijai uzturēt Rīgas Dinamo hokeja komandu nebūtu nekādu problēmu. «Ar šādu finansējumu projekts būtu cildenāks, stabilāks un valstiskāks. Tas ir vieglprātīgi - uzskatīt Dinamo par biznesa projektu,» intervijā laikrakstam Diena saka kluba galvenais akcionārs ITERA Latvija prezidents Juris Savickis.
«Biju iedomājies, ka Latvijas valsts vadītāji ar laiku pārliecināsies, ka Dinamo tautai ir vajadzīgs. Man, piemēram, redzot cilvēku emocijas arēnā, izdotās naudas nemaz nav žēl. Diemžēl ar skatītāju atbalstu, kuri klātienē apmeklē spēles, robus budžetā aizpildīt nevar. Parēķinājām, ka visās spēlēs jābūt anšlāgam un biļešu cenai no 50 līdz 70 eiro, lai izietu pa nullēm. Šajā ekonomiskajā situācijā piedāvāt šādas biļešu cenas nebūtu prātīgi,» viņš saka.
«Nepieļauju domu, ka Rīgas Dinamo nākamgad varētu nebūt,» kategoriski noliedz J.Savickis. «Par 95-99% varu apgalvot, ka sadarbība turpināsies. Domāju, ka arī jauno līgumu ar ITERA mēs parakstīsim uz trijiem gadiem.»
Par šo jautājumu viņam «ar draugiem Maskavā vēl būs sarunas, bet nav nekādu pazīmju, kas norādītu uz sadarbības pārtraukšanu».
«Tiesa, man būs jāmeklē argumenti, lai paskaidrotu, kāpēc Latvijas valsts un privātajiem uzņēmumiem ir tik maza interese par tādu preci kā Rīgas Dinamo,» viņš piebilst.