Sākot ar 10. jūniju par SEB bankas Klientu centra vadītāju kļūs Kārlis Udrass, informēja bankas pārstāvji.
K.Udrass ir guvis ilggadēju pieredzi SEB bankā, līdz šim vadot Kontu administrēšanas pārvaldi un pirms tam gandrīz četrus gadus pildot Kontu administrēšanas nodaļas vadītāja pienākumus.
K. Udrass SEB bankā strādā 13 gadus gan klientu apkalpošanas jomā, strādājot Centra filiālē kā klientu apkalpošanas speciālists, gan darījumu nodrošināšanas jomā, kur strādājis septiņus gadus. K. Udrass ieguvis maģistra grādu ekonomikā Banku augstskolā.
Līdzšinējā SEB bankas Klientu centra vadītāja Inga Krūkle turpmāk SEB bankā vadīs stratēģiski nozīmīgu biznesa procesu attīstību SEB Way komandā, kuras uzdevums ir rūpēties par bankas darbības efektivitāti un procesu pilnveidošanu.