Paplašinātot klientiem pieejamās iespējas un uzlabojot servisa līmeni, SEB bankas Klientu centrs ir mainījis darba laiku, un turpmāk bankas speciālistu atbalsts klientiem būs pieejams 24 stundas diennaktī, septiņas dienas nedēļā, informē bankas ārējās komunikācijas vadītājs Mārtiņš Panke.
Pārejot uz nepārtraukto darba laiku, tiks nodrošināta arī nepārtraukta uzraudzība maksājumu karšu darījumiem, lai arī brīvdienās un ārpus ierastā darba laika operatīvi identificētu netipiskus vai potenciāli krāpnieciskus darījumus un nepieciešamības gadījumā tos apturētu.
«Klientu paradumi turpina mainīties un aizvien vairāk cilvēku izvēlas ar banku sazināties nevis klātienē, bet elektroniski vai pa tālruni. Tādēļ aizvien svarīgāk kļūst nodrošināt augsta līmeņa servisu attālinātajos klientu apkalpošanas kanālos un būt pieejamiem jebkurā diennakts laikā – tajā brīdī, kad klientam tas visvairāk nepieciešams,» norāda SEB bankas valdes loceklis Arnis Škapars.
SEB Klientu centrā šobrīd strādā aptuveni 60 darbinieki, kas atbild uz klientu tālruņa un Skype zvaniem, kā arī jautājumiem internetbankā, epastā vai sociālajos tīklos.
Vidēji gadā Klientu centrs apkalpo vairāk nekā 400 000 ienākošos tālruņa zvanus, atbild uz 80 000 epasta vēstulēm un jautājumiem sociālajos tīklos, kā arī sniedz aptuveni 12 600 konsultācijas Skype. Visbiežāk klienti sazinās ar Klientu centru, lai saņemtu palīdzību saistībā ar nozaudētām maksājumu kartēm, atjaunotu pieeju savam internetbankas kontam vai arī saņemtu konsultācijas par pārskaitījumiem.
2015. gada novembrī SEB bankas Klientu centrs mainīja savu atrašanās vietu un tagad ir pieejams SEB bankas Finanšu centrā Valdlaučos, Meistaru ielā 1.