Mazais bizness

Sekojot idejai: No kartona mājiņām pie pašizziņas festivāla

Anda Asere, 10.08.2015

Jaunākais izdevums

No sava dibinātā Annahouse Agnese Irbe aizgāja, jo jutās sevi izsmēlusi un vēlējās attīstīt citas savas idejas, kam iepriekš nebija laika, piektdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

«Tagad Annahouse nodota citās – labās rokās – uzņēmums turpina strādāt, bet es esmu pievērsusies savam nākamajam sapnim. Ar Annahouse tā bija radošuma attīstīšana bērnos, tagad – festivāls sevis izziņai, veselīgam dzīvesveidam. Šaubos, vai to var saukt par biznesu, vismaz pagaidām. Varbūt ar gadiem tas izveidosies par pasākumu, no kā varētu nodrošināt sev iztiku. To mēs redzēsim,» stāsta Agnese Irbe, bijusī SIA Annahouse īpašniece. Kopš marta Agnese strādā pie festivāla Helsus organizēšanas, kas notiks Rīgā augusta beigās.

Pie nākamā projekta

«Pēdējais punkts uz «i» bija apziņa, ka es jau kādu laiku domās dzīvoju pie citiem projektiem un neveltīju Annahouse tik daudz laika, kā vajadzētu – to uzreiz varēja just biznesa rādītājos. Pēdējais gads nebūt nebija tik labs, kā varētu būt. Nolēmu, ka bizness jānodod citās rokās, pretējā gadījumā tas varētu pazust pavisam,» spriež Agnese. Runājot par atteikšanos no vairākus gadus auklēta projekta, viņa teic, ka lielākas bēdas par to bija ģimenei, nevis viņai pašai. Agnese uzskata, ka ar viņas aiziešanu no uzņēmuma nekas nebeidzas. «Uzņēmums jau paliek. Galvenais, ka kāds ar to turpina darboties. Ļoti ceru, ka jaunajam īpašniekam sanāks labāk nekā man un uzņēmums augs. Tāpēc es nepārdzīvoju par to, ka vairs neesmu tā īpašniece. Katrā biznesa posmā vajadzīgs cita tipa vadītājs, tas ir labi un pareizi. Tad uzņēmums iegūst pilnīgi citas aprises. Man nav pārdzīvojumu saistībā ar to, es priecājos un ar iedvesmu eju pie nākamā projekta,» saka Agnese.

Annahouse laikā viņa bija viena cilvēka orķestris un visu darīja pati, izmantojusi ārpakalpojumus. Šoreiz, pievēršoties festivālam, Agnese rīkojas citādi un ir sapulcējusi ap sevi komandu, kur katram ir sava loma.

Visu rakstu No kartona mājiņām pie pašizziņas festivāla lasiet 10. augusta laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Mana pieredze: Ar homeopātisko kosmētiku cer iekļūt pasaulē lielāko topā

Anda Asere, 07.11.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

InEx Homeopathic Skincare ambīcija ir iekļūt desmit lielāko pasaules dabīgās kosmētikas tirgus spēlētāju vidū un pirmajos trijos gados sasniegt piecu miljonu eiro apgrozījumu.

«Ambīcijas mums ir lielas un, domāju, ka tās ir reālas. Ar pareizu pieeju tas viss ir izdarāms,» uzskata Agnese Irbe, SIA InEx Cosmetics (InEx Homeopathic Skincare) īpašniece. Ideja par homeopātisko ādas kopšanu radās pirms četriem gadiem, kad viņa vēlējās atrast kosmētiku, kas būtu maksimāli dabīga un lietojama gan ārīgi, gan iekšķīgi. «Meklējot kaut ko interesantu un inovatīvu, esmu eksperimentējusi ar visu ko, sākot ar sviestu un beidzot ar dārgiem krēmiem. Ģimenē homeopātiju izmantojam jau ilgstoši, un tāpēc es aizdomājos, ka to varētu pielietot arī ādas kopšanai,» viņa teic. Vispirms Agnese krēmus papildināja ar ēteriskajām eļļām, bet reiz nolēma piepilināt kādu no mājās esošajiem homeopātijas līdzekļiem. Viņa vēroja efektu, vēlāk deva testēt paziņām un ar laiku nonāca pie Latvijas Homeopātu asociācijas prezidentes Ingunas Vecvagares, kura izstrādāja receptūras.

Komentāri

Pievienot komentāru