Sekojot idejai: Piecu gadu laikā līdz pusmiljonam 

Digitālo produktu e-komercijas platforma Sellfy piecos darbības gados attīstījusies līdz 500 tūkstošu eiro liela apgrozījuma kompānijai, šogad to plāno dubultot

Anda Asere, 15.2.2017
1/6

Māris Daģis (pa labi) ar kolēģi Kristapu Alku

Foto: Evija Trifanova/LETA

Sellfy palīdz satura radītājiem tirgot digitālos produktus. «Esam veikuši dažādus eksperimentus, lai noskaidrotu, kā varam efektīvāk palīdzēt, piemēram, 2015. gadā izveidojām tirdzniecības vietni, lai reklamētu lietotāju darbus, bet tas bija neveiksmīgs eksperiments. Esam atgriezušies pie pamatlietām, ko cilvēki izmanto un kas viņiem ir vajadzīgas, un domājam, kā pēc iespējas efektīvāk un ātrāk to darīt. Pagājušajā gadā mums bija labi rezultāti, turpināsim tādā pašā garā. Sapratām, ka daudz ciešāk jāstrādā ar klientiem, šķita, ka mēs zinām labāk, ko viņiem vajag. Skatījāmies, ko dara citas platformas, daudz eksperimentējām, bet sapratām, ka mūsu lietotājiem ir ļoti specifiskas vajadzības. Tagad vairāk strādājam ar viņiem, piemēram, regulāri sazvanāmies ar aktīvākajiem lietotājiem, lai zinātu viņu domas,» stāsta Māris Daģis, Sellfy vadītājs.

Platformā ir miljons reģistrēto lietotāju un 150 tūkstoši satura radītāju. Mēnesī to apmeklē aptuveni 2,5 miljoni unikālo apmeklētāju un notiek 40 līdz 50 tūkstoši darījumu. «Vienmēr var gribēt vairāk, bet apmeklētāju apjoms katru mēnesi aug, mēs esam diezgan apmierināti,» saka Māris.

Visu rakstu Piecu gadu laikā līdz pusmiljonam lasiet 15. februāra laikrakstā Dienas Bizness.

Tevi varētu interesēt

Reklāmas nozari ietekmē reklāmas bloķēšanas programmatūras, trešdien raksta laikraksts...

Joprojām nav beidzies konkurss par Salu tilta rekonstrukcijas turpināšanu, kas tika izsludināts...

Pēckrīzes periodā eirozonas un citu attīstīto valstu izaugsmes temps bijis labākajā gadījumā...

Laimīgus bērnus izaudzina laimīgi vecāki – lai sasniegtu šādu mērķi, apģērbu zīmola...

Latvijas produktu noiets Emirātos ir uz pareizajām sliedēm; nākamais izaicinājums ir investīciju...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Laimīgus bērnus izaudzina laimīgi vecāki – lai sasniegtu šādu mērķi, apģērbu zīmola...

Tagad, kad Dream Room lampas iekarojušas Latvijas iedzīvotāju mājokļus, tās izgatavotāji...

Kafejnīcas MiiT īpašnieki iesoļo jaunā ar kafiju saistītā biznesā – ražo ēdamo...

Biznesa ideju – apvienot dizaina veikalu ar kafejnīcu – pagājušajā vasarā izmēģina...

Siguldiete Maija Ūdre no tēva mantotajā mājā izveidojusi naktsmītni, kur uzņem ciemiņus...

SIA Raibum piedāvā personalizētus ceļošanas koferus un aksesuārus – koferi iespējams...

Ivars Minkevičs savam izlolotajam produktam cēlis augstu latiņu, un tas arī izdevās...

Plašajā adījumu klāstā Zein Knitwear konkurē ar klasiskām krāsām un modeļiem, kas...

Trīs jaunie censoņi Miķelis Ziemelis, Indriķis Ziemelis un Toms Bergmanis apvienojuši spēkus...

Zīmola Kutis filca grīdas segumi sākotnēji tika radīta kā alternatīva tradicionālajiem plastikāta...