Ceļu būves SIA Šlokenbeka parakstījusi līgumu ar Liepājas domi par vairāk nekā piecus miljonus latu vērtu ielu rekonstrukcijas projektu, kuru līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds (ERAF).
Projekta kopējais finansējums ir 5,1 milj. Ls, tajā skaitā 3,84 miljoni latu paredzēti no ERAF programmas Tranzītielu sakārtošana Latvijas pilsētās. SIA Šlokenbeka konkursā par projekta realizāciju uzvarēja septiņu pretendentu konkurencē. Projekta ietvaros paredzēts rekonstruēt 3,89 km Brīvības ielas, kas ir Liepājas ievadceļš no Rīgas šosejas. Papildus plānots izbūvēt gājēju un veloceliņus, aprīkot celiņus ar vājredzīgajiem un cilvēkiem ar kustību traucējumiem piemērotu infrastruktūru, iestādīt 1035 koku aleju starp ielu un veloceliņiem, uzstādīt luksoforus, izveidot autobusu pieturas.
Noslēgtais līgums paredz izveidot arī apvedceļu, pa kuru projekta laikā virzīsies visa transporta plūsma, bet pēc projekta realizācijas novirzīs uz ostu smago transportu. Projekta ievaros paredzēts bruģēt 23 tūkstošus kvadrātmetru gājēju un veloceliņus. Izejmateriālus šiem celiņiem, tāpat kā šķembas ielas pamatnei, SIA Šlokenbeka iepirks Liepājā, jo to paredz līgums. Liepājniekiem ir arī cerības uz aptuveni 40 - 70 darbavietām pagaidu darbiem projektā, kā arī plānots vismaz viens apakšuzņēmējs.
SIA Šlokenbeka pērn strādājusi ar 3,5 miljonu latu apgrozījumu, kas ir vairākkārt mazāk nekā 2008. gadā, kad tās apgrozījums bija 16 milj. Ls. Uzņēmums piedalās arī ceļu būves projektos Āfrikā, taču tas neesot peļņas dēļ, bet gan tāpēc, lai uzņēmuma inženieri iegūtu pasaules ceļu būves standartiem atbilstošas zināšanas, atzina SIA Šlokenbeka valdes priekšsēdētājs Māris Paiders.