Soli pa solim līdz savai Narvesen franšīzei 

«Narvesen franšīzes īpašā iezīme ir tā, ka mēs nevis piedāvājam nopirkt franšīzi, bet gan slēdzam sadarbības līgumu, nododot franšīzes ņēmēja rīcībā pilnībā aprīkotu tirdzniecības vietu un uzticam pārstāvēt Narvesen zīmola vērtības. Mūsu sadarbības partneru ieguldījums ir iemaksa drošības depozītā par iepriekš atrunātu daļu no konkrētajā tirdzniecības vietā esošo preču vērtības. Līdz ar to depozīta summa katrā gadījumā ir individuāla un atkarīga no tirdzniecības vietas lieluma un attiecīgi – preču klāsta,» skaidro Narvesen Baltija personālvadības direktors Andis Aleksandrovs.

Lelde Petrāne, 18.4.2017
1/8

Praktiskie soļi ceļā uz franšīzi

1) Tiem, kas interesējas par iespēju kļūt par Narvesen franšīzes ņēmējiem, ir iespēja vai nu pieteikties brīvajām franšīzēm, aizpildot pieteikumu mājas lapā https://narvesen.lv/fransize, vai arī, ja tajā brīdī nav brīvas franšīzes, atsūtīt savu CV un motivācijas vēstuli uz info@narvesen.lv. Ir svarīgi, lai potenciālajam franšīzes ņēmējam iepriekšējā darba pieredze būtu bijusi saistīta ar tirdzniecību, cilvēku vadību vai tieši ar uzņēmējdarbību. Proti, ar jomām, kas palīdzētu vieglāk sākt šo biznesu.
2) Ar potenciālajiem franšīzes ņēmējiem notiek tikšanās klātienē, līdzīgi kā tas ir citās darba pārrunās, pirmajā sarunā izrunājot vispārējos jautājumus un saprotot, vai ar iespējamo sadarbības partneri ir vienota izpratne par biznesa veidošanu un vērtībām, bet, tiekoties atkārtoti, jau tiek runāts konkrēti par kādu no tirdzniecības vietām.
3) Veiksmīgu pārrunu rezultātā notiek vienošanās par sadarbības līgumu un nosacījumiem. Noslēdzot līgumu, arī tiek iemaksāta depozīta daļa par precēm.
4) Sākot darbu, franšīzes ņēmējs saņem pastāvīgu atbalstu un konsultācijas no Narvesen.

Foto: Ieva Lūka/LETA

No jaunajiem sadarbības partneriem tiek sagaidītas pamata zināšanas par biznesa vadību, bet sadarbības ietvaros tiek nodrošinātas gan mācības uzņēmējdarbības kompetenču paaugstināšanai, gan atbalsts franšīzes ņēmējiem ikdienas darbā. Par tradīciju kļuvusi arī prakse, kad pieredzējušākie franšīzes ņēmēji kā mentori konsultē jaunos to darbības sākumā. Tāpat franšīzes ņēmēju darbiniekiem jāiziet Narvesen organizētas klientu apkalpošanas mācības.

«Mēs jau sākotnēji lielu uzmanību pievēršam potenciālo franšīzes ņēmēju izvērtēšanai, jo esam ieinteresēti, lai sadarbība būtu abpusēji veiksmīga. Izmantojam kompetenču intervijas, kurās noskaidrojam gan kandidāta gatavību rūpēties par mazumtirdzniecības vadību, gan atbilstību zīmola vērtībām,» stāsta A.Aleksandrovs.

Turpmākajā sadarbībā katrs pārvalda savu atbildības jomu: Narvesen Baltija atbalsta birojs rūpējas par zīmola stratēģisko attīstību, centralizētiem iepirkumiem un investīcijām, bet franšīzes ņēmējs koncentrējas uz savas darbinieku komandas izveidi un augstas kvalitātes pakalpojumiem klientiem.

Plašāka informācija - raksta galerijā!

Tevi varētu interesēt

Nedaudz vairāk nekā pirms gada Mežaparkā starp Kokneses prospektu un Gustava Zemgala...

Pilna servisa nomas un čarterpārvadājumu kompānija SIA SmartLynx Airlines šogad plāno augt...

Banku kopējais kredītportfelis 2016.gadā pārtrauca lejupejošo tendenci un uzrādīja stabilu pieaugumu...

Banku izsniegto aizdevumu apmēri uzņēmumiem aug un pērn kompānijas kreditētas par trešdaļu...

Apkopojot Valsts ieņēmumu dienesta datus par komersantu 2016.gadā veiktajiem maksājumiem valsts kopbudžetā...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Zviedrijā bāzētā apģērbu tirdzniecības uzņēmumu tīkla Hennes & Mauritz (H&M) veikalos...

No 47 Gerkens & Co veikaliem šobrīd ir palikuši vairs tikai četri,...

Lietuvas mazumtirdzniecības veikalu operatora Maxima Grupe meitasuzņēmums Latvijā Maxima Latvija...

Rīgas Centrāltirgus (RCT) valdes priekšsēdētājs Andris Morozovs intervijā Dienas Biznesam...

Zāļu valsts aģentūra ir apkopojusi vispārēja tipa aptieku (kopskaitā 789) iesniegtos datus...

Lietuvas valdība principiāli atbalstījusi ierosinājumu vēl vairāk ierobežot alkohola tirdzniecības...

Šā gada martā, salīdzinot ar 2016. gada decembri, cenas lielākajai daļai pārtikas...

Mazumtirdzniecības apjoms Latvijā februārī, salīdzinot ar attiecīgo mēnesi pērn, palielinājies...

Piektdien, 31. martā tika svinīgi atklāts Latvijā pirmais Lietuvas mēbeļu un interjera...

Igaunijas apģērbu tirgotājs Baltika Grupp, kas šomēnes atklāja pirmo veikalu Serbijā, plāno...