Sper nākamo soli - kosmētiku ražo paši 

 Līdztekus kosmētikas sastāvdaļu tirgošanai SIA bbfactory.lv ir sākusi kosmētikas līdzekļu ražošanu.

Anda Asere, 2013. gada 07. marts plkst. 8:00

Ideja par kosmētikas ražošanu nākot no uzņēmuma klientiem – cilvēki ir pamēģinājuši pagatavot kosmētiku vienu, otru reizi, bet tad saprot, ka tam īsti nav laika, taču vēlme pēc konkrētā produkta nemazinās. Nereti klienti ir izteikuši vēlmi, lai uzņēmums viņiem izgatavo kosmētiku pēc pasūtījuma, bet to uzņēmuma īpašniece Ieva Biedrīte neuzņemas – pārāk sarežģīti un laikietilpīgi katram izstrādāt receptūru. «Pasakot, ka nav gatavas kosmētikas, var palaist garām daudz klientu. Kosmētikas ražošana ir BBfactory turpinājums, papildinājums. Šis ir loģisks, likumsakarīgs nākamais solis,» saka I. Biedrīte.

Ņemot vērā, ka uzņēmums nodarbojas ar kosmētikas izejvielu fasēšanu, tas jau kopš pirmsākumiem tiek pieskaitīts ražotāju saimei, tāpēc higiēnas u.c. prasības nav nekāds pārsteigums. Šobrīd uzņēmuma sortimentā ir lūpu balzami, sejas krēmi, serums sejai, roku krēms, skrubji ķermenim, ķermeņa krēmi un matu maskas. Tie izgatavoti no dabiskām sastāvdaļām – tādām pašām, kas nopērkamas uzņēmuma kosmētikas izejvielu veikalā.

Sākotnēji BBfactory produktu sortiments nebija plašs, pirmos kosmētikas līdzekļus izpirka ātri, lai arī informācija par to bija nopublicēta tikai uzņēmuma mājaslapā un Twitter kontā. «Tas nozīmē, ka ir interese. Es tajā saredzu nākotni. Mēs droši vien būsim pa vidu starp t.s. mājražotājiem un reālu rūpniecisku ražotni. Protams, sākumā apjomi nebūs ļoti lieli, lai laistu līnijās un vienā vietā ieliktu sastāvdaļas un otrā galā iznāktu gatavs produkts. Tas tomēr būs nosacīts roku darbs,» nākotni ieskicē I. Biedrīte.

Klientu atsaucība viņu pārsteidz, jo pasaulē ir ļoti daudz kosmētikas ražotāju un iespējams nopirkt visu, ko vien sirds kārto. Uzņēmēja saprot, ka konkurence kosmētikas lauciņā ir spēcīga, bet viņu tas nesatraucot. «Protams, visa Latvija neskries uz BBfactory pēc matu maskas. Taču tie, kuri saprot, par ko ir «stāsts» un paši negatavo kosmētiku, to novērtēs, pirks un būs sajūsmā,» ir pārliecināta I. Biedrīte.

Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.

Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2013. gada 18. februāris plkst. 10:36

Pērn, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, Latvijas kosmētikas ražotāja Stenders apgrozījums...

2012. gada 30. novembris plkst. 18:36

Lietuvas kosmētikas grupa Fragrances International, kas šā gada 7. jūnijā atklātā izsolē...

2012. gada 28. novembris plkst. 17:59

Kosmētikas tirgotājas SIA Avon Cosmetics valdē notikušas izmaiņas - valdes priekšsēdētāja...

2012. gada 16. novembris plkst. 13:40

Biroja Latvijas produkts vietējo ražotāju atbalsta kampaņā līdzdarbojas arī uzņēmums Kiro Cosmetics,...

2012. gada 08. novembris plkst. 8:15

Bērzu sulas var ne vien dzert, bet arī, īpaši apstrādātas un pievienotas...

Nepalaid garām

«Es vēlos strādāt nozarēs, kur nav tādas regulācijas, nav tādas valsts iejaukšanās...

Coworking Liepaja telpas par savu darba vietu sauc aptuveni 40 pastāvīgie biedri,...

Vēstniecība, pārstāvniecība, savrupnams, kultūras un darījumu centrs, muzejs, izstāžu telpa,...

Eksports ir viens no galvenajiem valsts attīstības virzītājspēkiem, un uzņēmumiem tas ir svarīgs solis...

Āgenskalns pēdējo gadu laikā ir kļuvis par arvien pieprasītāku vietu dzīvošanai, nereti...

Bijušais NATO ģenerālsekretārs Anderss Fogs Rasmusens izglābj PNB Banku (bijušo Norvik Banku),...

No šīs sadaļas
2013. gada 06. marts plkst. 8:25

Jānis Jansons un Jānis Daļeckis pirms desmit gadiem brīvajā laikā bija pasākuši...

2013. gada 05. marts plkst. 7:45

Latvijā bārus un kafejnīcas lielākoties apmeklē īpašos gadījumos, tomēr vinotēkai Fiesta...

2013. gada 04. marts plkst. 8:10

Latvijas tirgum sevi pieteicis vēl viens pieaugušo kreklu konstruktors – Betolli; jau...

2013. gada 28. februāris plkst. 8:45

Latvijas pionieres sejas vingrošanas jomā ir spērušas soli tālāk, izveidojot mobilā...

2013. gada 28. februāris plkst. 8:30

Leny Tomy Factory, Colorlicious, Petra, BeeKid, ThermoKid, Deneze, Paade Mode, Hebe, The-Kid-House...

2013. gada 27. februāris plkst. 8:10

Lai nebūtu jānīkst rindās, piedāvā lietot tālruņu aplikāciju, kas fiksē cilvēka vietu...

2013. gada 26. februāris plkst. 8:00

SIA Gods un… jeb Goda teātris plāno pavasarī atstāt Kurzemes Biznesa inkubatoru,...

2013. gada 25. februāris plkst. 8:19

Uzņēmuma Kogo izveidotā kalendārgrāmata ir tradicionālās mazuļa dienasgrāmatas un sienas kalendāra...

2013. gada 20. februāris plkst. 8:30

Apģērbu dizainere Indra Miklāva īsteno ideju par konstruktoru, kur katrs pats tiešsaistē...

2013. gada 20. februāris plkst. 7:55

Standarta sludinājumi vairs nestrādā un nepieciešami jauni paņēmieni, lai uzrunātu potenciālos...