Jaunākais izdevums

Pie Rīgas tirdzniecības centra Spice Home atklāta ilgtspējīga autostāvvieta. Tās būvēšana izmaksājusi pusmiljonu eiro.

Darbus pēc Spice Home pasūtījuma veica SIA «CBF Ļ-KO». Jaunā autostāvvieta izveidota papildu jau esošajai starp Spice Home un Lielirbes ielu.

217 automašīnām paredzētajā stāvlaukumā iestrādāti inovatīvi, videi un cilvēkiem draudzīgi risinājumi, kas arī palīdzēs samazināt uzturēšanas izmaksas. Autostāvvietas teritorijā uzstādīts arī elektromobiļu uzlādes punkts, kas šobrīd darbojas testa režīmā, klientiem pieejams tas būs, sākot no 2017.gada janvāra.

Risinot Rīgai ierasto problēmu ar lēno lietus ūdens novadīšanu, ilgtspējīgajā autostāvvietā iebūvēta īpaša ūdens savākšanas sistēma. Tā novada lietus ūdeni augsnē, tādējādi apūdeņojot zāli un kokus, bet nepaaugstinot gruntsūdens līmeni un neietekmējot pilsētas notekūdeņu sistēmu. Līdz ar to stāvlaukumā peļķes ātri izzūd pat pēc spēcīgām lietavām.

Laukuma apgaismošanai izmantotas gaismu izstarojošo diožu jeb LED lampas, kas patērē mazāk elektrības un kalpo ilgāk. Līdz ar to tiek samazināts elektrības patēriņš.

Gājēju celiņu un stāvvietu marķējumam izmantoti krāsaini, dabīgi bruģakmeņi. Atšķirībā no marķējuma, kas uzkrāsots ar ķīmiskām krāsām, bruģa krāsu nav jāatjauno.

Īpaši aprīkotas stāvvietas autovadītājiem ar īpašām vajadzībām. Izveidotas taktilās joslas, pazeminātas apmales un specializēts aprīkojums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības kompleksam Spice pērn izdevies palielināt apgrozījumu.

2016.gadā audzis gan tirdzniecības centra Spice, gan Spice Home apgrozījums – attiecīgi par 2% un 1%, lai arī apkalpoto apmeklētāju plūsma palikusi nemainīga – 10,5 miljoni cilvēku gadā. T/c Spice apgrozījums sasniedzis 157,45 miljonus eiro (iesk. PVN), bet t/c Spice Home – 48.58 miljonus (iesk. PVN).

Lielāki ieņēmumi panākti, pateicoties pircēju noskaņojumam tērēt vairāk naudas - vidējā pirkuma summa Spicē pērn pieauga par 3%, kamēr Spice Home – par 4%. Palielināt apgrozījumu palīdzējusi arī abu tirdzniecības centru darbības efektivizēšana, izvērtējot esošo un jauno veikalu darbību. Tas palīdzēja palielināt apgrozījumu uz katru kvadrātmetru nepārtikas jeb modes preču grupā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tiks atklāta sporta kompleksa 333 kartingu trases trešā sezona tirdzniecības centrā Spice.

333 Spice izvietota uz daudzstāvu autostāvvietas jumta (5.stāvā), un braucieni norisinās vienā līmenī ar ēku jumtiem. Šogad 333 Spice trasē ir paplašināts kartingu parks - vienlaikus būs pieejami astoņi pieaugušo un divi bērnu kartingi.

Trase ir atvērta tipa, un izveidota teju visa jumta platībā. Tai ir tehniska pirmā daļa un straujāka otrā daļa ar vairākām apdzīšanas vietām.

Trases autors ir autosportists Otto Birznieks.

333 Spice trases darba laiks būs no pulksten 12:00 līdz 22:00 katru dienu.

Sporta kompleksa 333 sadarbība ar T/C Spice ilgst trešo gadu.

Trase 333 Spice būs atvērta no 1.maija līdz 30.septembrim.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Ēku projekta Trebū HOME būvniecībā plānots ieguldīt 150 miljonus eiro

Zane Atlāce-Bistere, 10.05.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamā īpašuma attīstītājs AFI Europe ir uzsācis daudzdzīvokļu namu projekta Trebū HOME būvniecību Rīgā, teritorijā starp Lubānas, Salnas un Kurpiču ielām, informē projekta attīstītāji.

Pirmajā projekta būvniecības posmā tiks investēti 10 miljoni eiro, un pirmās divas Trebū HOME piecstāvu dzīvojamās ēkas ar 54 dzīvokļiem katrā plānots nodot ekspluatācijā 2018. gada pavasarī. Trebū HOME teritorijā desmit gadu laikā tiks uzbūvētas vismaz 25 ēkas ar 1500 dzīvokļiem un komercplatībām, kopumā investējot 150 miljonus eiro.

Trebū HOME projekts tapis, sadarbojoties vadošajiem Latvijas arhitektu birojiem Arhis arhitekti un Mark arhitekti kopā ar Izraēlas arhitektu biroju ARC4G. Projekta būvdarbus veiks būvniecības uzņēmums Arčers. Inženieru birojs Būve un Forma atbild par projekta būvkonstrukcijām, inženierprojektēšanu un inženierkomunikācijām, projektēšanas birojs Daina EL – par elektroapgādes un telekomunikāciju projektēšanu, bet satiksmes plānojums, ceļu un stāvvietu izbūve ir SIA BRD projekts pārziņā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Otrdien, 20. jūnijā tiks likts nekustamā īpašuma attīstītāja AFI Europe īstenotā daudzdzīvokļu namu projekta Trebū HOME pamatakmens Rīgā, teritorijā starp Lubānas, Salnas un Kupriču ielām.

Pirmajā Trebū HOME projekta būvniecības posmā tiks investēti 10 miljoni eiro.

Pirmajās divās Trebū HOME piecstāvu ēkās ar kopējo platību vairāk nekā 6 000 kvadrātmetru būs pieejami 108 dzīvokļi – 54 dzīvokļi katrā ēkā. Pirmās divas Trebū HOME piecstāvu dzīvojamās ēkas plānots nodot ekspluatācijā 2018. gada vasarā.

Trebū HOME ir ilgtermiņa projekts, saskaņā ar plāniem tā desmit hektārus plašajā teritorijā desmit gadu laikā tiks uzbūvētas vismaz 25 ēkas ar 1500 dzīvokļiem un komercplatībām, kopumā investējot 150 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Trebū HOME attīstītājs: Esam gatavi pirkt zemi jauniem projektiem Latvijā

Natālija Poriete, 04.07.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mēs esam gatavi pirkt zemi būvniecībai jauniem nekustamā īpašuma projektiem Latvijā, un visu laiku vērojam tirgu. Ja pamanīsim labu variantu, tad to iegādāsimies un sāksim būvēt, intervijā norāda jaunā projekta Trebū HOME attīstītāja AFI Europe valdes loceklis Avrahams Barzilajs.

«Mūsu kompānija investē nekustamā īpašuma būvniecības projektos ne tikai Latvijā, un mūsu intereses jomas ir arī Austrumeiropa un Centrāleiropa. Es uz nākotnes attīstību Eiropā skatos ar optimismu,» viņš uzsvēra. Tāpat viņš piebilda, ka galvenais AFI Europe bizness vērsts uz Izraēlu, kur kompānija būvē dzīvojamās ēkas, biroja ēkas un komercplatības.

Pēc viņa teiktā, kompānija Latvijā sāka investēt pirms 10 gadiem, un projekts Trebū Home ir tās otrais projekts Rīgā, kur kompānija ieguldījusi. Pirmais bija daudzstāvu dzīvojamo ēku projekts Metropolia Anniņmuižas bulvārī Imantā. «Mūsu kompānija aktīvi strādā Rumānijā, Polijā, Serbijā, Čehijā, Ungārijā, Vācijā, Bulgārijā un citās, ieskaitot Latviju. Latvijā mēs ieturējām ilgu pauzi valsts ekonomiskās situācijas dēļ, taču pirms pāris gadiem mēs atgriezāmies pie iepriekš atlikta projekta un lūk, projekta Trebū HOME būvniecība jau ir uzsākta,» viņš norāda.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Spice Home ieiet ātrais ēdinātājs, kas vienlaikus spēs apkalpot līdz pat simts cilvēkiem

Lelde Petrāne, 26.07.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot 125 tūkstošus eiro, tirdzniecības centrā Spice Home šonedēļ atvērta picērija. 318 kvadrātmetru platībā izvietotā Čili pica ir pirmais ātrās ēdināšanas uzņēmums t/c Spice Home, kas spēs apkalpot lielu skaitu apmeklētāju – vienlaikus līdz pat simts cilvēkiem.

Tirdzniecības centrā var iegādāties mājlietas, mēbeles, hobiju preces un saņemt finanšu pakalpojumus. Tā kā pircēji pavada daudz laika iepērkoties, iepriekšējos gados veiktajās klientu aptaujās saņemti ierosinājumi Spice Home iekārtot restorānu.

Rezultātā Spice vadība kopā ar ātrās ēdināšanas restorānu tīkla Čili pica apsaimniekotāju Čilija Pizza tirdzniecības centra 2. stāvā izveidojusi jaunu restorānu. Šī ir piecpadsmitā Čili pica Latvijā.

Atverot ātrās ēdināšanas restorānu, vēl viena no mērķauditorijām ir tuvējo biroju darbinieki. Tiks piedāvāta arī Čili-Take Away koncepcija jeb picas līdzņemšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gada pirmajā pusē Latvijā ievērojami palielinājies no ārvalstu tūristu pirkumiem iekasētais naudas apjoms, sasniedzot 46% pieaugumu attiecībā pret 2016.gada pirmo pusgadu, liecina Global Blue Latvija apkopotie dati.

Visaktīvāk iepirkušies viesi no Krievijas, ļaujot secināt, ka austrumu kaimiņvalsts iedzīvotāji ir pārvarējuši pērn novēroto nevēlēšanos tērēt naudu un atkal Rīgas apmeklējumu izmanto, lai iegādātos elektrotehniku, apģērbus, juvelierizstrādājumus un citas preces. Dati rāda, ka ievērojami audzis arī tālāku zemju iedzīvotāju Tax Free pirkumu apjoms, jo īpaši Izraēlas, Uzbekistānas un Ķīnas tūristu.

Tirdzniecības kompleksa Spice, kur tiek veikta vairāk nekā ceturtā daļa no visiem Latvijas Tax Free pirkumiem, apkopotā informācija liecina, ka šā gada pirmajā pusgadā vislielāko tūristu apmeklējuma pieaugumu piedzīvoja elektrotehnikas veikali. Tajos ieņēmumi no preču pārdošanas ārpus Eiropas Savienības mītošajiem pircējiem divkāršojušies un pat trīskāršojušies. Dubultojies arī juvelierizstrādājumu tirdzniecības apjoms, bet apģērbu veikalos apgrozījuma pieaugums atkarībā no zīmola svārstās 20-60% robežās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Google nāk klajā ar jauniem tālruņiem un viedskaļruņiem

LETA--AP, 05.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV kompānija «Google» trešdien nāca klajā ar jauniem tālruņiem, viedskaļruņiem un citām ierīcēm ar mākslīgā intelekta iezīmēm, mēģinot uzlabot savas pozīcijas konkurencē ar firmām «Amazon» un «Apple».

Trešdien prezentētajiem «Google» otrās paaudzes tālruņiem «Pixel» ir lielāki un spožāki ekrāni, kas aizņem lielāku daļu no tālruņa priekšējās virsmas. Šādas pārmaiņas arī «Apple» veic savā tālrunī «iPhoneX», kuru paredzēts izlaist nākamajā mēnesī.

Gan 6 collu «Pixel XL», gan 5 collu «Pixel» vairs nav austiņu pieslēgvietas (headphone jack), kādas kopš pērnā gada vairs nav arī «Apple» viedtālrunim «iPhone7».

«Google» arī uzlabojusi «Pixel» kameru un apgalvo, ka ar to varēs uzņemt labākas fotogrāfijas nekā ar «iPhone».

Mazākā tālruņa «Pixel» cena būs 650 ASV dolāri, tātad tas būs par 50 dolāriem lētāks nekā «iPhone 8». «Pixel XL» varēs iegādāties par 850 dolāriem, tātad par 50 dolāriem dārgāk nekā «iPhone 8 Plus». «iPhone X» cena ir, sākot no 1000 dolāriem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinās būvniecības darbi vērienīgākajā dzīvojamo namu kompleksā Trebū HOME Rīgā, teritorijā starp Lubānas, Salnas un Kupriču ielām, informē attīstītājs.

Ir pabeigts nulles cikla būvniecības posms pirmajās divās no plānotajām 25 mājām, un šobrīd tiek veikta ēku karkasu būvniecība. Pirmās dzīvojamās ēkas tiks nodotas ekspluatācijā 2018. gada vasaras sākumā. Trebū HOME jaunbūves ir reģistrētas Zemesgrāmatā.

«Projekta būvniecības nulles cikls ir pabeigts, un jau ir izbūvēti trīs ēku stāvi un pazemes stāvs. Turpinās darbs pie ēkas karkasa betonēšanas, un notiek arī iekšējo un ārējo komunikāciju izbūves darbi. Plānots, ka decembra beigās varēsim svinēt jaunbūvju spāru svētkus. Būvdarbi norit pēc aktuālā darbu plāna un ir visi priekšnosacījumi, lai darbu pabeigtu paredzētajā termiņā,» norāda SIA Arčers projektu vadītājs Raivis Tautietis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA «Arčers» ir pabeidzis dzīvojamo namu kompleksa «Trebū HOME» nesošo konstrukciju būvniecību, ēku augstumam sasniedzot 18,7 metru atzīmi. Tādējādi pirmās kārtas būvniecība ir sasniegusi trešo posmu – iekšējās un ārējās apdares izbūvi, informē SIA «Arčers» sabiedrisko attiecību speciāliste Ilga Sokolova.

Līdz ar ēkas spāru svētkiem noslēgumam tuvojas mūrēšanas un apmešanas darbi. Abu ēku fasādēs ir ielikti visi logi, kas līdz ar mūrēšanas darbu noslēgumu ir piemērotākais brīdis siltuma pieslēgšanai, lai varētu sākties aktīvs darbs ēkas iekšpusē. Šobrīd ir uzsākta grīdu betonēšana, iekšējo starpsienu un inženiertīklu montāža. Daudzdzīvokļu ēku būvlaukumā ik dienas nodarbināti vidēji 90 darbinieki.

Pirmajās divās «Trebū HOME» ēkās ar kopējo platību vairāk nekā 6 000 kvadrātmetru jauno iemītnieku izvēlei ir pieejami 108 dzīvokļi.

«Trebū HOME» ir ilgtermiņa projekts - tā teritorijā desmit gadu laikā tiks uzbūvētas vismaz 25 ēkas ar 1500 dzīvokļiem un komercplatībām, kopumā investējot 150 miljonus eiro. Projekts paredz arī vairāk nekā 10 hektāru plašas, apzaļumotas teritorijas attīstību. Apkaimes labiekārtošanā būtiska loma ir ainavas veidošanai, saglabājot teritorijā esošās ābeles.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā Spice Home atklāts divas reizes lielāks Elkor Tehnika veikals un jauns Elkor Home veikals 2.stāvā. Pārveidē investēti 1,5 miljoni eiro.

Atjaunotais veikals kopumā aizņem 5500 kvadrātmetrus un sastāv no trīs daļām. Pirmajā stāvā atrodas lielākais no veikaliem - Elkor Tehnika. Otrajā izvietots mājas preču un interjera priekšmetu veikals Elkor Home. Pēc rekonstrukcijas tiem pievienojies arī bērnu preču veikals Elkor Kids.

Līdz ar veikala paplašināšanu radītas 20 jaunas darba vietas.

Elkor veikals Spice Home telpās darbojas kopš 2010.gada.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tā kā Lēdmanes izklaides parks Avārijas brigāde (ABPark) apmeklētājus uzņem tikai gada siltajā laikā, pieņemts lēmums atvērt arī iekštelpu izklaides centru. Saskaņā ar plāniem tas piesaistīs trīs tūkstošus apmeklētāju mēnesī, biznesa portālam db.lv pastāstīja īpašnieks Mārtiņš Brezauckis.

Testa režīmā tirdzniecības centra Spice Home otrajā stāvā tas durvis ver 10. novembrī.

«Sākumā startēsim 450 kvadrātmetru platībā, kas nav daudz salīdzinājumā ar Avārijas Brigādes 20 hektāru platību, un bija ļoti jāpiedomā pie tā, lai radītu gana daudzveidīgu piedāvājumu dažādām vecuma grupām,» stāsta M. Brezauckis. Iekštelpu izklaides centra izveidē investēti 150 tūkstoši eiro. «Faktiski tas ir finanšu atlikums no šā gada darbības, kas šogad vairs netiek ieguldīts Avārijas Brigādes parkā Lēdmanē, bet jaunajā izklaides centrā,» informē īpašnieks.

Viņš stāsta, ka par iekštelpu izklaides centru domāts kopš pagājušā gada un tika meklēta atbilstoša vieta. Tas ļaus uzņēmumam aktīvi strādāt visu sezonu un arī darbiniekiem būs pastāvīgs nevis sezonāls darbs. Domājot par iekštelpu izklaides centru, bijis skaidrs, ka tam jāatrodas Rīgā tieši sasniedzamības dēļ.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības komplekss Spice šogad Ziemassvētku un Jaungada brīvdienās saīsinās darba laiku.

Ziemassvētku vakarā, 24. decembrī, gan tirdzniecības centrs Spice, gan Spice Home strādās no pulksten 10.00 līdz 20.00, bet Ziemassvētku dienā, 25. decembrī – no plkst. 12.00 līdz 21.00. 26. decembrī Spice būs atvērta no 10.00 līdz 22.00, bet Spice Home – līdz plkst. 21.00.

Vecgada vakarā abi tirdzniecības centri strādās no plkst. 10.00 līdz 20.00, bet jaunā gada pirmajā dienā abi tirdzniecības centri būs slēgti.

Rimi Spicē 24. decembrī būs atvērts no plkst. 8.00 līdz 20.00, 25.decembrī no plkst. 11.00 līdz 21.00, un 26.decembrī – no plkst. 8.00 līdz 23.00. Vecgada vakarā Rimi durvis būs atvērtas līdz plkst. 21.00, bet 1.janvārī veikals sāks darbu pulksten 12.00.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

No amata aizgājusi ilggadējā tirdzniecības kompleksa Spice vadītāja Iveta Lāce

Lelde Petrāne, 20.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ilggadējo tirdzniecības kompleksa Spice vadītāju Ivetu Lāci izpilddirektores amatā nomaina Kadrija Pudova. Jaunās vadītājas uzdevums būs turpināt audzēt tirdzniecības kompleksa apgrozījumu un strādāt pie jauniem attīstības projektiem, lai stiprinātu Spices pozīcijas Rīgas tirdzniecības centru vidū.

«Iveta vadījusi tirdzniecības kompleksu Spice kopš tā pirmsākumiem, izveidojusi Spice Home un veikusi vairākas kompleksa paplašināšanas kārtas. Esam ļoti pateicīgi par viņas veikumu Spices attīstīšanā kopš 2002.gada,» komentē tirdzniecības kompleksa Spice Padomes priekšsēdētājs, uzņēmuma vairākuma daļu īpašnieks un Kapitel valdes priekšsēdētājs Tāvi Ojala.

«Mums ir izdevies izveidot no citiem atšķirīgu, unikālu piedāvājumu, piesaistot daudzus zīmolus, kuru nav citos Latvijas tirdzniecības centros. Domāju, Spice ir savā līdz šim augstākajā attīstības punktā, un ir radīti visi priekšnosacījumi veiksmīgai izaugsmei nākotnē. Spicē darbojas stabila augstākā līmeņa vadības komanda, un tādēļ šis ir piemērots brīdis, lai es nodotu Spices vadības stafeti savai pēctecei, dodoties pretī jauniem personiskiem un karjeras izaicinājumiem,» vadības maiņu komentē Iveta Lāce.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Sekojot idejai: Frizētava ar numuriņu sistēmu tirdzniecības centros

Laura Mazbērziņa, 15.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau otrajā salonā HairRiga administratora pienākumus pilda robots – numuriņu izsniedzējs, gluži kā bankā; nākotnē uzņēmums vēlētos būt vairākos tirdzniecības centros.

Friziersaloni HairRiga šobrīd ir raduši mājvietu divos Rīgas iepirkšanās centros - Olimpia un Rīga Plaza, tomēr uzņēmumu SIA HairRiga Sun un SIA HairRiga īpašniece Ilva Banka-Okorie atklāj, ka nākotnē viņa vēlētos atvērt HairRiga arī tirdzniecības parkā Alfa vai Spice.

Koncepts kā nevienam

Abos HairRiga friziersalonos administratora vietā strādā robots – numuriņu izsniedzējs. Pirmais robots tika ieviests 2017. gadā līdz ar jauno friziersalonu Rīga Plaza, bet kopš šā gada marta šī sistēma darbojas arī Olimpia.

I. Banka-Okorie nav dzirdējusi, ka kādam citam salonam būtu šāds koncepcija, skaidrojot, ka HairRiga princips ir līdzīgs kā bankā, jo ir dzīvā rinda ar numuriņu sistēmu. Iestāties rindā jeb iegūt savu kārtas numuru var arī mājaslapā – tiešsaistē, piesakoties uz konkrētu datumu un laiku. Numuriņu iekārtā investēti 3,5 tūkstoši eiro. I. Banka-Okorie ir pārliecināta, ka ilgtermiņā šis ieguldījums atmaksājas, jo būtiski palielinās friziersalona efektivitāte. Ierodoties friziersalonā, cilvēks paņem savu numuriņu. Gaidot savu kārtu, viņš var izstaigāt veikalus, paēst vai izdarīt kaut ko citu. Pienākot rindai, salona klients mobilajā tālrunī saņemt ziņu ar norādi, ka var ierasties HairRiga.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Paplašināsies arī Spice - wellness kompleksā investēs vairāk nekā 7 miljonus eiro

Zane Atlāce - Bistere, 04.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības komplekss Spice plāno investēt vairāk nekā 7 miljonus eiro, radot unikālu veselības, medicīnas un labsajūtas kompleksu, informē uzņēmumā.

Spice Wellness būs piecos stāvos, aizņemot vairāk nekā 5,000m2 izīrējamo platību, kas tiks savienots ar esošo tirdzniecības centra Spice daļu. Rīgas pilsētas būvvalde ir izsniegusi atļauju Spice Wellness pirmās būvniecības stadijai, uz kuras pamata tiks pabeigta projekta izstrāde.

Spice Wellness plānoti tādi koncepti kā Veselības Centrs 4, Dr. Lūkina acu klīnika, E. Gulbja laboratorija, Dr. Ģīļa plastiskās ķirurģijas kabinets, Dr. Apines zobārstniecības klīnika, Orto klīnika un vēl citi medicīnas un skaistumkopšanas pakalpojumi, tostarp ģimenes ārstu prakses un sporta klubs. Ēkas pirmajā stāvā plānots Gastronome delikatešu tirgus un dažāda veida kafejnīcas un restorāni, kas papildinās un padarīs daudzveidīgāku garšu baudījumu klientiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadītā gada otrajā pusē Latvijā par 6,5% pieaudzis "Tax Free" pirkumu apjoms, salīdzinot ar iepriekšējo gada attiecīgo periodu, informē Nodokļa atmaksas pakalpojuma nodrošinātāja "Global Blue Latvija" vadītāja Vineta Kalmane.

Viņa norādīja, ka "Tax Free" sistēma paredzēta, lai veicinātu trešo valstu tūristu interesi veikt pirkumus un atbalstītu vietējos tirgotājus. Šī sistēma ārpus Eiropas Savienības dzīvojošiem viesiem ļauj Latvijā iepirkties, atgūstot daļu no pievienotās vērtības nodokļa (PVN). Iepirkumu summai, kas uzrādīta vienā čekā, jābūt ne mazākai par 44 eiro, un nodokļi tiek atgriezti par visām iegādātām precēm, kuras paredzēts izvest no Eiropas savienības teritorijas.

2019.gadā vidējā viena "Tax Free" pirkuma summa bija 230 eiro, kas ir par 3% vairāk nekā gadu iepriekš. Vairāk nekā pusi jeb 61% no visiem pirkumiem veikuši Krievijas pilsoņi, 10% - Baltkrievijas, bet trešajā vietā ar 7% ir viesi no Ukrainas, liecina Nodokļa atmaksas pakalpojuma nodrošinātāja "Global Blue" apkopotie dati.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas modes mazumtirgotājs "Apranga Group" Rīgā, tirdzniecības centrā "Spice" atvēris "HUGO" veikalu, informē uzņēmumā.

Veikala centrā atrodas daudzfunkcionāls servisa punkts, kas apvieno digitālos multivides elementus ar tipiska bāra atmosfēru un piedāvā klientiem unikālu vietu, kur uzkavēties. "HUGO" sarkanās krāsas izmantošana dažādos veikala elementos rada izteiktu zīmola atpazīstamību, bet neparastās mēbeļu formas iemieso "HUGO" garu.

"Mēs lepojamies ar "Apranga Group" un "Hugo Boss" veiksmīgo sadarbības vēsturi gandrīz divdesmit gadu garumā - 2001.gadā tika atklāts pirmais veikals Viļņā, bet pirmais "Hugo Boss" veikals Latvijā durvis vēra 2003.gadā Rīgā, Elizabetes ielā.

"Hugo Boss" ir viens no veiksmīgākajiem premium klases modes uzņēmumiem, kura zīmoli "BOSS" un "HUGO" ir atzīti visā pasaulē, iegūstot arvien lielāku tirgus daļu un sasniedzot dažādas klientu grupas. Mēs ļoti priecājamies par attīstību, ieviešot jaunu zīmola koncepciju. Veikals "HUGO" ir lieliski piemērots jauniem un moderniem pircējiem, orientētiem uz modi un augstu kvalitāti, kādi arī ir tirdzniecības centra "Spice" klienti," saka "Apranga Group" ģenerālmenedžeris Rimantas Perveneckas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Rimi" e-veikalā pasūtītos pirkumus "Rimi Ozols" un "Rimi Spice" būs iespējams saņemt 24 stundas diennaktī.

Piedāvājot arvien daudzveidīgākas iepirkšanās iespējas un ātrāku "Rimi" e-veikalā veikto pirkumu saņemšanu, tiešsaistē pasūtītos pirkumus "Rimi Ozols" un "Rimi Spice" būs iespējams saņemt 24 stundas diennaktī. Savus pirkumus visu diennakti "Rimi Ozols" varēs saņemt "Rimi Drive", kurā pircēji var ierasties ar savu auto un saņemt e-veikalā veikto pasūtījumu tieši automašīnā. Savukārt "Rimi Spice" pirkumus visu diennakti varēs saņemt "Saņem veikalā" punktā pie "Rimi Spice" Informācijas centra, kur, ievadot speciālā terminālī pasūtījuma PIN kodu, "Rimi" darbinieks izsniegs sakomplektēto pirkumu grozu.

"Aicinām ikvienu šajā laikā būt atbildīgiem pret sevi un citiem – ne vien ievērot drošības un piesardzības noteikumus veikalos, bet arī plānot savus pirkumus, gatavot iepirkumu sarakstus, uz veikalu doties tikai nepieciešamības gadījumā. Savukārt, lai nodrošinātu ātrāku pirkumu saņemšanu "Rimi" e-veikalā, esam uzsākuši darbu nakts maiņās un sākuši testēt "Rimi" vēsturē pirmo nakts pasūtījuma saņemšanas projektu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašmāju bērnu apģērbu ražošanas uzņēmuma "Mini mode" īpašniece Kristīne Līpiņa sociālajā tīklā "Facebook" dalījusies rūgtā pieredzē sadarbībā ar tirdzniecības centru "Spice", kurš ārkārtas situācijas laikā nav nācis pretī ar īres maksas atvieglojumiem, bet tā vietā uzņēmumam vēl aprēķinājis sodu par līguma laušanu.

"T/c "Spice" veikals "Mini Mode" bija 15 gadus - no 2005. līdz 2020. Vēlos atzīmēt, ka šo 15 gadu laikā nekad, nevienu reizi nenokavējām rēķinu apmaksas termiņus. Tas nevienam nav noslēpums, ka šā gada pavasaris daudziem uzņēmumiem ir īpaši smags. Arī "Mini Mode" nav izņēmums. Laikā, kad ar visiem iespējamiem līdzekļiem sabiedrība tika aicināta palikt mājās, veikalam nevar klāties labi. Un tas ir pilnībā saprotami. Ārkārtas situācijai ieilgstot, cerējām ar t/c "Spice" vienoties par īres maksas atvieglojumiem, taču diemžēl "Spices" vadība nereaģēja uz mūsu rakstītajām vēstulēm un neatbildēja ne uz vienu no tām," klāsta uzņēmumā.

Pēcāk tomēr izdevies ar vadību sazināties telefoniski, saņemot skaidru centra nostāju: nekādu atvieglojumu nebūs, īre jāmaksā pilnā apmērā, un tā būs arī vēlāk - laikā, kamēr ekonomika atkopsies, nekādu atlaižu nebūs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nomniekam "Mini Mode" netika atteikta iespēja vienoties par atvieglotiem īres nosacījumiem. Jā, uzņēmums nesaņēma vēlamo atlaidi, jo, atbilstoši vienotai uzņēmuma politikai, nebija noteicošie kritēriji, lai tādu piešķirtu, tā uzņēmuma publiskoto pieredzi sadarbībā ar tirdzniecības centru "Spice", kurš ārkārtas situācijas laikā nav nācis pretī ar īres maksas atvieglojumiem, atspēko "Spices" direktore Kadrija Pudova.

"Nomnieks pēc sarunas ar mums, kur aicinājām izvērtēt situāciju, biznesa riskus un potenciālu, izvēlējās lauzt nomas līgumu. Mēs esam godīgs uzņēmums, tāpēc nevienam nomniekam netiek pieļauti īpašāki nosacījumu," piebilst K.Pudova.

Tirdzniecības centra vadītāja atzīst, ka, ņemot vērā ārkārtas situāciju Covid-19 pandēmijas laikā, nācies pieņemt vairākus smagus un nepopulārus lēmumus, lai radītu labvēlīgu biznesa vidi vairāk nekā 200 tirdzniecības centra nomniekiem. "Latvija ir viena no nedaudzām valstīm Eiropas Savienībā, kur tirdzniecības centri ir atvērti un var strādāt, nezaudējot saikni ar pircēju. Turpinot strādāt un meklēt risinājumus šādos apstākļos, lai saglabātu "Spices" ekonomisko vidi pēc iespējas funkcionējošu, mums visiem diemžēl ir jāuzņemas papildus riski un saistības," secina K.Pudova.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā "Spice" atklāts Baltijā lielākais sporta modes preču zīmola "Nike" jaunā koncepta veikals.

Jaunatklātais veikals TC "Spice" ir ne tikai lielākais no trīs Latvijā esošajiem "Nike" veikaliem, bet arī lielākais veikals starp visiem astoņiem veikaliem Baltijas valstīs – 435 m2 plašajās telpās apmeklētājiem ir iespēja iegādāties sporta apģērbus un apavus.

"Nike" veikalā papildu skriešanas, fitnesa un brīvā laika kolekcijām pieejama arī basketbolista Maikla Džordana ekskluzīvo sporta apavu un apģērbu kolekcija "Jordan", kā arī dažādas bērnu sporta modes preces.

Zīmola pārstāvji atklāj, ka tuvākajā laikā jaunus "Nike" veikalus Baltijas valstīs nav plānots atklāt.

Sporta un atpūtas preču segments ir viens no tirdzniecības centra "Spice" apmeklētāju iecienītākajiem, tādēļ tieši šāda tipa veikalu klāstā tuvākajā laikā gaidāmas vienas no lielākajām izmaiņām. Drīzumā tirdzniecības centra apmeklētājiem būs iespēja iegādāties arī jaunākās "Adidas" un "Skechers" kolekcijas zīmolu jaunatklātajos veikalos. Šobrīd notiek darbs pie jauno telpu iekārtošanas. Tāpat jaunumi gaidāmi arī "Sportland" veikalā.

Komentāri

Pievienot komentāru