Jūrmalas Siltumenerģijas patērētāju asociācija kādā savā paziņojumā sola sniegt konsultāciju «par to, kā no Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas atgūt pārmaksu par siltumenerģiju».
Par to informē Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) un aicina Jūrmalas iedzīvotājus nesekot maldinošiem aicinājumiem, kas mudina vērsties regulatorā, lai pieprasītu atlīdzināt zaudējumus, kas tiek saistīti ar Jūrmalas pilsētas sabiedrisko pakalpojumu regulatora apstiprināto siltumenerģijas tarifu.
Pēdējo dienu laikā SPRK ir saņēmusi jau vairākus tūkstošus Jūrmalas pilsētas iedzīvotāju iesniegumus par zaudējumu atlīdzināšanu. Iedzīvotāju prasījums saistīts ar Jūrmalas pilsētas sabiedrisko pakalpojumu regulatora 2005.gada 23.septembra lēmumu Nr.10 Par SIA Jūrmalas siltums siltumenerģijas tarifiem. Šis lēmums tika pārsūdzēts, un ar Latvijas Republikas Augstākās tiesas Senāta Administratīvo lietu departamenta 2009.gada 26.janvārī tika atzīts par prettiesisku. Senāts atzina, ka SIA Jūrmalas siltums siltumenerģijas tarifos bija iekļautas izmaksas, kas nav saistītas ar siltumapgādi. Kopš pērnā gada nogalē tika likvidēti pašvaldību regulatori, SPRK ir pārņēmusi regulēšanas funkcijas attiecīgajās pašvaldību regulējamās nozarēs, taču tā nav atbildīga par zaudējumiem, kas, iespējams, privātpersonām radušies citas iestādes prettiesiska administratīvā akta rezultātā, uzsver SPRK.