Jaunākais izdevums

Līva Šteina Fl*sh you&me apakšveļu redz plašākā mērogā, ne tikai Latvijā – arī citi grib smukas biksītes.

Fl*sh you&me pamatideja ir pāru biksītes. Pašlaik ir divi virzieni – apakšbikses no vienāda auduma un apakšbikses ar izšūtiem humoristiskiem saukļiem. «Vīriešu un sieviešu apakšbiksēm ir atšķirīgi teksti, kas ir saprotami paši par sevi, taču, saliekot tos kopā, teksts viens otru papildina, veido dialogu,» stāsta Līva.

Ideja par pāru apakšbiksēm viņai radās pavisam nejauši mājas apstākļos. Līvai ir ekstravagants vīrs, kam vienmēr patīk kaut kas interesants. Tāpēc kā dzimšanas dienas dāvanu viņa vīram uzšuva apakšveļu. Un no pāri palikušā auduma uzšuva apakšbikses arī sev. «Un vienu dienu, dzerot rīta kafiju, skatāmies spogulī – cik fantastiski izskatās! Tā arī dzima šī ideja par pāru biksītēm,» saka Līva.

Viņa ir beigusi Latvijas Mākslas akadēmiju, tāpēc nebija gluži tā, ka vienā dienā Līva izlēma kļūt par dizaineri un sākt šūt apakšveļu. «Cik es sevi atceros, vienmēr ir bijusi doma par apakšveļu. Tas nebija pēkšņi. Mani ļoti saista sievietes ķermenis kā tāds – tas ir tik skaists! To vajag izcelt, un es esmu par to, ka apģērbam jāizceļ augums, nevis jānoslēpj. Kas gan to labāk dara kā apakšveļa?» tā Līva. «Apakšveļa parādās vienu mazu, īpašu mirkli, jo mēs jau nestaigājam apkārt biksītēs. Tā kā tas ir īss mirklis, bet jāpaspēj atstāt lielu iespaidu, tad tā arī radās nosaukums – Fl*sh you&me, kā zibsnis,» piebilst Līvas mūza Inese Kalniņa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Mana pieredze: Celt pašapziņu ar apakšveļu

Monta Glumane, 12.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apakšveļas zīmols Flash You and me piecos gados kļuvis par stabili augošu biznesu, iekarojis Parīzi un plāno apakšveļā ietērpt arī sievietes Ņujorkā.

«Šajā nozarē ir viegli sākt individuālā dizaina veļas biznesu, bet noturēt uzmanību ir diezgan grūti. Tie uzņēmēji, kuri bija mani elki, kad sāku biznesu, šobrīd jau ir beiguši savu darbību. Pašmācības ceļā nodibinājām uzņēmumu, attīstījām šūšanu, pārdošanu. Pirmie trīs gadi bija maldīšanās un bakstīšanās, un tikai pēdējos divus gadus var teikt, ka šis ir bizness,» stāsta zīmola Flash You and me dizainere Līva Šteina.

Viņa pauž, ka Latvijā nevienam nav pieredzes veļas dizaina izstrādē, arvien viss tiek balstīts uz padomju laika zināšanām. Dizainerei aizvien ir nesaprotami, kā te var būt tik daudz veļas ražotāju, bet nav nevienas izglītības iestādes, kurā iegūt specializēto izglītību. Viņa pati ir beigusi Latvijas Mākslas akadēmiju. «Pirku biksītes un ārdīju ārā. Lai arī viss ir nācis pašmācības ceļā, tāpat konstruēšanas un šūšanas pamatus, proporciju ievērošanu un sajušanu iedeva akadēmijas izglītība. 4. kursā manu vīru notrieca mašīna, viņš bija komā, un es taisīju kolekciju par to, kā atspoguļojas iekšējās rētas, kā cilvēks, kurš ir iekšēji cietis, izskatās ārēji. Kolekcija bija ar saitēm, lentēm. Tā doma bija, ka tu sasien sevi ar apģērbu, lai neredz to, kas notiek iekšā, un tā arī aizsākās apakšveļas radīšana ar lentēm,» atceras L. Šteina.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar airBaltic klientu apkalpošanas un virszemes operāciju viceprezidenti Lauru Vecvanagu

Lelde Petrāne, 10.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild aviokompānijas airBaltic klientu apkalpošanas un virszemes operāciju viceprezidente Laura Vecvanaga. airBaltic un Rīga savieno Baltijas reģionu ar 60 galamērķiem Eiropā, Tuvajos Austrumos un NVS.

- Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Ja jūs iemīlaties aviācijas nozarē, tad tas notiek momentāni – pirmajos darba mēnešos, un ir uz ilgu. Šī nozare no vienas puses ir ļoti apjomīga, bet tajā pašā laikā salīdzinoši šaura. Mēs zinām savus kolēģus, partnerus un klientus pat gadiem ilgi. Aviācijā strādājot, tu sevi spēj «savienot» ar visu pasauli, un es patiešām izbaudu to, ka esmu kustībā katru dienu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Žurnālisti Sočos tvīto par dīvainībām un nedienām Olimpiādes viesnīcās

Gunta Kursiša, 05.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kamēr līdz Ziemas Olimpisko spēļu atklāšanai ir palikušas vien dažas dienas, Sočos sāk iebraukt žurnālisti no dažādām pasaules valstīm. Reģistrējoties viesnīcu numuriņos, tiek aprakstīti gan «briesmīgie» apstākļi, gan vērsta uzmanība uz to, ka no deviņām mediju pārstāvjiem paredzētām viesnīcām uzbūvētas ir tikai sešas, raksta Washington Post.

Atlikušās viesnīcas, kurās bija plānots izmitināt žurnālistus, vēl aizvien tiek būvētas. Žurnālisti ziņo, ka ūdens viesnīcu numuriņos nav dzerams. Savukārt kāds vācu fotogrāfs pauda, ka ap viesnīcām klimst suņi, un ik pa laikam pa viesnīcas numuriņiem «klīst» būvdarbu veicēji.

Piemēram, ASV televīzijas kompānija CNN Soču Olimpiādes mediju viesnīcā iepriekš pasūtīja vienpadsmit numuriņus, taču, amerikāņu žurnālistiem ierodoties Sočos, pieejama bija tikai viena istabiņa.

«Man ir piešķirta istabiņa!» savā Twitter kontā prieku pauž The Guardian Maskavas korespondents Šons Wokers (Shaun Walker). «Bez interneta un apkures, bet te vismaz ir gulta,» norādīja žurnālists. Vēlāk Š. Vokers informēja, ka viesnīcā pēc mazāk nekā vienas dienas darba salūza lifts un žurnālistam nācās izmantot kāpnes. Savukārt no kāpnēm, kas paredzētas avārijas izejai, viņam diemžēl nav izdevies nokļūt īstajā stāvā, jo durvis uz stāvu, kur atrodas viņa numuriņš, bija aizslēgtas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot un attīstot biznesu ārpus Latvijas, nepieciešams padomāt, kā to darīt ar toleranci un sapratni pret attiecīgo kultūru. Sniegt roku vai apskaut? Pieredzē par multikulturālajām atšķirībām DB organizētajā konferencē dalījās Skrivanek Group ārzemju nodaļas vadītāja Aiga Veckalne un Skrivanek Baltic svešvalodu pasniedzējs Hassans Khaits. Ja esi valstī, par kuru neko daudz nezini, lai cik banāli izklausītos – noderēs smaids, jo tas ir starptautisks. Patīkamu iespaidu atstāj arī sasveicināšanās vietējā valodā, jūsu centieni tiks novērtēti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaulē lielākajā ceļojumu pārskatu vietnē TripAdvisor Parīzes Eifeļa tornis atzīts par starp lietotājiem populārāko monumentu pasaulē, ziņo Relaxnews.

TripAdvisor pēdējo 13 gadu laikā augšupielādētas un starp lietotājiem dalītas vairāk nekā 5240 tā sauktās tērauda lēdijas fotogrāfijas. Otrajā vietā ierindojies Romas Kolizejs.

Lai godinātu ikonisko Francijas torni TripAdvisor izveidojusi mozaīku, izmantojot 500 no iesniegtajiem fotoattēliem.

Taču šī nav pirmā reize, kad Eifeļa tornis nosaukts par visvairāk fotografēto pasaulē. 2009. gadā Kornela universitātes pētnieki «izraka» apmēram 35 miljonus attēlu, kurus 300 tūkstoši lietotāju bija ievietojuši foto koplietošanas vietnē Flickr, un nāca klajā ar tādu pašu rezultātu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Zinātņu akadēmija (LZA) apkopojusi pērnā gada lielākos sasniegumus zinātnē Latvijā, kopumā izceļot 12 pētījumus par dažādām tēmām, piemēram, vēža ārstēšanu, Latvijas vēstures dažādiem aspektiem un efektīvāku ūdeņraža iegūšanas veidu.

Teorētiskās zinātnes jomā izcelta jaunas pieejas radīšana personalizētu pretvēža līdzekļu izstrādē, kuru veicis akadēmiķis Ivars Kalviņš kopā ar pētniekiem Viktoru Andrianovu, Ilonu Domračevu, Ivetu Kaņepi, Dianu Zeļencovu-Gopejenko un Irēnu Leiti.

LZA pārstāvji informē, ka Latvijas Organiskās sintēzes institūts šajā kontekstā veicis padziļinātu izpratni par mehānismu, ar kura palīdzību ļaundabīgie audzēji organismā veido metastāzes un izvairās no imūnsistēmas uzbrukuma. Iegūtie rezultāti var tikt izmantoti personalizētas terapijas pretvēža zāļu izstrādē, skaidro zinātnieki. Pētījumā konstruētas, sintezētas, pētītas un patentētas specifiskas molekulas, kas samazina vēža augšanu un kas noder personalizētu pretvēža zāļu izstrādes procesā.

Komentāri

Pievienot komentāru