AS Swedbank izsludinājusi konkursu uz Ārējās komunikācijas vadītāja amatu, liecina bankas paziņojums.
Lai kļūtu par Ārējās komunikācijas vadītāju bankā, jābūt pieredzējušam komunikācijas profesionālim ar plašu kontaktu loku un izcilu valodas izjūtu.
No ārējās komunikācijas vadītāja tiek sagaidīta aktīva un mērķtiecīga darbība, veidojot pozitīvu bankas reputāciju, veicinot veselīgus sabiedrības finanšu paradumus, stiprinot bankas darbinieku komunikācijas prasmes un reputācijas risku izpratni, norāda banka. Lai to īstenotu, roku rokā būs jāstrādā ar plašu kolēģu loku, tajā skaitā vadības komandu Latvijā un kolēģiem Swedbank Grupā.
Bankas komandā katrs spēj gan organizēt savu un piesaistīto aģentūru darbu, gan vadīt apjomīgus projektus, norādīts paziņojumā.
Ārējās komunikācijas vadītāja dienaskārtībā ietilpst pilns mediju attiecību spektrs, sociālo mediju satura koordinēšana, pētījumu un mediju monitoringa interpretācija, atbalsts dažādos bankas projektos un pasākumos, krīžu komunikācija un komunikācijas treniņi kolēģiem. Tāpat jāpiemīt vēlmei pastāvīgi pilnveidoties un jābūt savas jomas viedokļa līderim.
Līdzšinējais bankas Ārējās komunikācijas vadītājs Ivars Svilāns, sākot no 4.augusta, kļūs par Maxima Latvija korporatīvo attiecību vadītāju un Pārmaiņu vadības komandas locekli.
Savu lēmumu viņš pamato, norādot, ka Zolitūdes notikumi ir bijuši lūzuma punkts, lai sāktos būtiskas pārmaiņas, ko iniciējuši Maximas akcionāri - kopš gada sākuma Maxima mērķtiecīgi pārveido organizāciju, biznesa kultūru un komunikāciju, un daudzas lietas jau reāli notiek, lai arī ārēji nav tik redzamas.
«Zinu, ka tas, iespējams, ir visizaicinošākais amats šobrīd Latvijas sabiedrisko attiecību industrijā,» uzsver I. Svilāns.
Jautāts, kurš no Maxima viņu uzrunāja šim amatam, I. Svilāns atbildējis: «Mani uzrunāja hedhanteri viņu uzdevumā. Es esmu ticies arī ar [Maxima Latvija valdes locekli] Jeļenu Kondrašovu un arī lielo Maximagrupas vadītāju, arī jauns cilvēks, nesen mainījies. Viņa nāk no Maxima mārketinga, viņai arī komunikācija ir saprotama. Viņa arī sarunās atzina, ka saprot mārketingu, bet ar šīm lietām viņiem ir jāpalīdz.»
I. Svilāns arī atzinis, ka, raugoties no algas viedokļa, «kopumā ir labāks piedāvājums» nekā Swedbank.