Jaunākais izdevums

Ķīnas zīmola Coolpad lielākais izaicinājums būs pārliecināt eiropiešus, ka tā ražotie tālruņi ir uzticami

Pa Ķīnas tehnoloģiju milža Huawei ar vērienīgiem ieguldījumiem izcirsto ceļu uz Eiropas mobilo tālruņu tirgu devušies arī citi zīmoli. Daudzi no tiem austrumos strādājuši gadiem ilgi, bet vecajā pasaulē par tiem nekas daudz nav bijis zināms. Pat ja nosaukums dzirdēts, stereotipu dēļ uz ķīniešu ražojumiem vidusmēra patērētājs arvien ir raudzījies caur biezu aizdomu mākoni.

Viens no šādiem zīmoliem ir Coolpad. Tas dibināts 1993. gadā un sākumā ražojis nu jau aizmirstos peidžerus, bet kopš 2005. gada izgatavo viedtālruņus un ir viens no lielākajiem šī lauciņa spēlētājiem Ķīnā. Par apņēmību iekarot Eiropas tirgu liecina kaut vai tas, ka daži modeļi tiek nosaukti Eiropas pilsētu vārdā – Torino, Porto un Modena.

Coolpad Modena ir budžeta klases tālrunis, tomēr pēc ārienes gluži tā cenu nevar uzminēt. Vizuāli tas atgādina pērnā gada Huawei modeļus.

Visu rakstu Sen zināms austrumos, jaunums mums lasiet 8. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Coolpad Modena 2 ir iespēja iegādāties izskatīgu viedtelefonu par ļoti pievilcīgu cenu

Budžeta klases viedtālruņiem nostiprinājies visai neglaimojošs tēls – to izgatavošanā izmantoti lēti materiāli, vizuāli vairākums no tiem ir baisi nepievilcīgi un arī tehniskie parametri ir apcirpti līdz minimumam. Zemo cenu viedtālruņu ražotājs Coolpad ir apņēmības pilns mainīt vismaz pirmās divas pozīcijas. Šoruden prezentējot modeli Modena 2, Ķīnas uzņēmums faktiski mēģina ienest stila piesitienu nepieklājīgi lētu ierīču segmentā.

Saprotams, ka no aptuveni pusotra simta eiro vērtas ierīces būtu naivi gaidīt līdzvērtīgu sniegumu kā no piecreiz dārgākiem konkurentiem. Tomēr Coolpad piedāvājumā ir vairāki patīkami pārsteigumi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Ķīnas uzņēmums Leeco kļūst par lielāko Coolpad Group akcionāru

Dienas Bizness, 28.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

LeEco, kas līdz šim bija pazīstams ar nosaukumu LeTV, ir kļuvis par lielāko Coolpad Group akcionāru. Ķīnas interneta konglomerāts ir iegādājies papildu 11% telekomunikāciju iekārtu ražotāja Coolpad akciju no līdzšinējā lielākā Coolpad akcionāra Data Dreamland par 135 miljoniem ASV dolāru.

Pēc šī darījuma LeEco īpašumā ir 28,9 procenti Coolpad akciju, un tādējādi tas ir kļuvis par lielāko Ķīnas ceturtā lielākā pašmāju mobilā zīmola akcionāru.

LeEco.com ir lielākais satura sniedzējs Ķīnā ar tirgus vērtību, kas lielāka par 13 miljardiem ASV dolāru. Tas ir strauji augošs uzņēmums, kas darbojas arī Indijā, Krievijā un drīzumā arī ASV. LeEco kopā ar Coolpad šogad plāno pārdot 60 miljonus viedtālruņu un 100 miljonus 2017. gadā, padarot to par 4.lielāko viedtālruņu pārdevēju Ķīnā un 6.lielāko pasaulē.

Paredzams, ka Coolpad produktos būs pieejama LeEco ekosistēma – saturs un lietotnes. Tas nozīmē, ka LeEco ekosistēma būs pieejama gandrīz simts miljoniem Coolpad lietotāju ļoti īsā laikā, palīdzot uzņēmumam palielināt pārdošanas apjomus Ziemeļamerikā, Eiropā, Āzijā un Āfrikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Coolpad pagaidām lielākajā Eiropas tirgū pieejamajā viedtālrunī Max draudzīgi sadzīvo pieklājīgi tehniskie parametri ar saprātīgu cenu

Viedtelefonu ražotāju labākos modeļus jeb tā dēvētos flagmaņus vidusmēra lietotāji allaž uzņēmuši ar dalītām jūtām. Emocionāli gribētos kaut reizi iegūt īpašumā ierīci ar visām jaunākajām iespējām, pat ja tās nekad pa īstam netiks liktas lietā, bet, ieraugot 700 eiro vai vēl iespaidīgāku cenu zīmi, veselais saprāts izmisīgi brēc – stop! Saprātīgu alternatīvu dārgajiem flagmaņiem atrast nav nemaz tik viegli, jo zemākas klases ierīču «dzelži» tradicionāli ir acīmredzami vājāki. Iespējams, situācija uz labo pusi mainīsies līdz ar Ķīnas zīmolu ieplūšanu mūsu tirgū vēl kuplākā skaitā. Vismaz uz šādām cerīgām domām vedina šovasar pārdošanā laistais Coolpad Max.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Coolpad ienes jaunas vēsmas vidēji dārgo viedtelefonu kategorijā, Torino S iestrādājot pirkstu nospiedumu lasītāju, piektdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Nesen Latvijas tirgū ienākušais Ķīnas zīmols Coolpad apliecina nopietnos nolūkus Eiropā, modeļu klāstu papildinot ar aizvien jauniem telefoniem dažādos segmentos. Jau iepazītajiem Porto, Torino un Modena šovasar pievienojas vidējās klases Torino S un Porto S, kā arī Max, kura uzdevums būs cīnīties ar tehnoloģiju pasaules smagsvaru flagmaņiem. Šoreiz DB uzmanības lokā nonācis Torino S, kas ieintriģēja ar šajā cenu kategorijā nemaz tik bieži nesastopamu parādību – pirkstu nospiedumu lasītāju. Varētu pat teikt, ka tas savā veidā pārveidojis vidējo klasi, ienesot tajā iespējas, kas bija pieejamas tikai dārgā gala tālruņiem. Arī pēc tehniskajiem parametriem tas izskatās visnotaļ pieklājīgi. Tomēr – vai dzīvē viss ir tikpat labi kā «uz papīra»?

Komentāri

Pievienot komentāru