Ieguldot 65 000 eiro, Tele2 jau esošo klientu apkalpošanas centru Rīgā, t/c Mols telpās, ir pilnībā pārveidojis saskaņā ar jauno dizaina konceptu un tehnoloģisko aprīkojumu, informē kompānijā.
Jaunais klientu apkalpošanas centru koncepts ir izstrādāts ar domu veidot tos kā mobilo sakaru pakalpojumu konsultāciju centrus. Tā autors ir Stokholmas dizaina kompānija Boys don’t cry. Koncepts ir sekmīgi ieviests Tele2 klientu apkalpošanas centros Zviedrijā, savukārt Latvijā tas ir pielāgots vietējam tirgum.
Tele2 ir atvēris deviņus jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus Rīgā un trīs – Latvijas reģionos. Šogad jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru izveidē plānots investēt 500 tūkstošus eiro. Pērn Tele2 klientu apkalpošanas centru pārveides projektā Latvijā investēja vairāk nekā 755 000 eiro.
Latvijā kopumā darbojas 41 Tele2 klientu apkalpošanas centrs 21 pilsētā.