Tirdzniecība un pakalpojumi

The Body Shop zīmola pārstāvis Latvijā strādājis ar zaudējumiem

Žanete Hāka, 29.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Bodybalt, kas ir oficiālais The Body Shop International PLC - The Body Shop tirdzniecības zīmola un koncepcijas īpašnieka mazumtirdzniecības partneris, pērn turpināja darboties ar zaudējumiem, kas sasniedza 154,508 tūkstošus eiro, liecina Lursoft dati.

Uzņēmuma neto apgrozījums pārskata gadā palielinājās līdz 3,944 miljoniem eiro, turpretim Bodybalt rentabilitātes rādītājs 2014. gadā samazinājās līdz -14,27. Jānorāda, ka kopējie Bodybalt veiktie maksājumi valsts kopbudžetā pagājušajā gadā sasniedza 545,69 tūkstošus eiro.

2015. gadā Bodybalt darbības galvenais uzsvars tiks likts uz klientu apkalpošanas uzlabošanu, jaunu produktu un akciju piedāvāšanu, kā arī attīstītu The Body Shop mazumtirdzniecības tīkla koordinēšanu un sadarbību ar BSI.

Komentāri

Pievienot komentāru