Latvijā radīta tiešsaistes tirdzniecības platforma Uni.lv, kuras izveidē investēti apmēram 100 000 eiro, aģentūrai LETA pastāstīja platformu pārvaldošā uzņēmuma SIA Unimarket valdes priekšsēdētājs Maksims Mjatiškins.
Viņš norādīja, ka Uni.lv izveidē ieguldīti privāti līdzekļi, ko plānots atpelnīt četru līdz piecu gadu laikā.
Projektu plānots attīstīt, piesaistot stratēģisko investoru, teica Mjatiškins, atklājot, ka nākamā posma investīcijas plānotas 300 000 līdz 500 000 eiro apmērā.
Platforma Uni.lv ir vieta, kur ikviens uzņēmums, kam ir vēlme piedāvāt savas preces, var bez maksas atvērt veikalu. Bet interneta lietotājiem tā ir iespēja vienuviet iegādāties dažādus pārtikas produktus, preces mājai un atpūtai, elektriskās ierīces, sporta preces un daudz ko citu.
Mjatiškins skaidroja, ka Uni.lv funkcija ir būt vidutājam starp tirgotāju un pircēju.
Uni.lv piedāvājumā patlaban ir vairāk nekā 50 000 preces dažādās kategorijās. Platformai pieslēgušies vairāk nekā 50 tirgotāji. Uzņēmums Unimarket turpina darbu jaunu pārdevēju piesaistīšanai.
Jaunās platformas testa versija tika palaista šī gada sākumā, bet esošā versija klientiem piedāvāta šī gada augustā.
Preču piegādi tiek izmantoti kurjera pakalpojumi vai pakomāti. Preču piegāde notiek vienas līdz divu darba dienu laikā, ja preces ir noliktavā.
Kā liecina Firmas.lv informācija, Unimarket apgrozījums pērn bija 8226 eiro. Uzņēmums 2016.gadā cieta zaudējumus 3704 eiro apmērā. SIA Unimarket dibināta 2014.gadā, uzņēmuma pamatkapitāls ir viens eiro. Unimarket vienīgais īpašnieks un valdes loceklis ir Krievijas valstspiederīgais Mjatiškins.