Mazumtirdzniecības kompānijām pievilcīgākā valsts ir Lielbritānija – tur pārstāvēti 58 % no konsultāciju kompānijas CB Richard Ellis (CBRE) aptaujātajām starptautiskajām kompānijām un zīmoliem.
Tai seko Apvienotie Arābu Emirāti (54 %), ziņo property-magazine.eu, atsaucoties uz CBRE pētījumu How Global is the Business of Retail. Kopumā ikgadējais apskats veidots, aptaujājot 294 nozīmīgākos starptautiskos mazumtirdzniecības uzņēmumus, un aptver 69 valstis.
Joprojām mazumtirdzniecībai nozīmīgāko vietu divdesmitniekā dominē Eiropas valstis – Apvienotā Karaliste (1. vieta), Francija (4. vieta), Spānija (6. vieta), Vācija (7. vieta) un Itālija (8.vieta). Tomēr arvien nozīmīgāks tirgus kompānijām paveroties arī citur pasaulē. Divdesmitniekā ir iekļuvuši jau minētie AAE (2. vieta) un Ķīna (5. vieta; tur darbojas 47 % no aptaujātajām kompānijām).
Mazumtirgotāji joprojām pievēršot uzmanību attīstības valstīm. Neraugoties uz ekonomisko situāciju Tuvajos Austrumos, šis reģions piesaista kompāniju interesi.
Attīstības valstis tiek uzlūkotas kā potenciālie tirgi vidējā termiņā, bet pašlaik tur plāno izvērsties tikai dažas kompānijas.
Luksus preču tirgotāji plāno paplašināties vai jau paplašinās Āzijas valstu tirgos. Savukārt Centrālajā un Austrumeiropā izvēršas ekonomisko un vidējā cenu līmeņa preču tirgotāji.