«Pēc taustīšanās gar zilajām govīm, SPA kūrēm, jūgendstila ēkām un citiem tēliem, ir radies vēl viens veids, kā tūristu acīm padarīt krāšņāku Latviju – prezervatīvu iepakojumi ar Latvijas politiķu sejām un izteikumiem, kā arī Rīgas ainavām. Viedokļi pašiem iesaistītajiem un ekspertiem par šo ideju ir dažādi,» svētdien vēstīja LNT raidījums Top 10.
Dažādās tirdzniecības vietās pieejamo prezervatītu iepakojumus rotā Rīgas galva Nils Ušakovs un viņa vietnieks Ainārs Šlesers, kuri attēloti uz kuģa, aicinot viesus uz klāja, finanšu ministrs Einars Repše citplanētiešu ielenkumā atzīst kļūdas, bet Tautas partijas priekšsēdētājs Andris Šķēle, sabraucot ezīti, sola atgriezties. Prezervatīviem ir arī īpašas pamācības, piemēram, Nasing spešal ar bijušo finanšu ministru Ati Slakteri uz iepakojuma esot domāts pēc angļu valodas nodarbībām, Lielais grūdiens ar bijušo premjeru Aigaru Kalvīti uz iepakojuma labi saderot kopā ar naudu un šampanieti, bet tā saucamais Šlesera prezervatīvs - orientēts uz traktoristiem un ceļa ruļļu vadītājiem.
Rīgas mērs Nils Ušakovs nesatraucas par sava attēla izmantošanu uz prezervatīva iepakojuma un uztver to kā joku. Viens šāds iepakojums viņam jau esot uzdāvināts, vēstīja raidījums.
Savukārt Šlesers iepakojumus uztverot kā neizdevušos joku, kas viņu šokējis. «Ja kāds tādā veidā mēģina pievērst uzmanību, tur var rasties problēmas,» sacījis Šlesers.
«Politiķiem jebkura reklāma nāk par labu,» tā sava attēla un izteiciena izmantošanu komentējis Atis Slakteris.
SIA Censuns valdes loceklis Ģirts Ločmelis norādījis, ka prezervatīvs kā produkts pastāv jau gadiem ilgi, taču tā iepakojums ir neizteiksmīgs. Tieši tā arī radusies ideja par jaunu veidolu.
Par aktīvu pirkšanu patlaban nevarot būt runa, un lielā daudzumā iepakojumi netiek ražoti. Tomēr vairāku mēnešu garumā kopš produkts ir tirgū, pircēji īpaši iecienījuši Šlesera XL, ar Rīgas ainām, kā arī prezervatīvu iepakojumus ar Ļeņina attēlu.