Transports un loģistika

Toyota 2005. gada Baltijas produkcijas apkalpošanas pēcpārdošanas Grand Prix rezultāti

Ainars Sedlenieks [email protected], 12.09.2005

Jaunākais izdevums

Toyota produkcijas apkalpošanas pēcpārdošanas klientu apkalpošanas konsultantu Grand Prix 2005 notika Rīgā, Latvijā, 9. septembrī, Toyota mazumtirgotāja Wess Motors telpās. Katru Baltic Toyota mazumtirgotāju pārstāvēja viens dalībnieks, kurš sacentās par labākā klientu apkalpošanas konsultanta titulu Baltijā un novembrī piedalīsies 5. Toyota Eiropas klientu apkalpošanas konsultantu prasmju Grand Prix Briselē. Toyota jau ir kļuvis par tradīciju katru gadu rīkot konkursus dažādās produkcijas apkalpošanas pēcpārdošanas profesijās, piemēram, servisa meistari, virsbūves un krāsošanas meistari, un šoreiz – klientu apkalpošanas konsultanti. Katru gadu Baltijas Grand Prix ieguvējs piedalās Eiropas konkursā un mēģina pierādīt savas prasmes Eiropas līmenī. Klientu apkalpošanas konsultantu konkurss ir īpaši interesants, jo tas prasa labas zināšanas visās servisa ikdienas darba jomās. Klientu apkalpošanas konsultantam jābūt cilvēkam, kas vienmēr smaida klientam, neraugoties uz iespējamām problēmām un sūdzībām, un vienmēr ierosina piemērotu risinājumu, lai sasniegtu Toyota mērķi: “Vairāk smaidošu klientu.” Pēc piecu stundu ilgajām sacensībām labākā Toyota Baltijas produkcijas apkalpošanas pēcpārdošanas klientu apkalpošanas konsultanta titulu ieguva Tanel Peebu no Amserv Auto (Igaunija), 2.vietu ieguva Ando Rahu no Elke Auto (Igaunija) un 3.vietu ieguva Igors Lušovs no Wess Motors (Latvija). Klientu apkalpošanas konsultantu Grand Prix ir labāko Baltijas klientu apkalpošanas konsultantu sacensības. Viņi mērojās spēkiem, meklējot kļūdas video, kur redzama klientu apkalpošana, pareizi veidojot un nododot pasūtījumus, piedaloties klientu apkalpošanas lomu spēlēs un veicot vēl citus uzdevumus. Toyota produkcijas apkalpošanas pēcpārdošanas Grand Prix organizē AS Toyota Baltic kopā ar sadarbības partneriem Panasonic, KG Knutsson un Ooker.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Golden Hammer festivāla trīs galvenās balvas draudzīgi sadalītas starp Baltijas valstīm, kas ir nebijis gadījums festivāla vēsturē.

„Austrumu Eiropas valstis ir labākas inovatīvajā reklāmā, tomēr Rietumu valstis joprojām apsteidz austrumus tradicionālajā reklāmā” – komentēja Amir Kassaei. Tendences, kuras ir vērojamas šogad festivālā Golden Hammer parāda to, ka Latvijas reklāmas tirgus un Austrumu tirgus kopumā, ir ne tikai perspektīvs inovācijas jomās, bet arī pietiekami radošs.

Kopumā, 7 kategorijās, Radošā žūrija piešķīra:

64 diplomus (darbi iekļuva šortlista sarakstā), no tiem:

22 Sudraba Āmurus,

12 Zelta Āmurus, un, visbeidzot,

3 Grand Prix:

Man skinBBDO Russia, Krievija;

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēdzies Pasaules motokrosa MX1 un MX2 čempionāta 2009. sezonas desmitais posms, kas vēsturē paliks ierakstīts kā pirmais šo prestižo sacensību posms, kas noticis Latvijā.

Pirmo Latvijas Grand Prix, kuru kopumā apmeklēja trīsdesmit divi tūkstoši skatītāju, atklāja Latvijas Republikas Valsts prezidents Valdis Zatlers, kā arī čempionāta organizatora, kompānijas Youthstream vadītājs Džusepe Luongo, FIM/CMS prezidents Volfgangs Serbs un Baltijas Kausa Fonda direktors Salvis Freimanis.

Abas sacensību dienās Ķeguma motocentrā Zelta Zirgs valdīja pozitīvs noskaņojums un gaisā virmoja īsts sacensību gars, jo pirmajā Latvijas Grand Prix piedalījās visi šobrīd pasaulē ātrākie MX1 un MX2 klašu motosportisti.

MX1 klase

Šīs klases čempionāta līderis, itālis Antonio Cairoli (Antonio Cairoli) no Yamaha Red Bull De Carli Team komandas arī Latvijā pierādīja, ka viņš ir viens no galvenajiem pretendentiem uz 2009. gada sezonas čempiona titulu, jo viņš abu braucienu summā izcīnīja Latvijas Grand Prix MX1 klasē un vēl vairāk palielināja savu pārsvaru čempionāta kopvērtējumā. Pirmajā finālbraucienā itālim gan neizdevās izcīnīt uzvaru, jo nieka 0.258 sekundes pirms viņa finišēja beļģis Klements Dezals (Clement Desalle) no LS Motors Honda, kuram šī bija pirmā MX1 uzvara karjerā. Trešo vietu pirmajā braucienā izcīnīja vācietis Maksimiliāns Nagls (Maximilian Nagl), lai gan tajā ilgu laiku turējās igauņu motosporta fanu elks Tanels Leoks. Igaunis savas pozīcijas zaudēja, viegli nokrizdams vienā no trases līkumiem. Pēc kritiena Leoks nespēja iedarbināt savu motociklu, kas viņam neļāva sasniegt finišu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu Toyota dīleris Latvijā WESS Motors Toyota jūnijā pārdevis 174 jaunas Toyota automašīnas, kas ir par 87% jeb 81 spēkratu vairāk nekā pērn attiecīgajā mēnesī. Tas ir rekordliels jaunu pārdoto auto skaits viena mēneša ietvaros pēdējo divu gadu laikā, informē uzņēmuma pārstāvji.

Kopumā šī gada pirmajos sešos mēnešos Wess Motors Toyota pārdeva 673 jaunu Toyota automobiļu, kas ir par 182 auto vairāk nekā pērn. Neskatoties uz kopējā auto tirgus kritumu par 1% šī gada pirmajos sešos mēnešos, Wess Motors Toyota ir izdevies audzēt pārdošanas apjomus par 37%, kas veido 7,0% tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā.

«Pozitīvi, ka šogad aktīvāks kļuvis privātais sektors, pieprasījums audzis par 37,8% salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmajiem pieciem mēnešiem. Tas liecina par to, ka iedzīvotāji jūtas stabili un ir gatavi veikt lielākus pirkumus,» pirmā pusgada rādītājus pozitīvi vērtē AS WESS izpilddirektors Aleksejs Radionovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā šī gada martā Toyota pārdošanas apjomi palielinājušies par 41 %, pārdodot 271 jaunu Toyota auto, informē WESS Motors Toyota.

Baltijas valstīs kopā martā pārdoti 1058 jauni Toyota automobiļi, kas ir par 275 automobiļiem vairāk nekā pērn martā. Tādējādi Toyota pārdošanas apjomi Baltijas valstīs kopumā auguši par 35 %, un Toyota ir pircēju visiecienītākā automobiļu zīmola izvēle Baltijā. Toyota tirgus daļa Baltijā kopumā sasniedz 15,6 % no kopējā jaunu auto tirgus.

Aleksejs Radionovs, AS WESS izpilddirektors uzsver, ka Šobrīd nozarē ir vērojama stabila augšupejoša tendence. Līdz ar pieprasījuma pieaugumu, Latvijā par 5,4 % palielinājusies Toyota zīmola tirgus daļa, sasniedzot 16,6 % no kopējā tirgus.

Baltijā populārākie Toyota auto modeļi martā bija Toyota Auris un Toyota Corolla, kā arī C segmenta Toyota automobiļi, kurā viennozīmīgi viens no Toyota jaunumiem un populārākajiem auto modeļiem ir pērn prezentētais Toyota C-HR. Latvijā nemainīgi pieprasītāko Toyota auto modeļu priekšgalā ir Toyota RAV4 un Toyota Yaris, kā arī Toyota Auris un Toyota Corolla.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau otro gadu pēc kārtas par labāko Baltijas sommeljeru jeb vīnzini kļūst Raimonds Tomsons no restorāna Vincents, uzvarot trešajā Baltijas vīnziņu čempionātā Baltic Sommelier Vana Tallinn Grand Prix 2008, kas šajā nedēļas nogalē norisinājās Viļņā. Vēl viens Latvijas pārstāvis – Jānis Kaļķis no restorāna Jūrmala Spa Hotel šajās profesināļu sacensībās ieguvis godpilno trešo vietu. Otrās vietas ieguvējs ir Igaunijas pārstāvis Kristjan Markii no restorāna Balthasar.

picturegallery.ec64c0d2-fd15-4c87-9983-b7e18c2cbf0f

Šajā nedēļas nogalē Viļņā norisinājās trešais Baltijas valstu vīnziņu jeb sommeljeru čempionāts Baltic Sommelier Vana Tallinn Grand Prix 2008, kurā par labākā vīnziņa titulu sacentās Igaunijas, Latvijas un Lietuvas pārstāvji. Baltic Sommelier Vana Tallinn Grand Prix 2008 tiek organizēts pēc AS Liviko iniciatīvas ar Igaunijas, Latvijas un Lietuvas Sommeljeru asociāciju atbalstu. Pirmo reizi čempionāts notika 2006.gadā Tallinā, bet 2007.gadā – Rīgā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Yaris izaicina Corolla? 
Nē! Tikai labās pieredzes pārņemšana


Guntars Gūte, 19.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Corolla ir leģendārs auto, kas savu īpašnieku mīlestību spējis iekarot teju 50 gadu garumā, mainoties līdzi laikam un tendencēm, bet vienlaikus saglabājot un paaugstinot savu kvalitāti un uzticamību. Taču šobrīd izaicinājumu Corolla, šķiet, met jaunais Toyota modelis – Yaris. Un ir pamatotas cerības, ka Yaris savā ziņā varētu atkārtot Corolla uzvaras gājienu autopasaulē

Corolla vēsture sākās 1966. gadā, kad pasaules autotirgū debitēja pirmā šī modeļa automašīna. Kopš tā laika šis uzticamais un drošais auto ticis pilnveidots, lai atbilstu un pārsniegtu miljoniem autovadītāju cerību visā pasaulē. Šobrīd Corolla cienītājiem ir pieejams jau 11. paaudzes modelis, kas atkal veidots tā, lai saviem saimniekiem radītu gan emocionālu, gan praktisku gandarījumu. Arī Toyota Yaris jau drīz pēc nobraukšanas no konveijiera ir ieguvis nedalītu autobraucēju atzinību visā pasaulē. Taču šī nav sacensība starp pieredzi un jaunību! Katram no šiem spēkratiem ir savs lietojums. Katram – savi plusi un izaicinājumi. Viss ir atkarīgs no tā, kādām vajadzībām izvēlaties savu auto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Spriežot pēc Latvijas populārāko modeļu top 10, japāņu Toyota ražojumi 2009. gadā ir baudījuši lielāko pircēju atsaucību. Interesanti, ka neraugoties uz finansiālajām grūtībām, populārāko modeļu saraksta priekšgalā var atrast dārgo Toyota Landcruiser visurgājēju.

Kopumā šajā saraksta varam atrast sešus dažādus Toyota modeļus, kas norāda uz markas daudzveidīgo pircēju loku. Tautas auto godā joprojām Toyota kompaktklases sedans Corolla.

Latvijas 2009 gada populārāko modeļu top 10 (I – XII)Toyota Landcruiser 150 (Foto:Toyota)

Marka, Modelis Reģistrēto auto skaits

Toyota Corolla/Auris 208

Toyota Avensis 135

Toyota Landcruiser 118

Toyota RAV 4 114

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Latvija gatavojas pasaules motokrosa čempionātam

, 04.06.2009

Latvijas Grand Prix būs Pasaules motokrosa MX1 un MX2 čempionāta 10. posms, kurā par uzvaru cīnīsies ne tikai regulārie čempionāta dalībnieki, jo tiem pretī stāsies arī vairāki Latvijas motobraucēji.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad, 27. un 28. jūnijā motocentrā Zelta Zirgs pirmo reizi Latvijā un pirmo reizi Baltijā notiks Pasaules motokrosa MX1 un MX2 čempionāts, kas augstākā līmeņa motokrosa sacensības kādas jelkad ir notikušas kādā no Baltijas valstīm.

Pasaules čempionāts prestižajā solo motociklu klasē MX1 bieži tiek salīdzināts ar Formula-1 čempionātu, jo tajā tieši tā pat kā prestižākajās autosacīkstēs līdzās sacenšas gan rūpnīcu, gan privātās komandas.

Šīs ir ļoti aizraujošas, dinamiskas un ekstrēmas sacensības, kas ir augstākais punkts motobraucēju karjerā. Katrs čempionāta posms tiešraidē tiek demonstrēts vismaz 115 pasaules valstīs, un gadā Pasaules motokrosa čempionāta tiešraižu auditorija pārsniedz septiņsimt miljonus. Šogad Latvijas un Baltijas iedzīvotājiem pirmo reizi ir lieliska iespēja šīm sacensībām sekot, stāvot vai sēžot trases malā.

Latvijas Grand Prix būs Pasaules motokrosa MX1 un MX2 čempionāta 10. posms, kurā par uzvaru cīnīsies ne tikai regulārie čempionāta dalībnieki, jo tiem pretī stāsies arī vairāki Latvijas motobraucēji. MX1 klasē kopā ar Fīlipu Kempeli un Ivo Šteinbergu uz starta stāsies vēl trīs latviešu motobraucēji, bet MX2 klasē Matīsam Karro un Augustam Justam pievienosies vēl divi latviešu sportisti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas juridiskās personas to īpašnieku vai vadītāju vajadzībām šogad iegādājušās fantastiski daudz jaunu ekskluzīvu un luksus auto.

Šim nolūkam iztērēti vismaz 20 miljoni eiro. Turklāt vienlīdz naski uz dārgo rotaļlietu iegādi ir bijuši kā Latvijas miljonāru sarakstā atrodami ļaudis, tā cilvēki, kuri šim nolūkam tērējuši vēl nemaz nenopelnītus līdzekļus, - rāda Baltic Screen apkopotie dati un veiktie aprēķini par 2006. gadā Latvijā juridisko personu iegādātajiem un pirmoreiz reģistrētajiem luksusauto.

Pieprasījums pieaug

2005. gadā līdz rudenim Latvijā uz juridisko personu vārda tika reģistrēti trīs desmiti pilnīgi jaunu Porsche Cayenne auto, savukārt 2006. gadā līdz 1. decembrim bija jau 67 reģistrēti šādi 2006. gada izlaiduma luksusauto, kuru cena var sniegties līdz 80 000 un vairāk eiro. 2005. gadā šajā periodā netika reģistrēts neviens jauns Ferrari, 2006. gadā - 2; 2005. gadā uz juridisko personu vārda tika reģistrēti 5 jauni Bentley markas auto, 2006. gadā - jau 16.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Reader's Digest un Jumava turpina spēli Grand Prix

Ritvars Bīders, 29.11.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viena no lielākajām izdevniecībām pasaulē Reader’s Digest un Latvijas izdevniecība Jumava turpina rudenī aizsākto akciju Grand Prix, piedāvājot Latvijas iedzīvotājiem iespēju saņemt izdevniecības piedāvājumus, vienlaicīgi veidojot klubu, kura biedriem arī citkārt plānots piedāvāt izdevīgākus piedāvājumus.

Pirmdien, 29. novembrī 9% Latvijas iedzīvotāju ir nosūtīta vēstule, kurā tiek aicināts piedalīties spēlē Grand Prix - nejaušā kārtībā atlasītiem Latvijas iedzīvotājiem piedāvā iegādāties grāmatu pa pastu, kādu citās tirdzniecības vietās nebūs pieejama. Dalībniekiem spēles organizatori piedāvā vēl arī balvas vairāk nekā 20 000 latu apmērā, kā arī iespēju laimēt jaunu automašīnu.

Adresāti izvēlēti nejaušā kārtībā, sadarbībā ar a/s Latvijas Pasts.

Projekta organizatori piedāvā iespēju laimēt balvas kopumā 20 000 latu vērtībā arī tad, ja cilvēks atteicies no pirmās grāmatas iegādes. Grand Prix piedāvājums saņēmējam neuzliek nekādus pienākumus. Cilvēks to var ignorēt, bet tādējādi viņš atsakās no iespējas saņemt tikai Grand Prix dalībniekiem paredzētus unikālus piedāvājumus. Atbildot uz sūtījumu, bet atsakot pirmās grāmatas iegādi, sūtītājs piedalās naudas balvu izlozē un patur iespēju saņemt citus piedāvājumus. Apstiprinot dalību spēlē, cilvēks kā pēcapmaksas sūtījumu saņems kvalitatīvu grāmatu un iespēju laimēt gan 20 000 latus, gan jaunu automašīnu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

26. un 27. jūnijā Zelta Zirga trasē, Ķegumā otro reizi notiks Pasaules motokrosa MX1 čempionāta Latvijas Grand Prix (GP). Interesanti, ka šogad motokrosa cienītājiem būs iespēja vienlaikus skatīties arī Dienvidāfrikā notiekošā FIFA Pasaules kauss futbola spēles.

Ņemot vērā, ka ļoti daudziem motokrosa faniem tuvs ir arī futbols, MX1 Latvijas GP organizatori ir padomājuši arī par visiem sacensību apmeklētājiem, kuri nevēlas palaist garām futbola spēles.MX1 Latvijas Grand Prix skatītāju alus teltī, jau sākot no piektdienas, 25. jūnija pulksten 12:00 visiem futbola faniem būs iespēja vērot FIFA Pasaules kausa spēles uz 3,1 metru plata un 1,8 m augsta ekrāna. Šī iespēja ļaus visiem sporta mīļotājiem vienlaikus sekot līdzi gan Gada notikumam pasaules futbola apritē, gan arī Pasaules motokrosa čempionāta notikumiem Zelta Zirga trasē.

Viens no nozīmīgākajiem sporta pasākumiem Latvijā - MX1 Latvijas Grand Prix notiks pateicoties Latvijas Republikas Valdības atbalstam, kas ir finansējusi GP licences apmaksu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Motor Europe oficiāli paziņojusi par astoņu Toyota modeļu atsaukšanu Eiropā sakarā ar potenciāliem akseleratora pedāļa darbības traucējumiem. Iesaistītie modeļi un to ražošanas gadi ir šādi:

• AYGO (2005. gada februāris – 2009. gada augusts)

• iQ (2008. gada novembris – 2009. gada novembris)

• Yaris (2005. gada novembris – 2009. gada septembris)

• Auris (2006. gada oktobris – 2010. gada 5. janvāris)

• Corolla (2006. gada oktobris – 2009. gada decembris)

• Verso (2009. gada februāris – 2010. gada 5. janvāris)

• Avensis (2008. gada novembris – 2009. gada decembris)

• RAV4 (2005. gada novembris – 2009. gada novembris)

Vēl tiek noskaidrots precīzs atsaukto automobiļu skaits, tas varētu sasniegt 1.8 miljonus auto. Nevienam Lexus modelim un pārējiem Toyota modeļiem nav šādu darbības traucējumu.

«Kompānijai Toyota klienti vienmēr ir pirmajā vietā, jebkādā situācijā,» komentē Tadaši Arašima (Tadashi Arashima), Toyota Motor Europe prezidents un galvenais rīkotājdirektors. «Mēs apzināmies, ka pašreizējā situācija rada neērtības, un mēs patiesi atvainojamies par to. Turklāt vēlamies nomierināt klientus – potenciālie akseleratora pedāļa traucējumi tiek novēroti ļoti reti. Atsaukšana ir tikai profilaktisks līdzeklis, lai garantētu augstākos drošības standartus visiem mūsu klientiem.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atjaunotās krosoverkupejas "Toyota C-HR" rīcībā ir jau divas hibrīdsistēmas. Jaudīgākā no tām attīsta 184 ZS lielu jaudu.

Pēc "Toyota" marketologu aplēsēm, 95% no plānotajiem atjaunotā "C-HR" pārdošanas apjomiem Eiropā veidos hibrīdi. No tiem 62% būs lētākā un mazjaudīgākā hibrīdmodeļa pircēji, bet 33% priekšroku dos 184 ZS hibrīdmodelim. Arī Baltijā "Toyota" hibrīdmodeļu pārdošanas bilance pret benzīnversiju ir nospiedošā pārākumā, turklāt ar katru nākamo dienu tā palielinās par labu hibrīdiem. Būtiski uzsvērt, ka tas attiecas ne tikai uz "Toyota C-HR", bet visu "Toyota" modeļu klāstu.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Paldies līdzšinējam "Toyota Motor Corporation" prezidentam Akio Tojoda (Akio Toyoda), jo viņa vīzija un redzējums, ka "Toyota" mūsdienās vairs nedrīkst būt tikai tehniski uzticami, toties garlaicīga un pelēcīga izskata auto, rezultējās ar to, ka "Toyota C-HR" debijas brīdī 2016. gadā pārsteidza Eiropu ar savu revolucionāro dizainu. Šī pamanāmā personība iekustināja pat allaž konservatīvos Rietumeiropas pircējus, un "Toyota C-HR" ir tas auto, kas deva attīstības grūdienu pārveidot arī pārējo "Toyota" modeļu gammu, kas tiek tirgota Eiropā. Kas attiecas uz uzlaboto "C-HR", tad līdztekus nelielām vizuālajām pārbīdēm auto ir ieguvis jaunu gaismas tehniku, uzlabotu multimediju centru ar plašākām izmantošanas iespējām un dzidrāku ekrāna izšķirtspēju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Labākie alkoholiskie dzērieni “Riga Food 2005” konkursā

Sandra Dieziņa, 09.09.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskās pārtikas izstādes “Riga Food 2005” atklāšanas ceremonijā tika paziņoti starptautiskā alkoholisko dzērienu konkursa rezultāti šādās grupās: klasiskie degvīni, stiprie alkoholiskie dzērieni ar rūgtu garšu (rūgtie, aromatizētie degvīni un balzami) un brendiji. Degvīni: GRAND PRIX – degvīns “Pervač”, Brestas liķieru un degvīnu rūpnīca “Belalko” (Baltkrievija) 1. vieta – degvīns “Staroslovjanskaja Lukss”, Kļimoviču liķieru un degvīnu rūpnīca (Baltkrievija) 2. vieta – degvīns “Brestas lukss”, Brestas liķieru un degvīnu rūpnīca “Belalko” (Baltkrievija) 3. vieta – degvīns “Premium Gera”, AO “Alita” (Lietuva) Stiprie alkoholiskie dzērieni ar rūgtu garšu: Rūgtie GRAND PRIX – “Zubrovka osobaja”, Grodņas liķieru un degvīnu rūpnīca (Baltkrievija) 1. vieta – “Premium Gera Apple”, AO “Alita” (Lietuva) 2. vieta – “Ukrainska z percem”, SIA “Zilaiskalns” (Latvija) 3. vieta – “Nemiroff Berjozovaja”, SIA “L.I.O.N & Ko” (Latvija) Balzami 1. vieta – “Staroslovjanskij”, Kļimoviču liķieru un degvīnu rūpnīca (Baltkrievija) 2. vieta – “Berestje”, Brestas liķieru un degvīnu rūpnīca “Belalko” (Baltkrievija) 3. vieta – “Pikovaja dama”, Grodņas liķieru un degvīnu rūpnīca (Baltkrievija) Brendiji: GRAND PRIX – “Dnipro”, agrorūpnieciskā firma “Tavrija” (Ukraina) 1. vieta – “Nahimov KC”, SIA “L.I.O.N & Ko” (Latvija) 2. vieta – “Vinorum 10”, IM “Vinaria Bardar” (Moldova) 3. vieta – “Kahovka Lux”, agrorūpnieciskā firma “Tavrija” (Ukraina) un “Sjurpriznij”, Tiraspoles vīnu un konjaku rūpnīca “Kvint” (Moldova) Konkursa degustatore un Latvijas Lauksaimniecības universitātes Pārtikas tehnoloģijas fakultātes dekāne Daina Kārkliņa uzsver: “Šāda starptautiska alkoholisko dzērienu konkursa godalga ir ļoti laba reklāma. Jo īpaši tādēļ, ka konkursu vērtē starptautiska žūrija – pasaulē atzīti eksperti. Ja produktu novērtē eksperti no ārvalstīm, tas ir augstāks vērtējums nekā, ja vērtētu vietējie eksperti. Starptautiskā žūrija atgriežas savā valstī un dalās iespaidos par degustētajiem produktiem. Diemžēl šoreiz viņiem būs maz ko teikt par Latvijas dzērieniem, jo konkursā tie ir ļoti maz pārstāvēti.” Arī pārtikas eksperts Viktors Mende uzskata, ka “Latvijas uzņēmumiem vajadzētu daudz aktīvāk piedalīties izstādē un konkursos, jo “citādi mūsu uzņēmumi paliek ēnā””. Komentējot iesniegto dzērienu kvalitāti, Viktors Mende uzsver, ka “Ukrainas uzņēmums “Tavrija” izceļas ar brendijiem, Baltkrievijas uzņēmumi piedalās ar plašu dzērienu klāstu visās grupās, īpaši labi ir degvīni”. Runājot par konkursa līderiem, Viktors Mende atzīst: “Konkurence ir tik sīva, ka vērtējums ir ļoti līdzīgs, un dažreiz vietu izšķir pat vērtējuma simtdaļas, jo uzņēmēji piedalās ar saviem labākajiem izstrādājumiem.” Konkursā piedalījās vienpadsmit alkohola ražošanas uzņēmumi no piecām valstīm, iesniedzot 37 dzērienu paraugus. Konkursam iesniegtos paraugus vērtēja starptautiska žūrija, eksperti degustatori no Latvijas, Lietuvas, Krievijas, Baltkrievijas un Ukrainas: D. Kārkliņa – Latvijas Lauksaimniecības universitātes Pārtikas tehnoloģijas fakultātes dekāne; A. Volkiniene – Lietuvas ražošanas uzņēmuma “Stumbras” ražošanas direktore; J. Buračevskis – Krievijas Zinātniski pētnieciskā institūta (ZPI) Liķieru un degvīnu ražošanas nodaļas vadītājs; V. Kovaļčuks – Ukrainas ZPI Liķieru un degvīnu ražošanas tehnoloģiskās laboratorijas vadītājs un T. Tananaiko – Baltkrievijas ZPI “Belgipropiščeprom” Liķieru un degvīnu ražošanas nodaļas vadītājs. Alkoholisko dzērienu degustācija un vērtēšana notika 2005. gada 2. septembrī Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā. Konkursu rīkoja Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācija un Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1. Līdz šim starptautiskajos un nacionālajos izcilas kvalitātes pārtikas produktu konkursos par “Riga Food” Grand Prix un medaļām ir sacentušies dažādu dzērienu, maizes, cepumu, siera, biezpiena, krējuma, kefīra, sviesta, majonēžu, kečupu, konservētu gurķu, cukurotu augļu, ogu izstrādājumu un zivju konservu ražotāji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

Sevastova atzīst Viljamsas pārākumu ASV atklātā čempionāta pusfinālā

LETA, 07.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas sieviešu tenisa otrā rakete Anastasija Sevastova piektien ASV atklātā čempionāta pusfinālā piedzīvoja zaudējumu 23 «Grand Slam» vienspēļu titulu īpašniecei Serēnai Viljamsai.

Sevastova, kura WTA rangā ieņem 18. vietu, bet turnīrā bija izlikta ar 19. numuru, ar 3-6, 0-6 piekāpās reitinga 26. pozīcijā esošajai Viljamsa, kura sacensībās izlikta ar 17. numuru.

Par pusfināla sasniegšanu Sevastova nopelnīja 780 WTA ranga punktus. Zīmīgi, ka par spīti pusfināla sasniegšanai Sevastova jaunākajā pasaules rangā, kas tiks publicēts pirmdien, zaudēs vienu vietu, noslīdot uz 19. pozīciju. Tikmēr Viljamsa, garantējusi atgriešanas ranga divdesmitniekā.

Latvijas tenisiste ļoti labi uzsāka pirmo setu, jau pirmajā geimā nobreikojot savu pretinieci, kam sekoja pārliecinošs panākums otrajā geimā. Viljamsa gan nākamajā geimā visai droši panāca 1-2, bet pēc tam nobreikoja Latvijas tenisisti, panākot neizšķirtu 2-2.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

ASV autobraucēji sūdz tiesā Toyota

Gunta Kursiša, 17.05.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota automašīnu īpašnieki ASV tiesā iesnieguši sūdzību par to, ka kritusies Toyota ražoto automašīnu vērtība, vēsta BBC.

Toyota automašīnu īpašnieki norāda, ka viņiem radušies zaudējumi, jo automašīnu ražotājs Toyota neatklāja un arī nesalaboja defektus, kas bija radušies Toyota automašīnās. Jau vēstīts, ka Toyota 2009. un 2010. gadā atsauca no tirgus vairākus miljonus automašīnu ASV un Eiropā, lai novērstu tajās radušās problēmas ar gāzes pedāļiem.

Toyota tiesai iesniedza priekšlikumu, ka amerikāņu Toyota īpašnieku prasības ir jānoraida, tomēr tiesa ļāva tiesas procesam virzīties uz priekšu.

«Tiesas procesa sākumā ir jāpieņem, ka apgalvojumi ir patiesi un, ka automašīnu ražotājs Toyota ir izraisījis tās produktu pircējiem zaudējumus,» norāda Kalifornijas apgabala tiesnesis Džeimss Selna (James Selna).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Toyota Motor Corporation nolēmusi atsaukt automašīnas arī Eiropā, lai novērstu tajās radušās problēmas ar gāzes pedāļiem, teikts piektdien publiskotajā paziņojumā.

Kompānija paziņoja, ka Eiropā tiks atsaukti astoņi modeļi. Kompānija prognozēja, ka aptuvenais skaits varētu būt 1.8 miljoni automašīnu, bet precīzu skaitu Toyota Motor Corporation preses sekretārs nemācēja nosaukt.

Vietējie Toyota pārstāvji Wess Motors un Amserv Motors noraida baumas, ka Latvijā tirgotajām Toyota automašīnām varētu būt problēmas ar akseleratora pedāli.

(Foto: AFP/SCANPIX)Db.lv jau ziņoja, ka pirmais atsaukums, kas saistīts ar defektīviem akseleratora pedāļiem, tika izdarīts pērn novembrī, Toyota atsaucot 3.8 miljonus automašīnu ASV. Jau toreiz kompānija atzina, ka jaunie akseleratora pedāļi būs gatavi tikai šī gada aprīlī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Toyota leģenda ar BMW gēniem

Aldis Zelmenis, 24.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atskaitot virsbūves čaulu un par braukšanu atbildīgo mezglu regulējumus, visu pārējo jaunajai Toyota GR Supra ir izveidojis vācu ražotājs BMW

Auto, kura izstrādes procesā aktīvi iesaistījās viens no planētas Zeme aizņemtākajiem cilvēkiem, proti, Toyota Motor Corporation prezidents Akio Toijota (Akio Toyoda). Kaislīgs autoentuziasts, kurš testēja Supra prototipus un pieņēma galalēmumu par modeļa sērijveida ražošanu. Auto izlolots ar Toyota sporta apakšnodaļas Toyota Gazoo Racing tiešu atbalstu, attiecīgi auto nosaukumā, kā arī uz automašīnas virsbūves daudzviet atradīsim Gazoo Racing (GR) logo.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Leģendāras personības atgriešanās. BMW un Toyota sadarbības sinerģija ir radījusi unikālu auto, kas būs pamanāms koplietošanas satiksmē un atpazīstams pēc savām gaitas īpašībām. 340 ZS jaudīgs sešcilindru rindas turbomotors ar trīs litru tilpumu kupejas degungalā, astoņpakāpju automāts, aizmugurējā diferenciāļa bloķētājs un citas sastāvdaļas liks ortodoksālas orientācijas autofaniem sajūsmināties. Pirmās atsauksmes ir ļoti pozitīvas, jo neba velti japāņu koplietošanas ceļiem piejaucētā klasiskās piedziņas sporta auto 900 vienību kvota pirmajam gadam jau ir pārdota. Arī 90 vienībās tiražētās limitētās Mate Gray Metallic virsbūves krāsas Toyota GR Supra modeļi jau atraduši savus pircējus, starp citu, viens no tiem esot ceļā pie kaimiņzemes Igaunijas klienta. Atgādināsim, ka pats modelis tiks ražots Austrijā, Grācā jeb turpat, kur dvīņubrālis BMW Z4. Tādējādi var teikt, ka Toyota GR Supra ir Eiropā dzimis un arī Eiropā attīstīts produkts ar japāņu zīmotni pierē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport pirmais eksemplārs pārdots par 2.9 miljoniem dolāru (foto, video)

, 20.08.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bugatti Veyron ir viens no pasaules ātrākajiem spēkratiem, taču jaunais Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport vienozīmīgi ir arī ātrākais kabriolets pasaulē, ziņo Autoblog.

picturegallery.7fcafd8b-4423-4a26-921d-046dd27948cb

Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport plašāka publika varēja aplūkot Pebble Beach Concours d’Elegance, kur auto ar pirmo sērijas numuru tika izsolīts par 2.9 miljoniem ASV dolāru (1.4 milj. LVL).

Jāatzīmē, ka auto bija tikai prototips. Izsoles uzvarētājam speciāli tiks izgatavots auto, atbilstoši viņa vēlmēm.

Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport jumts ir jānoņem ar rokām nevis kā pierasts citās mašīnās vienkārši piespiežot podziņu. Turklāt, kad tas ir noņemts, tam vairs nav vietas automašīnā. Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport īpašniekam pēkšņa lietus gadījumā ir arī otrs audekla pārsegs īslaicīgai lietošanai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Vācijas pircēji ir apmierināti ar Toyota

Ainars Sedlenieks [email protected], 06.07.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota ceturto gadu pēc kārtas gūst uzvaru J.D. Power German pētījumā par klientu apmierinātību (CSI) Toyota modeļi iegūst pirmās vietas piecās grupās no septiņām. Toyota ceturto reizi pēc kārtas ir sasniegusi vadošo pozīciju kopējā klientu apmierinātības pētījumā. To apliecina J.D. Power and Associates 2005. gadā Vācijā veiktais pētījumu par klientu apmierinātību (CSI). Toyota ieguva 856 punktus 1000 punktu skalā, parādot īpaši labu sniegumu kvalitātes un uzticamības, izplatītāju sniegto pakalpojumu un ekspluatācijas izmaksu jomā. Turklāt Toyota modeļi ierindojās pirmajās vietās piecās grupās no septiņām. Toyota Yaris Verso bija labākā Mazo automašīnu grupā, bet Toyota Yaris Hatchback tajā ierindojās otrajā vietā. Toyota Corolla bija labākā Zemāko vidējo mašīnu grupā, savukārt Avensis uzvarēja Augstākajā vidējā grupā. Toyota arī iekaroja universāļu un sporta universāļu grupas ar Toyota Corolla Verso un Toyota RAV4. Savukārt Toyota Avensis Verso bija arī otrs labākais starp universāļiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Toyota trīskāršojusi ceturkšņa peļņu

Gunta Kursiša, 05.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānijas Toyota fiskālā gada otrajā ceturksnī uzņēmuma pārdošanas apjomi pasaulē ir ievērojami pieauguši, līdz ar to kāpinot Toyota peļņu līdz 3,1 miljardiem ASV dolāru, kas ir trīs reizes vairāk nekā analoģiskā periodā pērn, raksta usatoday.com.

Kopumā šā fiskālā gada pirmajā pusē, salīdzinot ar 2011. gada pirmajiem sešiem mēnešiem, Toyota peļņa pieaugusi par 572,1%. «Produkcijas pieaugums šogad, salīdzinot ar pērno gadu, vērojams visos reģionos,» norādīja Toyota viceprezidents Satoši Ozava (Satoshi Ozawa).

Neņemot vērā ekonomiskās nedienas eirozonā, Toyota pārdošanas apjomi ir kāpuši visos reģionos pasaulē – Ziemeļamerikā Toyota pārdeva 1,3 miljonus automašīnu, kas ir par 572 tūkstošiem vairāk nekā iepriekšējā gada attiecīgajā laika posmā; Japānā tika pārdoti 1,2 miljoni braucamrīku, kas ir par 395 tūkstošiem vairāk nekā pērn kompānijas fiskālā gada otrajā ceturksnī; savukārt Eiropā tika pārdoti 412 tūkstoši Toyota automašīnu, kas ir 51 tūkst. vienību pieaugums, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo laika posmu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

WESS Motors Toyota sasniedz rekordlielu pārdoto auto skaitu

Laura Mazbērziņa, 14.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada pirmajos sešos mēnešos «WESS Motors Toyota» pārdošanas apjoms audzis par vairāk nekā 17%, salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn, informē kompānija.

Kopš šā gada sākuma «WESS Motors Toyota» pārdevis 791 jaunu «Toyota» auto, no kuriem 28% jeb 225 bija hibrīdauto. Mazlietoto auto pārdošanas apjomu pieaugums ir 28%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn. «WESS Motors Toyota» auto tirgus daļa ir 7,7% no kopējā auto tirgus Latvijā.

«Šā gada pirmajā pusē vērojam pakāpenisku tirgus izaugsmi – pieaug pārdošanas rādītāji gan privātpersonu, gan komercsegmentā. Visstraujāk šogad audzis korporatīvais segments – šā gada sešos mēnešos pieaugums ir 31%. Pieprasījuma pieaugumu veicinājusi līzinga risinājumu un kreditēšanas pieejamība gan privātpersonu, gan komercsegmentā. Kopumā pirmo pusgadu vērtējam pozitīvi – augam ātrāk nekā kopējais auto tirgus. Arī nākamajā pusgadā, visticamāk, būs vērojams attīstības temps - tirgus pakāpeniski augs, ja vien to nesatricinās kādi nepatīkami lēmumi ekonomikā, piemēram, pēc vēlēšanām,» komentē Aleksejs Radionovs, AS «WESS» izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no lielākajiem jaunumiem, ko japāņu autoražotājs Toyota ved uz Frankfurtes autoizstādi būs kopaktklases modeļa Auris HSD pilnā hibrīda koncepta pasaules pirmizrāde.

Tas iezīmē vēsturisku pavērsienu Toyota stratēģijā – Toyota pilnā hibrīda tehnoloģijas ieviešanu plašam tirgum paredzētā modelī, kas ir pirmais solis Hybrid Synergy Drive® (HSD) izmantošanā visos uzņēmuma piedāvātajos modeļos.

Frankfurtē paredzēta arī jaunā Prius Plug-in hibrīda koncepta pasaules pirmizrāde. Prius Plug-in hibrīds paplašina pilnā hibrīda tehnoloģijas (HSD) iespējas, ļaujot darbināt automobili tikai ar elektrību netālos ikdienas braucienos. 2010. gada sākumā īpaši izvēlētiem klientiem Eiropā plaša mēroga izmēģinājuma braucieniem iznomās vairāk nekā 150 automobiļu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā patlaban nopērkamas trīs veidu hibrīdautomašīnas - Toyota, Lexus un Honda, liecina autotirgotāju sniegtā informācija. Par to, cik maksā šādas automašīnas, ar ko tās atšķiras no parastajām automašīnām un kuri Latvijas uzņēmēji jau iegādājušies hibrīdautomašīnas darba vajadzībām, lasiet Db.lv sagatavotajā apskatā.

Papildināts ar uzņēmuma TRIĀLS komentāru.

(Video, kurā Wess Motors Automašīnu pārdevējs Raimonds Buls stāsta par hibrīdautomašīnu darbības tehnoloģiju un skaidro, kādas ir šo automašīnu priekšrocības - raksta beigās.)

Uz jautājumiem atbild WESS Motors (Toyota un Lexus pārdevējs) Reklāmas nodaļas vadītāja Jana Šilvane:

- Vai Latvijā ir iespējams iegādāties Lexus un Toyota hibrīdautomašīnas?

Jā, Latvijā var iegādāties gan Toyota, gan Lexus hibrīdauto: Toyota Prius, Lexus RX400h, Lexus GS450h un jūlijā vai augustā Latvijā būs nopērkams vēl viens Lexus hibrīdauto - lielais sedans LS600h.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Noteikti labākie alkoholiskie dzērieni Latvijā

, 05.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

5.septembrī pārtikas izstādes Riga Food 2007 laikā noskaidroja alkohola konkursa rezultātus četrās dzērienu grupās – klasiskie degvīni, rūgtie un aromatizētie degvīni, liķieri, balzāmi. Konkursu rīkoja Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1.

Alkoholisko dzērienu konkursā par Riga Food medaļām sacentās 11 ražotāji no Latvijas, Baltkrievijas un Itālijas. Kopā konkursam iesniegti pavisam 42 dzērienu paraugi. Konkursa mērķis ir veicināt augstas kvalitātes produkcijas ražošanu un popularizēšanu patērētājiem.

Rezultāti grupā – klasiskie degvīni:

GRAND PRIX –Degvīns Kurland Original, SIA Jaunalko, Latvija;

1. vieta – Kņaz Vitovt, Grodņevskij LVZ Ņemanoff, Baltkrievija;

2. vieta – Expert vodka, L.I.O.N. & Co, Latvija;

3. vieta – Kazennaja Nr.1, Kļimovskij LVZ, Baltkrievija.

Rezultāti grupā – rūgtie un aromatizētie degvīni (degvīni, kas ražoti, aromatizējot tos ar augu valsts produktiem, dabiskajiem vai identiskiem aromatizētājiem):

Komentāri

Pievienot komentāru