Jaunākais izdevums

Japānas automašīnu ražotājs Toyota pērn pārdevis 10,23 miljonus automašīnu, trešdien paziņoja kompānija, kas nozīmē, ka tā ir saglabājusi pasaules automašīnu tirgus līdera statusu, tomēr nestabilās prognozes liek domāt, ka 2015.gadā to varētu apsteigt Vācijas kompānija Volkswagen.

Volkswagen pērn pārdeva rekordlielu automašīnu skaitu - 10,14 miljonus, bet ASV bāzētā General Motors (GM) pārdeva 9,92 miljonus spēkratu, kas arī bija kompānijas rekords.

Nākamajam gadam Toyota prognozē pārdošanas apmēra kritumu līdz 10,15 miljoniem automašīnu, jo sarūk pieprasījums kompānijas mājas tirgū.

Tas, visticamāk, nozīmēs, ka Japānas kompānija atpaliks no Volkswagen, kurai ir spēcīgi rezultāti attīstības tirgos. Tas nozīmētu, ka pirmo reizi automašīnu vēsturē par tirgus līderi kļūtu Volkswagen.

GM vairāk nekā 70 gadu ierindojās visvairāk pārdoto automašīnu saraksta galvgalī, līdz 2008.gadā Toyota izdevās gada laikā pārdot vairāk spēkratu nekā GM. Koncerns GM 2011.gadā atguva savu līdera pozīciju un apsteidza Toyota pārdoto automašīnu ziņā, jo Japānas autoražotāja rūpnīcu darbu kavēja tā gada martā notikušās spēcīgās zemestrīces un tai sekojošā cunami sekas, kā arī dabas katastrofa bija iznīcinājusi daudzus jau saražotos spēkratus, tomēr pēc dabas katastrofas pēdējo gadu laikā Toyota izdevies veiksmīgi atgūties.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu Toyota dīleris Latvijā WESS Motors Toyota jūnijā pārdevis 174 jaunas Toyota automašīnas, kas ir par 87% jeb 81 spēkratu vairāk nekā pērn attiecīgajā mēnesī. Tas ir rekordliels jaunu pārdoto auto skaits viena mēneša ietvaros pēdējo divu gadu laikā, informē uzņēmuma pārstāvji.

Kopumā šī gada pirmajos sešos mēnešos Wess Motors Toyota pārdeva 673 jaunu Toyota automobiļu, kas ir par 182 auto vairāk nekā pērn. Neskatoties uz kopējā auto tirgus kritumu par 1% šī gada pirmajos sešos mēnešos, Wess Motors Toyota ir izdevies audzēt pārdošanas apjomus par 37%, kas veido 7,0% tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā.

«Pozitīvi, ka šogad aktīvāks kļuvis privātais sektors, pieprasījums audzis par 37,8% salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmajiem pieciem mēnešiem. Tas liecina par to, ka iedzīvotāji jūtas stabili un ir gatavi veikt lielākus pirkumus,» pirmā pusgada rādītājus pozitīvi vērtē AS WESS izpilddirektors Aleksejs Radionovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā šī gada martā Toyota pārdošanas apjomi palielinājušies par 41 %, pārdodot 271 jaunu Toyota auto, informē WESS Motors Toyota.

Baltijas valstīs kopā martā pārdoti 1058 jauni Toyota automobiļi, kas ir par 275 automobiļiem vairāk nekā pērn martā. Tādējādi Toyota pārdošanas apjomi Baltijas valstīs kopumā auguši par 35 %, un Toyota ir pircēju visiecienītākā automobiļu zīmola izvēle Baltijā. Toyota tirgus daļa Baltijā kopumā sasniedz 15,6 % no kopējā jaunu auto tirgus.

Aleksejs Radionovs, AS WESS izpilddirektors uzsver, ka Šobrīd nozarē ir vērojama stabila augšupejoša tendence. Līdz ar pieprasījuma pieaugumu, Latvijā par 5,4 % palielinājusies Toyota zīmola tirgus daļa, sasniedzot 16,6 % no kopējā tirgus.

Baltijā populārākie Toyota auto modeļi martā bija Toyota Auris un Toyota Corolla, kā arī C segmenta Toyota automobiļi, kurā viennozīmīgi viens no Toyota jaunumiem un populārākajiem auto modeļiem ir pērn prezentētais Toyota C-HR. Latvijā nemainīgi pieprasītāko Toyota auto modeļu priekšgalā ir Toyota RAV4 un Toyota Yaris, kā arī Toyota Auris un Toyota Corolla.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atjaunotās krosoverkupejas "Toyota C-HR" rīcībā ir jau divas hibrīdsistēmas. Jaudīgākā no tām attīsta 184 ZS lielu jaudu.

Pēc "Toyota" marketologu aplēsēm, 95% no plānotajiem atjaunotā "C-HR" pārdošanas apjomiem Eiropā veidos hibrīdi. No tiem 62% būs lētākā un mazjaudīgākā hibrīdmodeļa pircēji, bet 33% priekšroku dos 184 ZS hibrīdmodelim. Arī Baltijā "Toyota" hibrīdmodeļu pārdošanas bilance pret benzīnversiju ir nospiedošā pārākumā, turklāt ar katru nākamo dienu tā palielinās par labu hibrīdiem. Būtiski uzsvērt, ka tas attiecas ne tikai uz "Toyota C-HR", bet visu "Toyota" modeļu klāstu.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Paldies līdzšinējam "Toyota Motor Corporation" prezidentam Akio Tojoda (Akio Toyoda), jo viņa vīzija un redzējums, ka "Toyota" mūsdienās vairs nedrīkst būt tikai tehniski uzticami, toties garlaicīga un pelēcīga izskata auto, rezultējās ar to, ka "Toyota C-HR" debijas brīdī 2016. gadā pārsteidza Eiropu ar savu revolucionāro dizainu. Šī pamanāmā personība iekustināja pat allaž konservatīvos Rietumeiropas pircējus, un "Toyota C-HR" ir tas auto, kas deva attīstības grūdienu pārveidot arī pārējo "Toyota" modeļu gammu, kas tiek tirgota Eiropā. Kas attiecas uz uzlaboto "C-HR", tad līdztekus nelielām vizuālajām pārbīdēm auto ir ieguvis jaunu gaismas tehniku, uzlabotu multimediju centru ar plašākām izmantošanas iespējām un dzidrāku ekrāna izšķirtspēju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nīderlandes kompānija DAF Trucks sasniegusi vēsturiski lielāko tirgus daļu, uzņēmumam kļūstot par otru lielāko kravas automašīnu zīmolu Eiropā. Uzņēmums būtiski stiprinājis savas pozīcijas arī Baltijas valstīs. Pērn kravas automašīnu ražotājs DAF, kura ražotne atrodas Eindhovenā, nosvinēja 90 gadu jubileju.

Panākumus gūt palīdzējis arī Centrako – oficiālais DAF pārstāvis Lietuvā un Latvijā. Centrako piedāvā visu nepieciešamo kravas automašīnām un piekabēm, pārdod jaunas un lietotas kravas automašīnas, nodrošina garantijas un pēcgarantijas servisu, kā arī, pateicoties veiksmīgai sadarbībai ar DAF rūpnīcas servisu, piedāvā gan jaunas, gan lietotas oriģinālās rezerves daļas. Tieši Centrako ieguva Zelta balvu 2019 par kravas automašīnu pārdošanas sasniegumiem.

Līderu izvēle

2019. gada pirmajos mēnešos DAF zīmols līdz ar Volvo un Scania stiprinājis savas pozīcijas Latvijas tirgus līderu trijniekā. 2018. gadā Latvijas kravu pārvadātāji papildināja savus autoparkus ar 346 DAF XF 480 FT kravas automašīnām ar pilnu masu, sākot no 16 tonnām, tādējādi zīmola tirgus daļu palielinot līdz 19%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Toyota leģenda ar BMW gēniem

Aldis Zelmenis, 24.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atskaitot virsbūves čaulu un par braukšanu atbildīgo mezglu regulējumus, visu pārējo jaunajai Toyota GR Supra ir izveidojis vācu ražotājs BMW

Auto, kura izstrādes procesā aktīvi iesaistījās viens no planētas Zeme aizņemtākajiem cilvēkiem, proti, Toyota Motor Corporation prezidents Akio Toijota (Akio Toyoda). Kaislīgs autoentuziasts, kurš testēja Supra prototipus un pieņēma galalēmumu par modeļa sērijveida ražošanu. Auto izlolots ar Toyota sporta apakšnodaļas Toyota Gazoo Racing tiešu atbalstu, attiecīgi auto nosaukumā, kā arī uz automašīnas virsbūves daudzviet atradīsim Gazoo Racing (GR) logo.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Leģendāras personības atgriešanās. BMW un Toyota sadarbības sinerģija ir radījusi unikālu auto, kas būs pamanāms koplietošanas satiksmē un atpazīstams pēc savām gaitas īpašībām. 340 ZS jaudīgs sešcilindru rindas turbomotors ar trīs litru tilpumu kupejas degungalā, astoņpakāpju automāts, aizmugurējā diferenciāļa bloķētājs un citas sastāvdaļas liks ortodoksālas orientācijas autofaniem sajūsmināties. Pirmās atsauksmes ir ļoti pozitīvas, jo neba velti japāņu koplietošanas ceļiem piejaucētā klasiskās piedziņas sporta auto 900 vienību kvota pirmajam gadam jau ir pārdota. Arī 90 vienībās tiražētās limitētās Mate Gray Metallic virsbūves krāsas Toyota GR Supra modeļi jau atraduši savus pircējus, starp citu, viens no tiem esot ceļā pie kaimiņzemes Igaunijas klienta. Atgādināsim, ka pats modelis tiks ražots Austrijā, Grācā jeb turpat, kur dvīņubrālis BMW Z4. Tādējādi var teikt, ka Toyota GR Supra ir Eiropā dzimis un arī Eiropā attīstīts produkts ar japāņu zīmotni pierē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

WESS Motors Toyota sasniedz rekordlielu pārdoto auto skaitu

Laura Mazbērziņa, 14.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada pirmajos sešos mēnešos «WESS Motors Toyota» pārdošanas apjoms audzis par vairāk nekā 17%, salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn, informē kompānija.

Kopš šā gada sākuma «WESS Motors Toyota» pārdevis 791 jaunu «Toyota» auto, no kuriem 28% jeb 225 bija hibrīdauto. Mazlietoto auto pārdošanas apjomu pieaugums ir 28%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn. «WESS Motors Toyota» auto tirgus daļa ir 7,7% no kopējā auto tirgus Latvijā.

«Šā gada pirmajā pusē vērojam pakāpenisku tirgus izaugsmi – pieaug pārdošanas rādītāji gan privātpersonu, gan komercsegmentā. Visstraujāk šogad audzis korporatīvais segments – šā gada sešos mēnešos pieaugums ir 31%. Pieprasījuma pieaugumu veicinājusi līzinga risinājumu un kreditēšanas pieejamība gan privātpersonu, gan komercsegmentā. Kopumā pirmo pusgadu vērtējam pozitīvi – augam ātrāk nekā kopējais auto tirgus. Arī nākamajā pusgadā, visticamāk, būs vērojams attīstības temps - tirgus pakāpeniski augs, ja vien to nesatricinās kādi nepatīkami lēmumi ekonomikā, piemēram, pēc vēlēšanām,» komentē Aleksejs Radionovs, AS «WESS» izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Toyota Industries Corporation (TICO) ir parakstījis vienošanos, lai iegūtu uzņēmumu Vanderlande – pasaules tirgus līderi pievienotās vērtības loģistikas procesu automatizācijā lidostās un sūtījumu tirgū, kas ir arī vadošais piegādātājs noliktavām – no uzņēmuma pašreizējā īpašnieka uzņēmuma NPM Capital.

Darījums iezīmē TICO stratēģiskos mērķus palielināt savu klātbūtni automatizētās materiālu pārvietošanas tirgū. Šis notikums seko nesenajam paziņojumam par uzņēmuma paplašināšanos Ziemeļamerikā, iegūstot uzņēmumu Bastian Solutions LLC, un turpmāk nostiprinās TICO vadošo pozīciju pasaulē pilna materiālu pārvietošanas risinājumu klāsta nodrošināšanā.

Uzņēmums Vanderlande, kas dibināts 1949. gadā un, kura galvenais birojs atrodas Veghel pilsētā, Nīderlandē, ir sniedzis risinājumus vairāk nekā 105 valstīs, ar uzņēmuma filiālēm 30 valstīs no tām. Balstoties uz inovatīvajām sistēmām, viedu programmatūru un aprites cikla jomas pakalpojumiem, uzņēmuma Vanderlande darbībā pēdējos gados ir vērojama ievērojama izaugsme, un tam ir paredzamas arī labas turpmākas izredzes nākotnē, cieši sadarbojoties ar augsta līmeņa klientiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada deviņos mēnešos «WESS Motors Toyota» pārdošanas apjoms audzis par gandrīz 32%, palielinot tirgus daļu līdz vairāk kā 7% no kopējā auto tirgus Latvijā. Kopš šī gada sākuma «WESS Motors Toyota» pārdevis 1005 jaunus «Toyota» auto, no tiem viena trešā daļa jeb 305 ir hibrīdauto. Kopumā hibrīdauto pārdošanas apjomi «WESS Motors Toyota» auto salonos ir dubultojušies - pārdodot par 153 hibrīdauto vairāk nekā tajā pašā laika periodā pērn, informē kompānijā.

Par gandrīz 9% audzis arī mazlietoto automobiļu pārdošanas apjoms - šī gada pirmajos deviņos mēnešos «WESS Motors Toyota» pārdevis 391 mazlietotu auto.

«Neskatoties uz kopējā auto tirgus gauso attīstības tempu, «WESS Motors Toyota» ir kāpinājis pārdošanas apjomu par 32%. Šī gada rādītāji jau šobrīd pārsniedz iepriekšējā gada pārdošanas rezultātus visa gada griezumā. Pozitīvi vērtējam, ka šogad būtiski pieaudzis privātpersonu segments - par 48%, kas liecina, ka iedzīvotāji ir gatavi veikt arī lielākus pirkumus. Turklāt tiek prognozēts, ka šī izaugsme turpināsies arī nākamgad,» pārdošanas rezultātus komentē «WESS» izpilddirektors Aleksejs Radionovs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Latvijas jauno auto tirgū nosacīti panākumi

Lelde Petrāne, 24.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2019. gadā Latvijas jaunu vieglo automobiļu tirgus uzrādījis stabilu 8,6% izaugsmi salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, liecina Auto Asociācijas sniegtā informācija.

Asociācija norāda, ka "tas ir ļoti labs rezultāts, ņemot vērā, ka arī 2019. gada otrajā pusē turpinājās jaunu izmešu normu izraisītas modeļu tehnisko risinājumu izmaiņas, ietekmējot piegādes, gan arī arvien sarežģītākā situācija kreditēšanas tirgū". Lielāko daļu no tirgus pieauguma veido kompaktā apvidus automobiļu klase.

2019. gads vieglo automobiļu tirgū Latvijā ir bijis ar stabilu izaugsmi gandrīz katru mēnesi. Nebūtiski reģistrāciju samazinājumi ir bijuši vien jūnijā, augustā un novembrī. Kopumā ir tikuši reģistrēti 20 939 jauni automobiļi. "Mēs beidzot pirmo reizi pēc 2008. gada esam pāri 20 tūkstošu slieksnim," vēsta Auto asociācija.

Tas gan esot stipri nosacīts panākums, jo arvien esam vairāk nekā 10 gadu attālumā no 2007. gada rezultāta. Eiropas kopējais tirgus, kā arī, piemēram, Igaunija jau vairākus gadus ir ļoti tuvu 2007.-2008. gadu tirgum un, visticamāk, to sasniegs tuvākā viena līdz divu gadu laikā, kamēr Lietuva to ir pārsniegusi jau pirms trim gadiem un turpina izaugsmi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Norisinājies Toyota C-HR – Coupé High Rider prezentācijas pasākums, ko rīkoja Toyota pārstāvniecība Amserv Motors, Swedbank un Toyota Baltic.

Iepazīšanās pasākumi ar jauno Coupé High Rider šobrīd tiek rīkoti visās Eiropas valstīs un pilsētās, kur atrodas Toyota oficiālās pārstāvniecības.

Pasākumu Latvijas Dzelzceļa vēstures muzejā atklāja Swedbank Privātpersonu pārvaldes vadītājs Renārs Rūsis, bet plašāku ievadu par jauno Toyota sniedza Amserv Grupas vadītājs Latvijā un SIA Amserv Motors valdes loceklis Armands Vimba.

«Pirms 22 gadiem Toyota pieteica pasaulei jaunu automašīnu, kas aizsāka mūsdienās vispieprasītāko modeļu klasi – pilsētas SUV (Sport Utility Vehicle). Mēs visi labi pazīstam šo auto – tas ir Toyota RAV4. Ideja bija ļoti vienkārša – savienot ērtu, ekonomisku un viegli vadāmu kompaktu auto ar īstu tā laika apvidus automašīnu. Šodien mēs iepazīstam atkal jaunu Toyota, kurā šis nu jau pavisam modernais SUV ir apvienots ar kupeju – sportiska silueta auto, kas straujāk liek pukstēt gan daiļā dzimuma pārstāvju, gan kungu labākajos gados sirdīm,» sacīja A. Vimba.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Valsts policija atklāj automašīnu zādzību tendences Latvijā

Lelde Petrāne, 21.07.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan dažos Latvijas reģionos ir samazinājies zagto automašīnu skaits, tomēr Valsts policijas apkopotā statistika liecina, ka automašīnu zādzības pieaug. Salīdzinot šā gada pirmo pusgadu ar šo pašu laika posmu pērn, Valsts policija kopumā fiksējusi par 72 automašīnu zādzību gadījumiem vairāk nekā pagājušogad. Garnadži īpaši iecienījuši Latvijā populārākos auto – BMW, Audi un VW markas spēkratus, kurus pēc tam pārdod vai realizē detaļās.

Kā liecina Valsts policijas Kriminālizmeklēšanas pārvaldes 2.nodaļas darbinieku apkopotā informācija, salīdzinot ar pērnā gada pirmo pusi, šā gada pirmajos sešos mēnešos automašīnu zādzību skaits ir nedaudz pieaudzis. Kopā šā gada sešos mēnešos reģistrētas 428 spēkratu zādzības, bet pērn šajā pat laika posmā – 356. Tiesa, lielāko pieaugumu automašīnu zādzību skaitā var novērot Rīgas reģionā – šogad sešos mēnešos fiksētas 315 automašīnu zādzības, kas ir par 91 vairāk nekā pērn – 224.

Iemesli automašīnu zādzībām ir vairāki, tomēr galvenokārt var izcelt divus – parasti automašīnas, kuras ir jaunākas par septiņiem gadiem, tiek zagtas, lai tās varētu pārdot tālāk, savukārt vecāka izlaiduma gada auto – tiek izjaukti un realizēti detaļās. Jāpiebilst, ka zagļi mēdz zagt auto arī ar mērķi veikt noziedzīgus nodarījumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

DAF – kravas automašīnas iespējams salikt pēc LEGO principa

Autors: Nātālija Poriete, 18.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Oktobrī kravas automašīnu ražotājs DAF Trucks Barselonā prezentēja jauno LF kravas automašīnu sēriju (pilna masa no 7,5 līdz 19 tonnām), kā arī uzlabotos kravas automašīnu CF un XF modeļus, kurus pirmo reizi tirgum kompānija parādīja šā gada pavasarī.

Raksts tapis sadarbībā ar DAF

Liels pieprasījums pēc pilsētas kravas automašīnām LF tiek gaidīts Nīderlandē, Vācijā, Lielbritānijā un Ungārijā. Nākamajā gadā tiek plānots saražot vairāk nekā 11 000 DAF LF sērijas kravas automašīnu. Savukārt šajā gadā uzņēmums plāno pārdot 10 500 kravas automašīnu. Vislielākais pieprasījums starp DAF kravas automašīnām, tajā skaitā Latvijā, ir pēc XF sērijas modeļiem, kas ir šī segmenta etalons tālu maršrutu pieveikšanai. Šīs kravas automašīnas aprīkotas ar lielu dzīvojamo platību, darba un bagāžas telpu salonā. DAF XF ir labākās guļamvietas nozarē, un sēdvietas vadītājam nodrošina maksimālu komfortu automašīnas vadīšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Toyota Camry atgriežas ar hibrīdu

Aldis Zelmenis, 26.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ziemeļamerikā un citviet pasaulē populārais «lielsedans» Toyota Camry pēc 15 gadu prombūtnes atgriežas Eiropas tirgū

Kopš 1982. gada, kad tika sākta Toyota Camry ražošana, šis modelis jau ir tiražēts vairāk nekā 19 miljonos eksemplāru un pārdots vairāk nekā 100 pasaules valstīs. Iespaidīgs sasniegums! Nenoliedzami, Camry ir viens no spilgtākajiem Toyota veiksmes stāstiem ar spožu vēsturi un lojālu pircēju auditoriju. Savulaik arī pircēji Eiropā varēja baudīt Camry modeļa sniegtos labumus, taču 2004. gadā Toyota nolēma Camry modeli izņemt no apgrozības Eiropā. Nu jau pagājis pietiekami liels laika nogrieznis, lai atgrieztu Eiropai reiz atņemto. Ceturtās paaudzes Toyota Camry ir atgriezies Eiropā un jau maijā parādīsies vietējo Toyota tirgotāju autosalonu «plauktos».

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Latvijas automašīnu tirgus: Ja lietota – tad vācu, ja jauna – tad japāņu

Dienas Bizness, 02.09.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ja lietota – tad vācu, ja jauna – tad japāņu. tā varētu raksturot Latvijas automašīnu tirgu, norāda automašīnu transporta sludinājumu portāla Latauto.lv pārdošanas vadītājs Andris Mālnieks.

Volkswagen markas automašīnas arī otrajā šī gada ceturksnī saglabāja pirmo pozīciju visvairāk pārdoto jauno, kā arī lietoto automašīnu vidū, taču tām strauji seko japāņu Toyota un Nissan. Pēdējās markas automašīnas ieguvušas lielāku pircēju uzticību – tika nopirkts par 52% vairāk automašīnu nekā pērn šajā pašā laika periodā.

Pēc A. Mālnieka teiktā, otrajā šī gada ceturksnī, salīdzinot ar pagājušo gadu, visvairāk pārdoto jauno automašīnu pieciniekā novērojamas krietnas pārmaiņas.

«Pirms gada Nissan automašīnas, kas īpaši piemērotas braukšanai pa pilsētas ielām, samierinājās ar pēdējo vietu pieciniekā. Taču šī gada aprīļa-jūnija mēnešos tika pārdots par 359 automašīnām vairāk nekā pērn šajā pašā laikā, un tas ļāva šai markai pacelties uz trešo pozīciju vispirktāko jauno automašīnu vidū,» situāciju komentē A. Mālnieks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sāk īstenoties autogiganta Toyota stratēģiskais plāns, jo arī leģendārā Toyota Corolla jaunākie modeļi ir acīmredzami emocionālāki un «garšīgāki» nekā jebkad agrāk

No more boring cars... Tā skan Toyota Motor Corporation šā brīža vadītāja Akio Tojodas (Akio Toyodas) izvirzītais mērķis. Uzmundrinoši esošajiem un topošajiem klientiem, bet biedējoši konkurentiem. Pēc jaunākas paaudzes Toyota RAV 4 modeļa tagad arī Corollas jaunākie modeļi ļauj vaļu emocijām. Laikam jau Toyota C-HR panākumi Eiropas tirgū likuši mainīt stratēģisko virzienu arī pārējos segmentos. Vēl viena būtiska piebilde, ka, sākot ar 12. paaudzes Corolla, visas virsbūves versijas, tostarp piecdurvju hečbeks, ko pazinām ar nosaukumu Auris, turpmāk arī sauksies Corolla.

Pēc pārdošanas apjomiem jauno kompaktklases modeļu segmentā Toyota Corolla ir visvairāk pirktais modelis Baltijā, aiz sevis drošā attālumā atstājot gan šīs klases ciltstēvu VW Golf, gan KIA Ceed. Atšķirībā no abu kaimiņu tirgiem pie mums Corolla vēl jūtami zaudē VW Golf, tāpēc ar jaunākās paaudzes Corolla modeļiem ir plāns iekarot pirmo vietu arī Latvijā. Potenciāls, lai to izdarītu, ir. Trīs dažādas virsbūves versijas, proti, hečbeks, universāls un sedans izstiepj potenciālo Corolla pircēju auditoriju ļoti garā ierindā. Visas trīs virsbūves ir atšķirīgas pēc rakstura. Hečbeks ir jauneklīgākais no visiem. Ja vēl kopā ar 180 ZS jaudīgo hibrīdsistēmu, ko atbalsta divu litru benzīnmotors, tad jautrība un braukšanas prieks ir garantēts. Universāls jau ir krietni atbildīgāka personība. Mērķauditorija ir ģimenes, kā arī firmas un uzņēmumi, kas iepriekš bija uzticīgi Toyota Avensis, jo jaunais Corolla universālis varētu būt lieliska alternatīva. Kā zināms, Avensis no Toyota modeļu gammas ir izslēgts. Tā vietā jau šopavasar Latvijā ieradīsies jaunais Toyota Camry. Skaidrs, ka Camry būs dārgāks pirkums par Avensis, attiecīgi Corolla universāla vai sedana izpildījumā varētu automātiski kļūt par pilnvērtīgiem aizvietotājiem. Sedana izpildījuma Corolla ir visvairāk atšķirīgā versija no pārējām gan pēc izskata, gan pēc satura. Ņemot vērā, ka lielākie noieta tirgi būs Krievija un Turcija, atbilstoši arī sedana motora gamma ir veidota pēc lielāko tirgus vajadzībām. Uz papīra sedana potenciāls Baltijā izskatās visbālāk, taču laiks rādīs, kā tauta uzlūkos sedanu. Pēc cenu pozicionējuma: Corolla piecdurvju hečbeks būs pieejamākā virsbūve, proti, sākot no 16 490 eiro, bet par universālu nāksies noskaitīt par 1100 eiro vairāk. Abos gadījumos bāzes modeļa benzīnmotors būs jaunais 1,2 litru turbomotors, kas attīstīs 116 ZS lielu jaudu. Sedana modeļa pamatmotors būs labi zināmais 132 ZS jaudīgais 1,6 l benzīnmotors. Komplektā ar to sedana bāzes modeļa cena, sākot no 16 850 eiro. Skaidrs, ka lauvas tiesu no Corolla modeļiem veidos hibrīdversiju pārdošana. Tiek lēsts, ka kopumā Eiropā hibrīdmodeļu īpatsvars veidos 77% no kopējiem Corolla pārdošanas apjomiem, bet pie mums, Baltijā, šis skaitlis noteikti būs vēl lielāks. Hibrīdmodeļu cena, sākot no 21 750 eiro, kas tiek prasīta par hečbeka versiju. 22 790 eiro – par Touring Sports Hybrid, bet visdārgāk maksās Corolla sedana hibrīds, proti, sākot no 23 600 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krosoverkupeja Toyota C-HR diezgan paredzami kļūs par nākamā gada japāņu autogiganta modīgāko un pirktāko modeli Baltijā

Kāpēc? Vispirms jau tāpēc, ka šis uz Toyota Prius platformas būvētais krosovers ir apveltīts ar tādu eksterjera un interjera dizainu, kas ir viens no visu laiku emocionālākajiem dizainiem, kāds Toyota sērijveida modeļiem jebkad ir bijis. Var jau pārmest, ka Toyota apzināti vai neapzināti ir paviesojusies sava tautieša Honda dizaina elementu skapī un dažas detaļas, piemēram, aizmugurējos lukturus, ir «nospērusi» no Honda Civic. Arī pats modeļa nosaukums C-HR drīzāk ir hondisks, nevis tojotisks. Globalizācijas laikmetā to visu var piedot, kaut vai tikai tāpēc, ka Toyota modeļu paletē beidzot ir aizkrāsots baltais plankums, kur savulaik neveiksmīgi mēģināja startēt Toyota Urban Cruiser modelis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Papildināta - Latvija zaudē piecas pozīcijas globālajā konkurētspējas indeksā

Žanete Hāka, 28.09.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien publiskotajā Pasaules ekonomikas foruma Globālās konkurētspējas indeksa ziņojumā 2016.-2017. gadam Latvija ierindota 49. vietā starp 138 apsekotajām pasaules ekonomikām, informē Stockholm School of Economics in Riga (SSE Riga) Ilgtspējīga biznesa centra direktors Arnis Sauka.

Pēc kāpuma no 52. uz 42. pozīciju 2014.-2015. gadā, un zaudētajām divām vietām, ieņemot 44. pozīciju 2015.-2016. gadā, salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu šis Latvijai ir bijis kritums par piecām vietām. Lietuva globālajā konkurētspējas indeksā atrodama 35. vietā, pakāpjoties no pagājušajā gadā ieņemtās 36. pozīcijas. Savukārt Igaunija arī šogad saglabājusi 30. pozīciju.

Tāpat kā divus iepriekšējos gadus arī šogad līderpozīcijas globālajā konkurētspējas indeksā ieņem Šveice, kurai seko Singapūra un ASV. Ceturto pozīciju šogad ieņem Holande, pakāpjoties no pagājušajā gadā ieņemtās piektās vietas. Savukārt 2015.-2016. gada ziņojuma ceturtajā vietā esošā Vācija ir noslīdējusi uz 5. vietu. Sestajā vietā šogad atrodas Zviedrija, kas tai ir kāpums no 9. vietas 2015.-2016. gadā. Līdzīgu kāpumu piedzīvojusi arī Lielbritānija - no 2015.-2016. gada ieņemtās 10. vietas šogad pakāpjoties uz septīto pozīciju. Pasaules konkurētspējīgāko valstu 2016.-2017. gada pirmo desmitnieku noslēdz Japāna, Honkonga un Somija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas tenisa pirmā rakete un šī gada French Open čempione Aļona Ostapenko pirmdien publicētajā WTA rangā ieņem desmito vietu, kļūstot par valsts pirmo tenisisti dāmu vienspēļu ranga desmitniekā, bet pirmo reizi karjerā par līderi kļuvusi spāniete Garvinje Mugurusa.

2014.gadā ATP ranga desmitniekā dažas nedēļas atradās arī Ernests Gulbis.

Pirms ASV atklātā čempionāta publicētajā rangā Ostapenko bija 12.vietā, bet tagad pakāpusies uz desmito pozīciju.

Iepriekšējās divas nedēļas tenisisti spēkojās ASV atklātajā čempionātā, kur Ostapenko apstājās trešajā kārtā. Pēc zaudējuma Latvijas tenisiste provizoriskajā rangā bija desmitā, taču uz pirmo desmitnieku tīkoja vēl vairākas spēlētājas. Sestdien US Open triumfēja Sloeina Stīvensa, kura divu amerikāniešu duelī ar rezultātu 6-3, 6-0 pieveica Medisonu Kīzu, neļaujot savai tautietei ielauzties ranga desmitniekā, tādējādi labāko desmit pulkā iekļuva Ostapenko.

Ostapenko vasaras sākumā sagādāja vienu no Latvijas sporta visu laiku lielākajām sensācijām un uzvarēja Francijas atklātajā čempionātā, kas viņai pasaules rangā ļāva pacelties līdz vēl nebijušiem augstumiem. Ostapenko kļuva par Latvijas rekordisti WTA rangā, jo Larisa Neilande karjerā vienspēļu rangā spēja pakāpties līdz 13.pozīcijai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autorizētā Toyota un Lexus dīlera Latvijā AS Wess apgrozījums 2016. gadā sasniedza 39,9 miljonus eiro, kas ir par 19% jeb 6,39 miljoniem eiro vairāk nekā 2015. gadā, informē kompānijas pārstāvji.

Wess padomes priekšsēdētājs Aleksandrs Oskins 2016. gada rezultātus kopumā vērtē pozitīvi. Neskatoties uz kopējo auto tirgus stagnāciju, kompānijai izdevies panākt pieaugumu faktiski visās pozīcijās.

Grupas autosaloni - Wess Motors Toyota un Lexus Riga Airport pērn kopā pārdeva 1160 jaunus automobiļus, kas ir par 170 auto vairāk nekā 2015. gadā. Wess pārdošanas apjomi pērn auguši par 17,2%, kas veido 6,2% lielu tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā.

Wess rentabilitātes (EBITDA) rādītājs palielinājies par 14,1%, sasniedzot 1,8 miljonus eiro, bet uzņēmuma tīrā peļņa ir 502 tūkstoši eiro, kas ir par 9,5% vairāk nekā kā gadu iepriekš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«ŠKODA» ir palielinājusi piegāžu skaitu maijā par 13,4%, sasniedzot 112 400 vienības visā pasaulē un 115 vienības Latvijā. Šis gads «ŠKODA» iezīmē labāko maija mēneša rezultātu uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē.

Ir piedzīvota pozitīva izaugsme «ŠKODA» zīmolam Latvijas tirgū, stāsta Māris Jansons «ŠKODA» importētāja vadītājs Latvijā. Maija mēnesī «ŠKODA» piegādājusi 115 automašīnas klientiem, kas līdz šim ir labākais rezultāts šogad un ir par 35% vairāk nekā 2017. gada maijā. Iecienītākais «ŠKODA» modelis ir «OCTAVIA», tai seko lielais krossovers «KODIAQ» un mazākais «SUV» saimes dalībnieks «KAROQ».

«Pirmo reizi mūsu pastāvēšanas vēsturē esam piegādājuši vairāk nekā 100 000 automašīnu maija mēnesī,» stāsta Alans Favejs, «ŠKODA AUTO» par pārdošanu un mārketingu atbildīgais valdes loceklis.

Rietumeiropā piegāžu skaits palielinājies par 3,3%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, sasniedzot 44 200 automašīnu, kas ir par 1 400 automašīnām vairāk nekā 2017. gadā. «ŠKODA» sasniedza 15 100 piegādes Vācijas klientiem, Eiropas lielākajā vienas valsts tirgū. Čehu autoražotājs uzrādīja īpaši spēcīgu izaugsmi Francijā (3 000 automašīnu, +32,4%), Zviedrijā (2 000 automašīnu, +22,9%), Spānijā (2 800 automašīnu, +16,5%) un Somijā (1 100 automašīnu, +14,0%) un Grieķijā (400 automašīnu, +20,1%).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvija ir atzīta par 40.konkurētspējīgāko valsti pasaulē salīdzinājumā ar 37.pozīciju pērn, un tas joprojām ir sliktākais rādītājs Baltijas valstu vidū, liecina ietekmīgā Šveicē bāzētā Starptautiskā menedžmenta attīstības institūta (IMD) Pasaules konkurētspējas centra gadskārtējais pētījums, kas aptver 63 pasaules valstis.

Lietuva šogad IMD konkurētspējas indeksā ierindojusies 33.vietā, kas arī ir par trim pozīcijām zemāk nekā pērn. Savukārt Igaunija ir pakāpusies par vienu pozīciju un atzīta par 30.konkurētspējīgāko valsti pasaulē.

IMD vērtējumā viskonkurētspējīgākās valsts pasaulē titulu ir saglabājusi Honkonga, bet otrajā vietā ir Šveice, kas arī saglabājusi pagājušā gadā iegūto pozīciju. Singapūra savu sniegumu uzlabojusi par vienu pozīciju un ieņem 3.vietu, bet ASV ir atkāpušās par vienu vietu - līdz ceturtajai pozīcijai. Tālāk pirmajā konkurētspējīgāko valstu desmitniekā ir Nīderlande, Īrija, Dānija, Luksemburga, Zviedrija un Apvienotie Arābu Emirāti.

Eiropas lielākā ekonomika Vācija, kas pērn bija 12.vietā, šogad atkāpusies uz 13.pozīciju,bet Ķīna ierindota 18.pozīcijā, kas ir par septiņām vietām augstāk nekā pērn. Lielbritānija salīdzinājumā ar pagājušo gadu zaudējusi vienu pozīciju un ieņem 19.vietu, bet Japāna ir saglabājusi 26.vietu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paaudzes Toyota RAV 4 ir kardināli mainījis savu imidžu. Tas ir kļuvis acīmredzami robustāks un utilitārāks, saturiski gan ir palicis uzticīgs tālākai modeļa hibridizācijas stratēģijai

Kompānija Toyota šobrīd ir t.s. pašuzlādes hibrīdu modes noteicējs autoindustrijā. Arī RAV 4 hibrīdu popularitāte turpina augt. Latvijā no visiem pārdotajiem RAV 4 vairāk nekā 50% bija ar hibrīdsistēmām aprīkotie modeļi. Eiropā šis rādītājs ir vēl iespaidīgāks, proti, 85%. Visticamāk, ar jauno modeli šī tendence nemazināsies, jo videi draudzīgas tehnoloģijas vairs nav tikai modes lieta, bet jau tirgus nepieciešamība.

Toyota RAV 4 mūsu reģionā ir izteikts veiksminieks. To mīl un augsti godā. Modelim ir augsts lojalitātes koeficients, kas atspoguļojas faktā, ka daudzi klienti no paaudzes uz paaudzi izvēlas turpināt draudzību ar Toyota RAV 4 modeli. Nav brīnums, ka Toyota RAV 4 ir viens no populārākajiem modeļiem Baltijā un neapstrīdams līderis savā klasē. Neapšaubāmi, arī jaunākais modelis sekos savu priekšteču piemēram un būs populārs. Kā zināms, iepriekš klasiskais Toyota RAV 4 benzīnmodelis draudzējās tikai ar pilnpiedziņu, bet ar jauno modeli būs pieejams arī priekšpiedziņas izpildījumā, kas būtiski paplašinās RAV 4 pircēju rindas, jo priekšpiedziņa kopā ar 129 ZS jaudīgo benzīnmotoru būs lētāks pirkums. Reģionālais Toyota importētājs neizslēdz iespēju, ka, ņemot vērā priekšpiedziņas modifikāciju popularitāti Baltijā, jaunā RAV 4 sadalījums starp pilnpiedziņas un priekšpiedziņas modeļiem var sasniegt pat attiecību 50:50! Jāpiebilst, ka RAV 4 hibrīdmodeļu flangā būs gan pilnpiedziņas, gan priekšpiedziņas hibrīds.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Prius Plug in jeb spraudņa tipa jaunākais hibrīdmodelis panācis lielāku sniedzamību, ātrāku uzlādi un patīkamākas gaitas īpašības

Jāsāk ar to, ka Toyota ir veiksmīgi «saindējusi» arī Vecā kontinenta pircējus, un viss, kas attiecas uz hibrīdtehnoloģijām, ar katru dienu uzstājīgāk kļūst populārāks, samazinot dīzeļautomašīnu potenciālu. Hibrīdmodeļu popularizāciju nenoliedzami veicina arī Eiropas drastiskās atgāzu normas, tāpēc pilnīgi droši var apgalvot, ka arī Prius Plug in hybrid atradīs savu pircēju gan privātajā, gan komercsektorā. Toyota Prius plug in fani būs arī Latvijā, taču to skaits būs nesalīdzināmi mazāks nekā, piemēram, Nīderlandē vai citviet Eiropā, kur dažāda veida hibrīdi ir modes prece. Lielākais šķērslis, lai hibrīdmodeļu auditorija pie mums būtu lielāka ne tikai Toyota, bet arī citu ražotāju produktiem, ir šo auto cena.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar jaunākās paaudzes Toyota RAV 4 uzlaboto versiju japāņi savā populārā krosovera modeļa paletē pirmoreiz ir iekļāvuši arī RAV 4 hibrīdversiju

Toyota šobrīd ir hibridizācijas modes noteicējs autoindustrijā, jo neba velti pasaulē no visiem pārdotajiem modeļiem 60% ar hibrīdsistēmām aprīkotie auto ir bijuši Toyota un Lexus modeļi. Eiropā šis skaitlis ir vēl iespaidīgāks, proti, 75 %. Paredzamā nākotnē Toyota plāno salaulāt ar hibrīdsistēmām pēc iespējas vairāk modeļu. Viens no jaunākajiem ir RAV 4 hybrid, kas jau ir nopērkams Latvijā. Šis ir nozīmīgs Toyota jaunums, jo pirmoreiz hibrīdsistēma ir piejaucēta Eiropā tirgotajam Toyota SUV tipa automobilim, turklāt pirmoreiz hibrīdsistēma būs pieejama pilnpiedziņas izpildījumā.

Visu rakstu Toyota «hibridizē» arī RAV 4 lasiet piektdienas, 26.februāra laikrakstā Dienas Bizness (15.lpp)!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS "Longo Group" saistībā ar Covid-19 uzliesmojumu sākusi piedāvāt attālināto lietotu automašīnu iegādi internetā ar bezmaksas piegādi uz jebkuru vietu Latvijā, un rezultātā 15% no pārdotajām automašīnām tikušas nopirktas attālināti.

"Piegādes veicām uz Daugavpili, Vecpiebalgu, Eleju, Lilasti, Dobeli un citur. Plānojam to attīstīt arī pēc Covid-19 krīzes," biznesa portālam db.lv atklāj Edgars Cērps, AS "Longo Group" valdes loceklis.

Atklāj tiešsaistes autosalonu, un top auto internetveikals 

"Volkswagen" un "Audi" Latvijā prezentē tiešsaistes 360° autosalonu, kas sniegs iespēju iepazīties...

Arī AS "Longo Group" pārdoto automašīnu apjoms Baltijas valstīs ir krities, sasniedzot tikai 50 līdz 55% no šogad februārī pārdotā apjoma. "Analizējot CSDD pārdoto automašīnu datus, redzam, ka "Longo.lv" ir salīdzinoši labākā situācijā pār pārējiem – kritums ir, bet ne tik dramatisks kā tirgum kopumā," saka E. Cērps.

Viņa skatījumā tam ir vairāki izskaidrojami. Pirmkārt, uzņēmums spējis pieņemt operatīvus un uz datiem balstītus lēmumus, paļaujoties uz pārredzamu atskaišu sistēmu, kurā pērn investējis. E. Cērps uzskata, ka šī brīža apstākļos tā ir spēcīga konkurētspējas priekšrocība auto tirdzniecības segmentā. Otrkārt, AS "Longo Group" vieni no pirmajiem Baltijā sāka piedāvāt attālināto lietotu automašīnu iegādi internetā ar bezmaksas piegādi. Treškārt, jau no dibināšanas pirmsākumiem uzņēmums sevi definē kā digitāli attīstītu kompāniju. E. Cērps spriež, ka tā ir neatņemama priekšrocība uzņēmuma reputācijas veidošanā mūsdienu digitālajā pasaulē.

"Esošā situācija valstī ietekmē patērētāju uzvedību un pirktspēju – klienti izvērtē prioritātes, taču, neskatoties uz to, tomēr vēlas saglabāt mobilitāti, kā arī drošas pārvietošanās iespējas, ko sniedz personīgais auto," teic E. Cērps.

Viņš teic, ka, salīdzinot ar 2019. gada aprīli, šogad Latvijā reģistrēts jaunu auto reģistrācijas skaita kritums 55% apmērā.

Neziņa par nākotni skaudri atbalsojas Latvijas auto tirgū 

2020. gada aprīlī Latvijā reģistrēts jaunu auto reģistrācijas skaita kritums 55% apmērā, kas...

Arī lietoto auto pirmās reģistrācijas aprīlī ir piedzīvojušas ievērojamu kritumu – par 60%. E. Cērps norāda, ka pārdoto auto skaits aprīli ir ievērojami zemāks, jo daudzi darījumi tikai organizēti jau iepriekšējos mēnešos. Lietoto auto pirmo reģistrācijas samazinājumu ir izraisījis importa kritums, jo liela daļa Latvijā tirdzniecībā esošo lietoto auto tika importēti un esošajā situācijā tas ir apstājies, jo neviens nav gatavs uzņemties risku un iesaldēt kapitālu.

Domājot par nākotni, E. Cērps paredz, ka vissmagāk pandēmijas sekas būs jūtamas tieši jauno auto industrijā. "Tā smagi cietīs gan pieprasījuma krituma, gan potenciālo auto cenu pieauguma dēļ, ko ietekmēs katras saražotās vienības pašizmaksas palielinājums, jo tiks ražots mazāk auto, bet fiksētās izmaksas paliek un finanšu procenti tikai augs, un būs vērojams rezerves daļu cenu kāpums. Tā ir ķēdes reakcija, kas ietekmēs arī lietoto automašīnu tirgu. Jauno auto cenu kāpuma dēļ Rietumeiropā patērētāji ilgāk turpinās ekspluatēt savus līdzšinējos auto, nevis mainīs pret jauniem," viņš norāda.

Šī tendence jau tagad esot vērojama, piemēram, Nīderlandē, kur AS "Longo Group" meitas uzņēmums "Longo Netherlands B.V." ir valsts licencēts auto tirgotājs ar plašu loku iepirkšanas sadarbības partneru. Tur vērojama tendence, ka jauno auto tirdzniecība ir teju vai apstājusies un uzņēmumi ir masveidā pagarinājuši operatīvo auto līzinga termiņus savu darbinieku esošajām automašīnām. Šī iemesla dēļ lietoto auto piedāvājums ir samazinājies. E. Cērps spriež, ka šīs situācijas ietekmē būs jūtams vērienīgs lietotu auto piedāvājuma samazinājums, kas skars arī Baltiju un izraisīs lietoto auto klāsta samazinājumu ne tikai mums, bet arī gala patērētājam.

"Tas arī palielina riskus pircējiem un sabiedrībai kopumā, jo tad maziem spēlētājiem pelēkā zonā, lai neceltu cenas, nāksies riskēt aizvien vairāk gan izvairoties no jebkādas nodokļu nomaksas, gan iepērkot pāri palikušās mašīnas ar nopietniem defektiem," tā viņš. E. Cērps arī pieļauj, ka samazinātā piedāvājuma dēļ var kāpt kvalitatīvu automašīnu cenas.

Tiklīdz būs līdzsvars starp pieprasījumu Baltijas valstīs un AS "Longo Group" piedāvājumu, kompānija plāno atsākt importu no Rietumeiropas.

AS "Longo Group" ir starptautisks uzņēmums, kas darbojas lietotu automašīnu tirdzniecības segmentā. Uzņēmumam pašlaik ir filiāles Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, kur noris automašīnu tirdzniecība, savukārt Nīderlandē, Beļģijā un Vācijā tam ir filiāles, kas specializējas automašīnu iepirkumā, lai tās realizētu Baltijā.

2019. gada maijā "Longo" Rīgā atvēra Baltijā lielāko tirdzniecības laukumu ar 450 auto ietilpību.

Db.lv jau rakstīja, ka lietotu automašīnu tirgotājs "Longo Group" 2019. gadā Baltijā pārdevis 2350 automašīnas un sasniedzis 12,5 miljonu eiro apgrozījumu. "Neskatoties uz to, ka tirgū esam tik īsu laiku, esam iekarojuši nopietnu pozīciju un pārdodam lielu skaitu automašīnu. Nav neviena cita tirgotāja Baltijā, kas pārdotu tik daudz. Esam izveidojuši zīmolu segmentā, kam nav pati labākā reputācija," iepriekš norādījis E. Cērps.

Gada laikā pārdod 2350 auto 

Lietotu automašīnu tirgotājs "Longo Group" 2019. gadā Baltijā pārdevis 2350 automašīnas un sasniedzis...

Aptuveni pusi apgrozījuma – gandrīz sešus miljonus eiro – pērn veidoja darbība Latvijā, pārdodot gandrīz teju 1000 automašīnas. Pērn uzņēmums nopietni palielināja pamatkapitālu – līdz pieciem miljoniem eiro. Tāpat pērn "Longo Group" investēja 250 tūkstošus eiro IT sistēmas izstrādē.

Līdz pandēmijai uzņēmuma plānos bija trīskāršot 2019. gada apgrozījumu un sasniegt 35 miljonu eiro atzīmi. Savukārt tālākā nākotnē kompānija mērķē uz vismaz simt miljonu eiro gada apgrozījumu.

Komentāri

Pievienot komentāru