Transports un loģistika

Toyota piedāvā ekoloģiskā dīzeļdzinēja koncepciju

Ainars Sedlenieks [email protected], 03.06.2002

Jaunākais izdevums

Toyota nāk klajā ar ekoloģiski tīras dīzeļtehnikas koncepciju D-CAT Netālu no Parīzes (Mortefontaine) esošajā CERAM izmēģinājumu poligonā notikušajā 1. Toyota Eiropas vides seminārā un izmēģinājumu braucienā Toyota šodien nāca klajā ar D-CAT (Diesel Clean Advanced Technologies), kas ir tās jaunā, visaptverošā ekoloģiski tīro dīzeļdzinēju tehnoloģija. D-CAT ir apvienotas dažādas Toyota vislabākās līdzšinējās un jaunizstrādātās dīzeļdzinēju tehnoloģijas katalizatora, sadegšanas, degvielas iesmidzināšanas un dzinēja vadības sistēmās. Vissaistošākais D-CAT elements ir Toyota revolucionārā sistēma DPNR (Diesel Particulate NOx Reduction), kas ir pirmais katalizators, kurš vienlaicīgi dīzeļdzinēju izplūdes gāzēs samazina gan cieto daļiņu, gan slāpekļa oksīda daudzumu. D-CAT koncepcijas ieviešana ir Toyota apliecinājums tās centieniem būt vides aizsardzības avangardā Eiropas pastāvīgi augošajā dīzeļdzinēju ražošanas segmentā. Toyota D-CAT emblēmu plāno ieviest tirgū 2003. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Toyota plāno palielināt ražošanas apjomu Eiropā

Ainars Sedlenieks [email protected], 20.05.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota šodien nāca klajā ar plāniem palielināt ražošanas apjomu Eiropā, 2004. gada otrajā ceturksnī pārejot no divām uz trim maiņām ražotnēs Bērnastonā (Apvienotā Karaliste) un Valenciennē (Francija). Gadā saražotās produkcijas apjoms Apvienotajā Karalistē palielināsies no 220 000 līdz 270 000 Toyota Corolla un Avensis automašīnu. Šādā veidā Toyota Motor Manufacturing UK (TMUK) nodrošinās apmēram 1 000 jaunu darba vietu. Pievienojot trešo maiņu, Toyota Motor Manufacturing France (TMMF) varētu palielināt gadā saražotās produkcijas apjomu no 184 000 līdz 240 000 Yaris modeļu. Pirmajā posmā, lai palielinātu gadā saražotās produkcijas apjomu līdz 210 000 automašīnu, tiks izveidotas 500 jaunas darba vietas. Ražošanas apjomu palielināšana abās minētajās ražotnēs veicinās Toyota turpmāko izaugsmi Eiropā. Šī ir pirmā reize, kad darbs Toyota automašīnu ražotnē tiks organizēts trīs maiņās. TMMF un TMUK palielinātie ražošanas apjomi nodrošinās optimālāku ražošanas jaudu izlietojumu, un ir sagaidāms, ka palielināsies Toyota rentabilitāte Eiropā. Lēmuma pieņemšanā viens no galvenajiem aspektiem bija arī Toyota filozofija, ka automašīnas ir jāražo tur, kur tās tiek pārdotas, lai tādējādi spētu reaģēt uz klientu prasībām un dot labumu sabiedrībai, kurā attiecīgās ražotnes atrodas. Ņemot vērā Turcijas Adapazari ražotnē (TMMT) pašlaik gadā saražotās produkcijas apjomu 100 000 automašīnu un plānoto saražotās produkcijas apjoma pieaugumu TMMF un TMUK, Toyota kopējais apjoms būs aptuveni 610 000 automašīnu gadā. Turklāt, Toyota un PSA Peugeot Citroen 2005. gadā Čehijā sāks ražot 300 000 perspektīvas nelielas pasažieru automašīnas, no kurām 100 000 būs ar Toyota marku. Ražotnes Bērnastonā un Dīsaidā bija pirmie Toyota ražošanas uzņēmumi Eiropā. 2002. gada decembrī tie svinēja 10. gadadienu, un līdz tam Apvienotajā Karalistē bija saražots vairāk nekā 1.3 milj. automašīnu un 1.1 milj. dzinēju. 2003. gada janvārī Bērnastonas ražotnē līdztekus Toyota Corolla tika sākta pilnīgi jaunās Toyota Avensis ražošana. Apvienotajā Karalistē ražotā Toyota Avensis būs pirmais Toyota modelis, kurš tiks eksportēts no Eiropas uz Japānu. TMUK pašlaik strādā aptuveni 4 600 darbinieku. Valenciennes ražotnē Francijas ziemeļos kopš 2001. gada janvāra tiek ražots popularitāti guvušais Yaris modelis, bet 2003. gada janvārī tika izgatavota 200 000. Toyota Yaris. Pagājušā gada novembrī apjoms tika palielināts līdz 184 000 automašīnu, kas nozīmē to, ka ik minūti Valenciennes ražotnē tiek izgatavota viena Toyota Yaris. Janvāra vidū ražotne nāca klajā ar plāniem gadā samontēt 30 000 dīzeļdzinēju Toyota Yaris automašīnām (papildus 150 000 benzīna dzinēju). TMMF pašlaik strādā vairāk nekā 2 600 darbinieku. 2003. gada pirmajā ceturksnī Toyota Eiropā pārdeva 212 069 automašīnas (tas ir visu laiku augstākais rādītājs), kas ir par 4 % vairāk nekā tajā pašā periodā pagājušajā gadā. Toyota tirgus daļa Eiropā pirmajos trīs mēnešos sasniedza 4.6 % (4.5 % tajā pašā periodā pagājušajā gadā). Toyota ir izvirzījusi mērķi 2003. gadā Eiropā pārdot 790 000 automašīnu, kas ir par 4.5 % vairāk nekā tika pārdots pagājušajā gadā. Uzņēmums prognozē, ka 2005. gadam izvirzīto mērķi – pārdot Eiropā 800 000 automašīnu – varētu sasniegt ātrāk, nekā plānots.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Toyota un Lexus automašīnas paņem vairāk kā pusi no godalgām

Ainars Sedlenieks [email protected], 17.06.2002

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota un Lexus vēlreiz saņēmušas lielāko daļu godalgu ikgadējā pētījumā J.D. Power and Associates' Initial Quality StudySM, kas ir visprecīzākais pārskats par ASV pārdoto jauno automašīnu sākotnējo kvalitāti. Toyota un Lexus modeļi bija priekšgalā deviņos no sešpadsmit segmentiem, un Toyota ražotnēm tika piešķirtas vēl četras godalgas. J.D. Power and Associates pētījums par sākotnējo kvalitāti tiek uzskatīts par etalonu ASV tirgū piedāvāto jauno automašīnu sākotnējās kvalitātes vērtēšanai, un tās arī ir iemesls, kāpēc jebkurš automašīnu ražotājs ir īpaši ieinteresēts gūt labus panākumus šajā pētījumā. J.D. Power and Associates. Kurš tiek veikts jau 16-to gadu. Šogad IQS pētījums tika saņemtas atbildes no vairāk kā 65†000 automašīnu īpašniekiem un nomniekiem pēc 90 automašīnas ekspluatācijas dienām; respondentiem bija jāsniedz informācija par savu automašīnu iespējamajām problēmām un darbības traucējumiem. 2002. gadā nozares vidējais rādītājs ir 133 problēmas uz 100 automašīnām, kas ir par 14 problēmām mazāk nekā pagājušajā gadā. Amerikas kompakto automašīnu kategorijā pirmo vietu ieņēma videi draudzīgā Prius, kas būtībā ir Corolla versija ASV. Mid Luxury Car segmentā pirmā bija Lexus GS, bet Premium Luxury Car segmentā pirmā bija Lexus LS430, kas sekoja Lexus SC430. Kravas automašīnu segmentos (nosaukums, kas ASV dots segmentiem Pick-up + SUV + MPV) Toyota un Lexus ieņēma gandrīz visas augstākās vietas. Compact Pick-up segmentā pirmā bija Toyota Tacoma, bet no Full-Size pikapiem visaugstāko vietu ieņēma 4.7 V8 Toyota Tundra. Eiropā visvairāk pārdotais SUV - Toyota RAV4 – ierindojās pirmajā vietā Entry SUV segmentā. Vidējā izmēra SUV kategorijā pirmā bija Toyota Highlander, bet trešo vietu ieņēma Toyota 4Runner. Luxury SUV segmentā par vislabāko tika atzīta Lexus LX470 (Eiropā pazīstama kā Land Cruiser 100), bet tai sekoja Lexus RX300. Compact Van segmentā (vai MPV) pirmā bija Toyota Sienna. Īpaši jāpiemin tas, ka citas Toyota un Lexus automašīnas ieņēma kādu no pirmajām trīs vietām vairākās kategorijās. Lexus ES300 bija trešā Entry Luxury klasē, bet Sporty Car segmentā attiecīgi otro un trešo vietu ieņēma Toyota MR2 un Toyota Celica. Šajā kategorijā trešo vietu ieņēma Toyota Sequoia full-size SUV. Kopumā dažādajos automašīnu segmentos uz pjedestāla stājās17 Toyota un Lexus modeļi. Assembly Plant Awards 2002. gada pētījumā (balstīts uz viņu ražoto automašīnu kvalitātes) platīna godalgu visā pasaulē vēlreiz ieguva Toyota Taharas ražotne, kur «dzimušas» tādas automašīnas, kā Lexus LS430, Lexus GS, Toyota Celica un Toyota Land Cruiser. Pētījumā tika reģistrēti 63 defekti uz 100 Taharā ražotajām automašīnām, kas ir ievērojami mazāk nekā citu ražotāju ražotnēm. Āzijas un Klusā okeāna reģionā sudraba godalgu ieguva Toyota Arako ražotne, kam sekoja Toyota Kjušu ražotne (bronzas godalga). Ziemeļamerikā un Dienvidamerikā dalīto bronzas godalgu ieguva NUMMI ražotne, kas ir Toyota un GM kopuzņēmums. Ar galveno pārvaldi Westlake Village, Calif., J.D. Power and Associates ir vispasaules mārketinga informācijas pakalpojumu firma, kura darbojas galvenajos uzņēmējdarbības sektoros, ieskaitot tirgus izpēti, prognozēšanu, konsultācijas, apmācību un klientu apmierinātību. Firmas pētījumi par kvalitāti un apmierinātību ir balstīti uz atbildēm no miljoniem patērētāju katru gadu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu Toyota dīleris Latvijā WESS Motors Toyota jūnijā pārdevis 174 jaunas Toyota automašīnas, kas ir par 87% jeb 81 spēkratu vairāk nekā pērn attiecīgajā mēnesī. Tas ir rekordliels jaunu pārdoto auto skaits viena mēneša ietvaros pēdējo divu gadu laikā, informē uzņēmuma pārstāvji.

Kopumā šī gada pirmajos sešos mēnešos Wess Motors Toyota pārdeva 673 jaunu Toyota automobiļu, kas ir par 182 auto vairāk nekā pērn. Neskatoties uz kopējā auto tirgus kritumu par 1% šī gada pirmajos sešos mēnešos, Wess Motors Toyota ir izdevies audzēt pārdošanas apjomus par 37%, kas veido 7,0% tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā.

«Pozitīvi, ka šogad aktīvāks kļuvis privātais sektors, pieprasījums audzis par 37,8% salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmajiem pieciem mēnešiem. Tas liecina par to, ka iedzīvotāji jūtas stabili un ir gatavi veikt lielākus pirkumus,» pirmā pusgada rādītājus pozitīvi vērtē AS WESS izpilddirektors Aleksejs Radionovs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Toyota uzsāk dīzeļdzinēju ražošanu Eiropā

Ainars Sedlenieks [email protected], 16.01.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Baltic AS informējusi, ka Toyota ir sākusi ražot dīzeļdzinējus savās dzinēju ražotnēs Valenciennes, Francijā un Deeside, Apvienotajā Karalistē. No 2003. gada 13. janvāra Francijā esošā ražotne spēs ik gadu saražot 30 000 1.4 D-4D dīzeļdzinēju (papildus 150 000 benzīna dzinēju) automašīnām Toyota Yaris. Apvienotajā Karalistē esošajā Toyota ražotnē dīzeļdzinēju ražošana tika uzsākta janvāra sākumā. 2003. gadā Apvienotajā Karalistē esošā ražotne saražos 70 500 2.0 litru D-4D dzinēju (papildus 330 000 VVT-i benzīna dzinēju) priekš Toyota Corolla un jaunās Toyota Avensis. Paredzams, ka 2004. gadā Apvienotajā Karalistē esošās ražotnes dīzeļdzinēju ražošanas apjoms palielināsies līdz 100 000 dzinējiem. Nesen Toyota nāca klajā ar paziņojumu, ka 2005. gada sākumā tiks uzsākta dīzeļdzinēju ražošana jaunā ražotnē Polijā. Šīs ražotnes ikgadējais produkcijas apjoms būs 120 000 dzinēju. Dzinēju ražošanas apjoms tiek palielināts sakarā ar Eiropā aizvien pieaugošo pieprasījumu pēc automašīnām, kuras ir aprīkotas ar dīzeļdzinēju, un šis palielinājums būs nozīmīgs ieguldījums Toyota centienos vēlākais 2005. gadā pārdot 800 000 dzinēju gadā. 2003. gada 3. janvārī Valenciennes autorūpnīcā tika izgatavota 200 000. automašīna Yaris. Šajā ražotnē Yaris modeļi tiek ražoti kopš 2001. gada 31. janvāra, un ražošanas apjoms pagājušā gada novembrī tika palielināts līdz 184 000 automašīnām. Šobrīd Valenciennes autorūpnīcā ik minūti tiek izgatavota viena automašīna Toyota Yaris. Apvienotajā Karalistē esošā Toyota ražotne 2002. gada 16. novembrī svinēja savu 10. gadadienu. 2004. gadā savās ražotnēs Francijā, Apvienotajā Karalistē, Polijā un Turcijā Toyota katru gadu Eiropā ražos vairāk nekā 500 000 automašīnu, 830 000 dzinēju un 550 000 transmisiju. Turklāt, Toyota un PSA Peugeot Citroen 2005. gadā Čehijā sāks ražot 300 000 perspektīvo nelielo pasažieru automašīnu, no kurām 100 000 tiks ražotas ar Toyota vārdu. Toyota ir bagāta pieredze videi nekaitīgāku dīzeļdzinēju izstrādē. Tās ražotie kopējā trauka iepūtes dīzeļdzinēji (D-4D) ir vieni no degvielas patēriņa ziņā visekonomiskākajiem šobrīd tirgū pieejamajiem dzinējiem. 1995. gadā Toyota izgatavoja pasaulē pirmo kopējā trauka iepūtes dīzeļdzinēju. 2002. gada sākumā kompānija nāca klajā ar Toyota D-CAT koncepciju, kas ir revolucionāra dīzeļdzinēju atgāzu attīrīšanas sistēma. Toyota D-CAT visievērojamākā īpašība ir Toyota DPNR (sistēma cieto daļiņu un NOx satura samazināšanai dīzeļdzinēju atgāzēs), kas ir pasaulē pirmā sistēma ar vienu katalizatoru, kas nodrošina cieto daļiņu un slāpekļa oksīdu satura samazināšanos dīzeļdzinēju atgāzēs, neizmantojot nekādas piedevas. Ar Toyota D-CAT aprīkotu Toyota automašīnu masveida ražošanu paredzēts uzsākt 2003. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā šī gada martā Toyota pārdošanas apjomi palielinājušies par 41 %, pārdodot 271 jaunu Toyota auto, informē WESS Motors Toyota.

Baltijas valstīs kopā martā pārdoti 1058 jauni Toyota automobiļi, kas ir par 275 automobiļiem vairāk nekā pērn martā. Tādējādi Toyota pārdošanas apjomi Baltijas valstīs kopumā auguši par 35 %, un Toyota ir pircēju visiecienītākā automobiļu zīmola izvēle Baltijā. Toyota tirgus daļa Baltijā kopumā sasniedz 15,6 % no kopējā jaunu auto tirgus.

Aleksejs Radionovs, AS WESS izpilddirektors uzsver, ka Šobrīd nozarē ir vērojama stabila augšupejoša tendence. Līdz ar pieprasījuma pieaugumu, Latvijā par 5,4 % palielinājusies Toyota zīmola tirgus daļa, sasniedzot 16,6 % no kopējā tirgus.

Baltijā populārākie Toyota auto modeļi martā bija Toyota Auris un Toyota Corolla, kā arī C segmenta Toyota automobiļi, kurā viennozīmīgi viens no Toyota jaunumiem un populārākajiem auto modeļiem ir pērn prezentētais Toyota C-HR. Latvijā nemainīgi pieprasītāko Toyota auto modeļu priekšgalā ir Toyota RAV4 un Toyota Yaris, kā arī Toyota Auris un Toyota Corolla.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Toyota septīto gadu pēc kārtas sasniedz pārdošanas rekordu Eiropā

Ainars Sedlenieks [email protected], 13.01.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2003. gadā pārdošanas apjoms Eiropā palielinājās par 10 % un sasniedza 834 661 automašīnu, salīdzinot ar 755 633 automašīnām 2002. gadā. Neraugoties uz sarežģītajiem tirgus apstākļiem un spēcīgo konkurenci, Toyota 2003. gadā jau septīto reizi pēc kārtas sasniedza pārdošanas rekordu Eiropā. Piegādājot 834 661 automašīnu – 21 651 Lexus un 813 010 Toyota automašīnas – pasaulē trešais lielākais automašīnu ražotājs palielināja pārdošanas apjomu par 10 %, kamēr kopējais tirgus samazinājās par 2 %. Tādējādi tika iegūta 4,7 % liela tirgus daļa – visu laiku lielākā Toyota tirgus daļa Eiropā. 2003. gadā Toyota arī saražoja 465 946 automašīnas, 430 919 dzinējus un 117 140 transmisijas tās ražotnēs Lielbritānijā, Francijā, Turcijā un Polijā. 2004. gadam Toyota ir uzstādījusi izaicinošu mērķi – pārdot Eiropā 850 000 Toyota un Lexus automašīnu. 2003. gadā tika pārdots rekordliels Toyota Yaris automašīnu skaits, proti, 216 453 automašīnas – tas ir piektais gads pēc kārtas, kad tiek sasniegts pārdošanas rekords, palielinot apjomu par 2 %, salīdzinot ar 2002. gadu. Pārdošanas rekordu piedzīvoja arī populārais Toyota modelis RAV4 – tika pārdotas 105 076 šādas automašīnas, kas ir par 10 % vairāk kā 2002. gadā. RAV4 ir Eiropas kontinentā vislabāk pārdotā SUV automašīna. Pārdošanas rekordu 2003. gadā piedzīvoja arī leģendārais Toyota Land Cruiser – tika pārdotas 38 495 šādas automašīnas, kas ir par 122 % vairāk kā 2002. gadā. Savukārt Toyota Corolla (tostarp Corolla Verso) pārdošanas apjoms 2003. gadā sasniedza 221 503 automašīnas. Jaunu pārdošanas rekordu piedzīvoja arī luksus klases SUV - Lexus RX300: tika pārdotas 9 440 šādas automašīnas jeb par 58 % vairāk nekā iepriekšējā gadā. 2003. gadā Toyota lielākais tirgus Eiropā ar 133 776 (+ 2 %) automašīnām bija Lielbritānija. Otrs lielākais tirgus bija Itālija, kur 2003. gadā tika pārdots visu laiku lielākais automašīnu skaits – 125 369 (+ 3 %), bet trešais lielākais tirgus bija Vācija (106 056 automašīnas, + 2 %). Rekordliels pārdošanas apjoms tika sasniegts arī Francijā (73 319 automašīnas, + 8 %) un Spānijā (43 898 automašīnas, + 37 %), un līdz ar to šīs valstis bija ceturtais un piektais lielākais Toyota tirgus. Visu laiku lielākais pārdošanas apjoms tika sasniegts arī Polijā (36 088 automašīnas, + 52 %), Krievijā (25 110 automašīnas, + 211 %), Ungārijā (12 145 automašīnas, + 21 %) un Čehijā (6 406 automašīnas, + 26 %). 2003. gadā nostiprinājās Toyota kā augstākās kvalitātes automašīnu ražotāja reputācija, jo Toyota un Lexus automašīnas ieguva augstākās vietas tirgus pētījumu uzņēmuma J.D. Power veiktajā aptaujā automašīnu īpašnieku vidū Lielbritānijā un Vācijā, kurā tika vērtēta klientu apmierinātība. “2004. gadā mēs plānojam paļauties uz septīto pārdošanas rekordu gadu. Mēs turpināsim paplašināt un attīstīt videi draudzīgās tehnoloģijas, gada sākumā sākot Eiropā tirgot otrās paaudzes Toyota Prius hibrīdautomašīnu un revolucionāro Toyota D-CAT sistēmu, kas palīdz attīrīt dīzeļdegvielas izplūdes gāzes,” teica Toyota Motor Marketing Europe (TMME) galvenais tehniskais inženieris Dr. Takis Atanastopulos (Takis Athanasopoulos). “Toyota tic, ka, pateicoties arvien vairāk nostiprinātam mazumtirdzniecības tīklam un pastāvīgai modeļu uzlabošanai, mēs varam turpināt veiksmīgi apmierināt dažādo un prasīgo Eiropas klientu vēlmes,” secināja Dr. Atanastopulos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Spriežot pēc Latvijas populārāko modeļu top 10, japāņu Toyota ražojumi 2009. gadā ir baudījuši lielāko pircēju atsaucību. Interesanti, ka neraugoties uz finansiālajām grūtībām, populārāko modeļu saraksta priekšgalā var atrast dārgo Toyota Landcruiser visurgājēju.

Kopumā šajā saraksta varam atrast sešus dažādus Toyota modeļus, kas norāda uz markas daudzveidīgo pircēju loku. Tautas auto godā joprojām Toyota kompaktklases sedans Corolla.

Latvijas 2009 gada populārāko modeļu top 10 (I – XII)Toyota Landcruiser 150 (Foto:Toyota)

Marka, Modelis Reģistrēto auto skaits

Toyota Corolla/Auris 208

Toyota Avensis 135

Toyota Landcruiser 118

Toyota RAV 4 114

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Pirmā informācija par jauno Toyota Land Cruiser

Ainars Sedlenieks [email protected], 30.09.2002

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien Toyota nāk klajā ar pirmo informāciju par jauno Toyota Land Cruiser. Šīs automašīnas pirmais "iznāciens uz skatuves" notika Parīzes Mondial de l'Automobile 26.septembrī. Paredzams, ka jaunā automašīna Toyota Land Cruiser kļūs par galveno sporta tipa furgonu uz vieglās šasijas (SUV) tirgū un Toyota plašajā sporta tipa furgonu uz vieglās šasijas klāstā aizstās līdzšinējo Land Cruiser 90. Tāpat kā visi iepriekšējie Land Cruiser modeļi, arī jaunā Toyota Land Cruiser pilnībā ir automašīna braukšanai bezceļa apstākļos, tomēr, ņemot vērā aizvien pieaugošās klientu prasības, pēdējam modelim raksturīgi arī teicami parametri, braucot pa ceļu, un tas atbilst visaugstākajām kvalitātes un komforta prasībām. Tā vienlīdz labi "jūtas" gan uz ceļa, gan bezceļa apstākļos. Tomēr jaunā Toyota Land Cruiser nav vājš sporta tipa furgons uz vieglās šasijas. Lai nodrošinātu maksimālu izturību, tajā ir saglabāta tradicionālā 4x4 rāmja šasija un atsevišķa virsbūves konstrukcija. Jaunā Toyota Land Cruiser būs pieejama ar trīs vai piecām durvīm, kā arī mūsdienu autovadīšanas apstākļiem piemērotu dzinēju klāstu. Trīslitrīgais D-4D kopējā turbodīzeļdzinējs ir pārņemts no līdzšinējiem modeļiem un nodrošina milzīgu momentu ar nevainojamu degvielas patēriņu. Dzinējs attīsta jaudu 120 kW (163 DIN zs) pie 3400 apgr./min ar momentu 343Nm dzinēja griešanās ātruma diapazonā no 1600 līdz 3200 apgr./min. Tā ir ideāli piemērota braukšanai bezceļa apstākļos ar maksimālo ātrumu 165 km/h (ar manuālo transmisiju) un ar paātrinājumu līdz 100 km/h 13.0 sekundēs. Pilnīgi jaunais 4-litru, V6 benzīna dzinējs ir visjaudīgākais 6-cilindru benzīna dzinējs savā klasē un nodrošina jaunajai Land Cruiser augstākās klases pasažieru automašīnas darbības kvalitāti, maksimālo ātrumu 180 km/h un paātrinājumu no 0 līdz 100km/h 10.0 sekundēs. Šis vieglā sakausējuma V6 dzinējs attīsta jaudu 183 kW pie 5200 apgr./min, un tā moments pie 3200 apgr./min ir 382 Nm. Tas ir arī visjaudīgākais dzinējs, ar kādu jebkad ir bijušas aprīkotas sērijveida ražojuma automašīnas Land Cruiser. Toyota pusaktīvā balstiekārta (TEMS – Toyota Electronically Modulated Suspension) ir pieejama kā standarta komplektācijā neietilpstošs aprīkojums, kas nodrošina vēl labāku braukšanu pa nelīdzeniem ceļiem. Ir pieejama arī gaisa pakaļējā balstiekārta – tradicionālo balstiekārtas atsperu vietā ir izmantotas gumijas plēšas, kuras ir piepildītas ar saspiestu gaisu. Šai balstiekārtai ir automātiska līmeņošanas funkcija, un braukšanas augstums ir regulējams, nospiežot pogu. Jaunās Toyota Land Cruiser mūsdienīgais ārējais dizains izstrādāts Eiropā, un tā autors ir ED2, kas ir Toyota modernais dizaina centrs Dienvidfrancijā. Šī ir trešā Toyota automašīna, kuras stils izstrādāts Eiropā (pēc Toyota Yaris un jaunās Toyota Corolla), un atspoguļo ED2 augošo pašapziņu un globālo radošumu. Ir pieejama pilnīga drošības elementu pakete, kas nodrošina maksimālu automašīnā braucošo aizsardzību. Standartaprīkojumā ietilpst divpakāpju vadītāja un priekšējā pasažiera SRS gaisa spilveni, bet kā standartkomplektācijā neietilpstošs aprīkojums ir pieejami SRS aizkarveida gaisa spilveni. Jaunā Toyota Land Cruiser ir pasaulē pirmā automašīna, kuru paredzēts aprīkot ar sistēmu braukšanas uzsākšanas kontrolei uz nogāzēm (HAC). Uz nogāzēm HAC konstatē pat vismazāko kustību uz atpakaļu un nedaudz iedarbina bremzes, tādējādi palēninot automašīnas gaitu, samazinot slīdēšanu atpakaļ, atgūstot momentu braukšanai uz priekšu un palīdzot vadītājam uzsākt braukt. Otra funkcija ir klasē vislabākā braukšanas no kalna kontroles sistēma (DAC). Tā ir bremžu vadības sistēma, kura darbojas automātiski, ierobežojot ātrumu un neļaujot automašīnai nekontrolēti ripot uz leju pa kalna nogāzi. Salīdzinot ar pašreiz tirgū pieejamajām sistēmām, Toyota DAC ir precīzāka un nodrošina labāku vadību, pateicoties tam, ka katrs ritenis tiek kontrolēts atsevišķi. Pēc pasaules debijas Parīzē jaunā Toyota Land Cruiser nonāks pārdošanā visā Eiropā, sākot ar 2002. gada novembri (3-litru D-4D modeļi). Jaunie modeļi ar 4.0 V6 benz

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Yaris izaicina Corolla? 
Nē! Tikai labās pieredzes pārņemšana


Guntars Gūte, 19.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Corolla ir leģendārs auto, kas savu īpašnieku mīlestību spējis iekarot teju 50 gadu garumā, mainoties līdzi laikam un tendencēm, bet vienlaikus saglabājot un paaugstinot savu kvalitāti un uzticamību. Taču šobrīd izaicinājumu Corolla, šķiet, met jaunais Toyota modelis – Yaris. Un ir pamatotas cerības, ka Yaris savā ziņā varētu atkārtot Corolla uzvaras gājienu autopasaulē

Corolla vēsture sākās 1966. gadā, kad pasaules autotirgū debitēja pirmā šī modeļa automašīna. Kopš tā laika šis uzticamais un drošais auto ticis pilnveidots, lai atbilstu un pārsniegtu miljoniem autovadītāju cerību visā pasaulē. Šobrīd Corolla cienītājiem ir pieejams jau 11. paaudzes modelis, kas atkal veidots tā, lai saviem saimniekiem radītu gan emocionālu, gan praktisku gandarījumu. Arī Toyota Yaris jau drīz pēc nobraukšanas no konveijiera ir ieguvis nedalītu autobraucēju atzinību visā pasaulē. Taču šī nav sacensība starp pieredzi un jaunību! Katram no šiem spēkratiem ir savs lietojums. Katram – savi plusi un izaicinājumi. Viss ir atkarīgs no tā, kādām vajadzībām izvēlaties savu auto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atjaunotās krosoverkupejas "Toyota C-HR" rīcībā ir jau divas hibrīdsistēmas. Jaudīgākā no tām attīsta 184 ZS lielu jaudu.

Pēc "Toyota" marketologu aplēsēm, 95% no plānotajiem atjaunotā "C-HR" pārdošanas apjomiem Eiropā veidos hibrīdi. No tiem 62% būs lētākā un mazjaudīgākā hibrīdmodeļa pircēji, bet 33% priekšroku dos 184 ZS hibrīdmodelim. Arī Baltijā "Toyota" hibrīdmodeļu pārdošanas bilance pret benzīnversiju ir nospiedošā pārākumā, turklāt ar katru nākamo dienu tā palielinās par labu hibrīdiem. Būtiski uzsvērt, ka tas attiecas ne tikai uz "Toyota C-HR", bet visu "Toyota" modeļu klāstu.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Paldies līdzšinējam "Toyota Motor Corporation" prezidentam Akio Tojoda (Akio Toyoda), jo viņa vīzija un redzējums, ka "Toyota" mūsdienās vairs nedrīkst būt tikai tehniski uzticami, toties garlaicīga un pelēcīga izskata auto, rezultējās ar to, ka "Toyota C-HR" debijas brīdī 2016. gadā pārsteidza Eiropu ar savu revolucionāro dizainu. Šī pamanāmā personība iekustināja pat allaž konservatīvos Rietumeiropas pircējus, un "Toyota C-HR" ir tas auto, kas deva attīstības grūdienu pārveidot arī pārējo "Toyota" modeļu gammu, kas tiek tirgota Eiropā. Kas attiecas uz uzlaboto "C-HR", tad līdztekus nelielām vizuālajām pārbīdēm auto ir ieguvis jaunu gaismas tehniku, uzlabotu multimediju centru ar plašākām izmantošanas iespējām un dzidrāku ekrāna izšķirtspēju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Motor Europe oficiāli paziņojusi par astoņu Toyota modeļu atsaukšanu Eiropā sakarā ar potenciāliem akseleratora pedāļa darbības traucējumiem. Iesaistītie modeļi un to ražošanas gadi ir šādi:

• AYGO (2005. gada februāris – 2009. gada augusts)

• iQ (2008. gada novembris – 2009. gada novembris)

• Yaris (2005. gada novembris – 2009. gada septembris)

• Auris (2006. gada oktobris – 2010. gada 5. janvāris)

• Corolla (2006. gada oktobris – 2009. gada decembris)

• Verso (2009. gada februāris – 2010. gada 5. janvāris)

• Avensis (2008. gada novembris – 2009. gada decembris)

• RAV4 (2005. gada novembris – 2009. gada novembris)

Vēl tiek noskaidrots precīzs atsaukto automobiļu skaits, tas varētu sasniegt 1.8 miljonus auto. Nevienam Lexus modelim un pārējiem Toyota modeļiem nav šādu darbības traucējumu.

«Kompānijai Toyota klienti vienmēr ir pirmajā vietā, jebkādā situācijā,» komentē Tadaši Arašima (Tadashi Arashima), Toyota Motor Europe prezidents un galvenais rīkotājdirektors. «Mēs apzināmies, ka pašreizējā situācija rada neērtības, un mēs patiesi atvainojamies par to. Turklāt vēlamies nomierināt klientus – potenciālie akseleratora pedāļa traucējumi tiek novēroti ļoti reti. Atsaukšana ir tikai profilaktisks līdzeklis, lai garantētu augstākos drošības standartus visiem mūsu klientiem.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

ASV autobraucēji sūdz tiesā Toyota

Gunta Kursiša, 17.05.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota automašīnu īpašnieki ASV tiesā iesnieguši sūdzību par to, ka kritusies Toyota ražoto automašīnu vērtība, vēsta BBC.

Toyota automašīnu īpašnieki norāda, ka viņiem radušies zaudējumi, jo automašīnu ražotājs Toyota neatklāja un arī nesalaboja defektus, kas bija radušies Toyota automašīnās. Jau vēstīts, ka Toyota 2009. un 2010. gadā atsauca no tirgus vairākus miljonus automašīnu ASV un Eiropā, lai novērstu tajās radušās problēmas ar gāzes pedāļiem.

Toyota tiesai iesniedza priekšlikumu, ka amerikāņu Toyota īpašnieku prasības ir jānoraida, tomēr tiesa ļāva tiesas procesam virzīties uz priekšu.

«Tiesas procesa sākumā ir jāpieņem, ka apgalvojumi ir patiesi un, ka automašīnu ražotājs Toyota ir izraisījis tās produktu pircējiem zaudējumus,» norāda Kalifornijas apgabala tiesnesis Džeimss Selna (James Selna).

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Toyota leģenda ar BMW gēniem

Aldis Zelmenis, 24.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atskaitot virsbūves čaulu un par braukšanu atbildīgo mezglu regulējumus, visu pārējo jaunajai Toyota GR Supra ir izveidojis vācu ražotājs BMW

Auto, kura izstrādes procesā aktīvi iesaistījās viens no planētas Zeme aizņemtākajiem cilvēkiem, proti, Toyota Motor Corporation prezidents Akio Toijota (Akio Toyoda). Kaislīgs autoentuziasts, kurš testēja Supra prototipus un pieņēma galalēmumu par modeļa sērijveida ražošanu. Auto izlolots ar Toyota sporta apakšnodaļas Toyota Gazoo Racing tiešu atbalstu, attiecīgi auto nosaukumā, kā arī uz automašīnas virsbūves daudzviet atradīsim Gazoo Racing (GR) logo.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Leģendāras personības atgriešanās. BMW un Toyota sadarbības sinerģija ir radījusi unikālu auto, kas būs pamanāms koplietošanas satiksmē un atpazīstams pēc savām gaitas īpašībām. 340 ZS jaudīgs sešcilindru rindas turbomotors ar trīs litru tilpumu kupejas degungalā, astoņpakāpju automāts, aizmugurējā diferenciāļa bloķētājs un citas sastāvdaļas liks ortodoksālas orientācijas autofaniem sajūsmināties. Pirmās atsauksmes ir ļoti pozitīvas, jo neba velti japāņu koplietošanas ceļiem piejaucētā klasiskās piedziņas sporta auto 900 vienību kvota pirmajam gadam jau ir pārdota. Arī 90 vienībās tiražētās limitētās Mate Gray Metallic virsbūves krāsas Toyota GR Supra modeļi jau atraduši savus pircējus, starp citu, viens no tiem esot ceļā pie kaimiņzemes Igaunijas klienta. Atgādināsim, ka pats modelis tiks ražots Austrijā, Grācā jeb turpat, kur dvīņubrālis BMW Z4. Tādējādi var teikt, ka Toyota GR Supra ir Eiropā dzimis un arī Eiropā attīstīts produkts ar japāņu zīmotni pierē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Toyota Motor Corporation nolēmusi atsaukt automašīnas arī Eiropā, lai novērstu tajās radušās problēmas ar gāzes pedāļiem, teikts piektdien publiskotajā paziņojumā.

Kompānija paziņoja, ka Eiropā tiks atsaukti astoņi modeļi. Kompānija prognozēja, ka aptuvenais skaits varētu būt 1.8 miljoni automašīnu, bet precīzu skaitu Toyota Motor Corporation preses sekretārs nemācēja nosaukt.

Vietējie Toyota pārstāvji Wess Motors un Amserv Motors noraida baumas, ka Latvijā tirgotajām Toyota automašīnām varētu būt problēmas ar akseleratora pedāli.

(Foto: AFP/SCANPIX)Db.lv jau ziņoja, ka pirmais atsaukums, kas saistīts ar defektīviem akseleratora pedāļiem, tika izdarīts pērn novembrī, Toyota atsaucot 3.8 miljonus automašīnu ASV. Jau toreiz kompānija atzina, ka jaunie akseleratora pedāļi būs gatavi tikai šī gada aprīlī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

WESS Motors Toyota sasniedz rekordlielu pārdoto auto skaitu

Laura Mazbērziņa, 14.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada pirmajos sešos mēnešos «WESS Motors Toyota» pārdošanas apjoms audzis par vairāk nekā 17%, salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn, informē kompānija.

Kopš šā gada sākuma «WESS Motors Toyota» pārdevis 791 jaunu «Toyota» auto, no kuriem 28% jeb 225 bija hibrīdauto. Mazlietoto auto pārdošanas apjomu pieaugums ir 28%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn. «WESS Motors Toyota» auto tirgus daļa ir 7,7% no kopējā auto tirgus Latvijā.

«Šā gada pirmajā pusē vērojam pakāpenisku tirgus izaugsmi – pieaug pārdošanas rādītāji gan privātpersonu, gan komercsegmentā. Visstraujāk šogad audzis korporatīvais segments – šā gada sešos mēnešos pieaugums ir 31%. Pieprasījuma pieaugumu veicinājusi līzinga risinājumu un kreditēšanas pieejamība gan privātpersonu, gan komercsegmentā. Kopumā pirmo pusgadu vērtējam pozitīvi – augam ātrāk nekā kopējais auto tirgus. Arī nākamajā pusgadā, visticamāk, būs vērojams attīstības temps - tirgus pakāpeniski augs, ja vien to nesatricinās kādi nepatīkami lēmumi ekonomikā, piemēram, pēc vēlēšanām,» komentē Aleksejs Radionovs, AS «WESS» izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Toyota trīskāršojusi ceturkšņa peļņu

Gunta Kursiša, 05.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānijas Toyota fiskālā gada otrajā ceturksnī uzņēmuma pārdošanas apjomi pasaulē ir ievērojami pieauguši, līdz ar to kāpinot Toyota peļņu līdz 3,1 miljardiem ASV dolāru, kas ir trīs reizes vairāk nekā analoģiskā periodā pērn, raksta usatoday.com.

Kopumā šā fiskālā gada pirmajā pusē, salīdzinot ar 2011. gada pirmajiem sešiem mēnešiem, Toyota peļņa pieaugusi par 572,1%. «Produkcijas pieaugums šogad, salīdzinot ar pērno gadu, vērojams visos reģionos,» norādīja Toyota viceprezidents Satoši Ozava (Satoshi Ozawa).

Neņemot vērā ekonomiskās nedienas eirozonā, Toyota pārdošanas apjomi ir kāpuši visos reģionos pasaulē – Ziemeļamerikā Toyota pārdeva 1,3 miljonus automašīnu, kas ir par 572 tūkstošiem vairāk nekā iepriekšējā gada attiecīgajā laika posmā; Japānā tika pārdoti 1,2 miljoni braucamrīku, kas ir par 395 tūkstošiem vairāk nekā pērn kompānijas fiskālā gada otrajā ceturksnī; savukārt Eiropā tika pārdoti 412 tūkstoši Toyota automašīnu, kas ir 51 tūkst. vienību pieaugums, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo laika posmu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Vācijas pircēji ir apmierināti ar Toyota

Ainars Sedlenieks [email protected], 06.07.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota ceturto gadu pēc kārtas gūst uzvaru J.D. Power German pētījumā par klientu apmierinātību (CSI) Toyota modeļi iegūst pirmās vietas piecās grupās no septiņām. Toyota ceturto reizi pēc kārtas ir sasniegusi vadošo pozīciju kopējā klientu apmierinātības pētījumā. To apliecina J.D. Power and Associates 2005. gadā Vācijā veiktais pētījumu par klientu apmierinātību (CSI). Toyota ieguva 856 punktus 1000 punktu skalā, parādot īpaši labu sniegumu kvalitātes un uzticamības, izplatītāju sniegto pakalpojumu un ekspluatācijas izmaksu jomā. Turklāt Toyota modeļi ierindojās pirmajās vietās piecās grupās no septiņām. Toyota Yaris Verso bija labākā Mazo automašīnu grupā, bet Toyota Yaris Hatchback tajā ierindojās otrajā vietā. Toyota Corolla bija labākā Zemāko vidējo mašīnu grupā, savukārt Avensis uzvarēja Augstākajā vidējā grupā. Toyota arī iekaroja universāļu un sporta universāļu grupas ar Toyota Corolla Verso un Toyota RAV4. Savukārt Toyota Avensis Verso bija arī otrs labākais starp universāļiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no lielākajiem jaunumiem, ko japāņu autoražotājs Toyota ved uz Frankfurtes autoizstādi būs kopaktklases modeļa Auris HSD pilnā hibrīda koncepta pasaules pirmizrāde.

Tas iezīmē vēsturisku pavērsienu Toyota stratēģijā – Toyota pilnā hibrīda tehnoloģijas ieviešanu plašam tirgum paredzētā modelī, kas ir pirmais solis Hybrid Synergy Drive® (HSD) izmantošanā visos uzņēmuma piedāvātajos modeļos.

Frankfurtē paredzēta arī jaunā Prius Plug-in hibrīda koncepta pasaules pirmizrāde. Prius Plug-in hibrīds paplašina pilnā hibrīda tehnoloģijas (HSD) iespējas, ļaujot darbināt automobili tikai ar elektrību netālos ikdienas braucienos. 2010. gada sākumā īpaši izvēlētiem klientiem Eiropā plaša mēroga izmēģinājuma braucieniem iznomās vairāk nekā 150 automobiļu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā patlaban nopērkamas trīs veidu hibrīdautomašīnas - Toyota, Lexus un Honda, liecina autotirgotāju sniegtā informācija. Par to, cik maksā šādas automašīnas, ar ko tās atšķiras no parastajām automašīnām un kuri Latvijas uzņēmēji jau iegādājušies hibrīdautomašīnas darba vajadzībām, lasiet Db.lv sagatavotajā apskatā.

Papildināts ar uzņēmuma TRIĀLS komentāru.

(Video, kurā Wess Motors Automašīnu pārdevējs Raimonds Buls stāsta par hibrīdautomašīnu darbības tehnoloģiju un skaidro, kādas ir šo automašīnu priekšrocības - raksta beigās.)

Uz jautājumiem atbild WESS Motors (Toyota un Lexus pārdevējs) Reklāmas nodaļas vadītāja Jana Šilvane:

- Vai Latvijā ir iespējams iegādāties Lexus un Toyota hibrīdautomašīnas?

Jā, Latvijā var iegādāties gan Toyota, gan Lexus hibrīdauto: Toyota Prius, Lexus RX400h, Lexus GS450h un jūlijā vai augustā Latvijā būs nopērkams vēl viens Lexus hibrīdauto - lielais sedans LS600h.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japāņi ir ļoti centušies, lai jaunais visurgājējs Toyota Landcruiser 150 labi justos arī uz ātrgaitas maģistrāles, tomēr šī modeļa stihija ir tur, kur daudziem līdziniekiem ceļš beidzas.

Vairāk nekā 60 gadu pieredze būvējot visurgājējus, kuri ir bijuši uzticami sabiedrotie dažādās dzīves situācijās ir Toyota Landcruiser veiksmes receptes pamatā, un,lai kā arī mūsdienu laikmets pieprasa mazākus, taupīgākus un zaļākus auto, joprojām būs pircēju auditorija, kuriem ikdiena nav iedomājama bez auto, kāds piemēram ir Toyota Landcruiser 150.

Landcruiser 150 joprojām ir viens no robustākajiem zemes racējiem, kurš vienmēr var rēķināties ar lojālu auditoriju, arī dižķibeles laikos. To pierāda arī pārdošanas skaitļi, jo Landcruiser, kurš pie mums jau pazīstams kopš pērnā gada nogales ir iemantojis Baltijas pircēju nedalītu uzmanību. (Foto: A.Zelmenis, Db)

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada deviņos mēnešos «WESS Motors Toyota» pārdošanas apjoms audzis par gandrīz 32%, palielinot tirgus daļu līdz vairāk kā 7% no kopējā auto tirgus Latvijā. Kopš šī gada sākuma «WESS Motors Toyota» pārdevis 1005 jaunus «Toyota» auto, no tiem viena trešā daļa jeb 305 ir hibrīdauto. Kopumā hibrīdauto pārdošanas apjomi «WESS Motors Toyota» auto salonos ir dubultojušies - pārdodot par 153 hibrīdauto vairāk nekā tajā pašā laika periodā pērn, informē kompānijā.

Par gandrīz 9% audzis arī mazlietoto automobiļu pārdošanas apjoms - šī gada pirmajos deviņos mēnešos «WESS Motors Toyota» pārdevis 391 mazlietotu auto.

«Neskatoties uz kopējā auto tirgus gauso attīstības tempu, «WESS Motors Toyota» ir kāpinājis pārdošanas apjomu par 32%. Šī gada rādītāji jau šobrīd pārsniedz iepriekšējā gada pārdošanas rezultātus visa gada griezumā. Pozitīvi vērtējam, ka šogad būtiski pieaudzis privātpersonu segments - par 48%, kas liecina, ka iedzīvotāji ir gatavi veikt arī lielākus pirkumus. Turklāt tiek prognozēts, ka šī izaugsme turpināsies arī nākamgad,» pārdošanas rezultātus komentē «WESS» izpilddirektors Aleksejs Radionovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Toyota Industries Corporation (TICO) ir parakstījis vienošanos, lai iegūtu uzņēmumu Vanderlande – pasaules tirgus līderi pievienotās vērtības loģistikas procesu automatizācijā lidostās un sūtījumu tirgū, kas ir arī vadošais piegādātājs noliktavām – no uzņēmuma pašreizējā īpašnieka uzņēmuma NPM Capital.

Darījums iezīmē TICO stratēģiskos mērķus palielināt savu klātbūtni automatizētās materiālu pārvietošanas tirgū. Šis notikums seko nesenajam paziņojumam par uzņēmuma paplašināšanos Ziemeļamerikā, iegūstot uzņēmumu Bastian Solutions LLC, un turpmāk nostiprinās TICO vadošo pozīciju pasaulē pilna materiālu pārvietošanas risinājumu klāsta nodrošināšanā.

Uzņēmums Vanderlande, kas dibināts 1949. gadā un, kura galvenais birojs atrodas Veghel pilsētā, Nīderlandē, ir sniedzis risinājumus vairāk nekā 105 valstīs, ar uzņēmuma filiālēm 30 valstīs no tām. Balstoties uz inovatīvajām sistēmām, viedu programmatūru un aprites cikla jomas pakalpojumiem, uzņēmuma Vanderlande darbībā pēdējos gados ir vērojama ievērojama izaugsme, un tam ir paredzamas arī labas turpmākas izredzes nākotnē, cieši sadarbojoties ar augsta līmeņa klientiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Toyota atsauc 550 tūkstošus automašīnu

Gunta Kursiša, 09.11.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu ražotājs Toyota Motor Corp. atsaucis 550 tūkstošus automašīnu visā pasaulē. Šāds lēmums pieņemts, jo kompānija konstatējusi potenciālu bojājumu, kas varētu ietekmēt spēkrata stūrēšanu, vēsta Bloomberg.

Aptuveni 80% atsaukto automašīnu atrodas ASV, trešdien pavēstīja Toyota runasvīrs Amiko Tomita. Pašlaik nav saņemtas ziņas par notikušiem negadījumiem.

«Ja šī kļūda netiks izlabota, tad tehnisku problēmu rezultātā automašīnas vadītājam var nākties piedzīvot to, ka pēkšņi ir apgrūtināta stūrēšana,» paziņojumā norādīja Toyota pārstāvis.

Braucamrīki, kas šoreiz tika atsaukti, ir 2004 Avalon, 2004 un 2005 Camry un 2006 Highlander HV, kā arī šādi Lexus zīmola modeļi – 2004, un 2005 ES330, RX330 un 2006 RX400h.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan kopumā auto zādzību gadījumi šogad samazinās, šā gada sešos mēnešos nozagts vairāk Toyota automašīnu nekā visa 2010. gada laikā, liecina BTA Insurance Company SE dati.

Kompānija secinājusi, ka Toyota joprojām ir viens no garnadžu iecienītākajiem auto un, ja 2010. gada laikā BTA saņēma 12 apdrošināšanas atlīdzības pieteikumus par zagtiem Toyota auto, tad šā gada pirmajā pusgadā vien tādi bijuši jau 13.

Citu Top 5 zagtāko auto marku - BMW, Volkswagen (VW), Audi un Mercedes Benz - zādzības ir sarukušas. 2010. gada laikā BTA saņēma 14 atlīdzību pieteikumus par VW un tikpat daudz par BMW automašīnu zādzībām, bet šā gada pirmajā pusgadā attiecīgi četrus un divus pieteikumus par šiem auto. Savukārt par Mercedes Benz pērn saņemti 15 pieteikumi, bet šā gada sešos mēnešos – vien divi. Arī par Audi auto zādzībām pērn BTA iesniegts krietni vairāk pieteikumu nekā šogad - attiecīgi desmit un četri.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Norisinājies Toyota C-HR – Coupé High Rider prezentācijas pasākums, ko rīkoja Toyota pārstāvniecība Amserv Motors, Swedbank un Toyota Baltic.

Iepazīšanās pasākumi ar jauno Coupé High Rider šobrīd tiek rīkoti visās Eiropas valstīs un pilsētās, kur atrodas Toyota oficiālās pārstāvniecības.

Pasākumu Latvijas Dzelzceļa vēstures muzejā atklāja Swedbank Privātpersonu pārvaldes vadītājs Renārs Rūsis, bet plašāku ievadu par jauno Toyota sniedza Amserv Grupas vadītājs Latvijā un SIA Amserv Motors valdes loceklis Armands Vimba.

«Pirms 22 gadiem Toyota pieteica pasaulei jaunu automašīnu, kas aizsāka mūsdienās vispieprasītāko modeļu klasi – pilsētas SUV (Sport Utility Vehicle). Mēs visi labi pazīstam šo auto – tas ir Toyota RAV4. Ideja bija ļoti vienkārša – savienot ērtu, ekonomisku un viegli vadāmu kompaktu auto ar īstu tā laika apvidus automašīnu. Šodien mēs iepazīstam atkal jaunu Toyota, kurā šis nu jau pavisam modernais SUV ir apvienots ar kupeju – sportiska silueta auto, kas straujāk liek pukstēt gan daiļā dzimuma pārstāvju, gan kungu labākajos gados sirdīm,» sacīja A. Vimba.

Komentāri

Pievienot komentāru