Jaunākais izdevums

Viens no lielākajiem zvanu centriem Latvijā "Transcom Worldwide Latvia", pielāgojoties ārkārtējās situācijas apstākļiem, pārstrukturizējis personālatlases procesus, pārnesot tos virtuālajā vidē, kā arī darbiniekiem nodrošina iespēju strādāt no mājām un izvērtē šādu praksi vismaz daļēji piekopt arī turpmāk.

Kopš krīzes sākuma pieprasījums pēc zvanu centra sniegtajiem pakalpojumiem pieaudzis par 28%, tādēļ uzņēmumā pārskatīti arī darbības procesi, lai pakalpojumus spētu nodrošināt paaugstinātas dinamikas apstākļos. Ņemot vērā, ka cilvēki sākuši vairāk zvanīt un aktīvāk uzdot jautājumus tiešsaistes čatos, uzņēmums meklē papildspēkus. Šobrīd "Transcom" ir 35 vakances un jo īpaši tiek meklēti skandināvu valodā runājoši darbinieki.

"Pielāgojoties apstākļiem, mēs domājām vēl progresīvāk un radām risinājumus, lai līdzšinējos pakalpojumus spētu nodrošināt vēl augstākas intensitātes apstākļos un #paliecmājās režīmā. Visas darbības, kas līdz šim tika nodrošinātas uz vietas birojā, šobrīd nodrošinām arī attālināti un virtuālajā vidē.

Lai darbinieki varētu kvalitatīvi un atbilstoši visiem datu drošības standartiem strādāt no mājām, veicām rūpīgus sagatavošanās darbus atbilstoši mūsu globālajām vadlīnijām," skaidro Līga Millere, "Transcom Worldwide Latvia" personāldaļas vadītāja Baltijā.

"Transcom" ir vadījies pēc kopējas starptautiskas prakses, lai klientu apkalpošanu no mājām nodrošinātu tikpat efektīvu, cik, strādājot no biroja. Šobrīd 65% no uzņēmumā strādājošajiem apkalpo klientus no mājām. Tehniskais nodrošinājums sniedz iespēju "Transcom" darbiniekiem gan atbildēt uz telefona zvaniem, gan tiešsaistes čata vietnēs sniegt iedzīvotājiem nepieciešamo informāciju. Šajā laikā "Transcom" īpaši strādāts pie virtuālo risinājumu pilnveidošanas.

Ņemot vērā, ka jāpielāgojas apstākļiem bija ne tikai klientu apkalpošanas jomā, bet arī personālatlases jautājumos, uzņēmumā aktīvi strādāts arī pie šo procesu digitalizācijas. "Šobrīd personālatlase notiek virtuālajā vidē, un jāatzīst, ka mums ar to veicas ļoti labi. Ņemot vērā, ka pie mums strādā cilvēki no dažādām valstīm un mūsu savstarpējai komunikācijai ir jānotiek attālināti, šādu praksi piekopjam jau vairākus gadus jebšu krietni pirms Covid-19, līdz ar to adaptēšanās jaunajiem apstākļiem neprasīja ilgu laiku. Kopš ārkārtējās situācijas sākuma esam pieņēmuši darbā un uzsākuši apmācības 22 darbiniekiem, un, ņemot vērā augošo darba dinamiku un pieprasījumu pēc mūsu pakalpojumiem, darbā pieņemsim vēl darbiniekus," skaidro L. Millere.

"Transcom" ir starptautisks klientu attiecību vadības pakalpojumu sniedzējs, kas ar zvanu centru palīdzību nodrošina tādus pakalpojumus kā klientu apkalpošana, telemārketings, tehniskais atbalsts un kredītu pārvaldība.

Uzņēmums "Transcom Worldwide Latvia" dibināts 2001. gadā. Aptuveni 350 darbinieki zvanu centros Rīgā un Jēkabpilī nodrošina pakalpojumus deviņās valodās, apkalpojot klientus no tādām valstīm kā Latvija, Krievija, Zviedrija, Dānija, Somija, Vācija, ASV, Kanāda un citām valstīm. "Transcom Worldwide Latvia" klienti ir "Western Union", "Tele2", "Latvenergo", "Maxima", "DPD" un citi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedokļi

Ballītes vairs nav prātā

Līga Millere, "Transcom Worldwide Latvia" personāldaļas vadītāja Baltijā, 10.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ko no darba devēja tagad sagaida gados jaunāki darbinieki? Meklējot darbavietu, jaunieši arvien vairāk novērtē stabilitāti un izaugsmes iespējas, savukārt korporatīvās ballītes ir kļuvušas mazāk nozīmīgas.

Stabils atalgojums – prioritāte

Drošības un stabilitātes sajūta šobrīd viennozīmīgi ir visaugstāk novērtētā uzņēmuma sniegtā vērtība. Jauniešiem ir svarīgi, lai uzņēmums par atbilstošu darbu piedāvā garantētu un laicīgi samaksātu atalgojumu. To jo īpaši novērtē studenti un jaunieši, kuriem šī ir pirmā darbavieta, tādējādi kļūstot patstāvīgiem, vienlaikus izkļūstot no "vecāku ligzdas".

Intervējot potenciālos darbiniekus, novēroju, ka jaunieši vecumā no 20 līdz 30 gadiem arvien lielāku interesi izrāda par uzņēmumiem, kas spēj nodrošināt stabilitāti atalgojuma un sociālo garantiju ziņā, un vienlaikus dinamisku darba ritmu un iespēju gana strauji kāpt pa karjeras kāpnēm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Rīgas investīciju un tūrisma aģentūras direktora amatam izvēlēts Fredis Bikovs

Db.lv, 26.01.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkursā uz Rīgas pašvaldības aģentūras "Rīgas investīciju un tūrisma aģentūra" (LIVE RIGA) direktora amatu visaugstāko novērtējumu ieguvis Fredis Bikovs.

Pretendentu atlasei piesaistīta personāla atlases kompānija SIA “Human Source”. Kopā tika saņemti 25 pieteikumi, kurus konkursa komisija izvērtēja divās kārtās, informē Rīgas domē.

“Mans darbs, pirmkārt, būs vērsts uz Rīgas investoru piesaistes un pārdošanas kapacitātes stiprināšanu. Tāpat svarīgi būs identificēt un risināt Rīgas investīciju vides izaicinājumus un stiprināt Rīgas tēlu starptautiski. Mana pieredze vadošos amatos privātajā sektorā ir devusi izpratni par investoru interesēm un vajadzībām no investoru skatpunkta, kas noderēs, strādājot pie investīciju vides uzlabošanas Rīgā. Savukārt pieredze biznesa pakalpojumu nozares asociācijā palīdzēs stiprināt sadarbību starp investoriem un publisko pārvaldi. Uzskatu, ka aģentūras pārziņā esošās jomas ir cieši savstarpēji saistītas un jāidentificē iespējas sinerģijai starp nozarēm. Strādāšu, lai rūpīgi izstrādātā aģentūras stratēģija īstenotos rīcībā. LIVE RIGA ir jāspēj ne tikai atpelnīt tajā ieguldītos līdzekļus, bet arī nopelnīt naudu rīdziniekiem,” uzsver F.Bikovs.

Komentāri

Pievienot komentāru