Drosme uzņemties risku, spēja ātri reaģēt un pielāgoties situācijai, profesionāla komanda un prieks par katru realizēto projektu
Tie ir SIA ViDEA dzinuļi, kas ļāvuši tai pēdējos trīs gados ievērojami kāpināt apgrozījumu, kā rezultātā uzņēmums ir iekļauts laikraksta Dienas Bizness un Lursoft veidotajā strauji augošo kompāniju jeb Gazeļu sarakstā. ViDEA apgrozījumu palielinājis no 165 tūkst. eiro 2013. gadā līdz 930 tūkst. eiro 2015. gadā, un šajā gadā uzņēmums prognozē sasniegt 1,5 milj. eiro robežu, kā arī gūt 300 tūkst. eiro lielu peļņu. «Šis gads mums bija ļoti veiksmīgs, jo ir realizēti vairāki privāti un sabiedriskā sektora projekti, piemēram, bijām iesaistīti Rīgas lidostas jaunā Ziemeļu termināļa izveidē, piegādājām un ieklājām apmēram 9500 m2 granīta izstrādājumu un flīzes,» stāsta SIA ViDEA līdzīpašnieks Gundars Melnalksnis.
ViDEA pamatdarbība ir saistīta ar apdares materiālu, piemēram, flīžu, dabīgā un mākslīgā akmens izstrādājumu, koka un mīksto grīdas segumu tirdzniecību, kompānija sniedz būvniecības pakalpojumus.
«Latvijā mums ir apmēram pieci spēcīgi konkurenti, kuriem ir ne tikai uzņēmuma pārstāvētās preču grupas, bet plašāks sortiments, kas tiem palīdz paņemt lielāku tirgus daļu. Tirgū ir parādījušies arī virkne mazo uzņēmumu, kuros, iespējams, darbojas viens cilvēks, bet tas zināmu apjomu no tirgus aizņem, un ir grūti šādu kompāniju darbību pārskatīt, aprēķināt to tirgus daļu,» teic ViDEA līdzīpašniece Evelīna Sudraba-Jankevitča.
Konkurence ir biznesa dzinējspēks, bet attīstības bremzējošais faktors ir kvalitatīva darbaspēka trūkums Latvijā, uzņēmuma gadījumā – no projekta vadītājiem līdz flīzētājiem.
Visu rakstu Tur rūpi par grīdām un sienām lasiet 15. decembra laikrakstā Dienas Bizness.