Preču zīmes Latvijas Produkts atpazīstamība vietējā tirgū turpina pieaugt. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra (SDTIC) veiktās aptaujas laikā preču zīmi Latvijas Produkts atpazina 83% respondentu.
Jautāti par to, kādas īpašības piemīt produktiem, kas marķēti ar šo preču zīmi, vairums respondentu norādīja uz produkta izcelsmes vietu – Latvijā radīts produkts/pakalpojums (79% aptaujāto), kā arī uz produktu augsto kvalitāti (11% aptaujāto).
«Iedzīvotāji tirdzniecības vietās arvien biežāk meklē vietējas izcelsmes produktus un tos izvēlas lietot arī uzturā, atzīstot ne tikai par kvalitatīviem un vērtīgiem, bet vienlaikus apzinoties, ka tādējādi viņi sniedz atbalstu vietējiem ražotājiem un mūsu valstij kopumā,» atzīst biroja Latvijas Produkts projektu vadītāja Ieva Rozenberga.
SDTIC aptauja tika veikta veikta no 16.07.2012. – 22.07.2012. ar interneta starpniecību un tajā piedalījās 816 nejauši izvēlēti cilvēki.
Preču zīme Latvijas produkts izveidota, lai atbalstītu Latvijas vietējos uzņēmumus un dotu iespēju patērētājiem atpazīt un izvēlēties Latvijā ražotas preces un pakalpojumus, sākot ar pārtiku un beidzot ar mēbelēm vai zobārstniecības pakalpojumiem. Latvijas produkts ir preču zīme, kas norāda uz divām galvenajām preces vai pakalpojuma iezīmēm – izcelsmes vietu (Latviju) un augstu kvalitāti.
Uzņēmumi, kas vēlas paplašināt sava produkta mārketinga aktivitātes un vēlas iesaistīties šajā kampaņā, aicināti sūtīt pieteikumu birojam Latvijas Produkts.