Citas ziņas

Turpinās ADwards

Imants Liepiņš [email protected], 23.03.2006

Jaunākais izdevums

Šodien Rīgā beigsies Latvian Art Directors Club (LADC) rīkotais radošās izcilības festivāls Adwards. Festivālā cīnās Latvijas reklāmas aģentūru, dizaina grupu, arhitektu biroju, filmu un skaņu studiju pārstāvji un radošie talanti. Latvijas reklāmas un dizaina speciālisti iesniedza gandrīz 250 darbus. Adwards ordeņu ieguvēji un sociālo kategoriju uzvarētāji šovakar tiks pasludināti noslēguma ceremonijā. Uzvarētāju darbi tiks publicēti LADC gadagrāmatā, un viņiem būs iespēja piedalīties Eiropas Māksliniecisko direktoru kluba rīkotajā starptautiskajā konkursā. Iesniegtie Latvijas profesionāļu darbi līdztekus ievērojamiem, pēdējos piecdesmit gados tapušiem reklāmas darbiem ir apskatāmi DDB Latvija sagatavotajā izstādē «Reklāma, kas izmainīja reklāmu» bijušās rūpnīcas «Sarkanais kvadrāts» telpās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Ekscentrisks vīrelis kļūst par reklāmu konkursa seju

Imants Liepiņš [email protected], 25.01.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien, 26. janvārī, notiks «Latvian Art Directors Club (LADC) Adwards» izsludināšana, kurā LADC valdes priekšsēdētājs Ēriks Stendzenieks, Kultūras ministre Helēna Demakova, Latvijas Institūta direktors Ojārs Kalniņš un citi informēs par konkursa mērķiem un pasākumiem. «LADC Adwards» pasludināšanas programmā ir arī festivāla sejas — pazīstamā dīvaiņa, kas sevi dēvē par Pasaules Valdnieku – uzruna, radošo moku iedvesmoti dzērieni, diskusijas un sarunas ar festivāla rīkotājiem. «LADC Adwards» apvieno reklāmas, grafiskā un produktu dizaina, video, audio, TV, multimediju, dizaina foto, ilustrācijas un animācijas jomas. Iesniegtie darbi cīnīsies par «LADC Adwards» zelta un sudraba ordeņiem. Festivāla ietvaros 2006. gada 22. un 23. martā notiks visu iesniegto darbu izstāde, Latvijas tēla konference un radošie semināri ar pasaulē atzītu radošo industriju profesionāļu piedalīšanos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Sāksies darbu iesniegšana reklāmnieku radošajam konkursam

Imants Liepiņš [email protected], 27.01.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 1. februāra līdz 5. martam radošo industriju pārstāvji varēs iesniegt darbus pirmā reklāmas un radošās izcilības festivāla ADwards balvām. ADwards festivāls, kas notiks 22. martā un 23. martā, būs Latvijas mēroga festivāls ar uzsvaru uz tai raksturīgām radošām atšķirībām. Profesionāla reklāma Latvijā ir pieejama jau padsmit gadus, un tas ir pietiekami ilgs laiks, lai izveidotos noteikti profesionalitātes kritēriji, uzskata Latvian Art Directors Community līderis Ēriks Stendzenieks. Atšķirībā no reklāmas festivāla Golden Hammer, LADC Adwards balvas tiks pasniegtas nevis produktu, bet gan profesionālajās kategorijās, piemēram, par labāko reklāmas idejisko, grafisko vai tekstuālo izpildījumu, labāko produkta dizainu, labāko komerciālo fotogrāfiju. Darbus vērtēs starptautiska žūrija reklāmas, dizaina un rakstītā vārda grupās. Darbi tiks vērtēti pa kategorijām ideju un meistarības grupās. Ideju grupā iesniedzamas televīzijas reklāmas, drukātās un vides reklāmas, vides objekti, radioreklāma, tiešā mārketinga piemēri un sociālā reklāma. Savukārt meistarības grupā var pieteikt televīzijas reklāmas, grafiskā vai industriālā dizaina paraugus, fotogrāfijas, interaktīvās un interneta reklāmas, animācijas darbus un reklāmas tekstus.Finālisti saņems īpašus diplomus, savukārt labākie darbi - sudraba un zelta ADwards ordeņus, kas būs augstākais profesionālais novērtējums valstī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Jāiesniedz darbi «Adwards» konkursam!

Imants Liepiņš [email protected], 03.03.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz 5. martam reklāmas un dizaina nozares radošajiem speciālistiem iespējams iesniegt darbus pirmajā Latvijas radošās izcilības festivālā «Adwards». Radošajiem talantiem ir iespēja pieteikt pēdējos trīs gados tapušos darbus reklāmas, grafiskā un produktu dizaina, video, audio, TV, multimediju, dizaina foto, ilustrācijas un animācijas jomās. Būtiski, lai tie būtu radīti un realizēti Latvijā, jo festivāla mērķis ir izcelt un atbalstīt tieši Latvijas talantus. Darbus vērtēs starptautiska žūrija ideju un meistarības grupās. Idejas vērtēs pēc radošās ieceres, tās oriģinalitātes, spēka un atbilstības, savukārt meistarības galvenais vērtēšanas kritērijs būs profesionālais izpildījums. Visi darbi cīnīsies par augstāko profesionālo novērtējumu valstī - sudraba un zelta «Adwards» ordeņiem. Uzvarētāju darbus publicēs «Latvian Art Director Community» (LADC) gada grāmatā, un tie varēs piedalīties arī līdzīga rakstura konkursā Eiropas līmenī. Līdzās «Adwards» profesionālām kategorijām notiek arī festivāla sociālo projektu konkurss par projekta «Latvijas lepnums» popularizēšanas idejām, «Hansabankas» atbalstītā labdarības portāla «Ziedot.lv» reklāmas kampaņas izveidi un «Latvijas Pasta» «Pastkaršu pret vientulību» dizaina izstrādi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Sākas ADwards festivāls

Imants Liepiņš [email protected], 21.03.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šodienas līdz ceturtdienai norisināsies Latvian Art Directors Community (LADC) rīkotais radošās izcilības festivāls Adwards. Tajā par Adwards ordeņiem cīnīsies Latvijas reklāmas aģentūru, dizaina grupu, arhitektu biroju, filmu un skaņu studiju pārstāvji un radošie talanti. Latvijas reklāmas un dizaina speciālisti iesniedza gandrīz 250 darbus. Iesniegtie Latvijas profesionāļu darbi līdztekus ievērojamiem, pēdējos piecdesmit gados tapušiem reklāmas darbiem būs apskatāmi DDB sagatavotajā izstādē «Reklāma, kas izmainīja reklāmu» bijušās rūpnīcas Sarkanais Kvadrāts telpās. Sadarbībā ar Latvijas institūtu rīt notiks Latvijas tēla konference, kurā biznesa vides eksperti un politiķi ar Latvijā un pasaulē atzītiem reklāmas speciālistiem diskutēs par valsts tēla nozīmi un nepieciešamību. Ar pieredzi darbā ar Eiropas un citu pasaules valstu brendingu iepazīstinās DDB Worldwide Group priekšsēdētāja vietnieks Ervē Brosārs, bet Šveices vēstniece Latvijā Anne Botī stāstīs par Šveices uzsākto brenda kampaņu un tās rezultātiem šobrīd. Adwards laikā būs iespējams apmeklēt semināru un meistardarbnīcu programmu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Karjera

Radošās izcilības festivāls Adwards 2018 izsludina darbu iesniegšanu

Monta Glumane, 04.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau trīspadsmito gadu Latvian Art Directors Club (LADC) aicina radošo industriju pārstāvjus, talantus un meistarus iesniegt darbus starptautiskai profesionāļu žūrijai. Radošais izcilības festivāls «Adwards 2018» pieteikumus gaida līdz 12. augustam, informē festivāla rīkotāji.

««Adwards 2018» festivāla radošais uzstādījums aktualizē eksistenciālo jautājumu par mākslīgā intelekta ietekmi uz radošajām industrijām. Šogad svinēsim radošo prātu pārākumu un bezgalīgo potenciālu,» skaidro festivāla organizatore Annija Mežgaile. Radošās izcilības festivāls «Adwards» katru gadu iegūst jaunu vizuālo identitāti, kuru veido atšķirīgi autori. Šogad festivāla ideja un izstrāde ir digitālās aģentūras «CUBE» radošā direktora un partnera Mārča Miķelsona-Germa vadībā.

Darbus aicina iesniegt visus, kas rada «ar» un «caur» idejām – iepakojumu dizainerus, reklāmas profesionāļus, grafikas dizainerus, tekstu autorus, digitālos meistarus, fotogrāfus, mākslinieciskos direktorus, režisorus un operatorus, animatorus. Festivālā darbus vērtēs starptautiska žūrija 10 profesionāļu sastāvā, labākajiem darbiem piešķirot tradicionālos izcilības ordeņus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Radošās izcilības festivālā ADwards pa diviem meistarības ordeņiem saņēmusi reklāmas aģentūras !MOOZ un McCann Erickson Riga, bet Grand Prix balva netika pasniegta.

Vakar noslēdzās ceturtais radošās izcilības festivāls Adwards, ko organizē Latvijas radošo direktoru klubs. Šī gada meistarības ordeņu pasniegšanas ceremonija ir iezīmīga ar faktu, ka iepriekšējos gados godalgotākā aģentūra !MOOZ vairs nevar lepoties ar triumfējošu pārākumu pār citām aģentūrām.

!MOOZ kampaņa Ceļu satiksmes drošības departamentam Ir labi būt labam saņēma 2. pakāpes meistarības ordeni kategorijā Animācija. Tāpat aģentūra dabūja 2. pakāpes ordeni kategorijā Sociālā reklāma CSDD kampaņai Par drošības jostu lietošanu. Jāpiebilst, ka šajā kategorijā 2. pakāpes ordeni saņēma arī aģentūra Young&Hungry ar Latvijas Zvērinātu notāru padomes kampaņu Dia:logs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Radošās izcilības festivāla ADWARDS ceremonijā noskaidroti labākie reklāmas, dizaina un citu radošo industriju darbi.

Starptautiskas žūrijas vadībā tika izvērtēti dažādās radošajās disciplīnās tapuši 256 darbi, kopumā tika piešķirti 18 pirmās pakāpes ordeņi un 32 otrās pakāpes ordeņi.

Festivāla ADWARDS darbi tika iesniegti un vērtēti vairākās kategorijās: integrētās kampaņas, TV & radio, interaktīvie un digitālie risinājumi, drukas māksla & dizaina meistarība, preses un vides reklāma, zīmola stāsts, sabiedriskās attiecības, netradicionālā komunikācija, pasākumi un sponsorēšana, zīmola saturs un izklaide, radošās izcilības eksports.

Darbus vērtēja 15 žūrijas locekļi no 11 valstīm, intensīvākajām diskusijām notiekot klātienē Rīgā. Žūrijas prezidents – Huans Garsia Eskudero (Juan García-Escudero) no aģentūras TBWA ESPAÑA, kurš ir strādājis vairāku pasaules līmeņa festivālu žūrijās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Reklāmnieki sacentīsies, popularizējot labdarību

Imants Liepiņš [email protected], 07.02.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmais radošo industriju festivāls LADC Adwards aicina ikvienu interesentu izmēģināt savus spēkus un izstrādāt radošas idejas labdarības portāla Ziedot.lv un konkursa Latvijas Lepnums popularizēšanai, kā arī veidot dizainu Latvijas Pasta projektam «Pastkarte pret vientulību». Reklāmas kampaņu labdarības portālam Ziedot.lv - ar mērķi veicināt ziedošanu un labdarību kā pašsaprotamus procesus mūsu sabiedrībā piedāvā Hansabanka. Latvijas pasts, uzsākot «Pastkartes pret vientulību», aicina veidot emocionāli spēcīgus, sirsnīgus un vientulību kliedējošus pastkaršu dizainus, kas spētu iepriecināt un aizkustināt patiesi vientuļus cilvēkus, kam, iespējams, ir daudz paviršu paziņu, bet nav neviena drauga un īsti tuva cilvēka. Piecas labākās pastkaršu idejas Latvijas Pasts realizēs, izdodot pastkartes, ko bez maksas nogādās visos veco ļaužu pansionātos un bērnunamos. Konkursu dalībniekiem būs iespēja cīnīties par balvām, piemēram — vislabāko ideju autoriem LADC un Starlett dāvinās Apple iMac un iPod. Vislabākās idejas projektu iniciatori īstenos reklāmas kampaņās. Darbu iesniegšanas termiņš visiem projektiem ir 5. marts, bet uzvarētājus pasludinās 23. marta vakarā LADC Adwards noslēgumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Nākamnedeļ startēs radošās izcilības festivāls

Imants Liepiņš [email protected], 17.03.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 21. — 23. martam Rīgā notiks Latvian Art Directors Club (LADC) rīkotais radošās izcilības festivāls ADwards, kurā par balvām – speciālajiem ADwards ordeņiem – cīnīsies Latvijas reklāmas aģentūru, dizaina grupu, arhitektu biroju, filmu un skaņu studiju pārstāvji un individuāli praktizējoši radošie talanti. Iesniegtie Latvijas profesionāļu darbi būs apskatāmi bijušās rūpnīcas Sarkanais Kvadrāts telpās no 22. līdz 24. martam līdzās ievērojamiem pēdējos 50 gados tapušiem reklāmas darbiem aģentūras DDB sagatavotajā izstādē «Reklāma, kas izmainīja reklāmu». Savukārt sadarbībā ar Latvijas institūtu, otrdien, 21. martā notiks Latvijas tēla konference, kurā biznesa vides eksperti un politiķi ar Latvijā un pasaulē atzītiem reklāmas speciālistiem diskutēs par valsts tēla nozīmi un nepieciešamību. Ar pieredzi darbā pie Eiropas un citu pasaules valstu brendingā iepazīstinās DDB Worldwide Group priekšsēdētāja vietnieks Ervē Brosārs (Hervé Brossard), savukārt Šveices vēstniece Latvijā V. E. Anne Botī (V. E. Anne Bauty) stāstīs par Šveices brendiga kampaņas uzsākšanu un tās šī brīža rezultātiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Paziņoti radošās izcilības festivāla ADwards uzvarētāji

Dienas Bizness, 26.03.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

TV kategorijā pirmās pakāpes jeb zelta ADwards ordeņus saņēma reklāmas aģentūra McCann World Group ar darbu Kartupeļa ciltskoks (klients Latfood) un SIA Tritone Studio ar mūzikas video Soundarcade Hunt Royal (klients Soundarcade), saukārt otrās pakāpes jeb sudraba ordeni TV kategorijā saņēma aģentūra Guilty ar darbu Ir abonēšanas kampaņas TVC (klients – žurnāls IR).

Grafiskā dizaina kategorijā ar otrās pakāpes ordeņiem par labāko ilustrāciju tika apbalvoti Marita Stelpa ar darbu Animal Party flaijeris un radošā apvienība Miit ar darbu Miit (klients Miit), savukārt pirmās pakāpes ordeni saņēma reklāmas aģentūra !MOOZ ar darbu Zelta Zivtiņa Superkombo (klients Zelta Zivtiņa). Par labāko korporatīvo stilu otrās pakāpes jeb sudraba ordeņus ieguva aģentūra Young&Hungry par darbu HUGU (klients A.Dew) un SIA Rijada par darbu RIIJA (klients SIA Rija.lv), savukārt pirmās pakāpes jeb zelta ordeni – aģentūra Asketic par darbu Latvijas vizuālā identitāte Expo 2010 (klients Aerodium).

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Šonedēļ notiks ADwards festivāls

Imants Liepiņš [email protected], 20.03.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 21. līdz 23. martam Rīgā notiks Latvian Art Directors Community (LADC) rīkotais radošās izcilības festivāls ADwards, kurā par balvām — ADwards ordeņiem – cīnīsies Latvijas reklāmas aģentūru, dizaina grupu, arhitektu biroju, filmu un skaņu studiju pārstāvji un individuāli praktizējoši radošie talanti. Iesniegtie Latvijas profesionāļu darbi, līdzās ievērojamiem, pēdējos 50 gados tapušiem darbiem aģentūras DDB sagatavotajā izstādē «Reklāma, kas izmainīja reklāmu» būs apskatāmi bijušās rūpnīcas Sarkanais Kvadrāts telpās no 22. līdz 24. martam. Semināru programma kopā ar radošajiem talantiem no visas pasaules notiks 23. martā no plkst. 9.00 līdz 17.00 Hotel Alberts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Iespēja pieteikties ADwards

Raivis Spalvēns, Dienas bizness, 27.02.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien sākas darbu iesniegšana radošās izcilības festivālam ADwards, ko jau ceturto gadu rīko Latvian Art Director Club (LADC). Šogad festivāls norisināsies no 18. līdz 19. martam, un tā laikā labākie Latvijas reklāmas un dizaina mākslinieki savā starpā cīnīsies par Meistarības ordeņiem. Darbus festivālam varēs iesniegt līdz 14. martam, ziņo LADC.

Radošās izcilības festivāla Meistarības ordeņus būs iespējams iegūt 15 kategorijās – integrētās kampaņas, TV un drukātā reklāma, tiešais mārketings, sociālā reklāma, grafiskais un iepakojuma dizains, fotogrāfija, animācija, interaktīvais un industriālais dizains, plakāti un vides reklāma, vides objekti, radio reklāma un reklāmas teksts.

ADwards 2009 darbu pieņemšana notiks no 27. februāra līdz 14. martam. Šogad tiek mainīti arī darbu pieteikšanas noteikumi, nosakot īpašu pieteikuma maksu. Viena – pirmā darba iesniegšana visiem festivāla dalībniekiem ir bez maksas, savukārt par katru nākamo pieteikto darbu jāmaksā Ls 50 +PVN. Tomēr arī šogad, lai atbalstītu lietišķā dizaina attīstību Latvijā, industriālā dizaina kategorijā darbus varēs iesniegt bez maksas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

250 pieteikumi «Adwards» festivālam

Imants Liepiņš [email protected], 13.03.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmajam radošās izcilības festivālam «Adwards» reklāmas un dizaina speciālisti no Latvijas kopumā iesnieguši gandrīz 250 darbus. Nākamās nedēļas sākumā darbu sāks starptautiska žūrija, lai nolemtu, kuri darbi saņems augstāko profesionālo novērtējumu reklāmas un dizaina nozarē Latvijā - «Adwards» ordeni. Festivāla laikā radošajiem talantiem bija iespēja pieteikt pēdējos trīs gados tapušos darbus reklāmas, grafiskā un produktu dizaina, video, audio, TV, multimediju, dizaina foto, ilustrācijas un animācijas jomās. Būtiski, lai tie būtu radīti un realizēti Latvijā, jo festivāla mērķis ir izcelt un atbalstīt tieši Latvijas talantus. Žūrija vērtēs iesniegtos darbus ideju un meistarības grupās. Idejas vērtēs pēc radošās ieceres, tās oriģinalitātes, spēka un atbilstības, savukārt meistarības galvenais vērtēšanas kritērijs būs profesionālais izpildījums. Uzvarētāji saņems sudraba un zelta «Awards» ordeņus, kas dos viņiem iespēju piedalīties arī līdzīga rakstura konkursā Eiropas līmenī. Uzvarētāju darbus publicēs Latvijas Māksliniecisko direktoru kluba gada grāmatā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Labākā reklāmas aģentūra - !MOOZ

, 04.03.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn par Latvijas lābāko reklāmas aģentūru mārketinga konferencē Password 2009 atzīta !MOOZ, savukārt labākās mediju aģentūras godu izpelnījusies OMD.

3. martā pirmo reizi Latvijā Best Marketing sadarbībā ar Latvijas Reklāmas asociāciju apbalvoja labāko reklāmas un mediju aģentūru.

Titulu Gada reklāmas aģentūra 2008 saņēma aģentūra !MOOZ, aiz sevis otrajā vietā atstājot DDB, trešajā - Domino. Uzvarētāja pozīciju aģentūrai !MOOZ nodrošinājuši sasniegumi tādos festivālos kā Password, Cannes Lions un Adwards, kā arī augstā atzinība mārketinga direktoru aptaujā.

«!MOOZ 2008. gads bija izglītības un starptautiskās elpas gads. Mēs atvērām biroju Berlīnē un ieguvām pirmās Kannas Latvijai. Mēs ieraudzījām !MOOZ vārdu starptautisku tenderu sarakstos. 2008. gads bija !MOOZ durvju sprauga uz pasauli,» saka Ēriks Stendzenieks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvijas Pasts uzsāk projektu Pastkartes pret vientulību

Elīna Circene, 31.01.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmā radošā izcilības festivāla ADwards ietvaros Latvijas Pasts uzsāk projektu Pastkartes pret vientulību. Festivāla dalībniekiem tiek piedāvāta iespēja veidot emocionāli spēcīgu, sirsnīgu un vientulību kliedējošu pastkaršu dizainus, kas spētu iepriecināt vientuļus cilvēkus, Db informēja VAS Latvijas Pasts sabiedrisko attiecību daļas vadītāja Inese Kreicberga. Piecas labākās pastkaršu idejas tiks īstenotas, izdodot pastkartes, ko bez maksas nogādās veco ļaužu pansionātos un bērnu namos. Festivālā ADwards ir aicinātas piedalīties Latvijas reklāmas aģentūras, dizaina grupas, arhitektu biroji, filmu un skaņu studijas, kā arī individuāli praktizējoši profesionāļi. Darbus var iesniegt no šā gada 1. februāra līdz 5. martam. Festivāls notiks 2006. gada 22. un 23. martā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Mācība reklāmniekiem

Imants Liepiņš [email protected], 17.03.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Festivāla ADwards ietvaros nākamceturtdien būs iespējams apmeklēt arī semināru un meistardarbnīcu programmu «Radošā domāšana reklāmā un grafiskajā dizainā». Tā būs iespēja vienkopus dzirdēt un iesaistīties diskusijās ar sešiem pasaulē atzītiem režijas, animācijas, video, filmu un reklāmas speciālistiem, kuri dalīsies savā ilgstošajā radošajā pieredzē. Kinorežisors Marks Brummunds (Marc Brummund; Vācija) vadīs semināru «Jauna režisora grēksūdzes», slavenās Fabrica Benetton video nodaļas vadītājs Džo Tonjeri (Joe Togneri; Itālija) Latvijas speciālistiem stāstīs par iespējām nokļūt un mācīties prestižajā komunikāciju centrā. Grafiskais dizainers, ilustrators un multimediju mākslinieks Gints Apsītis (Latvija) vadīs lekciju «Jaunā animācija un Motion graphic», savukārt patiesību un baumas par reklāmas nākotni atklās Undīnes universitātes pasniedzējs Džovanni Lungi, Ph.D. (Giovanni Lunghi; Itālija).

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvijas zīmolu veidos ārzemēs

, 26.02.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas institūta (LI) pasludinātajā sarunu procedūrā Par valsts zīmolvedības stratēģijas izstrādi labākos rezultātus uzrādījis Lielbritānijā reģistrētais uzņēmums Earthspeak, Db.lv informēja Latvijas institūta ārējo sakaru koordinatore Inese Loce.

2007. gada 5.janvārī LI likuma noteiktajā kārtībā izsludināja sarunu procedūru Latvijas zīmolvedības stratēģijas izstrādei. Ar sarunu procedūras nolikumu iepazinās vairāk kā 10 interesentu, taču pieteikumus iesniedza trīs kandidāti: SIA DDB Worldwide Latvia (Latvija), Earthspeak (Lielbritānija) un Bloom Consulting SL (Spānija).

No kandidātiem tika sagaidīta pieredze trīs gadu valstu zīmolvedības izstrādē, tehniskajām prasībām atbilstoša metodoloģija. Sarunu pēdējā kārtā LI komisija ir pieņēmusi lēmumu uzticēt Latvijas zīmolvedības stratēģijas izstrādi Lielbritānijā reģistrētam uzņēmumam Earthspeak, kura vadītājs ir valstu zīmolvedības eksperts Saimons Anholts (Simon Anholt).

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Kreatīvās domas sasniegumi — festivālā

Imants Liepiņš [email protected], 06.07.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Mākslas direktoru kluba (LADC) radošās izcilības festivālā Adwards uzvarējušie darbi līdz 8. jūlijam piedalās Eiropas Mākslas direktoru kluba (ADC*E) rīkotajā festivālā «Labākais Eiropas dizains un reklāma». LADC iesniegtie darbi pārstāv plašu reklāmas un dizaina klāstu, piemēram, televīzijas klipus, drukātās un sociālās reklāmas, vides objektus, grafisko un industriālo dizainu, ko radījuši McCann, Zoom!, DDB Latvija, TBWALatvija, Euro RSCG Riga, Frank & Stein, Bates/Red Cell u.c. Latvija kā ADC*E dalībvalsts festivālā pārstāvēta pirmoreiz.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

22. martā Rīgas cirka ēkā notika Latvijas radošās izcilības festivāla Adwards apbalvošanas ceremonija, kurā trīs festivāla dalībnieki tika pie jauniem iMac datoriem un pārējie labākie darbu iesniedzēji tika apbalvoti ar pirmās un otrās pakāpes ordeņiem.

Pirmās pakāpes ordeni ieguva divas reklāmas aģentūras: SIA ZOOM! ar reklāmas kampaņas Drink, Drive, Join 2 vides reklāmu un Dizainere Liene Drāzniece ar darbu Breathing Prohibited.

Otrās pakāpes ordeņus saņēma:

->ZOOM! - Drink, Drive, Join 2 video reklāma

->SIA Dd studio - Ojārs Vācietis. Biogrāfisks

->E950 - www.airport.lv

->Elīna Bušmane - Stakils/sērija

->Baiba Lindane - Table board

->Krišs Salmanis - Hansabanka Open Card

->Mareks Hofmanis - Jaffa Magazine

->Māra Viška - Mākslu Bēbīšiem

->Aldis Bokmelders - MAN PO

->RCL SIA (TBWA\LATVIJA) - Mīli Sevi katalogs

Fotogalerija:

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

!MOOZ saņem balvu pasaules ietekmīgākajā reklāmas festivālā Cannes Lions

, 18.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aģentūra !MOOZ pirmo reizi Latvijas reklāmas vēsturē izcīnījusi godalgu prestižajā reklāmas festivālā Cannnes Lions, saņemot Sudraba Lauvu par Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) rīkotās kampaņas Orgānu donori radošo risinājumu.

Kopumā festivālā Cannes Lions šogad tika iesniegti 28 000 darbi no 85 valstīm. Kategorijā Direct Lions saņemtā sudraba godalga ir Latvijas reklāmas aģentūru augstākais sasniegums. Līdz ar nominācijām, kas par reklāmas klipiem tika saņēmtas pirms diviem gadiem, !MOOZ kļuvusi arī par Kannu festivālā visvairāk apbalvoto reklāmas aģentūru Baltijā.

Pirms četriem gadiem mēs aģentūrā izvirzījām mērķi: trīs gadu laikā aģentūrai jāiekļūst Kannu festivāla finālā un piecu gadu laikā jānoliek uz palodzes lauva,“ saka !MOOZ radošais direktors Ēriks Stendzenieks. „Kannas nav pašmērķis, bet tas ir apliecinājums darba kvalitātei un labs motivators radošajiem. Turklāt laikā, kad pircējs var izvēlēties starp simtiem informācijas avotu, ir divas iespējas – vai nu sabāzt reklāmu malu malās, vai arī padarīt to tik interesantu, lai skatītājs pats to vēlas redzēt,” norāda Ē. Stendzenieks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Festivālā BalticBest 2018, kas norisinājās Tallinas kinomuzejā, reklāmas aģentūra DDB Latvija atzīta par labāko starp Baltijas radošajām un komunikācijas aģentūrām. Šī ir pirmā reize, kad šos laurus plūc aģentūra no Latvijas.

Līderi noskaidroti, piešķirot punktus par katru apbalvojumu vietēja un reģionāla mēroga festivālos (kā pašmāju Adwards, lietuviešu Adrenalinas, igauņu Kuldmuna un jaunās Eiropas un Vidusāzijas Golden Drum) un par katru apbalvojumu un arī finālista statusu Eiropas un pasaules mēroga pasākumos (Cannes Lions, EPICA, Clio un citos).

Piektajā un līdz šim vērienīgākajā Balticbest festivālā no Latvijas aģentūrām vadošajā desmitniekā iekļuvušas arī Deep White, Not Perfect | Y&R Riga un New Black. Bez Baltijas reitinga noskaidrošanas Tallinā tika arī pasniegtas balvas, uz kurām pretendēja aģentūras no septiņām valstīm, un četras no šīm balvām nonāca DDB Latvija rokās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Adwards Dienas biznesam sagādājis jaunu reklāmu (video)

, 02.04.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no radošās mākslas festivāla Adwards 2007, kuram Dienas bizness sniedza informatīvu atbalstu, dalībniekiem Uvis Leskavnieks saņēma vienu no speciālās kategorijas balvām par izveidoto televīzijas reklāmu Dienas biznesa Studentu klubam, kura tika atzīta par vislabāko Dienas biznesa speciālajā kategorijā.

Kopā Dienas biznesa speciālās kategorijas uzvarētājs bija izveidojis četras videoreklāmas. Uvis Leskavnieks kā speciālās kategorijas uzvarētājs balvā saņēma jaunu Apple iMac datoru.

Piedāvājam noskatīties Dienas biznesa speciālās kategorijas uzvarētāja Uvja Leskavnieka darbus.

Ja neredzat video, klikšķiniet uz reklāmu nosaukumiem.

Dienas biznesa Studentu klubs - parks:

Dienas biznesa Studentu klubs - wc:

Dienas biznesa Studentu klubs - pirts:

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Izstāde par reklāmu, kas mainīja reklāmu

Imants Liepiņš [email protected], 08.03.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 21.marta līdz 23.martam Rīgā būs apskatāma pasaules ietekmīgāko reklāmu izstāde «Reklāma, kas mainīja reklāmu», Db informēja izstādes organizatori. Šī ekspozīcija līdz šim pirmo un vienīgo reizi tika demonstrēta Gugenheima muzejā 1999. gadā. Izstāde Rīgā notiks bijušās rūpnīcas Sarkanais Kvadrāts telpās Maskavas ielā 322 festivāla Adwards ietvaros. Ekspozīcijā iekļauti 50 visu laiku labākie reklāmas aģentūru tīkla DDB Worldwide drukātās reklāmas paraugi, kā arī vairāk nekā 50 reklāmas videoklipi, kas tapuši kopš 1949. gada. Izstādes atklāšanā piedalīsies DDB Worldwide stratēģiskais un cilvēkresursu vadītājs Džeims Bests.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Notiek valsts tēla brendinga konference

Imants Liepiņš [email protected], 22.03.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien radošās izcilības festivāla Adwards laikā notiek Latvijas tēla konference, kurā biznesa vides eksperti un politiķi ar Latvijā un pasaulē atzītiem reklāmas speciālistiem diskutēs par valsts tēla nozīmi un nepieciešamību. Ar pieredzi Eiropas un citu pasaules valstu tēlu brendingu iepazīstinās DDB Worldwide Group priekšsēdētāja vietnieks Ervē Brosārs (Hervé Brossard), bet Šveices vēstniece Latvijā Anne Botī (Anne Beauty) stāstīs par uzsākto Šveices kampaņu un par tās rezultātiem šobrīd.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas aģentūra “McCANN Rīga” par kampaņu “Izcila vieta atkritumu poligonam” prestižajā starptautiskā radošuma konkursā “Golden Drum”, saņēmusi zelta godalgu, informēja “McCANN Rīga” radošais direktors Valters Jonāts.

Pēc “Getliņi EKO” pasūtījuma tapusī sabiedrības izglītošanas kampaņa par atkritumu samazināšanu šogad jau ir saņēmusi vairākas balvas, tostarp komunikācijas konkursā “Mi:t&Links Baltic Communication Awards 2023”, “Baltic Best” un radošās izcilības festivālā “ADwards”.

“Veidojot radošos konceptus, balvas nav mērķis, mērķis ir klienta kampaņas rezultāti. Vienlaikus pētījumi liecina, ka ir tieša saistība apbalvojumiem un rezultātiem, jo apbalvotākās kampaņas parasti ir tās, kas spējušas sasniegt augstākus rezultātus. Turklāt panākumu gadījumā ieguvējs ir gan klients, gan aģentūra,” saka Jonāts.

Festivāls “Golden Drum Festival” tika dibināts 1993. gadā ar mērķi pulcēt radošos darbiniekus no dažādām, tolaik bieži dēvētām par jaunās Eiropas, valstīm. Festivāls dažādos veidos vēlējās iedvesmot un rosināt radošo domāšanu un aicināt uz pozitīvām pārmaiņām. “Golden Drum” festivāls ir iekļauts prestižajā WARC reitingā līdzās Kannu festivālam un citiem konkursiem. Šogad festivālā piedalījās aģentūras no 40 valstīm - Norvēģijas, Somijas, Dānijas, Zviedrijas, Čehijas, Polijas un daudzām citām.

Komentāri

Pievienot komentāru