Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Katru nedēļu pakalpojumu sniedzēju skaits platformā getapro.lv pieaug par 40 līdz 50, un šobrīd tas ir sasniedzis 2250, no kuriem 200 risinājumu izmanto gandrīz katru dienu.

Pagājušā gada novembrī sludinājumu portālā getapro.lv bija izvietoti 2100 dažādu remontdarbu pasūtījumi, un desmit mēnešos to skaits pieaudzis līdz desmit tūkstošiem. Mēnesī vietnes apmeklētāju skaits palielinājies no 15 tūkstošiem pērn novembrī līdz 32 tūkstošiem šobrīd, savukārt lapas skatījumu skaits sasniedz pusmiljonu mēnesī. «Tas ir iespaidīgi šāda veida platformai, ko izveidojām tikai pirms diviem gadiem. Apjomi aug, redzam interesi no klientiem un cilvēkiem, kuri meklē dažādus speciālistus. Skaitļu ziņā esam diezgan apmierināti, bet joprojām vēl tāls ceļš ejams,» teic Jurijs Fridkins, getapro.lv (SIA Getapro) līdzdibinātājs.

Ievieš aplikāciju

Septembra sākumā uzņēmums ieviesa aplikāciju pakalpojumu sniedzējiem. Šobrīd tā ir izstrādāta viedtālruņiem, kam ir Android operētājsistēma, bet oktobrī plānots izlaist mobilo lietotni arī iPhone lietotājiem. Aplikācija domāta tikai pakalpojumu sniedzējiem. Sākumā, kad platforma bija pavisam jauna, Jurijs nevēlējās aplikāciju, jo pakalpojumu sniedzēji, viņa skatījumā, tam vēl nebija gatavi. Tagad daudzi meistari platformu lieto jau mēnešiem ilgi un izmanto to vairākas reizes dienā. Ir pakalpojumu sniedzēji, kuri veic lielākus remontdarbus un getapro.lv izmanto reizi vai divas mēnesī, bet, piemēram, santehniķi un «vīrs uz stundu» vietni lieto katru dienu. Ir aptuveni 200 aktīvie pakalpojumu sniedzēji, kuri to izmanto regulāri. «Ja cilvēks ir pieteicies daudziem darbiem, viņš katru dienu saņem daudz paziņojumu e-pastā. Domājām, kā pasargāt cilvēkus no pārāk liela ziņojumu apjoma un dot iespēju reaģēt uz pasūtījumiem ātri,» skaidro Jurijs.

Kad uzņēmums ieviesa aplikāciju, nebija ļoti strauja interese lejuplādēt mobilo lietotni. Uzņēmējs spriež, ka tas ir normāli, jo pieradums veidojas pamazām un būs vajadzīgs laiks, kamēr cilvēki pie tā pieradīs. Aplikācija domāta tikai izpildītājiem, nevis cilvēkiem, kuri meklē meistaru konkrēta darba veikšanai. «Cik bieži cilvēkiem vajag remontēt dzīvokli? Reizi piecos gados? Taču pakalpojumu sniedzēji vietni izmanto katru dienu, tāpēc aplikācija vajadzīga tikai pakalpojumu veicējiem, nevis pasūtītājiem. Pagaidām nav vērts tērēt naudu aplikācijai, ko izmanto galalietotāji, kas meklē konkrēta darba veicēju,» viņš skaidro.

Visu rakstu lasiet 18. septembra laikrakstā Dienas Bizness, vai meklējot tirdzniecības vietās.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gada laikā sludinājumu portāla "GetaPro" lietotāju skaits pieaudzis par 100%, sasniedzot 125 tūkstošus mēnesī, bet pasūtījumu skaits pieaudzis par 130% un dienā ir vidēji 100 līdz 150 pasūtījumi.

"Ievērojami ir audzis atkārtoto klientu skaits – katru trešo pasūtījumu izvieto esošie platformas lietotāji," teic Jurijs Fridkins, "getapro.lv" (SIA "Getapro") līdzdibinātājs.

Šobrīd platformā ir 5000 reģistrēti pakalpojumu sniedzēji un katru mēnesi to skaits pieaug par 200. Katru dienu platformā uzturas 600 meistari, mēnesī – 2000. Platformas lietotāju skaits ir 60 tūkstoši mēnesī.

No platformas darbības sākuma līdz 2018. gada novembrim bija 2100 pasūtījumi, pērn septembrī to skaits pieauga par desmit tūkstošiem un sasniedza 12 tūkstošus. Šobrīd mēnesī ir 3500 pasūtījumu un kopējais to skaits kopš platformas dibināšanas pārsniedz 40 tūkstošus. "Pēdējā gada laikā ar platformas starpniecību ir veikti 30 tūkstoši pasūtījumu, turklāt kopējā pasūtījumu vērtība mēnesī ir aptuveni divi miljoni eiro," piebilst J. Fridkins.

Komentāri

Pievienot komentāru