Populārā mikroblogošanas vietne Twitter turpmāk oficiāli piedāvās uzņēmējiem jaunu pakalpojumu, kura pamata funkcija ir veicināt uzņēmēja atpazīstamību tā potenciālo klientu vidū, kuri tiek speciāli atlasīti, balstoties uz viņu interesēm un dzīvesvietas.
Pamatā jaunais Twitter pakalpojums uzņēmējiem piedāvā divas lietas – profila reklāmu, kas mērķēta uz tiem Twitter lietotājiem, kuru intereses atbilst uzņēmuma pamatbiznesam, un atsevišķu uzņēmuma ierakstu izplatīšanu šo Twitter lietotāju ziņu plūsmā.
Uzņēmuma profila reklāmas pamatā darbojas speciāla sistēma, kas Twitter lietotāju vidū atlasa tos «čivinātājus», kuru intereses saskan ar uzņēmuma piedāvājumu. Rezultātā šo Twitter lietotāju profilu sadaļā pie ieteikumiem kādam «sekot» parādīsies reklamētā uzņēmuma profils. Otrs piedāvājums paredz uzņēmuma ierakstu izplatīšanu citu Twitter lietotāju ziņu plūsmā.
Pakalpojums paredz, ka uzņēmēji, reklamējot savu profilu, maksā tikai par jauniegūtajiem sekotājiem, turklāt fiksētu summu par katru jauno sekotāju. Savukārt, izplatot savus ierakstus, uzņēmums maksā par katru peles klikšķi vai citu darbību (retweet, reply, favorite), kas izdarīta uz ieraksta. Uzņēmumi var arī izvēlēties reģionus, no kuriem piesaistīt sekotājus. Piemēram, ja uzņēmums darbojas tikai kādā noteiktā reģionā, tas var izvēlēties, lai sekotāji tiek meklēti tikai šajā vietā.
Ar jauno pakalpojumu Twitter piesaka konkurenci interneta gigantam Google, kurš šo tirgus nišu ir iekarojis ar pakalpojumu AdWords. Eksperti gan šaubās par to, ka Twitter pakalpojums būs tik populārs, cik Google AdWords. Līdzīgu reklamēšanās pakalpojumu piedāvā arī sociālais portāls Facebook.