Jaunākais izdevums

Slēgts KFC restorāns Vecrīgā, Audēju ielā, liecina kompānijas paziņojums Facebook.

«Tuvākajā laikā mūsu KFC restorāns Rīgā būs slēgts, jo mūsu jaunie pavāri apgūs zināšanas un pārējais personāls nostiprinās prasmes, kuras nepieciešamas, lai KFC Latvija komanda ievērotu un spētu izpildīt visas noteiktās prasības un standartus,» norāda uzņēmums.

«Paldies visiem – tiem, kuri jau paspējuši apmeklēt mūsu restorānu un tiem, kuri to iecerējuši izdarīt tuvākajā laikā. KFC restorāni visā pasaulē strādā ievērojot augstus standartus gan klientu apkalpošanā, gan kvalitatīvu un garšīgu ēdienu pagatavošanā,» paziņojumā norāda KFC.

Pirms vairāk nekā nedēļas kāds no bijušajiem KFC darbiniekiem internetā publicēja fotogrāfijas, ka uzņēmumā tiek pārkāptas higiēnas prasības.

Reaģējot uz šo informāciju, uzņēmumu pārbaudīja Pārtikas un Veterinārais dienests, kurš ziņoja, ka KFC konstatēti higiēnas prasību pārkāpumi un uzsākta administratīvā lietvedība. KFC gada laikā sodīts jau 2 reizes, informē PVD.

Db.lv jau rakstīja, ka pērnā gada augustā Vecrīgā atklāts pirmais ātrās apkalpošanas restorāns KFC (Kentucky Fried Chicken), kura izveidē investēti 500 tūkstoši eiro, informēja UAB Cibus Restaurants vadītājs un KFC un Pizza Hut franšīzes īpašnieks Baltijas valstīs Sigurdurs A. Sigurdsons.

Ātrās apkalpošanas restorāns izvietots divos stāvos 300 kvadrātmetru platībā.

Nākotnes plānos uzņēmumam ietilpa atvērt jaunus restorānus Rīgā. Pirmā restorāna vietas atrašana tolaik tika vērtēta kā veiksmīga, jo īpašums atrodas tieši blakus Galerijai Centrs.

KFC restorānu tīkls ir pazīstams ar īpašu vistas gaļas recepti, ko pirms vairāk nekā 75 gadiem ASV radīja uzņēmuma dibinātājs Hārlands Sanderss, kura seja ir kļuvusi par KFC simbolu. Patlaban 118 pasaules valstīs atvērti aptuveni 20 tūkstoši KFC restorānu, kuros ik dienas tiek apkalpoti 12 miljoni apmeklētāju.

Mūsdienās recepte tiek rūpīgi sargāta un plānots to paturēt noslēpumā arī turpmāk.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) par higiēnas prasību neievērošanu ātrās ēdināšanas tīkla Kentucky Fried Chicken (KFC) uzņēmumā Vecrīgā, Audēju ielā, ir piemērojis 400 eiro naudas sodu, pastāstīja PVD pārstāve Ilze Meistere.

Jau ziņots, ka PVD 22.septembrī KFC veicis pārbaudi, konstatējot vairākus higiēnas prasību pārkāpumus, un ierosināja administratīvo lietvedību. Par līdzīgiem pārkāpumiem KFC gada laikā ir sodīts divas reizes.

Uzņēmuma pārstāvis Lietuvā un Latvijā Jozs Berlicks atzina, ka sūdzības par higiēnas prasību neievērošanu pilnībā neatbilstot realitātei, par ko viņš pats klātienē ir personīgi pārliecinājies. «Sociālajos tīklos izplatītas fotogrāfijas, ko uzņēmis mūsu bijušais darbinieks, kurš bija atbildīgs par vistas produktu pagatavošanu un tīrību attiecīgajās virtuves zonās. Mums ir svarīgi, lai klienti mums uzticas un saņem kvalitatīvu un droši pagatavotu pārtiku, tāpēc sazinājāmies ar PVD, aicinot apmeklēt restorānu un pārliecināties, vai ievērojam nepieciešamās higiēnas un pārtikas drošības prasības,» viņš sacīja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada jūlijā iepirkšanās un izklaides centrā «Akropole» durvis vērs jaunā koncepta KFC («Kentucky Fried Chicken») restorāns, kas būs jau otrā šī tīkla filiāle Rīgā.

Franšīzes jaunie īpašnieki, Igaunijas kompānija «Apollo Grupa», kam pieder arī vairāki citi zīmoli Baltijā, restorāna apmeklētājiem sola jaunu klientu servisa pieredzi, un tuvāko gadu laikā KFC restorānu skaitu Latvijā plānots trīskāršot. Šobrīd uzņēmums aktīvi meklē jaunus darbiniekus, kuri pēc profesionālu apmācību iziešanas drīzumā aizpildīs kādu no daudzajām darba vietām.

Jaunā restorāna interjers tiks ieturēts modernā stilā un gaišos toņos. Tajā paredzētas 75 sēdvietas, ko papildinās digitālās ēdienkartes, pašapkalpošanās kases un bezmaksas atkārtotās dzērienu uzpildes stacijas. Papildus KFC vistu spārniņiem restorāna ēdienkartē būs pieejami arī dažādi citi ēdieni, sākot no uzkodām un sviestmaizēm līdz cāļa gaļas maltīšu groziem un desertiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ Rīgā tiks oficiāli atklāta ātrās ēdināšanas zīmola Pizza Hut pirmā picērija Latvijā, informē Pizza Hut vadītājs Latvijā Kārlis Zandersons.

Atklāšana notiks trešdien, 20.aprīlī, Vecrīgā, Audēju ielā 14.

Kā norāda Zandersons, Pizza Hut Rīgā Baltijas valstīs būs vienīgais šī zīmola dine-in jeb vieta, kur ēdienu iespējams baudīt uz vietas un pieejama apkalpošana pie galdiņiem. Picērijas divos stāvos izvietotas vairāk nekā 90 sēdvietas.

Pizza Hut piedāvā pēc amerikāņu tradīcijas ceptās biezās pamatnes picas, kā arī salātus, pastu un desertus.

Testa režīmā strādājam jau nedēļu. Pirmās klientu atsauksmes ir atzinīgas, norāda Zandersons.

Kā ziņots, pirmās ātrās ēdināšanas tīkla Kentucky Fried Chicken (KFC) ēstuves un pirmās zīmola Pizza Hut kafejnīcas izveidē kopumā plānots investēt aptuveni vienu miljonu eiro, aģentūrai LETA teica KFC un Pizza Hut franšīzes īpašnieks Baltijas valstīs Sigurdurs Arnars Sigurdsons.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvāko trīs gadu laikā Kentucky Fried Chicken (KFC) restorānu skaitu Baltijā plānots paplašināt līdz vismaz 20. Latvijā primāri jaunie restorāni atradīsies Rīgā (gan centrā, gan arī mikrorajonos), taču franšīzes turētājs, uzņēmums Apollo Group, neizslēdz iespēju ar laiku ieiet arī citās Latvijas lielākajās pilsētās atkarībā no tā, cik liels būs iedzīvotāju pieprasījums, informē uzņēmumā.

Pagaidām konkrētākas restorānu atvēršanas vietas un laiki vēl nav zināmi un notiek pārrunas ar potenciālo KFC lokācijas vietu īpašniekiem. «Šobrīd visi resursi tiek koncentrēti uz abu esošo restorānu pilnveidošanu un darbinieku apmācībām, lai nodrošinātu labāko klientu servisa kvalitāti un pēcāk arī uzsāktu aizvien straujāku paplašināšanos,» komentēja uzņēmuma pārstāve Daiga Zīmele.

Līdz ar to konkrētas nākotnē plānoto investīciju summas šobrīd netiek atklātas, bet plānots, ka tie būs vairāki miljoni eiro. «Uz šo brīdi abu esošo restorānu izveidē un pilnveidošanā jau ir investēts teju miljons,» sacīja D.Zīmele.

Pavisam nesen iepirkšanās un izklaides centrā «Akropole» atvērts jauna koncepta KFC restorāns, kurā tiek nodarbināti 25 darbinieki. Savukārt, KFC restorānā Audēju ielā strādā 23 darbinieki.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrais ēdinātājs KFC izmēģinās «vistas nagetus», kas gatavoti uz augu bāzes. Uzņēmums cenšas sekot arvien augošajai tendencei pārtikai izvēlēties gaļas aizvietotājus, ziņo BBC.

KFC apvienojis spēkus ar vegānu pārtikas ražotāju Beyond Meat, lai klientiem piedāvātu «nagetus» un «spārniņus» bez gaļas. Šis gan pagaidām būs izmēģinājuma solis - produktu testēšana tiks veikta ierobežotā apjomā un tikai ASV.

KFC ir viena no daudzajām ātrās ēdināšanas ķēdēm, kas eksperimentē ar bezgaļas pārtiku. Tā, piemēram, Burger King šogad pavēstīja, ka ievieš burgerus ar gaļas aizstājēju, bet Subway testēs uz augu bāzes darinātas kotletes.

KFC produkts Beyond Fried Chicken (tulkojumā - Vairāk nekā cepts cālis) tiks piedāvāta vienā restorānā Atlantā 27. augustā.

KFC izskatīs klientu atsauksmes, lai izlemtu, vai šo piedāvājumu vērst plašumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

KFC Apvienotajā Karalistē slēdz restorānus, jo beigusies vistas gaļa

ASV ātrās ēdināšanas tīkls Kentucky Fried Chicken (KFC) Apvienotajā Karalistē pirmdien un otrdien bijis spiests slēgt lielu daļu savu restorānu, jo piegādes problēmu dēļ beigusies vistas gaļa, ziņo BBC.

Nesen restorānu ķēde noslēdza piegādes līgumu ar DHL. Līdz 13. februārim KFC vistas gaļu piegādāja specializētā pārtikas izplatīšanas grupa Bidvest.

Arī tie restorāni, kas joprojām ir atvērti, var piedāvāt tikai daļu no ēdienkartē iekļautajiem ēdieniem.

KFC izveidojis interneta mājaslapu, kur «fani» var atrast tuvāko atvērto restorānu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV ātrās ēdināšanas tīkls KFC Apvienotajā Karalistē pirmdien un otrdien bija spiests slēgt lielu daļu savu restorānu, jo piegādes problēmu dēļ bija beigusies vistas gaļa.

KFC un DHL saskaras ar vistas gaļas krīzi

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Igaunijas Apollo Group pērk restorānus Kentucky Fried Chicken Latvijā un Lietuvā

LETA, 11.02.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas kompānija Apollo Group panākusi vienošanos par restorānu Kentucky Fried Chicken (KFC) iegādi Latvijā un Lietuvā no Lietuvas uzņēmuma Cibus Group, paziņojusi Apollo Group.

Abas kompānijas arī parakstījušas franšīzes un Baltijas attīstības līgumu.

Darījuma summa netiek atklāta.

Apollo Group vadītājs Latvijā un Lietuvā Tads Račkausks norādījis, ka plānota KFC strauja paplašināšanās, un vasaras sākumā iecerēts atvērt pirmo KFC restorānu Igaunijā.

«Mēs plānojam mūsu restorānu strauju paplašināšanos, un dažu gadu laikā izveidosim vairāk nekā 400 darbvietu,» sacīja Račkausks.

Apollo Group pieder grāmatnīcas Apollo, kinoteātri Apollo, filmu izplatīšanas kompānija Baltic Film Distribution, sulu bāri Blender, saldējuma kafejnīcas IceCafe un restorāni O'Learys.

Apollo Group 55% akciju pieder Margusa Linnamē kompānijai UP Invest, bet 45% akciju - Ivara Vendelina uzņēmumam Sandbach.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc neveiksmēm ar vistas gaļas piegādēm, izmantojot tīkla DHL pakalpojumus, kuru dēļ uzņēmumam uz laiku nācās slēgt lielāko daļu restorānu Lielbritānijā, ASV ātrās ēdināšanas tīkls Kentucky Fried Chicken (KFC) atgriezies pie iepriekšējā piegāžu nodrošinātāja. Joprojām atsevišķas ēstuves no 900 Lielbritānijas KFC ir slēgtas, tīkls turpina saskarties ar problēmām, lai atvērtajiem restorāniem nodrošinātu arī citu produktu piegādes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunu tirdzniecības centru atvēršana var veicināt jaunu franšīzes kompāniju ienākšanu, trešdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Nākotnē Latvijā varēsim sagaidīt jaunu, pasaulē zināmu franšīzes kompāniju ienākšanu, taču nevar teikt, ka Baltija lielajiem starptautiskajiem spēlētājiem būtu sevišķi pievilcīgs reģions.

Latvijā turpina ienākt starptautiski franšīzes zīmoli un īpaši izteikti tas vērojams sabiedriskajā ēdināšanā, novērojumos dalās franšīžu konsultāciju kompānijas Francorp Baltic direktors Artūrs Beiers. Pēdējo gadu laikā Latvijā sagaidījām vairākus pasaulē zināmus zīmolus (Southern Fried Chicken, Subway, KFC, un Pizza Hut), un viņš skaidro, ka viens no iemesliem, kādēļ kompānijas izvēlas šo tirgu, ir jau franšīžu uzņēmumu stabilā darbība, piemēram, McDonalds, – šādu uzņēmumu nav daudz, tomēr pierāda, ka franšīze Latvijā var darboties ilgi un stabili.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Yum Brands, ātrās ēdināšanas ķēžu KFC, Pizza Hut un Taco Bell māteskompānija, paziņojusi par ieņēmumu samazināšanos šā gada trešajā ceturksnī, kas esot saistāms ar vājajiem rezultātiem Ķīnā, ziņo ārvalstu mediji.

Ieņēmumi trīs mēnešos samazinājušies par 3 procentiem, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, līdz 3,32 miljardiem ASV dolāru. Saskaņā ar prognozēm tiem vajadzēja sasniegt 3,49 miljardus ASV dolāru.

Yum plāno atdalīt savu Ķīnas divīziju kā atsevišķu biznesu. Tam vajadzētu nolikt līdz gada beigām.

Trešā ceturkšņa laikā visā pasaulē atvērti 475 jauni restorāni.

Komentāri

Pievienot komentāru
Biznesa tehnoloģijas

«Smaidi, lai samaksātu» – Alipay ieviesusi maksājumus ar sejas identifikāciju

Žanete Hāka, 01.09.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maksājumu kompānija Alipay laidusi klajā maksājumu tehnoloģiju, kas piedāvā veikt maksājumu, tos apstiprinot ar sejas atpazīšanas programmu.

Programma, ko dēvē par Smile to Pay, sākotnēji ieviesta KFC koncepta restorānā KPRO Ķīnā. Šis pakalpojums ļauj Alipay lietotājiem autentificēt maksājumus ar kombināciju, kas sastāv no sejas skenēšanas un mobilā tālruņa ievades. Saskaņā ar Alipay, klientiem vairs nevajadzēs izmantot ne savus maciņus, un pat ne viedtālruņus.

Programma vienu vai divas sekundes ar 3D kameras palīdzību skenē pircēja seju un izmanto speciālu algoritmu, lai apstiprinātu pircēja identitāti, un tas spēj noteikt ēnas un citas nianses, ko veido tikai dzīva būtne, tādējādi novēršot iespēju krāpniecībai, kad maksājuma veikšanai izmanto fotogrāfiju vai video, kurā redzama konkrētā persona. Tālruņa numura pārbaude papildus nodrošina maksājumu drošību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patvērumu var sameklēt ātrās ēdināšanas gigantu vērtspapīros; to piedāvā arī farmācijas milži.

Akciju tirgiem sagurstot un investoriem spriežot par grūtākiem laikiem ekonomikai, joprojām dažu sektoru akcijām mēdz klāties pieņemami. Viens no šādiem sektoriem ir ātrās ēdināšanas restorānu kompānijas.Tām ekonomikai smagnējākos laikos mēdz klāties labāk, jo patērētāji mēģina cirpt savus tēriņus. Tas nozīmē, ka tā vietā, lai dotos uz kādu dārgāku ēdināšanas iestādi, tie tomēr izvēlas, piemēram, apēst kādu burgeri vai picu. Tādējādi arī šiem uzņēmumiem tiek piedēvēts līdzīgs investoru aizsardzības statuss, kā tas ir Consume Staples un komunālo pakalpojumu uzņēmumiem.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Komentāri

Pievienot komentāru
Biznesa tehnoloģijas

Sejas atpazīšanas kompānija Megvii plāno akciju pārdošanu

Lelde Petrāne, 27.08.2019

Megvii gan saskaras ar faktu, ka sejas atpazīšana kļūst par arvien pretrunīgāku tēmu. Tā, piemēram, Honkongā protestētāji ir izvirzījuši prasību noņemt tā dēvētos viedos apgaismes stabus, baidoties, ka tos varētu izmantot seju atpazīšanai.

Foto: AP/SCANPIX/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ķīnas vadošais sejas atpazīšanas pakalpojumu sniedzējs iesniedzis dokumentus iekļaušanai Honkongas biržā, ziņo BBC.

Megvii - Face ++ sistēmas veidotājs - ir viens no valsts pazīstamākajiem mākslīgā intelekta uzņēmumiem.

Šā gada sākumā tika atzīts, ka tā sejas pārbaudes tehnoloģija ir precīzāka nekā Amazon un IBM konkurējošās sistēmas, taču vienlaikus tiek paustas bažas par sejas atpazīšanas izmantošanu spiegošanai. Tiek ziņots arī par to, ka Baltais nams ir apsvēris iespēju pievienot Megvii melnajam sarakstam.

Face ++ sistēma tiek izmantota, piemēram, Huawei un Xiaomi viedtālruņos, Lenovo datoros, KFC restorānos un pat iepazīšanās pakalpojumos.

Kompānija gan apgalvo, ka lielākā daļa tās ienākumu tiek gūta no «viedās pilsētas» lietojumprogrammām, kas ietver sejas atpazīšanu un citus «drošības pārvaldības» uzdevumus darbavietās, izglītības iestādēs un pasākumos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krīzes ir labākais tests gan attiecībās ar cilvēkiem, gan attiecībās ar zīmoliem. Tieši šajā laikā, kad cilvēki ir apjukuši, zīmoliem ir iespēja demonstrēt savu cilvēcību, padarot produktus vai pakalpojumus pieejamākus, palīdzot grūtībās nonākušajiem, uzmundrinot un iedrošinot risināt situāciju tā vietā, lai uz krīzes laiku vienkārši pazustu no redzesloka.

Un, kā labi zinām no iepriekšējām krīzēm, "ko sēsi - to pļausi" - ieguldīšana zīmolā krīzes laikā, ietekmēs tavu biznesu pēc tam. Svarigi nepalikt klusiem.

Lai šo testu veiksmīgi izietu, "NORD DDB Riga" stratēģu komanda apkopojusi 10 principus, kā zīmolam veiksmīgi pārdzīvot krīzi. Tie ir balstīti ne tikai pašu pieredzē un datos, bet arī svaigos un praktiskos piemēros no Latvijas un pasaules.

- Attiecības nevis attiecību krīze. Šobrīd ir pateicīgs laiks zīmola stiprināšanai un attiecību dibināšanai, mazāk piemērots pārdošanas akcijām. "Kantar Global" dati parāda - 92% cilvēku vēlas, ka zīmoli nepārstāj komunicēt pandēmijas laikā. Turklāt, ja tev kā biznesam veicas labi un sabiedrība to redz, tev ir zināms pienākums dot atpakaļ un būt pamanāmākam sociālās atbildības lauciņā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

FOTO: Atvērts viens no vērienīgākajiem investīciju projektiem

Lelde Petrāne, 14.05.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunajā "Origo" ēkā, kas atrodas Rīgā, Satekles ielā 2b, apmeklētājiem atvērta tirdzniecības centra "Origo" paplašinātās daļas pirmā kārta, kā arī biznesa centrs "Origo One".

Projekts esošā t/c "Origo" platību palielinās vairāk nekā divas reizes, jaunās ēkas pirmajos trīs stāvos izvietojot tirdzniecības un pakalpojumu sniedzēju telpas, savukārt ēkas augšējos trīs stāvos – A klases birojus. Projektā kopumā plānots investēt 75 miljonus eiro. T/c "Origo" A ēkas rekonstrukciju plānots pilnībā noslēgt līdz 2020. gada rudenim.

Projekta ietvaros t/c "Origo" kopējā platība pieaugusi no 35.5 līdz 81.8 tūkstošiem kvadrātmetru. 35.7 tūkstoši kvadrātmetru tiks atvēlēti tirdzniecības telpām, savukārt 11.1 tūkstotis kvadrātmetru aizņems ar jaunākās paaudzes tehnoloģijām aprīkoti A klases biroji un darījumu telpas – biznesa centrs "Origo One".

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Mazumtirdzniecība piedzīvo pārmaiņas, platības pieaug

Iveta Ardava, CBRE Baltics nomas projektu vadītāja, 08.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Covid-19 mazumtirdzniecībā izraisīja globālu patērētāju plūsmas pārrāvumu uz fiziskajām tirdzniecības vietām. Arī pircēju tēriņi kļuva piesardzīgāki un pirkumi atlikti uz vēlāku laiku.

Pārmaiņas, ar kurām saskārās mazumtirdzniecība vēl pirms Covid-19, bija ļoti izaicinošas, galvenokārt pieaugošās tiešsaistes tirdzniecības popularitātes dēļ. Viedokļi par fizisko veikalu un tirdzniecības centru lomu nākotnē bieži mēdz būt pesimistiski. Vispopulārākie ir virsraksti par tirdzniecības centru apokalipsi un norietu. Tehnoloģiju attīstības un Covid-19 dēļ līdzīgi norieta scenāriji tiek paredzēti ne tikai tirdzniecības, bet arī biroju telpām - mēs strādāsim mājās, bet preces un pakalpojumus iegādāsimies internetā. Nenoliedzot acīmredzamās iepirkšanās paradumu un telpu lietošanas pārmaiņas, kas aizsākās jau labu laiku atpakaļ, ir būtiski esošās norises analizēt ar lielāku laika distanci, ņemot vērā nozares datus un tirgu ietekmējošo dalībnieku plāniem.

Komentāri

Pievienot komentāru