Pagājušajā nedēļā Jūrmala prezentēja sevi Maskavā lielākajā Krievijas tūrisma gadatirgū “MITT 2003”. Jāatzīmē, ka Krievijas tūristi sastāda lielāko daļu no Jūrmalas ārzemju viesiem un Jūrmala Krievijā ir labi zināms kūrorts, tāpēc izstādē Jūrmala piedalījās ar atsevišķu stendu. Stendā aktīvi un draudzīgi darbojās gan Jūrmalas tūrisma uzņēmēji, gan lielākās Maskavas tūrisma firmas, kuras piedāvāja atpūtu Jūrmalā. Atpūsties Jūrmalā joprojām ir prestiži un pakalpojumu augstās cenas Krievijas tūristus neatbaida. Armands Muižnieks, Jūrmalas pilsētas domes tūrisma un ārējo sakaru nodaļas vadītājs: “Bija tiešām patīkami redzēt stendā cilvēkus, kurus vieno mīlestība pret Jūrmalu, jo visi stenda dalībnieki ļoti aizraujoši un ar azartu stāstīja par atpūtas iespējām Jūrmalā. Patīkami, ka vairāki Jūrmalas viesnīcu un pat nelielu viesu māju vadītāji apmeklēja šo izstādi. Tas nozīmē, ka Jūrmalas viesnīcas darbojas mūsdienīgi un profesionāli.” 27.martā Jūrmalas stendā notika jaunā ceļveža par Latviju krievu valodā prezentācija. Grāmatu par tūrisma iespējām Latvijā ir laidusi klajā izdevniecība “АЯКС-Пресс”, sadarbojoties ar Krievijas ceļojumu biroju “Baltic Service”, viesnīcu “Lielupe”, Latvijas tūrisma aģentūru “Latvia Tours” un uzņēmumu “Rīga Taxi”. MITT izstādi apmeklē daudzi tūrisma profesionāļi. Jūrmalas stendā vien tika uzskaitītas ap 900 ceļojumu aģentūras, kuras izrādīja interesi par sadarbību ar Jūrmalu. Tomēr kā būtisku šķērsli Krievijas tūristu pieplūdei Latvijā, var minēt ne tikai vīzas saņemšanas kārtību, bet arī negatīvo propagandu, ko veic Krievijas masu mediji, un kuras rezultātā daudzi krievi vienkārši baidās braukt uz Latviju, jo domā, ka ”šeit neviens nerunā krieviski un krievus te nemīl”. Jūrmalas domes pārstāvjiem šajā izstādē prioritārā nozīme bija tieši kontaktu dibināšana ar Krievijas preses pārstāvjiem. Armands Muižnieks: “Izstādes laikā mēs iepazināmies ar lielo tūrisma izdevumu redaktoriem, kuri izrādīja interesi un gatavību publicēt rakstus par Jūrmalu.” Jūrmalas priekšrocības Krievijas tirgū ir vecākās paaudzes nostaļģija un atmiņas, jo ļoti daudzi ir šeit bijuši un labprāt aizbrauktu vēl, kā arī lielu lomu spēlē bagāta ar pasākumiem vasaras sezona, kad Jūrmalā uzstājas un atpūšas daudzas Krievijas “zvaigznes”. Arī nestabilā politiskā situācija Tuvo Austrumu reģionā lielā mērā ietekmē tūrisma attīstību, kas Baltijas jūras reģionam šajā situācijā ir labvēlīga. Valentīns Ļubļinskis, viesnīcas “Lielupe” komercdirektors: “Mēs esam ļoti pateicīgi Jūrmalas domei par ideju ierīkot atsevišķu Jūrmalas stendu. Izstādes laikā cilvēki aktīvi interesējās par iespējām atpūsties viesnīcā “Lielupe”. Lielu uzmanību pievērsa arī bagāta pasākumu programma – “KVN”, “Jaunais Vilnis” un koncerti , pēc kā var spriest, ka Jūrmala sāk atdzīvoties un Krievijas tirgū tā joprojām ir populāra atpūtas vieta.” Dace Bleiere, viesnīcas “Majori” direktore: “Ar patiesu prieku jāatzīmē, ka ļoti izteikti bija jūtama pastiprināta interese par Jūrmalu, par ko liecināja daudzie jautājumi gan no tūrisma firmu pārstāvjiem, gan no potenciālajiem individuālajiem tūristiem. Tika noslēgti sadarbības līgumi ar tūrisma firmām par konkrētām rezervācijām uz vasaras periodu. Var uzskatīt, ka kopā ar Jūrmalas domi, Jūrmalas viesnīcām un tūrisma firmām, kas pārstāvēja Jūrmalu, tika veikts liels darbs tūrisma nozares attīstīšanai mūsu pilsētā.” Natālija Fjodorova, Maskavas tūrisma firmas “Intercentr Alfa” direktore: “Tas, ka Jūrmala piedalījās izstādē, ir liels solis Jūrmalas tūrisma attīstībā, un mēs vienmēr esam gatavi atbalstīt Jūrmalu. Vienīgais ieteikums stenda organizētājiem, lai turpmāk Jūrmalas stends būtu lielāks un katram dalībniekam būtu atsevišķa darba vieta, kā arī būtu labi, ja Jūrmalas stends būtu kopā ar Latvijas stendu.”