No 21.aprīļa uzņēmēji un to pilnvarotie pārstāvji Valsts ieņēmumu dienestā (VID) var iesniegt dokumentus Datorizētās tranzīta kontroles sistēmas (NCTS) Uzņēmēju moduļa lietošanas atļauju saņemšanai. Par to Db informēja VID Galvenās muitas pārvaldes sabiedrisko attiecību speciāliste Marika Līdaka. Lai saņemtu atļauju, VID Kancelejā (K. Valdemāra ielā 1a 101. telpā) jāiesniedz VID Galvenās muitas pārvaldes direktoram adresēts iesniegums. Tajā jāuzrāda ziņas par juridisko personu (pilns nosaukums, juridiskā adrese, reģistrācijas numurs) un fiziskās personas — pilnvarotā lietotāja - identifikācijas dati (vārds, uzvārds, personas kods, dzīvesvietas adrese), kā arī elektroniskā pasta adrese, lai nepieciešamības gadījumā nodrošinātu informācijas apmaiņu ar atļaujas pieprasītāju. Atļauja tiks izsniegta pēc līguma «Par Uzņēmēju moduļa izmantošanu» parakstīšanas. Apstiprinājumu par atļaujas piešķiršanu un piešķirto lietotāja vārdu uzņēmējs saņems līgumā noteiktajā kārtībā.