Uzņēmējiem jādomā, kā eksportā vairāk preču pārdot ar savu zīmolu 

Liels apjoms saražoto preču eksportā mums tiek pārdots ar privātajiem zīmoliem, kur idejas nāk no citu valstu uzņēmējiem un Latvijas ražotāji ir tikai izpildītāji, PwC veiktās Baltijas uzņēmumu vadītāju (CEO) aptaujas rezultātu prezentācijā uzsvēra Jānis Endziņš, LTRK valdes priekšsēdētājs.

Žanete Hāka, 2019. gada 12. aprīlis plkst. 10:17

Foto: LETA

«Tā rezultātā mēs par gala klientu domājam mazāk, un no produktivitātes viedokļa tas ir izaicinājums, jo cik ir zīmoli, kas eksportā tiek virzīti zem sava vārda? Nākotnē Latvijas ražotāju izaicinājums būs tas, kā pārdot preci eksportā ar saviem zīmoliem, jo ar private label mēs ražojam un pārdodam daudz, taču tā rezultātā lielākais naudas apjoms paliek citās valstīs. Nezinu, kāda ir labākā recepte - kooperēties vairākiem ražotājiem vai zīmološana, taču par to ir jādomā,» norādīja J. Endziņš.

Runājot par pakalpojumu sektora perspektīvām, viņš uzskata ka tajā ir liels potenciāls – īpaši medicīnai, jo Eiropā šī nozare noveco, kā arī augstākajai izglītībai.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2019. gada 29. marts plkst. 10:29

Latvijas lielākā uzņēmēju biedrība Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) pasniegusi...

2019. gada 27. februāris plkst. 6:21

Globālā inflācija uz meža nozares produkciju komplektā ar lielāku saražoto un realizēto...

2019. gada 15. februāris plkst. 16:54

Vēl ne tik senā pagātnē ir laiks, kad Latvijas tautsaimniecības ārējā sektora...

2019. gada 29. janvāris plkst. 15:59

Luminor ekonomists Pēteris Strautiņš ir veicis pētījumu par Latvijas reģionu, pilsētu un novadu...

2018. gada 13. septembris plkst. 17:17

Pēdējos pāris gadus graudaugu nozare piedzīvojusi dažādus izaicinājumus, tomēr, neskatoties...

Nepalaid garām

Pēdējā laikā būtiski pieaudzis elektrisko skrejriteņu vandālisma gadījumu skaits, stāsta koplietošanas...

Vai bērnam ir jābūt algas grāmatiņā, lai saņemtu IIN atvieglojumus jeb -...

«Pastāvēs, kas pārmainīsies - šis ir par mums un tieši tamdēļ mēs...

Egļu un priežu skujas var kļūt par vienu no Latvijas bioekonomikas stūrakmeņiem,...

Ēdināšanas biznesa veiksme tikai desmit procentu apmērā atkarīga no garšīgas kotletes, uzskata...

Jau tuvāko gadu laikā Andrejsala var kļūt par dinamiskāko attīstības vietu, jo...

No šīs sadaļas
2019. gada 26. aprīlis plkst. 9:44

Šajā piektdienā biznesa portāls db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju ielūkoties uzņēmuma...

2019. gada 12. aprīlis plkst. 10:36

Šajā piektdienā biznesa portāls db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju ielūkoties SIA Smalkais...

2019. gada 12. aprīlis plkst. 10:05

Industriālajā teritorijā Meldru/Dūņu ielā Liepājā uzsākta atsperu ražotāja «Lesjofors Springs...

2019. gada 11. aprīlis plkst. 15:16

Apstrādes rūpniecības izlaide pēc pieklājīga izrāviena par 8,2% 2017. gadā pērn vairāk...

2019. gada 11. aprīlis plkst. 11:02

Biznesa portāls Db.lv viesojās būvmateriālu ražotāja AS «Sakret Holdings» rūpnīcā Paidē,...

2019. gada 10. aprīlis plkst. 16:37

AS Valmieras stikla šķiedra 9.aprīlī uzsākusi, nelielas jaudas stikla kausēšanas krāsns Nr....

2019. gada 10. aprīlis plkst. 14:21

Latvijas koka velosipēdu ražotājs Materia Bikes sadarbībā ar pasaulslavenu luksus pludmales apģērbu...

2019. gada 10. aprīlis plkst. 8:19

SIA Baibiņa nākotnē plāno investēt līdzekļus savas interneta platformas un iepakojuma dizaina...

2019. gada 09. aprīlis plkst. 16:33

2018. gadā par 10% samazinājās saimniecību skaits ar liellopiem (tostarp slaucamām govīm)....

2019. gada 09. aprīlis plkst. 10:54

SIA Gallusman plāno attīstīt Ovostar Union ražotnes projektu, kurā putnu turēšanas metode...