Pakalpojumi

Vai zini, cik Latvijā maksā redzes korekcija?

Anda Asere, 30.05.2016

Jaunākais izdevums

Cilvēku skaitam, kuri Latvijā ir veikuši redzes korekcijas operāciju, ir tendence pieaugt, savstarpēji daloties pieredzē un iedrošinot

«Latvijas situācija ir daudzmaz līdzsvarota – ir trīs centri, kas strādā, un katram ir savs pieprasījums. Cilvēki jau zina, ko grib un kāpēc izvēlēties vienu vai otru,» saka Vjačeslavs Kuzņecovs, daktera Kuzņecova klīnikas Acu mikroķirurģijas centra oftalmoķirurgs. Dr. Solomatina acu rehabilitācijas un redzes korekcijas centra vadītāja Igora Solomatina skatījumā tirgus ir dinamisks un Latvijā ir plašs piedāvājums. Ņemot vērā, ka robežas ir atvērtas, cilvēki rūpīgi pēta arī aktuālus piedāvājumus ne tikai Latvijā, bet arī citās valstīs.

Konkurence ir pietiekami intensīva, lai neatslābtu un lai ir papildu stimuls augt, attīstīties un uzturēties labā formā,» viņš teic. Viens no ilggadējiem tirgus dalībniekiem ir arī Dr. Lūkina acu klīnika, redzes korekcijas operācijas tiek veiktas arī citās ārstniecības iestādēs. Tāpat Latvijas uzņēmumiem ir jākonkurē ar Lietuvas specializētajām klīnikām.

V. Kuzņecovs teic, ka redzes korekcija maksā vidēji 1500–1700 eiro par abām acīm. Cenas Baltijas valstīs ir diezgan līdzīgas, starpība varētu būt līdz 200 eiro, bet, ja atšķirība ir liela, tas liek aizdomāties, uz kā rēķina tā tiek panākta.

Visu rakstu Vēlas labi redzēt bez brillēm lasiet 30. maija laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Digitālā revolūcija ienāk arī optikā

Anda Asere, 30.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagaidām redzes korekcijā e-komercija ir attīstības sākumstadijā, norāda SIA OC Vision valdes priekšsēdētājs Jānis Dzenis.

Uzņēmumā ietilpst vairāki optikas veikalu zīmoli – Pasaules optika, OptiO, Vision Express, Lornete, Vizionette, kontaktlēcu internetveikals dr. Lensor, kā arī vairumtirdzniecības biznesa virziens Optica. Latvijā nozares uzņēmumu kopējais apgrozījums ir 30 miljoni eiro, un SIA OC Vision tirgus daļa ir vairāk nekā trešdaļa. OC Vision grupas kopējais apgrozījums, ieskaitot vairumtirdzniecības biznesu un optikas veikalus Lietuvā, 2018. gadā veidoja 21,8 milj. eiro (bez PVN), kas ir par 17,4% lielāks nekā iepriekšējā gadā. «Tirgus piesātinājums vēl nav sasniegts, jo pie mums uz desmit tūkstošiem iedzīvotāju ir viena optika, līdzīgi kā Zviedrijā. Vislielākā konkurence Eiropā ir Kiprā un Beļģijā, kur uz 5000 iedzīvotājiem ir viena optika,» viņš teic. Plašāk par biznesu viņš stāsta intervijā Dienas Biznesam.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

IKT pakalpojumu sniedzējs “Bite” aizvadīto 12 mēnešu laikā atbalsta programmās darbiniekiem investējis aptuveni 1,75 miljonus eiro.

Visvairāk ieguldīts lojalitātes programmā darbiniekiem, viņu ģimenēm un draugiem, iemaksās 3. pensiju līmenī, kā arī veselības apdrošināšanā.

Kā norāda Endija Kaševska, “Bite” Klimata kontroles vadītāja, mūsdienās darbinieku motivācijas un lojalitātes stiprināšanai vairs nepietiek ar atbilstošu atalgojumu un standartizētiem ieguvumiem, tāpēc uzņēmums regulāri meklē arī alternatīvus risinājumus.

Būtiskas investīcijas novirzītas darbinieku profesionālās izaugsmes veicināšanā, nodrošinot apmācību iespējas vai līdzmaksājumu dažādiem kursiem kvalifikācijas celšanai, valodu apguvei, kā arī seminārus par tādām tēmām kā naudas pārvaldība, stresa vadīšana u.c. Tāpat ieguldījumi veikti komandu saliedēšanas pasākumos un darbinieku aprīkošanā ar jaunākajām tehnoloģijām, kas nepieciešamas ikdienas darba veikšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru